Egyelőre még csak képeken láthatjuk a Peugeot 5008-at. Próbáljunk összehozni egy jó kis oldalt arról, hogy kinek mennyire tetszik, min változtatott volna, illetve ha majd kapható lesz, kinek mi a benyomása, milyen hibákat talált, illetve mi az, ami a többi autóhoz viszonyítva pozitív értelemben említésre méltónak talál. Hiba és balesetmentest!
Már 4 éve 5008-as tulaj vagyok egy egyszerű kérdésem lenne! Ha központi zárral lezárjátok a kocsit akkor a központi zár gombja a műszerfalon pirosan villog? Esküszöm sohasem figyeltem eddig, csak most este lezártam és láttam hogy villog bent a központi zár gombja.
Azért be-be kukkantok néha .....az aktuális nyűgjeim még mindig meg vannak.
A legutolsó ( két hete) szervizelésnél ránéztünk az olaj szintre, semmi hibát nem tárolt. Bár az is igaz, nem a pözsó szoftverrel keresgéltünk...
A hátsó cicergés szerintem a rugók gumitányérjaitól jön, most alaposabban alá tudtam nézni, eléggé viseletesek.... a legjobb ajánlat eddig kb. 50 eFt, a négy darabra.
Van egy 2012. 11. havi 1,6 THP 5008-asunk. Egyik reggel nem indult, csak némi tekerés volt, mivel még gyári akksi volt benne, arra gyanakodtunk, de az új akksival is maradt a probléma. Semmi hibaüzenet, eltárolt hibakód. Összes biztosíték, relé, szenzor ami hozzáférhető bemérve, minden ok. Bevittük szervízbe, kompresszió 3 hengerbe nincs, az egyikben minimális. Szerintük elugrott a vezérlés és fennakadtak a szelepek. Semmi előjel, csattanás vagy hang nem volt, de ezt állították. Adtak árajánlatot közel hétjegyű összegről. Elvittük egy másik márkafüggetlen szervízbe, ott is ugyan ezt a hibát diagnosztizálták, az árajánlat, ha a dugattyúk nem sérültek 630 ezer. Pont mostanában kezdtünk nézegetni egy új autó cserét, így erősen gondolkodunk, hogy megcsináltassuk-e, vagy eladjuk így. Ami új benne az a motoros fojtószelep, gyújtótrafók, gyertyák, akksi, gyújtókábelek, nagynyomású üzemanyagszivattyú. 10 ezret ment a katalizátor. Az autóban 134 ezer km van, szeptemberben volt műszakin. Szerintetek érdemes megcsináltatni? Vagy valaki megvenné így is? Ha kapnánk érte 1,7 -1,8 milliót, akkor nem foglalkoznánk vele.
Nekem 117000-t mutatott az óra / a tényleges km-t homály fedi/ most 164000-nél tartok. Ha kedvező árakat kapok a gumi tányérokra , mindenképpen kicserélem, és majd beszámolok, eltűnt-e a bosszantó hang.
Köszi a tippeket a koppanások kiszűrésére, de viszonylag kevés /120.000/ km van az autóban. 7 személyes, 18-as kerekek voltak alatta, aztán átrakattam a téli 215/55/16-os új gumikkal, hát nem oldódott meg. Kopog és kopog.. létezik hogy nem lehet orvosolni? Várok még ötleteket tőletek, valami varázslat hátha mégis van. Köszi mindenkinek aki reagált az i
Még az elnyomódott rugótányérok miatt is lehet az a fránya hang. Az enyémek eléggé viseletesek, most nézegetem, mennyiért lehetne kicserélni őket. A rugók végein van alul felül egy-egy műanyag cső, ezek nálam szinte teljesen félre vannak csúszva, ez is lehet egy ok.
Az enyém is 12-s és hátulról, rázós úton idegesítő cicergés hallatszik. Tapasztaltabb márkatársak véleménye szerint a lengéscsillapító felső vége kiverődik és ez csinálja a zajt.
A miénknek is van hangja. Többen küzdöttek vele, talán lengescsillapitó csere után szűnik meg, de nagyon gyorsan újra el kezd kopogni. Legalábbis nekem ez jött le az írásokból, de hátha írnak a tapasztaltabbak. Másik típusú peugeotval is ugyanez a helyzet, én már elengedtem...
Nemrég vásároltam 2012 évj 5008 PEUGEOT autót, minden oksa, de a keresztbordákra ráhajtva, nagyon hangos. Rázó padon faggatuk, minden rendben. Mind ilyen, kopogós, van tippetek mi lehet? köszi, törpe.
Elég szerencsétlen megoldás. Lehet hozzá kapni fedelet, de csak párban. Két fül van rajta, azokon 2-2 furat. Ezek pattannak be a mosó fején lévő 4 kis pöcökbe. Itt egy kép a mosó fejéről. A fedél nem peugeot, de ehhez hasonló a rögzítése.
A Peugeot 5008-asomnak a jobb oldali fényszorótörlő fedő műanyag eleme letört még az előző tulajnál, mert ahogy nézem ő is már ragasztotta. Olyan kérdésem lenne, h van ötletetek mi lehet a gyári rögzítője / lehet e kapni? Ugye két műanyag "tüske" szolgálna a rögzítésre, csak az ellenoldalon a keretből hiányzik valamiféle rögzítő "kapocs / bolha". Nyilván kézenfekvő lenne a másik oldalit levenni, de tartok tőle, h sérülne a folyamat közben.
Köszönöm az instrukciókat. Egy régebbi digit fényképezővel is próbáltam és megjelentek a képek a kijelzőn. A kábel végül is okés, a játékkonzol nem, mivel nem tud "párosodni" a médiával.