Szia! Én ezt rendeltem az AliExpressről.:HUF9,559.84 65%OFF | Mini Carplay&Auto Box Dongle Wired To Wireless For Audi Toyota Mazda Nissan Chevrolet Suzuki Subaru Kia Ford Opel Skoda Hyundai https://a.aliexpress.com/_EGjwZ7F
Akkor akciós bolt 7790 Ft körül volt az ára. Az androidos verziót kell kiválasztani ha androidos telód van. Most sem horror az ára, még így is megéri. Nekem valóban jól működik nincs vele gond. Kábelt adtak hozzá,én azzal használom. Vannak hasonló készülékek is de azokkal nincs tapasztalatom.
Igen, egész jól bírják (több órát is elmenne, csak akkor már azért nem ilyen 10-20%-okat enne meg belőle nekem is...). Nekem az aftermarket fej usb portjai lassú töltősek, ezért más a töltési sebességem...
Melyik AA típust rendeltétek és mennyiért honnan?A hozzászólástokból látom , hogy meg vagytok elégedve az általatok említettel. Köszi a válaszokat.( sok fajta kábellel próbálkoztam, de kb 5 csatlakozásból ha 1x működött.)
Naggyon kényelmes dolog tud lenni ez a wireless tükrözés...én is gyorsan megszerettem. Ha menet közben "hirtelen alakul úgy", hogy bármiért (dugó/baleset figyelés, vagy menet közben találom ki, hogy hova is megyünk...) mégis szükség van rá, akkor csak teljesen magától értetődően rányomok az AndroidAuto appra a fejegységen és már megy isy nem kell a telefonnal babrálni/kábellel szórakozni...és a fiatalabb ~5000mAh-s akksis telefonoknál az a tapasztalatom, hogy nem is meríti használhatatlanul ha csak ilyen 1 vagy 2 órás útról van szó. A hosszabb nyaralásokkor fel szoktam kábelre dobni, hogy ne merüljön (ilyenkor a töltés kb annyit ér amennyit közben az AA elvesz, szóval inkább szinten tartásnak mondanám), de azon kívül az esetek 90%-ban simán wireless használjuk, nem madzagozunk az autóban. Feleségem is nagyon rákapott a Swiftben, ő szinte csak (wireless) AndroidAutoval járkál az autóval, mást nem is használ. :)
Ui.: a kétharmados kijelentésekkel óvatosan (magas labda, nem bírtam megállni a poén lecsapást :) ) ;) :D
Ma a feleségem bevásárlókörutat tartott, 5 parkoló, 5 indulás. Hibátlanul tette a dolgát, kényelmes ez a telefon a zsebben marad megoldás. Köszi a tippet, ennyit bőven megért.
Eddig kétharmados siker.:-) A csatlakozás nagyon sima volt, mentem egy próbakört, végig jól működött. Viszont hazafelé, már nyűgösködött, kére, hog húzzam be a kéziféket, majd amikor megtettem, eltűnt az AA, pedig a kapcsolatot rendben lévőnek jelölte a telefon. Ma reggel viszont gond nélkül csatlakozott. Az a jelenség nem jött elő, ami a vezetékes kapcsolatnál mostanában jellemző volt, hogy folyton újraindult az AA menet közben, végig stabil volt.
Hétvégén elég sokfelé kell mennem, majd kiderül, bízom benne, hogy jó lesz. Már azzal is előrébb vagyunk, hogy nem lóg ki a vezeték a könyöklőből.
Neked lesz igazad, totál más grafikára meg mindenre a 7"-os is, mint az SLDA, most nézegettem meg kicsit alaposabban. Szóval ez már valószínű teljesen más rendszer. Nagy kár, hogy még online megnézhető verziót se látok hirrelen a Suzuki.hu -n se kezelési útmutatóról, se a fejegységek kezelésijéről a 2022es S-Crossnak, kicsit érthetetlen :/ (a miénkhez ugye volt anno magyar kezelési pdf-ben, az autóhoz és külön az SLDA-hoz is)
Na, akkor abban elvileg hasonszőrű 7" Bosch SLDA fejegység van benne (csak SD kártya olvasó nélkül...), mint a "régebbi" S-Crossokba...lényeg, hogy sikerült megoldanod, faja! :)
Kíváncsi vagyok a véleményedre. Én napi szinten használom és eddig hibátlan. Az elején talán kétszer háromszor volt, hogy nem csatlakozott egyből, de azóta jól működik.
