Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Robi 151t Creative Commons License 2014.06.12 0 0 156

Sziasztok

 

Valakinek valami ötlet,hogy mi lehet a baj ?

 

Aprilia SR 50.
hibája  az őszi leállítás után tavasszal nem indult csak meleg gyertyával.
Minden alkatrész jó.

 

Válaszokat előre is köszönöm!

m.norbert Creative Commons License 2014.05.11 0 0 155

sziasztok

 

lenne egy kérdésem, nem tudom tudnátok-e benne segíteni. röviden ellopták aprilia sr50 factory-m és utána megkerült. lényeg, hogy gyújtáskapcsoló nem volt rajta rendeltem egy szettet, csak az a baj hogy a gyújtáskapcsolóból kettő szál jön csak ki. narancs és egy zöld színű vezeték. elméletileg lenni kellene egy kéknek, és egy piros-fehérnek is. kérésem az lenne ha van ilyen kapcsolója valakinek letudná bontani hogy hova van forrasztva a vezeték? Köszi előre is.

Zsssss Creative Commons License 2014.04.30 0 0 154

Megkaptam a választ, bevan ragadva az önindító...

Zsssss Creative Commons License 2014.04.29 0 0 153

Üdv. Most vettem egy Aprilia sr 50 karburátorosat, és az önindítója fura "nyekergő" hangot ad ki. Mi baja lehet? mit lehetne neki csinálni?? Köszönöm.

licilac Creative Commons License 2014.04.25 0 0 152

Bocsi még csak annyit, hogy a "kompót" 9-10 bár körül jó!

Előzmény: licilac (151)
licilac Creative Commons License 2014.04.25 0 0 151

Ha arról a tutto moto ról beszélsz ami a Lurdy háznál van, hát azt felejtsd el! Egy nagy kalap sz@r az... nem szervíz... csak levesznek anyagilag! Én is így jártam velük tulajdonképpen egy gyertyacserén kívül mást nem csináltak 14.000.-ért. :(

 

Nem tud "kompótot" mérni???... egy tuti aprilia profi???... Szerintem csak nem akart, mert ha nem jók az adatok biztosan megcsináltattad volna velük. Az pedig eléggé melós feladat, nem úgy éri meg neki, mint mondjuk az én gyertyacserém ennyiért...    A rohadékok!!!     Velem is ilyesmi volt...   Szarnak ránk, csak fizessünk. És közbe közlik, hogy az olasz motor bármikor bedögölhet, hiszen ez csak olasz...  Ez is önigazolás a részükről, mert ha bedöglik a géped mert pl.: nem csinálta meg rajta valamit, akkor azt mondják, hogy hát ŐŐŐ-k nem tehetnek róla… mondtuk,hogy olasz bármikor elromolhat… (ááá!!!  bocs elragadtattam magam)

 

 

Kompressziómérés: gyertyát kicsavarod, a helyére a kompressziómérőt becsavarod, majd az önindítóval járatod a motort, mire a műszer kijelzi az aktuális motornyomás adatokat. Az első autószerelőnél megtudod méretni (egy üveg sörért)...  :)

A gyengeséget a lassú felpörgést a kompresszióhiány is okozhatja.

 

Én is ezzel kűzdök, nekem csak 5 bár van benne.... Reggel nehezen indul, de  aztán pöcc-röff!!! Simán akasztja az órát... Ki tudja meddig?! De én is egy kicsit lomhának tartom, és lassan éri el a végét (nehezen pörög fel). Mivel ezt csak fúrással vagy hengercserével lehet orvosolni én kivárom amíg teljesen fel nem adja, és csak akkor javíttatom. Nincs kedvem megint a bejáratáskori tütyörgéshez, inkább majd tolom hazáig ha bedöglik..:)

 

Ha rám hallgatsz a Lurdy-hoz nem viszed!

 

Előzmény: fmarci75 (150)
fmarci75 Creative Commons License 2014.04.25 0 0 150

Kompressziót még nem mértem.. nem tudom hol lehet.

A tutto moto nál akik eléggé ott vannak apriliában ,azt mondták hogy ők nem tudnak kompressziót mérni.

