Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Alex099x Creative Commons License 2019.12.29 0 0 6427

11.hó 07 írásomat nézd meg. Érdemes!

Előzmény: Dave_407 (6425)
Draganovic Creative Commons License 2019.12.28 0 0 6426

Váltó futómű le vagy motor ki ez a két megoldás van mindegyik ugyan annyi idő és lóvé.

Váltó olajat kell cserélni ha ránt akkor felejtős drága a javítása mint minden autómatának.

 

Szinte mindegyik tekerve van inkább 300 ezer km körül járnak már ezek a 2012 körüliek

Előzmény: Dave_407 (6425)
Dave_407 Creative Commons License 2019.12.28 0 0 6425

Sziasztok!

 

Lenne rád mód megvásárolni a lent említett autót.

Esetleg nézte valamelyikőtök?

 

Mi a vélemény a 2.2 gt ről és az autómata váltójáról?

 

Mi igaz abból hogy ha folyat a főtengely szimering ki kell venni a motort?

Továbbá ha volt nagyobb hiba a váltóval,mennyi volt a javítás?

 

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/peugeot/508/peugeot_508_sw_2_2_hdi_gt_automata_pano_xenon_navi_el_bor_pdc_ulesfutes-14591544

 

Köszönettel

 

Dávid

Jocoss88 Creative Commons License 2019.12.26 0 0 6424

Sziasztok!

Mindenkinek köszönöm az eddigi válaszokat, tanácsokat. Még gondolkodom és nézelődök a autóval kapcsolatban. 

Addig is mindenkinek boldog új évet kívánok.

The electric Plum Creative Commons License 2019.12.25 0 0 6423

Ugyan az vonatkozik rá, mint a HDI-re, ha jót veszel, imádni fogod, ha szart, akkor gyűlölni. 
Annyi a titka, hogy a ridegtartást nem bírja és a 10e-ként olajcserét szigorúan kell venni. 
Ha megvan a kinézett példány, pesten szivesen átnézem.

Előzmény: Jocoss88 (6420)
Alex099x Creative Commons License 2019.12.23 0 0 6422

Elsősorban arra kell figyelni, hogy meg ne vásárold. A PSA-BMW közösen alkotta meg ezt a" találtgyereket". Folyamatos kokszosodás jellemzi és gyújtótrafó hibák. Rosszul sikerült darab. Nagyon csodálkozom, hogy a PSA ennyi ideig hagyta életben a járműveiben. A javítás BMW árakon történik és elég sűrűn. A Népítéletben is olvashatsz róla. Az 508-ban pedig úgy viselkedik, mint a Székely gyerek, aki nagyobbat akart fingani mint az apja és besz@rt.

Előzmény: Jocoss88 (6420)
Törölt nick Creative Commons License 2019.12.22 0 0 6421

Üdv ! Ide balra a keresés-be írd be: 1,6 thp   majd a keres gomb. Sok válasz van már megírva  ide.

Előzmény: Jocoss88 (6420)
Jocoss88 Creative Commons License 2019.12.22 0 0 6420

Sziasztok!

 

Gondolkodom egy 2012-es 508 SW vásárlásán 1.6 THP benzin motorral. Segítségeteket szeretném kérni, hogy mire kell oda figyelni az autó megtekintésekor, illetve mennyire problémás ez a motor. Akinek esetleg van ilyen mi a tapasztalat. 

Segítségeteket előre is köszönöm. 

birobandi Creative Commons License 2019.12.20 0 0 6419

Tökéletes hozzá.

Előzmény: Alex099x (6418)
Alex099x Creative Commons License 2019.12.20 0 0 6418

Sziasztok!

 

Érdeklődnék, hogy valakinek a 2.0HDI vonatkozásában van-e tapasztalata a TOTAL ecs 5W 30-on kívül más olajjal. Előre is köszönöm!

Cigany78 Creative Commons License 2019.12.01 0 0 6417

Köszönöm mindenkinek!!

