Nmmoncsi! Tavaly nyáron ugyanezzel a problémával szembesültem nyaralásunkról hazafelé!. 3 napig nem találták a márkaszervízben az okot, majd innen egy régi Trawala kommentből merítve tippet adtam a szervíznek és bejött! Valamelyik turbónál található csövön volt egy hajszálrepedés, ott fals levegőt szívott, füstölt, többször hibaüzenetet írt ki, nem tudott regenerálni, majd letiltotta a turbót! Ez a kis mutatvány 80-90000 ft között állt meg. Remélem segítettem.
Sziasztok! Van egy szuper 2012es 163LE automata Chevrolet orlandom, az volna a kérdés hogy a váltóban az olajat milyen gyakorisággal kell cserélni? És melyik a legmegfelelőbb tipus hozzá?
Először is: ha az üa. szűrőben viz van az szerencsétlen esetben un. vízütést okozhat, ami nem 5 filléres probléma. Május óta azért ezt nem kellett volna így hagyni, mert az biztos, hogy az üa. tankban is víz van.
Továbbá: valószínűleg a motor több alkalommal "szerette" volna regenerálni a katalizátort, de ez nem történt meg teljes körűen. Ettől tűnhet úgy, hogy a motorolaj rendben, miközben az érzékelő azt jelzi, hogy a motorolaj minősége nem megfelelő. (fel van hígulva a gázolajtól, ami a be nem fejezett regenerálás következménye, ezért a motorolaj kenési képessége nagy mértékben leromlott)
A csökkentett motorteljesítményt a computer állította be, hogy a még nagyobb bajt elkerülje.
A szerviz tudja megmondani, hogy milyen összegre számíthatsz -és az neked mennyire sok, vagy kevés-, de az biztos, hogy szakszervizben érdemes ezeket a munkákat megcsináltatni.
A következőben szeretnék segítséget kérni tőletek, csak egy kis támpontot vajon mi lehet a probléma. Májusban vettük meg Chevrolet Orlandokat 2012-es 2000-es turbo diesel. Azóta napi szinten írja ki az 54-es hibakódot (üzemanyag szürő csere azóta tervben, még nem jött össze 😅), de emellett néha álló helyzetben járó motornál ki szokta írni a 79-es kódot (olaj szint rendben, többször néztük, ezért nem tulajdonítottunk nagy dolgot neki), a hetekben autópályán 2x megjelent a 84-es kód is, és le is szabályzott a teljesítményben. 2 napja büdős szagot érzek, ma ránéztem a kipufogóra fekete a füst .Ezek egyvelege már vkinek lehet többet mond, mint nekem egy szőke nőnek 😂. Az olajszint továbbra is rendben, nem eszi. Jövő hétre bejelentem szervizbe. Mire számíthatok? Mondjátok, hogy nem vmi giga mega durva valami lesz 😱😱😱 mert kész vagyok már így is 😣.köszönöm 😘
Szia! Én úgy tudom ,hogy olyan 130 ezer körül ,vagy 5 év. Én is lecseréltettem még 120 ezer előtt minden szíjat. A szervizben azt mondták ,hogy már éppen esedékes volt.
Rég jártam erre, bár néha azért beleolvastam. Nálam már 120ezer felé jár a számláló, s erről jutott eszembe az imént, hogy megkérdezlek Titekket: mikor is kell az 1,8-as benzinesben vezérmű láncot/szíjat vagy micsodát cserélni?
Nem ég az Istencsapás-lámpa? Nekem a régebbi (257.000 km-es) Orlandóm csinál ilyesmit. Ott - úgy tűnik - a katalizátor (miatt) ad hibajelet. Egyelőre nincs kedvem megcsináltatni, mert qtya drága a katalizátor és minimális kényelmetlenséget okoz. Kicsit pörgetni kell az elején, amikor dadog, utána minden "kisimul" és gyönyörűen jár / kimegy a világból is.
Van egy 1.8as benzin gázos Orlandom. Minden beindításnál míg egy nagyobb gázt nem adok ingadozik az alapjárat és össze vissza dadog a motor mikor tartosan nyomom a gazt kb 5-8 masodpercig olyan 2500 3000es fordulaton az alapjárat helyreáll és a következő leállításig szépen jár. A hibát csal beindítás után produkálja benzin és gáz üzemben egyaránt.
Volt valakinek hasonló jellegü problémája? Válaszokat előre is köszönöm!
Viszont ebben a a felvételben való részvétel határozottan jobb és szimpatikusabb, mintha pl. az a Kék Fény lenne :) A piros karika az 18 éven felülieknek szóló előadás?
Feldobandó a halódó fórum-életet (egyben elnézést kérve, hogy a szakmai kérdésekre nem tudok válaszolni...), ma egy hete benne voltunk a horvát TV-híradóban :)
A NOVA TV munkatársai, jó érzékkel választották ki a több100.000 szgk-ból, az arra legérdemesebbet.... hogy illusztrálják a Zagreb-Lućko fizetőkapunál feltorlódott tömeget. Előttem közvetlenül a nagyfiam haladt egy Ford S-Max-szal (sajnos az ő grimaszolása nem látszik jól a croát TV felvételein. Pedig reménykedett, hogy a szilveszteri műsorban is benne lesz majd ;-))
Legyetek szívesek adni egy olyan szervíz elérhetőséget, ahol megbízhatóan és szakszerűen lecserélik az 1,8 benzines Orlandómban az automata váltó olajat!
S.O.S.!! Közelítek a 150.000 futott km-hez. Köszönöm nektek!! :-)
Szia! Nekem a szerelőm vett olcsó lapátot, amiből kiszedte és méretre vágta a gumit, amit azután befűzött az eredeti helyére. Itt is írta már valaki réges-rég, aki megcsinálta sk.
Sziasztok. Valakinek esetleg van infója, hogy hogyan lehet a navigációt frissíteni? Az auto 2011-es és még CD-röl megy a navi. A helyi opelnél egy egész vagyont kérnlnek érte. Létezik valami frissebb térkép CD-n?