 

Gyanakodtak a szervizben arra is. rugdosták a berúgókart hogy ebbe alig van.

 

A másik szerelő meg azt mondta rendben van ez.. Nem szokott ebben több lenni ha rugdosod... szép a hangja és rendben vannak a hengerek.

 

Miért mi van akkor ha szar a kompresszió? Az minek a tünete ?

licilac Creative Commons License 2014.04.23 0 0 149

Kompressziót mértél már a motorban? Mennyi?

Előzmény: fmarci75 (147)
zsosr81 Creative Commons License 2014.04.21 0 0 148

Nekem is az sr azt csinálja hogy emelkedőnél elmennek a pacik a gyorsulása semmi,kuplungot cseréltem kuplung rugót görgöt de semmi változás.sokszor csinálja azt mint a váltós motornál egyesből négyesbe raknád.a motorszerelő azt mondta hogy ezt ékszíj beesésnek hívják és a varriátorgörgöt,kuplungrugót és a szijat kell összehangolni.a 4g görgővel tökéletes de nagyon pörög ami szerintem nem egézséges.ha valakinek van ötlete azt szivesen meghallgatom.

Előzmény: Kankutya85 (121)
fmarci75 Creative Commons License 2014.04.14 0 0 147

 

sziasztok ! Nem lesz rövid, de érdemes lehet elolvasni.
Jött a tavasz. Elővettem az aprilia sr50 lc-m.

Tavaly tavasszal vettem. 55.000 Ft ot költöttem rá. Cserébe lomhább lett és a 4 helyett 6 litert eszik.

Szívócsonk 2x lett cserélve. (állítólag repedt)
CO csavarral játszadozás. De  folyton elkeveselt csak...
Hidegben iszonyat füstölés. Nagy kerékpörgés miatti szivató beállítás.
Ok. Legalább indult, de 7 litert evett.

Mondják használjak jó olajat és jó benzint. (azt használok) castrol racing, és vagy omw maxx motion, vagy 98 as. Lukoil persze kizárva.

8000 km van benne. 2500 -al vettem és tényleg annyi van/volt benne.
CSaládon belüli vétel volt.
5 évet állt a motor ! Ettől persze beállt. Ki lett "tisztitva". De igazából a karbi valahogy mindig összemocskolódik...

Elviszem szerelőhöz. beállított mindent. Kipucolt mindent. Egy tank erejéig jó is volt! végre 4 és felet evett "csak" (kb. 3at 3,5-öt kéne)

Aztán megint erejét vesztve lomhább lett. Megint újra 5,5 öt 6ot evett.

Egész máshogy indulnak mellőlem a pirosnál például az sr 50-ek.. Ez nem hogy nem ugrik hanem mint egy medve...

A végsebességgel nincs gondom. Nekem elég a 70-80. Bár állítólag még gyorsabban is tudna menni.

Teszem hozzá óvatosan rángatom a szarvát !!!   
szép nyugodtam 60 al megyek vele és nem brummogtatom.
A menőzésből már kinőttem így negyven évesen. :)

A kipufogót egyszer oldalról lábbal megrugdosta az egyik szerelő mondván hallom e hogy csörög ?
Na ez gyári szar... Le kéne cserélni.

A kipufogóra én is gyanakodtam....  Mondjuk a henger kopásra is, de az szét lett szedve és nem kopott !

Nagyon köszönöm hogy végigolvastad... AKÁR EGYSZAVAS/EGYMONDATOS TIPPEKRE IS NAGYON KÍVÁNCSI VAGYOK !
és köszönöm előre is !

Pakos76 Creative Commons License 2014.04.09 0 0 146

Hello mérd meg a kompressor ill a szivattyú nyomást abból már többet lehet tudni.Üdv

Előzmény: sissak (145)
sissak Creative Commons License 2014.04.06 0 0 145

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni!

