Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

1nferno Creative Commons License 2020.12.18 0 0 2555

Mentem vele persze, jarok vele... tegnap irta ki eloszor ha jol emlekszem. Hat majd unnepek utan foglalkozok vele, meglatom h lesz idom ezzel foglalkozni. Allitolag a diffikbe volt olaj cserelve, lehet az kimaradt, meglatjuk ha felemeljuk. Koszi szepen a segitseget.

Előzmény: Bmrenault (2554)
Bmrenault Creative Commons License 2020.12.18 0 0 2554

Én sem tudok németül, ez állandó összkerekes. zj gondolom faszt fáradok megint.. Na nézétek meg hogy van e olaj az osztóműben. A középső bumszli az amiből előre megy a hajtás.

Ad ki valami hangot? mentél vele? megy a 4 kerék? ezt emelve tudod megnézni. 

mire vetted?

nv249 osztóműve van lehet kaki.

Előzmény: 1nferno (2553)
1nferno Creative Commons License 2020.12.18 0 0 2553

Pontosan azt irta ki amit irtam, az okos googlefordito szerint osszkerekhajtasra var... Azert irtam ide hatha talalkozott mar valaki ilyennel es tudna tanacsit adni, mi a baj, mit csereljek, stb... koszi elore is!

Előzmény: Bmrenault (2551)
1nferno Creative Commons License 2020.12.18 0 0 2552

Bmrenault Creative Commons License 2020.12.17 0 0 2551

Allradler warden? 4 kerék hiba. Milyen osztomüje van?

Kép is jó

Előzmény: 1nferno (2550)
1nferno Creative Commons License 2020.12.17 0 0 2550

Sziasztok! A segitsegeteket kernem, van egy 95 evjaratu csirkem 5.2V8. Ezt a hibat dobta ki: ALLRADANTR WARTEN. Sajna nemetul van, egyenlore meg nem.jottem ra hogy kell.angolra atallitani friss a kocsi még. Ha tudnatok segiteni hogy lehet a hibat elharitani vagy mi lehet a problema nagyon szepen megkoszonnem. Elore is koszi mindenkinek!

bandigreen Creative Commons License 2020.12.15 0 0 2549

hahaha. megjött a csirkénk karácsonyi ajándéka. kihasadt a kormányszervónk nyomócsöve. 46 ropi az új, és úgy gondoltuk, veszünk 2 bontottat 10ért, és jók vagyunk egy darabig XD

aztán úgy néz ki, hogy a blokk elején található nagynyomású szivattyúnk egyik tömítése (vagy valamelyik résolajcsövünk) is kuka, mert járás közben a blokk első alsó részén csöpögés látható. persze ez valószínűleg majd tavaszi projekt lesz. 

a go-stock projekt is indul, azaz a parádés első lámpáimat visszacserélem a gyárira (miután felpolíroztuk). aztán megkapja a korábbi xenontrafót és a szettet. Tegnap sikerült hátsó középső fejtámlát találnunk -  elvileg, így az is pipa. hamarosan ideér a tank-fenéklemez is, meg a műanyag motortakaró-burkolat is. tegnap felpróbáltuk az A oszlopra a régi LED híd új tartókonzolait, és nagyon pöpec lesz (teljesen besüllyed majd a tetőlemezre).

szóval a feladatlista adott, csak jó idő kell...

Bmrenault Creative Commons License 2020.12.06 0 0 2548

Miután hideg a  kipuf rendszer jobban gőzöl sőt viz is folyik ki belőle miután benne csapodik le. Ahogy bemelegszik értsd több száz fok nem tud olyan látványosan gőzölni.

A gond akkor van ha melegen is elég nagy pamacsot hagy, akkor lehet hengerfejes de akkor már keveredik a viz az olajjal. Elöször a dizel befúj a hütésrendszerbe. Első dizel?

