Mentem vele persze, jarok vele... tegnap irta ki eloszor ha jol emlekszem. Hat majd unnepek utan foglalkozok vele, meglatom h lesz idom ezzel foglalkozni. Allitolag a diffikbe volt olaj cserelve, lehet az kimaradt, meglatjuk ha felemeljuk. Koszi szepen a segitseget.
Én sem tudok németül, ez állandó összkerekes. zj gondolom faszt fáradok megint.. Na nézétek meg hogy van e olaj az osztóműben. A középső bumszli az amiből előre megy a hajtás.
Ad ki valami hangot? mentél vele? megy a 4 kerék? ezt emelve tudod megnézni.
Pontosan azt irta ki amit irtam, az okos googlefordito szerint osszkerekhajtasra var... Azert irtam ide hatha talalkozott mar valaki ilyennel es tudna tanacsit adni, mi a baj, mit csereljek, stb... koszi elore is!
Sziasztok! A segitsegeteket kernem, van egy 95 evjaratu csirkem 5.2V8. Ezt a hibat dobta ki: ALLRADANTR WARTEN. Sajna nemetul van, egyenlore meg nem.jottem ra hogy kell.angolra atallitani friss a kocsi még. Ha tudnatok segiteni hogy lehet a hibat elharitani vagy mi lehet a problema nagyon szepen megkoszonnem. Elore is koszi mindenkinek!
hahaha. megjött a csirkénk karácsonyi ajándéka. kihasadt a kormányszervónk nyomócsöve. 46 ropi az új, és úgy gondoltuk, veszünk 2 bontottat 10ért, és jók vagyunk egy darabig XD
aztán úgy néz ki, hogy a blokk elején található nagynyomású szivattyúnk egyik tömítése (vagy valamelyik résolajcsövünk) is kuka, mert járás közben a blokk első alsó részén csöpögés látható. persze ez valószínűleg majd tavaszi projekt lesz.
a go-stock projekt is indul, azaz a parádés első lámpáimat visszacserélem a gyárira (miután felpolíroztuk). aztán megkapja a korábbi xenontrafót és a szettet. Tegnap sikerült hátsó középső fejtámlát találnunk - elvileg, így az is pipa. hamarosan ideér a tank-fenéklemez is, meg a műanyag motortakaró-burkolat is. tegnap felpróbáltuk az A oszlopra a régi LED híd új tartókonzolait, és nagyon pöpec lesz (teljesen besüllyed majd a tetőlemezre).
Miután hideg a kipuf rendszer jobban gőzöl sőt viz is folyik ki belőle miután benne csapodik le. Ahogy bemelegszik értsd több száz fok nem tud olyan látványosan gőzölni.
A gond akkor van ha melegen is elég nagy pamacsot hagy, akkor lehet hengerfejes de akkor már keveredik a viz az olajjal. Elöször a dizel befúj a hütésrendszerbe. Első dizel?
Sziasztok! Van egy Jeep Cherokee Kj 2.8CRD 150LE autóm! Az lenne a kérdésem, hogy valakinek van e ötlete mi lehet a hiba? Tehát: Tökéletesen működik az autó, de amikor hideg van (2-4fok) akkor nagyon füstöl...olyan mintha vízgőz lenne, de a víz nem fogy az autóból..... ha a külső hőmérséklet eléri a 8-10 fokot akkor ez a jelenség nincs.... amikor "füstöl" akkor egy pár km megtétele után már nem füstöl, de ha leállítom várok egy picit, újra indítom akkor újra előjön a jelenség... nem büdös a füst, tehát nem olaj szagú, inkább vízgőz!! Izzító gyertyákat frissen cseréltettem, és tökéletesen is indul. Segítsetek......Előre is köszönöm
Eh nem is láttam hogy irtá... No kös be egy égőt 12v led pl kapcsold be ha világit akkor a fütésnek is mennie kéne, de nem fog mert gyakori hogy bontáskor megsérül az ülésfütés szállja. a visszajelző világit mert az csak azt jelzi hogy be van kapcsolva.
Elméletileg, viszont a bőrülés lassabban melegszik fel.
Mivel eléggé pang a fórum, egy aktuális problémával fordulok hozzátok. Eljött a hideg idő, és ideje hogy működjön az ülésfűtés. Pontosabban kellene... működnie...
előzmény:
a csirke Laredo felszereltségű volt. Angol verdából raktunk bele egy bőrös belsőt. Vettünk egy kapcsolős alsó konzolrészt, és összedugtunk minden összevalót, de semmi.
vizsgálat, ameddig jutottunk:
akksi-biztosíték-kapcsoló vonal rendben, visszajelző működik a kapcsolón, de a fűtés nem megy.
És igen, idáig jutottunk. A konzol és az ülés között a gyári kábel van, nem cseréltűk. A cserélt motoros ülések jól működnek.
mit vizsgáljak és mivel? Szakadás-mérővel nyektessem a stekkereket? Vagy feszültség-mérés kellene?
na ez a mostani, aktuális problémakörünk. Akinek van kedve, agyaljon, és ossza meg velünk.
Sziasztok! Egy 1995-ös Grand Cherokee Orvis edition 4.0 felújításába kezdtünk bele. A vezetőülés belsejében szakadt a bőr. Sehol sem találok gyári típusú sötétzöld perforált bőrt a javításhoz. Szintén szükség lenne a két első ködlámpára, tetőablakos bézs tetőkárpitra és kilóméterórára.
Nincs valakinek ötlete honnan tudom ezeket beszerezni? Sajnos külföldön sem találtam bontott Orvis edition Grand Cherokee - t.