GLX ben ezt minden induláskor feldobja? Oh, na az tényleg zavaró lehet. :( A magyaritás többek (valahol jogos) méltatlankodása ellenére máig kihagyott filléres ziccer. :/ Kár érte mert nem lenne nagy dolog (spec engem sose zavart_zavar amúgy :) ), látszik, hogy hiába itt gyártják, nem itt tervezték > a japánoknak vásárlóerőként valószínű ennyit nem nyomunk a latban hiába fogy sok...hozták a kötelező/szokásos EU nyelveket "kötelezőből" aztán kb ennyi. :/
Nem tudtam/tudtuk, hogy idáig eljutottál vele, meg azt se, hogy így használod (de ezek szerint esélyesen a klímád működéséhez lehet köze ha olyankor jön elő...). Az több, mint szomorú ha a márkaszerviz nem vesz komolyan (garis azbautó, bármit mondunk úgyis nekik kellene belenyúlni), sajnálom. :( Értetlenül állunk előtte, nem egy gyakori eset. :(
Már régebben kiveséztük. Magyarországon készül, főleg magyar munkásokkal, elég sokat eladnak itthon. Nem voltak képesek magyarítani. Ez a Suzuki spúrsága...
Ezt szerettem volna kikerülni, legalább 10-15 másodperc múlva inaktiválódhatna.
Mi lenne, ha egy ennél fontosabb üzenetet küld a rendszer és rutinból inaktíválom az infót ami fontos lenne. Jó az autó ez tény, de erre lehetne opció.
Ja meg szerintem lehetne full magyar a menü. Talán minden más márka emberi nyelven kommunikál....Lehet tévedek, de ennyi pénzért egy hazai gyártás ....
A klíma kompresszor minden alkalommal működik, amikor "Front" gombot nyom az ember. Tehát, az a fűtési mód, aminél ez a büdös jelenkezik, mindenestben a klíma működtetésével jár. Használom a klímát rendszeresen (fenti okból is), hagyom "dolgozni" a rendszert. Mindezt csupán azért írom, hogy NE az emberben keresse már bárki is a hibát. Nonszensz, hogy egy autó fűtőrendszeréből bármikor is is bármilyen szag is jöjjön. Az meg végképp nonszensz, hogy, ha éppennem produkálja, amikor a szervíz végre hajlandó egyáltalán beülni és beleszagolni a levegőbe, akkor nem is foglalkozik a problémával, mintha nem is létezne. Ugye, azt senki sem gondolja, hogy én vagy net91 topictársam viccből vagy jókedvünkből járogatunk ezzel a problémával a szervízbe? Az meg külön felháborító, hogy egy márka(!)szervíznek ötlete sincs, mi lehet a baj? Hát egy ilyen szellőző/fűtőrendszer olyan bonyolult? Annyira bonyolult, annyi hiba lehetőség van, hogy nem lehet 30 perc átgondolni, végigvenni a rendszerben meglévő, működő esetleges hibaforrásokat? WTF? Ez azért nem egy ember vagy élőlény, nincs lelke, ez csak egy gép, mechanika, elektronika.... Tovább megyek: miért akarja érezni a szagot a szerelő? Ha uazt érzi végre egyszer, amit én, akkor már tudja, honnan származhat? :) Ne máááár :D Hát higgye már el nekem, és szerelje már meg végre azt a qva gépet!
Háromszor sikerült 4,8 l/100 -at abszolválnom idáig, de télen olyan 7 körüli, nyáron 6 körüli átlagfogyasztás jön ki nálam, főleg városi, rővid távok mellett.