Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ajax1 Creative Commons License 2020.12.09 0 0 2439

Köszönöm

Előzmény: StarMate (2438)
StarMate Creative Commons License 2020.12.09 0 0 2438

Szia!

 

A leírtak alapján Te az előző karosszériás változatot szeretnéd, annak is a rávarrott változatát (itt, ezen a fórumon az újabb karosszériás változatról van szó, amit 2013-2015. között még szereltek ETG6-os váltóval is), arra inkább ez a fórum lesz jó Neked:

 

C4 PICASSO 2006-2013

 

Azért hátha ez is segít:

 

Nekem EAT6-os automata váltós van, a korábbi típusokban az általad "bólogatós" váltónak titulált robotizált sebességváltó van (ETG6) (tulkép egy kézi váltó, ami meg van spékelve egy speciális mechanikával (kuplung és váltó) és vezérlőelektronikával). Vezettem ilyen C4 GP-t, és azután tetszett meg a típus - (a fix kormányközép volt a varázs, ez hiányzik nekem az újabbakból).

 

A robotizált váltó nem feltétlenül bólogat, sőt, pár óra vezetés után rá fogsz jönni, hogy hogyan kell finoman a gázzal játszani váltáskor és nem fog bólogatni.

Ha manuálisan akarsz váltogatni, azt is megteheted a kormány mögött lévő karokkal.

 

 

 

Sajnos egyebet nem tudok arról a típusról, de akiét vezettem az nagyon szerette és nehezen vált meg Tőle (kényelmes, tágas, nagy...).

Előzmény: ajax1 (2437)
ajax1 Creative Commons License 2020.12.08 0 0 2437

Sziasztok!

Xsara Picasso autóm van, de szeretném lecserélni C4 Picasso-ra. Mindenképpen automata érdekelne, ez az oka a cserének. 2010-2014 közötti jöhet szóba. Szeretnék tanácsot kérni mire kell figyelni. Sosem volt automatám, tehát nem biztos, hogy jól tudom megítélni mikor muzsikál jól egy "bólogatós" váltó. Esetleg más típusbetegség? Minden jótanácsnak örülnék. Előre is köszönöm!

 

kriszti123456 Creative Commons License 2020.12.04 0 0 2436

A hocserélot csak ha leveszed ,akkor tudod megállapítani hogy el-e van tomodve. (sajnos).A szervizekben allítolag tudnak a problémárol,mar 3 eves autoknal is elofordul ( Peugeot,Citroen)

Előzmény: Dietrich123 (2435)
Dietrich123 Creative Commons License 2020.12.03 0 0 2435

Köszönöm hogy válaszoltál. Megnéztem és úgy vélem nincs eltömődve a hőcserélő, a pollenszűrő is tiszta. A működtető karok normálisan működnek, nem látok rajtuk hibát. A szabályozásban lehet talán a hiba, talán egy hőmérséklet érzékelő szívat. Egyet látok a pollenszűrő cserélő ajtájától lentebb, de talán még van az utastérben is ?

Tehát a bal oldalon minden oké, a hőmérséklet és a légáram is, de a jobb oldalon az anyósülés felől nem megfelelő a befújt levegő hőmérséklete,és a légáram is kisebb, tehát inkább csak langyos mint meleg. Ugyanakkor ha lentebb veszem a jobb oldalta hőmérsékletet, a hideget bezzeg tudja fújni.

Kérdésem ha tudja valaki, hol találhatók az utastérben még hőmérséklet érzékelők amik talán tiltják a befúvást mert szerintük már elég meleg van ?

Köszönöm ha valaki válaszol :)

Előzmény: kriszti123456 (2434)
kriszti123456 Creative Commons License 2020.11.27 0 0 2434

Előzmény: kriszti123456 (2433)
kriszti123456 Creative Commons License 2020.11.27 0 0 2433

itt a kép is

Előzmény: kriszti123456 (2432)
kriszti123456 Creative Commons License 2020.11.27 0 0 2432

Nem akarlak elkeseríteni,de pont ezt a problémát oldjak a cseh forumon is. Allitolag behordodik a hocserelo. Állítólag hátulról eltömődödik, ez a kép bal oldaláról, tehát az utas oldaláról látható.Le kell szerelni az egész muszerfalat. Ar kb. 300 eur.

