Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

zubikaa Creative Commons License 2015.12.17 0 0 186

szeva,sikerűlt valamit összeírnod a motorgenerállal kapcsolatban?

Előzmény: Ginder J (176)
Törölt nick Creative Commons License 2015.12.15 0 0 185

Erdészeti alkalmazáshoz meggyőző lehet, a kolléga által hirdetett Werner is, de nálunk lehet, hogy a platót le kellene venni (legalább ideiglenesen).

 

Előzmény: loganos (181)
Törölt nick Creative Commons License 2015.12.15 0 0 184

Ezek szerint, maradhatott benne levegő? Furcsa, mert olajcsere után is csak egyszer produkálja ezt a jelenséget.

Előzmény: loganos (181)
k.viktor Creative Commons License 2015.12.15 0 0 183

Unimog 406-416ra Klaus hidroszivattyú jó allapotban eladó. gyári konzollal.   220e   30/6818199

 

loganos Creative Commons License 2015.12.15 0 0 182

Láttam már pár napja több helyen is a hirdetésed. Kár, hogy nem a fülke elé előre, az első TLT-hez való, akkor érdekelne.

Előzmény: k.viktor (180)
loganos Creative Commons License 2015.12.15 0 0 181

Nem, mert mindig kiment előtte 5-ig gyújtás ráadáskor, és úgy is maradt.

 

Azért nem hívtalak még, mert az agrofórumos jóember akivel beszéltünk,  eltűnt.
Két hete hétfőn kértem csinálja meg, azt mondta vállalja. Csütörtökig semmi válasz, ismét hívtam. Azt mondta pénteken kérdezi le az alvázszámot, mehet e. Péntektől hétfőig fel sem vette a telefont, hívtam volna többször is. Írtam SMS-t, kérdezve mi lesz már. Este írt vissza, hogy a héten nem tudja, majd jövő héten jelentkezik. Most van jövőhét, se hétfőn, se ma egész nap semmi. Nem értem akkor miért hirdet, ígérget. Körbetelefonáltam a többit is, amit találtam, vagy fel sem veszik a telefont, vagy nem vállalják. A Dombóvári mondta, hogy ha lesz rajt elöl csörlő akkor talán-talán kiközelítőnek megoldható, de akkor sem Unimog néven, mert az nincs benne a felsorolásban.

 

Előzmény: Törölt nick (179)
k.viktor Creative Commons License 2015.12.15 0 0 180

Eladó Unimog 406-ról gyári Werner csörlő kb 50 m kötéllel.gyári csavarozható konzollal.

220e  30/6818199

  

Törölt nick Creative Commons License 2015.12.10 0 0 179

Nem lehet, hogy a műszer mutatója tapad le?

Előzmény: loganos (178)
loganos Creative Commons License 2015.12.10 0 0 178

Ma is volt kis időm a gépre. Így meggyógyítottam az olajnyomás visszajelzőt. Cserélni kellett a jeladót (Febi, német gyártmány, 9200Ft autósboltban), és újrafűztem a vezetékét is, új sarukkal. (képen az új doboza, és a kivett régi jeladó)
Eddig ez idegesített legjobban, hogy nem működik. Most hidegen-melegen tartja a kb. 4.5-4.8 bar-t, fordulattól függően. Ami még picit nyugtalanít, hogy kb. 10 másodperc eltelt indítás után, mire megjött az olajnyomás. Motor hangján nem lehetett hallani változást. Ez másnál is így van? Ennél nincs egy visszacsapó szelep, mint a személyautók olajszűrőjében, ami nem engedi visszafolyni az összes olajat a karterba?

István-82. Creative Commons License 2015.12.08 0 0 177

Üdv. Keresek 406-os unimog Levegős difikapcsolót! SOS Nem nagyon vagyok gép közelben ezért inkább telefonon vagyok elérhető. A számom 06 70 3517 923. Pap István. Ha valakinek van eladó legyen szíves hívjon.

Ginder J Creative Commons License 2015.12.08 0 0 176

Üdv!

Bács megyében vagyok!