Van egy 2002-2004-es évjáratú diteches motorom,és sajnos nem tudom,hogy miként tudom belőle kivillogtatni a hibát,és nnincs hozzá leírásom sem(a hibakódszámokhoz)

miután megvettem,ment,működött egy ideig,majd elkezdte enni a gyertyát,az új gyertyával ideig-óráig ment.majd a gyertya teljessen benzines lett,és nem indúlt el többet.most cseréltem benne egy nyomásszabályzót,és a gyertyám már száraz,de továbbra sem indul el.van valakinek elképzelése,hogy mi lehet a gondom?

a segítségeket elöre is köszönöm!

Üdv:Sisak

Ranga67 Creative Commons License 2014.03.22 0 0 144

Nekem bevált az, ha nehezen indul pár nap után, hogy megdöntöm a motort jobbra is, balra is ameddig le nem ér az oldala. Kb. 15-20 másodpercig úgy tartom.

Előzmény: favorit3 (141)
Törölt nick Creative Commons License 2014.03.06 0 0 143

Sziasztok!
Van egy morini blokkos ditech motorom. Hidegen jól indul és megy. Hideg lévén úgy gondoltam, hogy elől a hütőt félig letakarom, hogy hamarabb felmelegedjen. Menetközben úgy 1/3-ig megy fel a mutató. Elhoztam a szerelőtől az ékszíj csere után és úgy 15km után elkezdett dadogni. Mintha kimaradna a gyújtás. Húzom a gázkart és csak prüszköl rángat, csak alacsony sebességen hajlandó menni, finom gáz kezeléssel. Hirtelen ötlettől vezérelve leszedttem a takarót a hütőről. Elmentem vele kb. 5 km-t és mintha életre kellt volna a motor 70-el repültem haza a hátralévő 15 km-en.
Reggel próba kukac megnéztem mit csinál a motor. Indul ... megy ... majd elkezd bakkecske üzemmódba váltani, kimaradna a gyújtás, akadozik. Levetkőztettem a motort és amit elértem csatlakozót szétszedtem és kontakt sprével befújtam. Összeszerelés után próba. Hibamentes. Ma reggel " na nézzük mit csináltunk" ... indulás sima ... menet sima ... úgy 20 km után jött elő egy parányi megtorpanás ... de semmi komoly. Ellenben 35km után, itt a városban új dolog jött elő. A lámpától indulva ... gázkar meghúz ... felpörög ... megtorpan, úgy 2x-3x ... majd utána simán megy. Injector lámpa nem gyullad ki. A kontakt javítás előtt 10, 11, 12, 14, 20 hibát adott az ECU. Utána semmi. Most, hogy az említett hiba előjött ismét 10, 11,12,14,17,20,21 hibát villog az ECU. Mi lehet a probléma?Én az ECU laza csatlakozójára gondoltam, mert szinte mindegyik hiba csatlakozási problémára utal és mind egyszerre.

licilac Creative Commons License 2014.03.04 0 0 142

Sziasztok motorosok!:)

 

Pici segítségre lenne szükségem!

 

A mai napon lettem szerencsés gazdája egy karbis SR 50 street tipusu 2011-es évjáratú robogónak! kevés kilóméterrel! :)

 

A fojtásról lennének kérdéseim. Tudna valaki segíteni!?

A kipufogó csonkok el lettek távolítva. Ezen kívül hol lehet még benne fojtás?

( Variátornál?, Karbinál esetleg?)

 

Előre is köszönöm a válaszokat!

favorit3 Creative Commons License 2014.02.28 0 0 141

Üdv. 2001-es kerek lámpás sr 50-em van karbis. 2 kérdésem lenne.
1. Ha a motor áll 4-5 napot akkor nem indul be csak úgy ha a gyertyához benzint rakok de akkor is csak 3.-ra. miért?
2. Miskolcon hol lehet venni aprilia alkatrészeket mert szükségem lenne egy csapszegre meg gyűrűre?
Választ előre is köszönöm

speed triple Creative Commons License 2014.01.21 0 0 140

Sziasztok! Szükségem lenne egy kapcsolási rajrza '99 es évjaratú léghűtéses sr 50-hez. Előre is nagyon szépen köszönöm:)

Jonci26 Creative Commons License 2014.01.01 0 0 139

Sziasztok!