 

Esetleg probald meg még légteleníteni a rendszert,ellenorizd le hogy van-e elég hutofolyadékod,termosztat mukodését,esetleg még hogy mozognak-e a szarnyak(pillangok )a futesnél.

 

 

Előzmény: Dietrich123 (2431)
Dietrich123 Creative Commons License 2020.11.26 0 0 2431

Sziasztok, tanácsot kérnék, hátha valaki már tapasztalt ez ügyben :

Az autóm dupla digit klímás, de az anyósülés felőli részen lévő, és a B oszlopban lévő levegőfúlyó rostélyoknál nem jön a meleg levegő, illetve csak langyos, és az is gyengén. Az én oldalamon, és a hátam mögött  viszont minden ok. A nyáron még jó volt minden. Valami terelőlap megszorulhatott esetleg a szabályozó részen ? Én erre gondolok. Kérdés az hogy hol található ez, valaki tudja ? Esetleg rajza van valakinek a fűtés sémáról ?

2.0 hdi 2016 grand

Köszönöm

centax-uk Creative Commons License 2020.11.23 0 0 2430

Beszáltem egy Citroen szerelővel, ő azt mondta, hogy ezzel lesz a baj: https://www.ebay.co.uk/itm/Engine-Controller-New-Original-Start-Stop-Citroen-Peugeot-1-6HDi-9805721280-/362966052609

 

Elviszem egy Citroen szervízbe, azután meglátjuk.

Előzmény: 2016 (2429)
2016 Creative Commons License 2020.11.22 0 0 2429

Passz. Nekem pontosan ezekkel a tünetekkel generátor volt. De nekem töltés nem volt, csak az akksiban lévő 12 voltot mérték. De ugyanígy kialudt a szerviz lámpa meg a stop-start, aztán pár mp múlva megint tiltotta. Neked töltés is van és nincs is sok km.

Előzmény: centax-uk (2428)
centax-uk Creative Commons License 2020.11.20 0 0 2428

Ma ki lett cserélve az akku, de a hiba ugyanúgy fennáll. Viszont érdekes volt, hogy uton a szervízbe néha kialudt a szervíz lámpa utána visszjött. Érintkezési hiba nem lehet?

Előzmény: 2016 (2427)
2016 Creative Commons License 2020.11.16 0 0 2427

Az tökéletes. Ezek szerint félrevezettelek. Nem szándékosan, csak friss még az élmény. Az akksi nekem semmilyen tünetet nem produkált a reggeli indítást leszámítva. Megúsztad.

Előzmény: centax-uk (2426)
centax-uk Creative Commons License 2020.11.15 0 0 2426

Valaki javasolta, hogy cseréljek először akksit. Egyébként a generátor tölt 14.4V mértem. 

Előzmény: 2016 (2424)
2016 Creative Commons License 2020.11.15 0 0 2425

Ja, ez itthon is jól hangzik, bár ma 30% kedvezmény van rá. https://autodoc.hu/valeo/7355698

Előzmény: centax-uk (2422)
2016 Creative Commons License 2020.11.15 0 0 2424

300.000 Ft környéke az új, és 300.000 km körül mind megdöglik.

120.000 km-nél szerintem reménykedhedsz, hogy nem az. Ha mégis az, és a britteknél találsz felújítottat, az lehet jó is, mert talán ott van olyan próbapad, amivel lepróbálják a stop-start funkciót. Az árakat illetően nem biztos, hogy drágább, mint nálunk, hiszen nagyobb és motorizáltabb ország.

Előzmény: snow.dog (2423)
snow.dog Creative Commons License 2020.11.15 0 0 2423

Szerintem félreértetted, nem 300 ezer kilométer után jelentkezett a hiba, hanem az új generátor ára volt 300 ezer Ft. Én legalább is így értelmeztem.

Előzmény: centax-uk (2422)
centax-uk Creative Commons License 2020.11.15 0 0 2422

Köszi szépen a tájékoztatást. Én Angliában élek, szóval itt minden drágább lesz. Habár  találtam új Valeo generátort itt: https://www.autodoc.co.uk/valeo/7355698

 

Olvastam hogy neked 300k km körül jelentkezett. Az enyémben még csak 120k van!