Előzmény: zubikaa (174)
loganos Creative Commons License 2015.12.06 0 0 175

Elkészültem ma a plató magasító oldalfalakkal, tartókkal, összefogató elemeivel. Így már 1m magasak az oldalfalak, és a fülke mögötti rész is.
Elég ijesztő, először majd ha használom, szerintem félig sem rakom, ki kell tapasztalnom. Nem szeretném, ha a magas súlypont miatt felburulna. Más hogy használja?

Illetve a platót akitől vettem, javasolta, hogy a híd és a váz közé rakjak tehermentesítő gumi bakot. Állítólag hátul a külső rugók könnyen törnek (igaz lehet???). az övén is van. Csak megmérni felejtettem el az övét.

Nekem a vázon van egy gyári, kb 3cm-es gumi tehermentesítő. Alatta a híd 12.5 cm-re van. Semmi kopásjel, hogy valaha is leért volna. Persze lehet csak azért, mert a sószóró nem volt nehéz. Úgy oldottam meg, hogy a tengelyre raktam (felcsavarozható vázra) egy 6cm-eset, amit traktorosboltban vettem (és kisebbre vágtam). Így még tud ,,ülni" 6.5cm-et.
Súly alatt, lassan/fokozatosan terhelve majd kiderül milyen. Ami kicsit aggaszt, hogy így kevesebbet bír berugózni 1-1 oldalon, tehát pl. vízmosásban vagy nagy csapásban ha egyik oldala benne van, jobban fog dőlni oldalra.

zubikaa Creative Commons License 2015.12.03 0 0 174

szeva,kűldöm a motorszámot:3121881102  amúgy melyik megyében laksz?elöre is köszi,űdv zubi

Előzmény: Ginder J (173)
Ginder J Creative Commons License 2015.12.01 0 0 173

Üdv

ha elküldöd a motor szamot akkor összeirom neked mi mennyibe kerülne nälunk.

Előzmény: zubikaa (172)
zubikaa Creative Commons License 2015.11.30 0 0 172

kicsit betegecskének tünik a motorja,egy honolás ráférne, meghát ami vele jár hengerfej-fötengely stb felújítás.gondolom összeségében nem tíz fillér,ezért fontolgatom hogy v.mi más diesselt beletenni lehet hogy körbenézek szakműhelyekben és kérek árajánlatot egy motorgenerálra

Előzmény: loganos (171)
loganos Creative Commons License 2015.11.29 0 0 171

Hát tapasztalat az nincs. De miért akarod kicserélni? Amennyiből mást vennél, átalakítanád, közdarab, kuplung, hűtés, lehajtás, stb. annyiból egy gépműhelyben megcsinálják a komplett felújítást is szerintem.

 

Akitől én vettem a platót, Pacsán, van egy jó eladó hengerfeje, ha valakit érdekel.

Előzmény: zubikaa (170)
zubikaa Creative Commons License 2015.11.29 0 0 170

sziasztok.valaki tudna-e abban segiteni hogy az unimog406,om352 motor mien egyéb diesel motora lehet kicserélni?!

Törölt nick Creative Commons License 2015.11.28 0 0 169

Gratulálok a platóhoz. Az enyémhez is készítettek egy 50 cm -es hosszabbítást, amit ha nincs rá szükség, egyszerűen le lehet venni és gyári marad minden. 

Előzmény: loganos (168)
loganos Creative Commons License 2015.11.28 0 0 168

Ma meglett a gépre a 2.3m hosszú, utólag megerősített gyári plató is. Nagy öröm. Most már tényleg csak a rendszám hiányzik, meg a szabadidő, hogy ki lehessen próbálni/dolgozni vele.

 

V6 3500 köszönöm, hogy rám telefonáltál. Ha egyszer úgy jön össze, hogy személyautóval járok arra fele, biztosan megállok, és beszélgetünk egy jót.

Jó érzés, hogy vannak még segítőkész emberek, itt a fórumon is, és máshol is. E nélkül nem menne az Unimogozás a kezdőknek.

Ginder J Creative Commons License 2015.11.20 0 0 167

Nagyon szivesen!