 

Sr50 Ditech 2002

Hidegben nem is indul vagy ha beindul nehezen pörög fel.

Mit szedjek szét ?

Segítenétek??

 

Előre is köszönöm!

Kukuma Creative Commons License 2013.12.19 0 0 138

Érdeklődnék 2007 a robogóm még nem cseréltem érdemes-e  cserélni  fagyálló hűtőfolyadékot és fékolajat .

kadam1989 Creative Commons License 2013.11.17 0 0 137

Sziasztok. Segitseget szeretnek kerni. Aprilia sr 50 karburatoros motorom van. A gyertyam jo, uzemanyag rendben, karburator uj, ha befecskendezek benzint a gyertyahoz akkor sem indul. Hiba menet kozben allt elo egyszer csak leallt alattam probaltam berugni de a berugokar mint ha megszorult volna. Azota hol jo hol nem. Szerintetek a henger korul kell keresni a bajt. Vagy valami egyszerubb?

B.GY Creative Commons License 2013.11.10 0 0 136

Automata szívatója csak van.Ha nincs rajta szívatókar akkor is van benne.Nekem is szar volt a Teosomon.

Előzmény: Imre Zombori (135)
Imre Zombori Creative Commons License 2013.11.10 0 0 135

Jó de sziavatolya sincs

Előzmény: B.GY (134)
B.GY Creative Commons License 2013.11.10 0 0 134

Szar a szívatója.Az évjárat benne van a műanyag elemkben meg a felniben is.2 jegyű szám egy körben.

Előzmény: Imre Zombori (133)
Imre Zombori Creative Commons License 2013.11.10 0 0 133

Sziasztok!Van egy aprilia sr 50em vizhütéses,és ilyenkor mikor hideg van nem akar elindulni,nyáron indul,a amásik nem találom az évjáratot.Hól keresem??Valaki tudna nekem segiteni??Köszi elöre is!

only tourist Creative Commons License 2013.10.31 0 0 132
Barricade1984 Creative Commons License 2013.08.12 0 0 131

Sziasztok!

 

A mai nap vettem egy SR50 ditech Factory robogót használtan. Meg szeretném nézetni Budapest környékén, illetve olajat cserélnék benne. Tudtok erre egy jó szerelőt? Szakikban jobban bízom, mint hivatalos szervízekben. Előre is köszönöm ha valaki segít.

B.GY Creative Commons License 2013.08.06 0 0 130

Ha 100 km-en 5 litert fogyaszt akkor pont jó.Azt hiszem talán 1:50-es keveréket csinál.

Előzmény: Demcsák Dominik (129)
Demcsák Dominik Creative Commons License 2013.08.06 0 0 129

Hali ! lenne egy olyan kérdésem hogy van egy aprilia sr 50 street robogóm vagyis hát a nagybátyámé de én is használom újabban 1 hónap alatt megevett majdnem 1 liter olajat ez baj ? és ha igen mi lehet a gond (1000 km-t mentem vele 1 hónap alatt) a válaszokat előre is köszi

kisati1981 Creative Commons License 2013.06.25 0 0 128

Sziasztok!

 

Szakértő kollégák segítségét kérem....

 

A moci, ha húzom neki a gázt egy adott tartomány fölött dadog.

Üzemanyagszűrőre gyanakszom, ki is szerelném, de merre találom?

 

Előre is köszi, üdv.

 

Kintaro Hattori Creative Commons License 2013.05.25 0 0 127

Sziasztok!Adtam a Ditechemnek(2004-es,hátul két körlámpás) egy új akksit,másnap menet közben leállt!A 7.5 amperes biztosíték kivágva és beleolvadva a biztosíték táblába.Szétkaptam a mocit,indexek,világítás kikötve és ugyan úgy kivágja a biztosítékot!Gyújtás van,benzimpumpa,injektor dolgozik,pöccre indul!Feszültség szabályzóra gyanakszom.Jövő héten jön ampervadász szaki megnézni.Gondoltam addig érdeklődöm,hátha valaki már járt így.Van esetleg valakinek ötlete?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!