Szia!
Mikor vezérlőt cseréltem megkaptam hozzá az immo csipet és annak a vezérlőjét is.
szoval cserélni kell egy két kütyüt.
Én is kicseréltem már mindent az autón az összes kábelköteget is a műszerfal alatti kábeleket is!
Nekem Ulysse 2.0 turbom van.
Szóval a turbó soha nem dolgozott nálam.
Mikor kicseréltem a kábeleket a hozzá kapott vezérlőket sőt szívócsonkot is cserélnem kellett,
Mert a 806os amiből beszereztem az alkatrészeket más volt, pár dologban de ahhoz elég volt hogy,minden cselélve legyen.
Nos ezután ismét semmi!!!
Kicseréltem a turbó nyomás szabályozót is de semmi javulás nem történt!
Mikor a blokkot felújítottam akkor a turbora rá volt nézve és semmi baja!
Ezért nem értettem mi baj lehet.
Több diagnosztikán is átesett és visszaolvasva a te sztorid ugyanazok az értékek voltak nálam is!
Viszont fordulat történt!
Utolsó esélyként kicseréltem a motorvezérlőt és azóta újra van erő! húz dolgozik a turbó!
Lehet egy szimpla ecu cserével orvosolható lett volna minden gondom!
A régi kábelkötegen még a 30pin diagnosztika csatlakozó volt.a mostani kábel obd2
De nem kommunikál semmivel aztán a lábkiosztások tanulmányozása után
Egy egyszerű megoldással csatlakozott a diagnosztika kütyühöz de ugyanazok a fals értékeket mutatja!
Ezt már nem értem!
Lehetséges hogy neked is motorvezérlőt kell cserélni.
Szia