Nem, mert mindig kiment előtte 5-ig gyújtás ráadáskor, és úgy is maradt.
Azért nem hívtalak még, mert az agrofórumos jóember akivel beszéltünk, eltűnt. Két hete hétfőn kértem csinálja meg, azt mondta vállalja. Csütörtökig semmi válasz, ismét hívtam. Azt mondta pénteken kérdezi le az alvázszámot, mehet e. Péntektől hétfőig fel sem vette a telefont, hívtam volna többször is. Írtam SMS-t, kérdezve mi lesz már. Este írt vissza, hogy a héten nem tudja, majd jövő héten jelentkezik. Most van jövőhét, se hétfőn, se ma egész nap semmi. Nem értem akkor miért hirdet, ígérget. Körbetelefonáltam a többit is, amit találtam, vagy fel sem veszik a telefont, vagy nem vállalják. A Dombóvári mondta, hogy ha lesz rajt elöl csörlő akkor talán-talán kiközelítőnek megoldható, de akkor sem Unimog néven, mert az nincs benne a felsorolásban.
Ma is volt kis időm a gépre. Így meggyógyítottam az olajnyomás visszajelzőt. Cserélni kellett a jeladót (Febi, német gyártmány, 9200Ft autósboltban), és újrafűztem a vezetékét is, új sarukkal. (képen az új doboza, és a kivett régi jeladó) Eddig ez idegesített legjobban, hogy nem működik. Most hidegen-melegen tartja a kb. 4.5-4.8 bar-t, fordulattól függően. Ami még picit nyugtalanít, hogy kb. 10 másodperc eltelt indítás után, mire megjött az olajnyomás. Motor hangján nem lehetett hallani változást. Ez másnál is így van? Ennél nincs egy visszacsapó szelep, mint a személyautók olajszűrőjében, ami nem engedi visszafolyni az összes olajat a karterba?
Üdv. Keresek 406-os unimog Levegős difikapcsolót! SOS Nem nagyon vagyok gép közelben ezért inkább telefonon vagyok elérhető. A számom 06 70 3517 923. Pap István. Ha valakinek van eladó legyen szíves hívjon.
Elkészültem ma a plató magasító oldalfalakkal, tartókkal, összefogató elemeivel. Így már 1m magasak az oldalfalak, és a fülke mögötti rész is. Elég ijesztő, először majd ha használom, szerintem félig sem rakom, ki kell tapasztalnom. Nem szeretném, ha a magas súlypont miatt felburulna. Más hogy használja?
Illetve a platót akitől vettem, javasolta, hogy a híd és a váz közé rakjak tehermentesítő gumi bakot. Állítólag hátul a külső rugók könnyen törnek (igaz lehet???). az övén is van. Csak megmérni felejtettem el az övét.
Nekem a vázon van egy gyári, kb 3cm-es gumi tehermentesítő. Alatta a híd 12.5 cm-re van. Semmi kopásjel, hogy valaha is leért volna. Persze lehet csak azért, mert a sószóró nem volt nehéz. Úgy oldottam meg, hogy a tengelyre raktam (felcsavarozható vázra) egy 6cm-eset, amit traktorosboltban vettem (és kisebbre vágtam). Így még tud ,,ülni" 6.5cm-et. Súly alatt, lassan/fokozatosan terhelve majd kiderül milyen. Ami kicsit aggaszt, hogy így kevesebbet bír berugózni 1-1 oldalon, tehát pl. vízmosásban vagy nagy csapásban ha egyik oldala benne van, jobban fog dőlni oldalra.
kicsit betegecskének tünik a motorja,egy honolás ráférne, meghát ami vele jár hengerfej-fötengely stb felújítás.gondolom összeségében nem tíz fillér,ezért fontolgatom hogy v.mi más diesselt beletenni lehet hogy körbenézek szakműhelyekben és kérek árajánlatot egy motorgenerálra
Hát tapasztalat az nincs. De miért akarod kicserélni? Amennyiből mást vennél, átalakítanád, közdarab, kuplung, hűtés, lehajtás, stb. annyiból egy gépműhelyben megcsinálják a komplett felújítást is szerintem.
Akitől én vettem a platót, Pacsán, van egy jó eladó hengerfeje, ha valakit érdekel.
Gratulálok a platóhoz. Az enyémhez is készítettek egy 50 cm -es hosszabbítást, amit ha nincs rá szükség, egyszerűen le lehet venni és gyári marad minden.
Ma meglett a gépre a 2.3m hosszú, utólag megerősített gyári plató is. Nagy öröm. Most már tényleg csak a rendszám hiányzik, meg a szabadidő, hogy ki lehessen próbálni/dolgozni vele.
V6 3500 köszönöm, hogy rám telefonáltál. Ha egyszer úgy jön össze, hogy személyautóval járok arra fele, biztosan megállok, és beszélgetünk egy jót.
Jó érzés, hogy vannak még segítőkész emberek, itt a fórumon is, és máshol is. E nélkül nem menne az Unimogozás a kezdőknek.
Köszönöm az újabb infókat! Ezt is elég erősnek érzem, akkor a 110LE-s nagyon brutál lehet :) Érdekes, hogy egy személyautó 120LE-vel és 300Nm-el is csak az ,,elmegy" kategória (nálam) , az Unimog meg ennél is jóval kevesebb, turbó sincs, nehezebb is, a jó váltónak köszönhetően még is mindenhol boldogul.
Gyarilag nem volt ezekben maszofokozat,a különlegesseg a gepedben hogy hidraulikasan kapcsolja az összkereket legalabb is ha nem lett atvarialva,de gyarilag ugy kellene kapcsolnia!
Ez alváz szám alapján van, és tuti? Mert akkor az enyémből tényleg hiányzik a mászó fokozat :( Az OM 352 902-es motorról honnan tudom eldönteni, hogy a 2 féle teljesítmény közül melyik?
Kösz az infót, de az enyémben ilyen nincs (vagy nem működik). Az adagolón semmi elektromos kapcsoló nincs.
A forgalmim adataiból tudnál nekem az autómról egy adatlapot bemásolni/küldeni pontosan mim van, és milyen adatokkal bír? Mert ilyen kW-osat, önsúlyút, terhelhetőségűt sehol sem látok a neten, és ezt a 406, 417, U900 mizériát se értem.
Sok MB TRAC ba meg UNIMOG ba raktak egy figyelmezteto piros lämpät ami vilagit ha nagyon nyomdod neki!! Probäld meg padloig nyomni a gazt akkor vilagit ha elengeded nem fog.