Szép napot!

Alex099x Creative Commons License 2019.12.01 0 0 6416

Három fogaskerekes szabályzó van elől. A központi szabályozza az utastérbe áramló levegőt a fűtőradiátor felől hideg-meleg keverék, illetve zárja le ha belső keringetésre kapcsolod. Jobb és bal oldalon is van szabályzó. Kis motorok tekergetik a lamella fogaskerekét. Több autógyár is lehetőséget ad alapbeállításra bizonyos gombok egyidejű megnyomásakor. Meg kell nézni, hogy itt van-e ilyen. Az általános jelenség az, hogy ezek a kis műanyag fogaskerekek elkopnak jellemzően egy adott helyen, ahol a legtöbbet használod 22-25 fok. Itt pedig megáll a szabályzás. Márkaszerviz le tudja kérdezni a komfort elektronikát. Kiírja, hogy melyik szabályzó halt be. A baj az, hogy ezek az egységek aranyból, vagy platinából készülnek, az árukat tekintve legalábbis. A másik baj az elhelyezkedésük Általában műszerfal ki-be. Mondjuk nekem a Passat-al van tapasztalatom. Azoknál már 80.000 km-nél kezdenek kattogni a lamellák. És 60.000 Ft egy szabályzó ára. A munkadíj pedig kb 6 óra. Nézesd meg szervizben.

néhai0 Creative Commons License 2019.12.01 0 0 6415
néhai0 Creative Commons License 2019.12.01 0 0 6414

Fűtésbox-ra keress rá, ez lenne akkor a hivatalos neve, gondolom itt történik meg a megfelelő hőm. levegő bekeverése zónánként. Nem tudom ezt javítgatják-e vagy kompletten cserélik és kész.

néhai0 Creative Commons License 2019.12.01 0 0 6413

Az a légkeverő lesz akkor, ami beállítja a megfelelő hőmérsékletű levegőt, ilyen tárcsás valami (nem láttam csak szerelőtől tudom) és azok tudnak beállni összeakadni vagy ilyesmi. Nekem egy SAAB ban volt ilyen meghibásodásom nyáron, az egyik oldalon hideg jött a vezető oldalon meg langyos, klíma mellett, valami 120eFt volt ez az alkatrész, plusz a két napos szervíz munka díj mert ehhez a teljes műszerfalat ki kell venni az autóból.

Előzmény: Cigany78 (6412)
Cigany78 Creative Commons License 2019.11.30 0 0 6412

Köszönöm az ötleteket.

Üzem meleg motornál, megálltam és alapjáraton duruzsolt a motor. Most jöttem rá, hogy a jobb oldal egyáltalán nem fűt. Maximumra vettem a ventillátort és a bal oldal enyhén meleg, viszont a jobb oldal hideg. Na ez mi lehet? 

Előzmény: néhai0 (6410)
Cigany78 Creative Commons License 2019.11.30 0 0 6411

Szia! Megállás után alapjáraton, 5 fokot csökkent 5 perc elteltével.

Előzmény: Törölt nick (6409)
néhai0 Creative Commons License 2019.11.29 0 0 6410

Ha ez így van akkor logikusan gondolkodva, valamiért nem "megy föl" a melegvíz a fűtőradiátorba csak akkor ha a nagyobb fordulat miatt megnő a nyomás a víztérben. Ami biztos, hogy a pollenszűrőnek ehhez nincs köze mert a pollenszűrő nem hűti a levegőt csak gátolja a beáramlást, sőt ellenkezőleg ha eltömdött a rajta átpréselt levegő inkább melegebb is lehet (kis mértékben persze). A légkeverő sem lehet mert az fordulatszámtól függetlenül keveri be az utastérbe a levegőt, ergo ha hibás akkor sosem fűtene. Meg kell keresni az okát miért nem megy alacsony víz hőmérsékeleten-nyomáson a melegvíz a radiátorba, túl sok oka nem lehet, de mivel nem vagyok autószerelő, én azt keresném meg, hogy mi az, ami ezt meg tudja akadályozni vagy szabályozni ha van ilyen. Még olyan is lehet valahol a víztér picit defektes és alapjáraton nem épül fel olyan nyomás ami a fűtéshez szükséges, nálam 508GT (2011) alapjáraton kb 3-5perc és langyos a levegő, műszerek még meg sem mozdulnak már fűt.