Végre mozog az oldal... Első az izzítás ellenőrzése. Nálunk az volt, hogy hidegben előjött a blokk elején található szivattyú tömítés-problémája, illetve a csövek eltökösödése. Emiatt a mienk is hidegben nagyon rosszul indult. Tömítés és csőcserével a mi problémánk megoldódott.
Sziasztok! Van egy 2.7CRD cherokee-nk kb. 5 éve és minden évben azzal küszködünk, hogy amikor +5 fok alá csökken a hőmérséklet nem akar már beindulni! Több helyről kérdezősködtünk már de senkinek nem volt megoldása. Esetleg Jeep tulajdonosok valaki járt már ugyanígy ezzel a tipussal, tudnátok segíteni mi lehet a baj?
Voyagerhez is volt szerencsénk. utólag belegondolva nagyon mostohán bántam vele, nem érdemelte meg azt, amit kapott tőlem. 2.8dízel, nagy fotel mindenhol, gyári navi, kormányváltó (!!! igazi amerika!!!) 2 hatalmas tolóajtó, elektronikus hátsó elefántfülek a szellőzéshez, nagy csomitér. mostohán bántam vele, mert egy Dodge Ram 1500SXT 5.7V8 HEMI után jött hozzám, és bármennyire szeretett volna jól teljesíteni, megtörhetetlen voltam. sajnos a jóságára és a szuper praktikusságára akkor jöttem rá, amikor elcseréltem egy másik autóra. hiba volt. nem figyeltem oda rá, pedig nagyon hálás volt, és igazából igénytelen, filléres... igazából ezt is ajánlani tudom. a blokknál kell odafigyelni, hogy a tűzgyűrűknél nem fúj-e ki.
Áááá... Csak már van ocsóé cca 600eft. Nagyon lefingotba lehet ülni 300eft tól.
3liter v6 dizel vagy 3.2 vr6 benzin.
2.5 tdi it kihagynám.
A fosom marketpalace ad árajánlást azt elszáltak az árak. Mert öszesiti az adatbázist de egy angol nem ér annyit mint a német.
Grand 2.7 vagy 4.7 ez mellé betársult az ml merci a disco vagy range esetleg pick up most azok is jó árban vannak. Azt aszony talált egy merci r osztályt azt én meg ránéztem a touaregekre.
Tranfosé jönne egy v6 grand voyager, oszt nincs parkolom (pénzem se) de azé nézelödöm. meg most van melós kocsi valami cucolos családi kellene. Arra meg 6-9 fös minibusz vagy voyager
Aha, 2003as évjáratú 2.5tdi. sor 5ös motor, 6os automata, lufirugó, bőr. mi szerettük. sokan szívtak vele, nekünk a végén gyűlt meg a bajunk vele. ügyes volt, hóban, homokban, sárban, aszfalton és bányában is megállta a helyét. számomra már akkor aggasztóan sok volt benne az elektronika, amiből valami használat során betérdelt nálunk, és a navi meg a terepdőlésszög-érzékelő az iránytűvel együtt kinyiffant. aztán a kardánfüggesztő menet közben rotty, és az utolsó húzásnént elkezdett nehezen indulni. szerelőhöz el (aki a csirkét is életre keltette), és közölte, hogy fasza, közel 10 liternyi olajat engedett le a motorból. ennek oka, hogy az előző tulajnál javítva volt a 4., 5. porlasztó (benzines tankolás miatt), és a nálunk eltöltött 80.000km alatt az 5.porlasztó visszalazult. olválisra koptatta a rezgéstől önmagát is meg a foglalatát, így a motorolajba gázolaj is került, nem kevés. nagyjából megjavította, eladtuk, az új tulajnál még egy hengerrepedés is összejött. ezeket leszámítva a lufirugók cseréjétől is tartottam a vége felé, mert nem mindig szintezett megfelelően. amúgy nagyon nagy élményt adott. viszont a csirke ugyanezeket megoldja sokkal kevesebb elektronikával. ja, étvágy :/ 2.5tdiR5 12-13lityi (ha a feleségem vezette, akkor 10-11), ellenben a csirke 2.7crd ugyanúgy 5henger sorban 8-9,5 nekem, 7-8 a babámnak. nem rossz a touareg csak el kell fogadni, hogy a tankja közel 100literes, fogyasztása lábföggő - de nem kevés, és a motorvezérlésre meg a lufirugókra oda kell figyelni és a napfénytető nem feltétlenül a barátod. szerethető, de ha lehet, ismert előéletűt vegyél. nem gond, ha több tulaja volt előtted, csak végig lehessen követni, mert ha volt gazdája, akkor szerették és nagy baj nem lehet...
Mármint a Fish&Chips hazájában nyomos megint? Mert ha igen, akkor lesz megint egy RHD V8??? A kipufogó rendszernél arra gondoltam, hogy a dobok ugranának le a csőről. Venne bontva egy használt WG pipát, azt átalakítanánk, aztán az első módosítással érintett helytől lepattintanánk alá. Az eredeti maradna a műszakira tartaléknak. Aztán nagyparkettánál jönne a hangrobbanás :D
Meg gyűne pár paci. Ha nem teljesen nyitott a rendszer akkor jónak kéne lenni(katalizátor) de mivel nem sport üzemódba használod az élettartam nem befolyásolodik annyira. Szelepek védettebbek a turbo miatt, lefúvó szelep van.
Első héten dolgozom a volt melóhelyen, simán visszavettek.
Átment a műszakin is a vasmadár, úgyhogy jövő héten egy klímatömítettsége vizsgálat, egy klíma-feltöltés, és kész minden fontos dolog rajta.
Ezt követően gumivásárlás következik, mert a mostani kezd legatyásodni.
Te BM!
megint belém bújt a kisördög a nyitott rendszer miatt. nagyon nyírná az a motort, ha a dob nem folytán a kilégzését? mert a hangja az szép lenne tőle :)