nemrég váltam Kuga tulajdonossá-tetszik, de csak kb5300 km-t vezettem ...diesel 160 le, automata váltós....mazdáról váltottam
szeretném TAPASZTALT-HOZZÁÉRTŐK véleményét is hallami
Szétnéztem az ADAC német honlapján, de sajnos 2009-es Kugát nem látok a teszteken. Csak későbbi 2013-as modelleket dob fel. Arra összegzésnek a következőket hozza:
Elnézést a google fordítóért....sajnos, csak magyarul nyomom. Nem biztos, hogy segít, de hátha valamire mégis jó....
"...Dinamikus SUV
A Ford Kuga második generációja 2013-ban indult Németországban. A Ford járművekre jellemző, hogy a Kuga dinamikus felfüggesztéssel rendelkezik, amely jó kompromisszumot eredményez a sportosság és a kényelem között. Ezért a vezetési szórakozást a jól megtervezett kormányzás garantálja. A belső térben az SUV tisztességes helyet kínál elöl és hátul, valamint egy elég nagy törzset. A művelet sajnos - a Fordra is jellemző - a nagyon sok kapcsoló és gomb nehézkes, és bizonyos gyakorlatokat igényel. Ezenkívül az információs és szórakoztató eszköz kissé kicsi képernyője is zavar. A 2017-es facelift óta a modernebb információs és szórakoztató eszközök kevesebb gombokkal és nagyobb képernyővel vannak felszerelve. A Ford Kuga esetében egy 1,5 l-es elmozdulás és 120 LE teljesítményű dízelüzemű. Ezen kívül a 2, 0, hogy a TDCI-t különböző teljesítményszinteken 120-180 lóerős legyen. A 163 és 180 LE teljesítményű, erőteljesebb változatok standard négykerékhajtásúak. A 140 és 150 LE-es változatokhoz külön megvásárolható volt a négykerékhajtás. A négykerekű változatok opcionálisan kombinálhatók egy hatfokozatú kettős tengelykapcsolóval. A TÜV hiányjelentése levágja a Kuga-t, mint az egyik legmegbízhatóbb kompakt SUV-t a jó és a fő vizsgálatok során előkészítve, alig aggódik. Az ADAC bontási statisztikáiban a Kuga második generációja jó helyet foglal el, csak néhány hibával. A TÜV hiányjelentése levágja a Kuga-t, mint az egyik legmegbízhatóbb kompakt SUV-t a jó és a fő vizsgálatok során előkészítve, alig aggódik. Az ADAC bontási statisztikáiban a Kuga második generációja jó helyet foglal el, csak néhány hibával. A TÜV hiányjelentése levágja a Kuga-t, mint az egyik legmegbízhatóbb kompakt SUV-t a jó és a fő vizsgálatok során előkészítve, alig aggódik. Az ADAC bontási statisztikáiban a Kuga második generációja jó helyet foglal el, csak néhány hibával.
Ajánlás: A két közepes teljesítményű változat egyikét ajánljuk. A Kuga kb. 50% -át közepes dízelmotorral rendelték, teljes körű hajtással. Ezért ennek a változatnak a gyakran használt autós piacon is rendelkezésre áll. Teljesen kielégítő teljesítményt nyújt a megengedett fogyasztás és a nagy teherbírás miatt, köszönhetően az összkerékhajtásnak. A felső verziók drágábbak és kevésbé jobb teljesítményt nyújtanak. A 120 LE-s belépő szintű változat nagyobb választás a kevésbé szokásos járművezetők számára, akik hajlamosak könnyűvé tenni és ritkán találják meg a piacon.
erősítése
Jó kivitelezés, nagyvonalú hely, megbízható technológia, ár-érték arány, nagyon agilis kezelés
gyengül
Viszonylag magas fogyasztás (erősebb verziók), nagy szennyezőanyag-kibocsátás, régimódi információs szórakozás (2017-ig)
Sziasztok! 2009-es Ford Kuga vasarlasat tervezzük.
140 le diesel, német auto, 100e km, szervizkönyves.
Mik a kinjai, bajai ennek a tipusnak? Mire figyeljünk?
Segitsegeteket elöre is köszönöm!
Igen Sync3, és most tettem fel azt, amit a ford oldalon kínált fel alvázszámom beütése után. Persze az xml fájlt most sem kreált a pen-re, de sebaj, majd megint megcsinálom azzal a 44KB-os javító zip fájl-al, amit a ford oldalára tettek fel, mert biztosan sokunknak nem generálta a pen-re a fájlt, amit vissza kell tölteni az oldalra, jelezve,hogy frissítetted a fejegységet.
F8-ból eddig csak Kanadát és USA-t láttam, de semmi sem lehetetlen. Elvileg tavasszal adják ki a friss térképeket, én az F7-esemet januárban vettem. Szóval aktuális már az új. Körülnézek.
Megnéztem, már az F8-as a legújabb, valamelyik nap frissítettem, és ma is felkínált valami 8 giga feletti frissítést. Nemsokára feldobom, mert megyek el a kocsival, majd meglesem mi lesz belőle.