Előzmény: 2016 (2421)
2016 Creative Commons License 2020.11.15 0 0 2421

Én 100k-ért vettem bontottat és 25k-ért rakták be. Felújított van a Kertész utcában hasonló áron, fél vagy egy év garanciával, de a szerelő is, és egy kollégám is lebeszélt róla. Mindketten a stop-start hibáját említették, ami csak beépítés után derül ki, mivel nincs lehetőség tesztelésre. Az új pedig 300k környéke. Azért nézesd meg, bár én a generátor elött cseréltem akksit, és az nem így jelentkezett, viszont a generátor pont ezt csinálta. Állítólag idővel a töltés jelző is jelezni fog.

Előzmény: centax-uk (2420)
centax-uk Creative Commons License 2020.11.15 0 0 2420

Mennyibe került a generűtor és a javítás?

Előzmény: 2016 (2419)
2016 Creative Commons License 2020.11.15 0 0 2419

Generátor.

Előzmény: centax-uk (2418)
centax-uk Creative Commons License 2020.11.14 0 0 2418

Akkumulátor vagy generátor?

Előzmény: 2016 (2417)
2016 Creative Commons License 2020.11.14 0 0 2417

Pontosan így kezdődött nekem is. Azonnal méressél töltést. 

Előzmény: centax-uk (2416)
centax-uk Creative Commons License 2020.11.14 0 0 2416

Koszi, remelem nem generator 

Előzmény: gregcomrade (2415)
gregcomrade Creative Commons License 2020.11.13 0 0 2415

Szerintem akksi

Előzmény: centax-uk (2414)
centax-uk Creative Commons License 2020.11.13 0 0 2414

Hello. Ma reggel indítás után a motor hiba/service és a start/stop off üzenet jelent meg. Volt már valakinek hasonló esete? 

2016 Creative Commons License 2020.10.18 0 0 2413

Szóval a hír igaz. Aki 300 körül jár, készüljön rá. Nekem 314 ezret ment. A jelenség ( ugye az akksi cserémen kívűl, ami talán nem is volt rossz ) a stop-start letiltása, és motor meghibásodás üzenet. Ezt leszámítva semmi gondja nem volt, de kiderült, hogy nincs töltés, amit nem jelzett ( állítólag később már jelezte volna ). Mennyivel egyszerűbb lett volna, ha egyből ezt írja. 3 lehetőség: új, felújított, bontott.  Az új nagyon drága, a felújítottról lebeszéltek így bontott lett belőle. Meglátjuk, mennyit bír. 

Remélem, jódarabig nem lesz több gondja, bár visszatért egy régebbi jelenség: indítást követően elég rázós, remegős az alapjárat, mintha alacsony lenne a fordulatszám. De hiba nélkül reagál a gázadásra, ereje is van és nem csattog. Bemelegedve kb 10 perc leállítás után már szépen duruzsol. Nem emlékszem, mi oldotta meg tavaly vagy tavalyelőtt. Talán a gázolaj szűrő cseréje? Abban kb 50 ezer van, és szinte mindig egy helyen (OMV) tankolok. De megpróbálom a következő olajcsere alkalmával.

Előzmény: 2016 (2338)
StarMate Creative Commons License 2020.10.10 0 0 2412

Sziasztok!

 

A "PSA Beszerző" október 15-ig tudja fogadni az érdeklődéseket és igényeket az idei évben.

 

Remélem/tudom, sokaknak segített és majd remélhetőleg jövőre is fog!

Zolysys Creative Commons License 2020.10.07 0 0 2411

5 év...

Előzmény: sbojan (2410)
sbojan Creative Commons License 2020.10.05 0 0 2410

Sajna ez ismert hiba. A korai kocsik egyes példányai szenvedtek tőle. Aki "időben" észlelte, annak gariban cserélték a felső kijelzőt. Azt nem tudom, 6 év után lehet-e érvényesíteni bármiféle szavatossági igényt olyan esetben, ha a gyártó által is elismert hibáról van szó. Egy jó ügyvéd talán át tudná rajtuk verni...

Előzmény: Sztyopa272 (2408)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!