Előzmény: Cigany78 (6408)
Törölt nick Creative Commons License 2019.11.27 0 0 6409

Alapjáraton a motorhőfok is visszaesik ?

Előzmény: Cigany78 (6408)
Cigany78 Creative Commons License 2019.11.21 0 0 6408

Szia!

Kicseréltem a pollenszűrőt, tele volt piszokkal. A fűtés valamivel jobb lett de nem az igazi. Szerinted a termosztát lehet?

Az egész rendszer kristály tiszta. Kb:1500-as fordulattól érzem, hogy fűt, viszont alpajáraton vissza hül.

Az ötleteket előre is köszönöm.

 

Előzmény: Cigany78 (6401)
Alainb Creative Commons License 2019.11.17 0 0 6407

Sziasztok, 2016-os 508 SW 2.0 bal első irányjelzőt keresek. Van valakinek tippje? Megköszönöm.

Zolysys Creative Commons License 2019.11.13 0 0 6406
Előzmény: Coores (6404)
Zolysys Creative Commons License 2019.11.13 0 0 6405

Baromság. semmiféle butítás nincs, az a buta aki ezt mondta.
Elhozod, megcsinálom.

Előzmény: Coores (6404)
Coores Creative Commons License 2019.11.11 0 0 6404

Sziasztok! Adott egy 2013-as 508-as. Az RT6-os naviját frissítettem pár hónapja, de közölték, hogy butított verziós navi egység van benne, így nem fog magyarul beszélni és pár beállítás se lesz elérhető. Ebben tudtok segíteni, valaki cserélt már ilyet?

Alex099x Creative Commons License 2019.11.07 0 0 6403

Valaki keresett autót a múltkor.

Ma voltam Pápán. Van azért autó olyan ami rendben van, csak ki kell várni.

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/peugeot/508/peugeot_508_sw_2_0_hdi_allure_szavatolt_97e_km_gyonyhazfeher_teljes_uvegteto_nagy_navi_felbor_8kerek-15058915

 

Törölt nick Creative Commons License 2019.11.07 0 0 6402

A Bluehdi legjobb próbája, ha papírzsebkendővel beletörölsz a kipufogó csőbe, ha hófehéren veszed ki a zsebkendőt az autónak sok baja nem lehet. Az enyém még 200 ezer km után is patyolat tiszta, nulla szennyeződés.

Előzmény: pzolee79 (6383)
Cigany78 Creative Commons License 2019.11.06 0 0 6401

Köszönöm az ötletet! Biztosan kicserélem!

Amúgy az egész rendszert átmostam 2x, az öblítés után fagyállóval feltöltöttem, jobb lett, de nem tökéletes.

Köszönöm mégegyszer.

 

Előzmény: -= aTTi =- (6399)
csabakiss53 Creative Commons License 2019.11.06 0 0 6400
Előzmény: raider (6398)
-= aTTi =- Creative Commons License 2019.11.06 0 0 6399

Szia, pont így jártam: télen alig volt fűtés az autóban, nyáron meg nagyon szar volt a klíma. :(

Erre kiderült, hogy a pollenszűrő volt brutálisan eltömődve, talán sosem cserélték előtte. :(

Csere után megtáltosodott minden!

Előzmény: Cigany78 (6394)
raider Creative Commons License 2019.11.04 0 0 6398

Nem jó a link...

Előzmény: csabakiss53 (6396)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!