Előzmény: Defender1980 (2547)
Defender1980 Creative Commons License 2020.12.06 0 0 2547

Sziasztok! Van egy Jeep Cherokee Kj 2.8CRD 150LE autóm! Az lenne a kérdésem, hogy valakinek van e ötlete mi lehet a hiba? Tehát: Tökéletesen működik az autó, de amikor hideg van (2-4fok) akkor nagyon füstöl...olyan mintha vízgőz lenne, de a víz nem fogy az autóból..... ha a külső hőmérséklet eléri a 8-10 fokot akkor ez a jelenség nincs.... amikor "füstöl" akkor egy pár km megtétele után már nem füstöl, de ha leállítom várok egy picit, újra indítom akkor újra előjön a jelenség... nem büdös a füst, tehát nem olaj szagú, inkább vízgőz!! Izzító gyertyákat frissen cseréltettem, és tökéletesen is indul. Segítsetek......Előre is köszönöm

Bmrenault Creative Commons License 2020.12.02 0 0 2546

Eh nem is láttam hogy irtá... No kös be egy égőt 12v led pl kapcsold be ha világit akkor a fütésnek is mennie kéne, de nem fog mert gyakori hogy bontáskor megsérül az ülésfütés szállja. a visszajelző világit mert az csak azt jelzi hogy be van kapcsolva.

Elméletileg, viszont a bőrülés lassabban melegszik fel.

Előzmény: bandigreen (2545)
bandigreen Creative Commons License 2020.11.29 0 0 2545

Szia Srácok!

 

Mivel eléggé pang a fórum, egy aktuális problémával fordulok hozzátok. Eljött a hideg idő, és ideje hogy működjön az ülésfűtés. Pontosabban kellene... működnie... 

 

előzmény:

a csirke Laredo felszereltségű volt. Angol verdából raktunk bele egy bőrös belsőt. Vettünk egy kapcsolős alsó konzolrészt, és összedugtunk minden összevalót, de semmi.


vizsgálat, ameddig jutottunk:

akksi-biztosíték-kapcsoló vonal rendben, visszajelző működik a kapcsolón, de a fűtés nem megy.

 

És igen, idáig jutottunk. A konzol és az ülés között a gyári kábel van, nem cseréltűk. A cserélt motoros ülések jól működnek.

mit vizsgáljak és mivel? Szakadás-mérővel nyektessem a stekkereket? Vagy feszültség-mérés kellene?

 

na ez a mostani, aktuális problémakörünk. Akinek van kedve, agyaljon, és ossza meg velünk.

 

hajrá :)

Oldtimer Fan Creative Commons License 2020.10.31 0 0 2544

Sajnos én is tudom hogy nem egyszerű feladat, de bízom benne hogy valahol találok hozzá alkatrészt.

Előzmény: Bmrenault (2543)
Bmrenault Creative Commons License 2020.10.31 0 0 2543

Orvis elég ritka.. 

Hát kapásból off roados közöségek facebook, rengeteget épitettek át, használták. Hátha lesz valakinek elfekvőbe.

 

Előzmény: Oldtimer Fan (2541)
Oldtimer Fan Creative Commons License 2020.10.31 0 0 2542

Oldtimer Fan Creative Commons License 2020.10.31 0 0 2541

Sziasztok! Egy 1995-ös Grand Cherokee Orvis edition 4.0 felújításába kezdtünk bele. A vezetőülés belsejében szakadt a bőr. Sehol sem találok gyári típusú sötétzöld perforált bőrt a javításhoz. Szintén szükség lenne a két első ködlámpára, tetőablakos bézs tetőkárpitra és kilóméterórára.

 

Nincs valakinek ötlete honnan tudom ezeket beszerezni? Sajnos külföldön sem találtam bontott Orvis edition Grand Cherokee - t.

bandigreen Creative Commons License 2020.10.28 0 0 2540

Végre mozog az oldal... Első az izzítás ellenőrzése. Nálunk az volt, hogy hidegben előjött a blokk elején található szivattyú tömítés-problémája, illetve a csövek eltökösödése. Emiatt a mienk is hidegben nagyon rosszul indult. Tömítés és csőcserével a mi problémánk megoldódott.

