Én úgy tudom ( de lehet rosszul ), hogy ahol tanítani kell, ott is a központi egységet kell "tanítani", hol melyik érzékelő van, nem a nyomásérzékelőt...
Én anno egy parkolóban cseréltem akkumulátort mert megdöglött nem találkoztam semmi hibakóddal meg rádió kóddal működik minden rendben azóta is.A szerelési sorrendre figyelj szerintem az a lényeg.
Köszönöm. 2015 május végén vettem át a fluencet, az akksi egy hónapja adta meg magát, minden előjel nélkül. (igaz, már vártam...) Ha a guminyomás jeladó is megadja magát szétszedem és jelentkezem, hogy mire jutok! Remélem nem a műszaki vizsga előtti napon jelentkezik a gond.
Látom otthon vagy a témában, nekem is lenne egy kérdésem: a jeladónak biztos van valamilyen "tápja", ha ez lemerül van-e valamilyen elemcsere lehetőség?
Ha nem nagy kérés megmondod kérlek, mi a menete egyik garnitúrából a másikba átrakásnak? Nem akarom szétbarmolni a szelepet vagy elcseszni valamit. Köszi!
A szélvédőnél beázó Fluence tulajának emózása közetkezik: :)
Az önszívatás égisze alatt majd a kerékcsere alkalmával a márkaszervízben buzeráltatom meg az üveget.
Viszont itt (Dújv.) elvileg éjjeltől eső lesz, s az utolsó mosáskor már öt helyen folyott be a sáros víz, ezért kinyomtam a felső rést egy tubus iskolai ragasztóval. Gondoltam adok a szarnak egy pofont...
Szilóval nem akartam nekiesni, de roppant "jó" lesz ez a mutatvány a márkaszervízben, van egy olyan érzésem...
Köszike, két hülye kérdés, ez darabja 7900? Illetve ha ez a felnin van, lehet cserélgetni kerékcserénél? Úgy értem, mikor a lemezfelnit leveszem a téli gumival, akkor át lehet tenni a nyári felnire ezeket a TPMS szelepeket?
Ja kérem, nekem egy garnitúra felnim van, és szerintem a szelep is abban van az összes cepüllékkel együtt. Minden gumicserénél szerelés van, és ez a probléma ezért nem merül fel nálam.
Én úgy tudom, hogy igen. Ha jól tudom a szelepben van valami mérőeszköz. Konkrétan, ha leveszem a téli szettet, akkor egyből kapom is a hibaüzenetet, hogy check tyre pressure és nem is méri a keréknyomást. Igazából pár éve így használom, csak jó lenne valami megoldás, hogy nyáron is mérje.
Én nem értek ehhez, de az biztos, hogy már több garnitúrát cseréltem az autóimon, és a nyomásérzékelő mindig működött. Biztos, hogy az a gumiban van? Én meglepődnék ezen.
Hát nem tudom, már a google 2.9-es értékelés is felvet némi bizalmatlanságot. De azért remélhetőleg sikerül visszakapnod a pénzt.
Apropó gumik. Nekem a téligumiban vannak a guminyomásérzékelő szenzorok. Jól tudom, hogy azt nem lehet csak úgy kiszedni a gumiból? Ha szeretnék a nyári szettbe is, akkor mi a legegyszerűbb, legolcsóbb módja?
Sziasztok! Tanacsot szeretnek kerni Carminat AUX ugyben. Megorokoltem /sajnos/ egy Fluence-t, aminek az audio rendszereben van AUX opcio, es ki is van egy kis lahajthato ajto ala vezetve ket RCA csatlakozo. A problemam az, hogy ha erre audio jelet kapcsolok, akkor ugy szol, mintha vmi hatter-hang lenne, pl az enek el van nyomva, de mondjuk a gitar szol. Igy hasznalhatatlan -- mit kellene tennem, hogy normalisan mukodjon? Ami furcsa, hogy a rakapcsolt RCA/Jack kabel jack reszet megfogva semmi gerjest nem hallok, mint pl egy erosito eseteben, es ez a "hatter" zene is csak akkor szol, ha mindket RCA csatlakoztatva van. Elore is koszonok minden segitseget!!!
Nekem 2 hónapja írta ki nem sokkal az elindulás után: Battery need charge
Mivel a tél kellős közepén voltam, másnap már meg is kapta az új akksit: Banner Power Bull 12V 62Ah 550A
Egyeztetve a szakival aki kicserélte, ezt a márkát ajánlotta, ami egy picit erősebb is, mint a 7 éve benne lévő gyári volt. Bosch-t egyáltalán nem ajánlotta, illetve utánaolvastam azért a csere előtt és meglepően sok a negatív tapasztalat a Bosch akksikkal kapcsolatban.
Valamint lett volna még Baren, de az indokolatlanul drágább lett volna.
Hasonló módon (K4M) az indítómotort megforgatta, de a gyújtást és a benzint már "letiltotta" a rendszer.
Persze ilyenkor az ember beijed és nem az akkura gondol, mint hibaforrás.
Különben ekkor már a töltő sem segített, teljesen kimúlt...
Azért is furcsa ez a működés, mert az álló kocsiban sokáig működő fogyasztó (pl. rádió, belső világítás) használata utána többször is jött az üzenet, hogy tölteni kell.
Az enyém majd hét évig bírta. 2015 május 27-én vettem át, K4M motoros. A múlt héten minden előzmény nélkül megadta magát, az indítógomb megnyomásakor a fények felvillantak, de a bendix nem is kattant... Azért elvártam volna tőle, hogy ha a kártyaelemre kiírja, hogy "low battery", akkor szóljon itt is!
Én varta-t raktam bele már lassan 6 éve, 1,6 b K4M , eddig meg vagyok vele elégedve, csillag garázs 1 hét állás után érezni az inditásnál de utána nincs gond, gyári 4,5 év után adta meg magát.