A topik a Mo.-n szerintem vagy nagyon kevesek által használt, vagy méltatlanul agyonhallgatott Aprilia Atlantic Sprint scooterrel foglalkozik, ahol a tulajdonosok és érdeklődők cserélhetnek eszmét és tapasztalatot
Ez érdekes mert amikor én kerestem nagy robit akkor nagyon sok "mágussal" beszéltem és aztmondták hogy X9-et ne mert annak a mocijával vannak gondok míg az Apriliára azt mondták hogy azzal nincsenek. A japok általi készítmények sem olyan nagy számok mert nekünk volt a családban 400-as Burgonya és főtengely bibis lett. mikor kerestem hozzá főtengelyt nem lehetett kapni mert a csávó azt mondta hogy nem tud annyit hozni amennyi kellene... azért ez érdekes nem? A családban most is van egy Burgi és én mentem vele de nem adnám érte oda a Bálnát pedig az 3éves 6000km-el. Nekem nem jött be ja és surrog a hajtóműve 1000km-es kora óta. Gariban a szervízben az volt a válasz mikor kérdeztük miért, hogy ez mind ilyen...
Üdv Aprilia-sok +nagy burgonya :-)).Látom zajlott az élet nálatok amíg nyaralni voltam.Grafikus,végül is milyen bicajt vettél amivel ilyen jó időt futsz? Elvitték már a tiédet Mosq,vagy küzdesz az érdeklődés hiányával?Tényleg nálatok a régebbi blokknál (M271) fordult elő vezérmű tengely kopás.Mert azt hiszem nálam bebaszott valami nagyon varrógépes hangja van,bár igy jártam meg Erdélyt is gondoltam majd szelepet állítok.De egy srác azt mondta szerinte ez nálam is a vezérműteng,kopásának a hangja.Visszanéztük de olyan mintha csak a régebbi blokkoknál fordulna elő sűrűn az EVO-nál már nem.Vagy a régiek ennyire szar anyagból készültek?Pedig az oil-on nem spóroltam Motul van benne de eddig se az occó és gazdaságos kivitellel futottam,meg pár márkatárs sem a gagyit használta akinek előjött.Esetleg csak mi nyomorult férgek vagyunk megáldva ezzel és esetleg az Aprilia valami saját cuccot használ.Van ezzel kapcsolatban valami tapasztalatotok vagy mi a rákot öntsünk bele,hogy ne kopjon?Esetleg cseréljük le a mocikat,mondjuk valami rizs zabáló gyármányra.Mondjuk ezen már erősen gondolkozom.
Ennél érthetőbben nem tudom leírni!:)Igen jól érted!:)Inkább 2mm,akkor jó,ha hátul teljesen kint van a szíj,elöl pedig bent!Miután beraktad indítsd el 1 pillanatra,ha a szíj hátul kívül marad a tárcsán akkor az jó,aztán indítsd be,hagyd felmelegedni 1 kicsit a motort,aztán tépd le a száját,csak közben nézd meg meddig fut ki a szíj,és mekkora a fordulat!
Igen ez a mérete!!Tutti!:) A hézagoló alátétet meg úgy tudod megmérni mekkora kell,hogy leméred a tengely méretét,ott ahol a belső tárcsa van a "nyomócsőnél".Addig kell felmennie,ez lesz a belső méret, aztán a "nyomócső" méretét kívül,ez lesz az alátét külső mérete,na aztán elballagsz az első csavar boltba és megveszed!:)Nagyon drága lesz!:)KB 50-FT,de lehet túl sokat mondtam!:)Vegyél legalább hármat,hogy tudjál játszani a vastagsággal-hézagolással!
Hát igen ez kemény. Mondjuk az Olasz gépek elektromos rendszere nem a nem karbanratandó kategória! Érdemes néha átnézni a biztiket testkábelt sarukat stb....
Teljesen igazad van, én is magamnak tankolok, vagy ott állok mellette, ha nem. Nem hagyom másra a tankolást persze, csak hát nem tudom elhinni egyszerűen hogy ilyen van... Vagyis hogy ilyen megtörténhet. Azért ez már gáz, mert mondjuk 50liternél 5litert lopni az is genyóság és mondjuk bosszantó kategória, de 10-ből 9-et azért..............