Előzmény: edidu76 (2538)
Bmrenault Creative Commons License 2020.10.27 0 0 2539

Kezdésnek izzit e? Egy próbalámpával ellenőrizhető.

Előzmény: edidu76 (2538)
edidu76 Creative Commons License 2020.10.27 0 0 2538

Sziasztok! Van egy 2.7CRD cherokee-nk kb. 5 éve és minden évben azzal küszködünk, hogy amikor +5 fok alá csökken a hőmérséklet nem akar már beindulni! Több helyről kérdezősködtünk már de senkinek nem volt megoldása. Esetleg Jeep tulajdonosok valaki járt már ugyanígy ezzel a tipussal, tudnátok segíteni mi lehet a baj? 

Hornyák Péter Creative Commons License 2020.09.23 0 0 2537

Köszönöm az infókat.

bandigreen Creative Commons License 2020.09.23 0 0 2536

P1270 INTAKE PORT SWIRL ACTUATOR SHORT CIRCUIT

P1270 INTAKE PORT SWIRL ACTUATOR GROUND X

P1270 INTAKE PORT SWIRL ACTUATOR OPEN CIRCUIT

Előzmény: Hornyák Péter (2534)
Bmrenault Creative Commons License 2020.09.22 0 0 2535
Előzmény: Hornyák Péter (2534)
Hornyák Péter Creative Commons License 2020.09.22 0 0 2534

Sziasztok 2.7 crdi motornál p1270 hibakód milyen problémát jelez?

 

bandigreen Creative Commons License 2020.09.03 0 0 2533

Voyagerhez is volt szerencsénk. utólag belegondolva nagyon mostohán bántam vele, nem érdemelte meg azt, amit kapott tőlem. 2.8dízel, nagy fotel mindenhol, gyári navi, kormányváltó (!!! igazi amerika!!!) 2 hatalmas tolóajtó, elektronikus hátsó elefántfülek a szellőzéshez, nagy csomitér. mostohán bántam vele, mert egy Dodge Ram 1500SXT 5.7V8 HEMI után jött hozzám, és bármennyire szeretett volna jól teljesíteni, megtörhetetlen voltam. sajnos a jóságára és a szuper praktikusságára akkor jöttem rá, amikor elcseréltem egy másik autóra. hiba volt. nem figyeltem oda rá, pedig nagyon hálás volt, és igazából igénytelen, filléres... igazából ezt is ajánlani tudom. a blokknál kell odafigyelni, hogy a tűzgyűrűknél nem fúj-e ki.

Előzmény: Bmrenault (2532)
Bmrenault Creative Commons License 2020.09.03 0 0 2532

Áááá... Csak már van ocsóé cca 600eft. Nagyon lefingotba lehet ülni 300eft tól.

3liter v6 dizel vagy 3.2 vr6 benzin.

2.5 tdi it kihagynám.

A fosom marketpalace ad árajánlást azt elszáltak az árak. Mert öszesiti az adatbázist de egy angol nem ér annyit mint a német.

Grand 2.7 vagy 4.7 ez mellé betársult az ml merci a disco vagy range esetleg pick up most azok is jó árban vannak. Azt aszony talált egy merci r osztályt azt én meg ránéztem a touaregekre.

Tranfosé jönne egy v6 grand voyager, oszt nincs parkolom (pénzem se) de azé nézelödöm. meg most van melós kocsi valami cucolos családi kellene. Arra meg 6-9 fös minibusz vagy voyager

Előzmény: bandigreen (2531)
bandigreen Creative Commons License 2020.09.03 0 0 2531

Hi!