Nem magyaríttattam, egyelőre jó az angol is, jól megvagyunk egymással. Igazából sajnálom rá azt a pénzt feleslegesnek tartom magyarítani, értem én annyira az angolt, amennyire kell. Lett belőle tetőcsomagtartó, relatíve friss térkép (az autóval az F4-es kódú memóriakártya jött, az ebayen sikerült beszerezni egy F7-est - azt hiszem még ez az aktuális), meg még ki tudja mi.
Neked az azért jó, mert már azt lehet magyarítani, a tiéd is már magyar nyelvű?
Már a Sync3 hoz is készül a magyarítás, remélem mielőbb készen lesz, mert én tuti befizetek majd rá. Beszéltem már az illetővel....tényleg jut is eszembe, rá is kell kérdezzek nála újra azt hiszem.
2015.novemberi az autóm, azaz a 2013-as széria vége feléről származik, használtan került hozzám. 2 literes, dízel, automata, összkerekes. (Sose volt korábban sem dízelem, sem automatám, sem összkerekesem.)
A kényelmével, kezelhetőségével nagyon elégedett vagyok. Még a fogyasztásával is: 7,2-7,6 liter között fogyaszt 100-on. Főleg lakott területen kívül megyek vele, de azért befigyel egy-egy autópálya, egy kis Budapest, egy kis vidéki város is.
Mivel még a kapcsolat elején vagyunk, így vettem hozzá aktuális térképet (e-bayről, így olcsóbb volt mint a hazai márkakereskedések ajánlata).
Amit még tanulnom kell, az a hangvezérlés mikéntje. Leginkább az a metódus, ahogy a címet kell "bekiabálni" neki, hogy meg is értse. (Esetleg akinek vannak tapasztalatai, szívesen veszem.)
Nem próbáltam még ki az automatikus parkolást sem, pedig érdekes élmény lehet.
Hát, szégyen nem szégyen be kell vallanom, hogy a rossz mutatott értéket néztem a fed kompon(Trip Odometer 1) A valós mutatott érték a Trip Odometer 2-nél volt, mert azt nulláztam a tankoláskor, és ott 8,4 L mutat fogyasztásnak a kütyü. Nos, ezek szerint nem is csal a műszer, mert a tankolás utáni matek is ennyinek jött ki. Majd pár nap múlva tankolok, és meglesem azt is, és jelzem itt. Igaz, csak magamnak írogatok itt nagy serényen.....de legalább nem veszek össze senkivel :D
598 km mentem, az előző tankolás óta, és belement 50,79 L benzin. Ez, azt jelenti, hogy a fogyasztás 8,49 L /100 Km volt. A fed komp 7,7 L mutatott, ez ugye durván 8 dl eltérés. Majd még meglesem egy-két alkalommal, hogy állandónak mondható e ez. Ebből a durván 600 km-ből autópálya 230 km volt.
Ja, hogy az ESP is ég... Nem mondtad e-mailben, ha az is ég az azt jelenti, hogy electronikai stabilizációs rendszerrel lehet valami. Magyarán, ha majd ne adj isten megpördülni készül az autó, egy hirtelen korm. mozdulat miatt, az elektronika nem fog beavatkozni amiatt, hogy az úton tartson, és ha nem vagy egy Niki Lauda, nem fogsz az úton maradni. Több szenzor együttes munkája kell ennek működéséhez(kormány pozíció szenzor, perdület, kerék szenzor.... stb) Nem cserélték mostanság a kerekeidet? Szóval valamelyik szenzorral lesz bibi.... Persze tutit a szervízbe mondanak majd, vidd el okvetlen.
Akkor tényleg soknak tűnik, mert nekem most is 7,5 mutat a fed. komp. Nem tudom, talán kérdezz rá a Ford topicban, majd ott megmondják, mert ott vannak hozzáértő egyedek....
Na ha jól gondolom akkor 100km ként számolja az átlagot legutóbb pestre mentem ami 160km van tőlünk végig főúton és autópályán na ez ott sem ment le 10 alá
ezt a fedélzeti írja nulláztam már hátha utána észhez tér de most hétvégén megyek egy hosszabb utat pályán is és előtte lenullázom és akkor kíváncsi leszek
Bocsi, nem tudom mi az az össze vissza karakter, de ott valami olyat írtam, hogy 135 tett tempomattal egy 100km körüli pálya után írt 8, valamennyi átlagot, de persze menetközben láttam 11L is pl előzéskor....
A fedélzeti mennyit mutat? Nekem2-3hónapos,ugyanilyen benzines, mint a tied, de nekem 7,5l mutat most átlagnak. Most fogom először lemérni rátankolással a pontos adatot. A hétvégén tankoltam, nulláztam a napi számláló, köv. tankoláskor okosabb/okosabbak leszünk. Most 3300km van benne, kíváncsi leszek a valós adatra, vegyes használat mellett. Nekem autópályára olyan 8l körüli ìrt átlagban, de mondom a valóságot most először fogom látni, csak kicsit furcsa lenne, ha 10 fölött lenne, mert az nagy eltérés a komputerhez képest. De városban tuti benyakal 10-et....