Előzmény: loganos (166)
loganos Creative Commons License 2015.11.20 0 0 166

Köszönöm az újabb infókat!
Ezt is elég erősnek érzem, akkor a 110LE-s nagyon brutál lehet :)  Érdekes, hogy egy személyautó 120LE-vel és 300Nm-el is csak az ,,elmegy" kategória (nálam) , az Unimog meg ennél is jóval kevesebb, turbó sincs, nehezebb is, a jó váltónak köszönhetően még is mindenhol boldogul.

Előzmény: Ginder J (165)
Ginder J Creative Commons License 2015.11.20 0 0 165

Gyarilag nem volt ezekben maszofokozat,a különlegesseg a gepedben hogy hidraulikasan kapcsolja az összkereket legalabb is ha nem lett atvarialva,de gyarilag ugy kellene kapcsolnia!

 

üdv Joco

Előzmény: Ginder J (164)
Ginder J Creative Commons License 2015.11.20 0 0 164

62kw a tied 84 loeros

OM352902

szeriasz. 10137189

mhanikus 8seb valto

valtotip.UG2/30-8/14,44GA

Tip.U900 zart fülkes

 

Igy hagyta el a gyarat anno az alvazszam szerint!!

Előzmény: loganos (163)
loganos Creative Commons License 2015.11.19 0 0 163

Köszönöm!

 

Ez alváz szám alapján van, és tuti?
Mert akkor az enyémből tényleg hiányzik a mászó fokozat :(
Az OM 352 902-es motorról honnan tudom eldönteni, hogy a 2 féle teljesítmény közül melyik?

Előzmény: Ginder J (161)
Ginder J Creative Commons License 2015.11.19 0 0 162

meg annyi hogy a 417es szeria jött a 406os utan.

Előzmény: loganos (160)
Ginder J Creative Commons License 2015.11.19 0 0 161

Üdv! 

 

A te geped adatai

 

sorozat neve Unimog417

tipus U900

1988-93ig gyartottak

6 henger

motortipus OM352

5675ccm

84loero 62kw vagy pedig 110loero 81kw

valto tipus 8V,4 R szinkronvalto

kormanyzas ZF golyosanya hydro kormanyzas 

fek ketkörös tarcsafek

max sebesseg 78km/h

maszosebesseg 0,5 km/h

sajat tömeg 3480kg

megengedett legnagyobb össztömeg 6500kg

gumik 10,5-/R20

vagy 12,5-20

tengelytav 2380mm

nyomtav 1555mm

 

nagyjäbol ennyi 

Üdv Joco

 

 

Előzmény: loganos (160)
loganos Creative Commons License 2015.11.18 0 0 160

Szia!

 

Kösz az infót, de az enyémben ilyen nincs (vagy nem működik). Az adagolón semmi elektromos kapcsoló nincs.

 

A forgalmim adataiból tudnál nekem az autómról egy adatlapot bemásolni/küldeni pontosan mim van, és milyen adatokkal bír? Mert ilyen kW-osat, önsúlyút, terhelhetőségűt sehol sem látok a neten, és ezt a 406, 417, U900 mizériát se értem.

Előzmény: Ginder J (159)
Ginder J Creative Commons License 2015.11.18 0 0 159

Üdv 

 

 

Sok MB TRAC ba meg UNIMOG ba raktak egy figyelmezteto piros lämpät ami vilagit ha nagyon nyomdod neki!! Probäld meg padloig nyomni a gazt akkor vilagit ha elengeded nem fog.

 

Udv Joco

Előzmény: loganos (158)
loganos Creative Commons License 2015.11.17 0 0 158

Ezekkel a számokkal egyre inkább nem vagyok tisztában. Gondolom Mercedes szalonban adnának típusbizonyítványt pontos adatokkal, egy vagyonért.

 

Írok napközben a Ginder Jocónak, hátha tud segíteni/küldeni valami képet, leírást.

A forgalmim meg beszkennelem ide is.

Előzmény: Törölt nick (155)
loganos Creative Commons License 2015.11.17 0 0 157

Köszönöm, de ne küldjél. Falun belül tudnék kérni, csak lusta voltam kivárni délutánig és elenni érte.

Előzmény: Törölt nick (156)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!