 

Aha, 2003as évjáratú 2.5tdi. sor 5ös motor, 6os automata, lufirugó, bőr. mi szerettük. sokan szívtak vele, nekünk a végén gyűlt meg a bajunk vele. ügyes volt, hóban, homokban, sárban, aszfalton és bányában is megállta a helyét. számomra már akkor aggasztóan sok volt benne az elektronika, amiből valami használat során betérdelt nálunk, és a navi meg a terepdőlésszög-érzékelő az iránytűvel együtt kinyiffant. aztán a kardánfüggesztő menet közben rotty, és az utolsó húzásnént elkezdett nehezen indulni. szerelőhöz el (aki a csirkét is életre keltette), és közölte, hogy fasza, közel 10 liternyi olajat engedett le a motorból. ennek oka, hogy az előző tulajnál javítva volt a 4., 5. porlasztó (benzines tankolás miatt), és a nálunk eltöltött 80.000km alatt az 5.porlasztó visszalazult. olválisra koptatta a rezgéstől önmagát is meg a foglalatát, így a motorolajba gázolaj is került, nem kevés. nagyjából megjavította, eladtuk, az új tulajnál még egy hengerrepedés is összejött. ezeket leszámítva a lufirugók cseréjétől is tartottam a vége felé, mert nem mindig szintezett megfelelően. amúgy nagyon nagy élményt adott. viszont a csirke ugyanezeket megoldja sokkal kevesebb elektronikával. ja, étvágy :/ 2.5tdiR5 12-13lityi (ha a feleségem vezette, akkor 10-11), ellenben a csirke 2.7crd ugyanúgy 5henger sorban 8-9,5 nekem, 7-8 a babámnak. nem rossz a touareg csak el kell fogadni, hogy a tankja közel 100literes, fogyasztása lábföggő - de nem kevés, és a motorvezérlésre meg a lufirugókra oda kell figyelni és a napfénytető nem feltétlenül a barátod. szerethető, de ha lehet, ismert előéletűt vegyél. nem gond, ha több tulaja volt előtted, csak végig lehessen követni, mert ha volt gazdája, akkor szerették és nagy baj nem lehet...

 

remélem, segíthettem. hajrá :)

 

B.

Előzmény: Bmrenault (2530)
Bmrenault Creative Commons License 2020.09.02 0 0 2530

Nem neked volt touareged véletlenül?

Előzmény: bandigreen (2528)
Bmrenault Creative Commons License 2020.08.28 0 0 2529

Hát első körben pénzre utazok potolni a veszteségeket de igen lesz majd valami. Most dizelben gondolkozom.

Mi lenne ha csak egy kapcsolható szelepet tennél rá?

https://www.youtube.com/watch?v=KbjiZ-8a4_I

Előzmény: bandigreen (2528)
bandigreen Creative Commons License 2020.08.28 0 0 2528

Mármint a Fish&Chips hazájában nyomos megint? Mert ha igen, akkor lesz megint egy RHD V8??? 
A kipufogó rendszernél arra gondoltam, hogy a dobok ugranának le a csőről. Venne bontva egy használt WG pipát, azt átalakítanánk, aztán az első módosítással érintett helytől lepattintanánk alá. Az eredeti maradna a műszakira tartaléknak. Aztán nagyparkettánál jönne a hangrobbanás :D

Előzmény: Bmrenault (2527)
Bmrenault Creative Commons License 2020.08.28 0 0 2527

Meg gyűne pár paci. Ha nem teljesen nyitott a rendszer akkor jónak kéne lenni(katalizátor) de mivel nem sport üzemódba használod az élettartam nem befolyásolodik annyira. Szelepek védettebbek a turbo miatt, lefúvó szelep van.

Első héten dolgozom a volt melóhelyen, simán visszavettek.

Előzmény: bandigreen (2526)
bandigreen Creative Commons License 2020.08.28 0 0 2526

Hi Srácok!

 

Átment a műszakin is a vasmadár, úgyhogy jövő héten egy klímatömítettsége vizsgálat, egy klíma-feltöltés, és kész minden fontos dolog rajta. 

Ezt követően gumivásárlás következik, mert a mostani kezd legatyásodni.

 

Te BM! 

megint belém bújt a kisördög a nyitott rendszer miatt. nagyon nyírná az a motort, ha a dob nem folytán a kilégzését? mert a hangja az szép lenne tőle :)

 

B.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!