Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

shabba81 Creative Commons License 2018.12.10 0 0 324

Köszi az infót, így már mindent értek, pláne elolvasva az említett totalcar cikket. Azt hiszem a szegedi Mazdánál is foglalkoznak ilyennel, nem tudom közelebb van e számodra vagy sem.

Előzmény: KissAti64 (323)
KissAti64 Creative Commons License 2018.12.10 0 0 323

Sziasztok.

Alváz és üregvédelemmel a következőt tudtam meg.

A TOTALCAR közölt egy negatív cikket egy nagyon extrem körülmények között használt CX 5-ről ,rozsdásodásokkal összefüggésben.

Ennek ellensúlyozására a MAZDA elrendelte hogy 2018.10.01.-e után forgalomba helyezett új autókat forgalomba helyezés előtt el kell látni alváz és üreg védelemmel.

Most már csak az a kérdés hogy a korábbi verdáknál érdemes-e megcsináltatni.

Én már korábban is foglalkoztam a gondolattal,de csak Cegléden találtam komolynak tűnő technológiával dolgozó céget.

Ott viszont egy hét mire elkészül (vegyszeres tisztítás és szárítás, illetve sok mindent lebontanak a tökéletes eredmény érdekében),no és 100eFt+áfa.

Szerintetek érdemes megcsinálni utólag is???

Előzmény: shabba81 (322)
shabba81 Creative Commons License 2018.12.10 0 0 322

Én is furcsának tartottam amikor mondták a telefonba, hogy az autó megérkezéséhez képest még 2 hét mire megcsinálják az alvázvédelmet. Egyrészt nem tudtuk de nem is mondták, hogy az autó utólagosan fog átesni az alváz- és üregvédelmi eljáráson. Valamiért azt gondoltam ez még a gyártósoron megtörténik, nem pedig a kereskedésben végzik el a már kész autón. Korábban több helyen olvastam én is, hogy az újabb Mazdáknál már nincs szükség erre, persze extraként kérhető az eljárás. Azt sem teljesen értem, hogy mi a különbség 2 kereskedés között, az egyik azt mondja nem kell, a másik meg nem adja át az autót nélküle.

Előzmény: KissAti64 (319)
serious86 Creative Commons License 2018.12.10 0 0 321

Szia!

Mi múlt héten vettük át az új családtagot (CX-3 Revolution G121) és azt mondták, megcsinálták rajta ezt az alvázvédelmet. Külön nem kértük, járt hozzá úgy néz ki. :) Illetve nem húzodott ez miatt az átvétel időpontja egy napot sem, sőt. Valószínűleg előre belekalkulálták az ehhez szükséges időt is, mikor az átvétel időpontját megállapították.

Hogy szükséges-e ez a plusz vagy nem, nem tudom, nem értek hozzá.

Előzmény: KissAti64 (319)
Zoltánka01 Creative Commons License 2018.12.09 0 0 320

Alkalmazásokban a fogyasztásnál mutatja, hogy kész van e az istop és ha nincs akkor mi hibádzik

Előzmény: yardmanus (318)
KissAti64 Creative Commons License 2018.12.09 0 0 319

Sziasztok.

Az alváz védelemmel kapcsolatban volna néhány kérdésem.

Nekem vásárlásnál azt mondták az új karosszériáknál már nincs szükség  alváz és üreg védelemre. Más a technológia a gyártásnál és ez nem igényli ezt a pluszt.

Viszont  látom van akinél azért húzódik az átvétel mert alváz védelmet csinálnak (mellesleg ez a művelet utána néztem normális helyen kb 1 hét és 100eFt+ áfa).

Kérdésem hogy akinek esetleg csináltak az külön kérte vagy eleve így kapja meg az autót.

Továbbá mi a meglátásotok szükséges ez a történet pluszban vagy nem.

Előzmény: shabba81 (316)
yardmanus Creative Commons License 2018.12.09 0 0 318

Sziasztok!

Mazda CX-3 15.000kM I-STOP 2 HÓNAPIG NEM MŰKÖDIK MAJD KÉT HÉTIG OK !? HA MEGÁLLOK A LÁMPÁNÁL ÉS NEM ÁLL LE MEGVÁLTOZTATOM A LEVEGŐ IRÁNYÁT( ABLAK PLUSZ UTAS) AZONNAL LE ÁLL IGAZ 5 MÁSODPERC ÉS ÚJRA ELINDUL INGADOZÓ ALAPJÁRAT. ÉS A LEGJOBB ÉS A LEGÚJABB! KANYARODÁS UTÁN (KÖRFORGALOM) GÁZADÁS UTÁN 3 MÁSODPERC SZÜNET ÉS AZTÁN HIRTELEN ÉLETRE KAP!?,,

Törölt nick Creative Commons License 2018.12.06 0 0 317

Erre a kérdésre nicsen jó válasz... hiszen valami oka volt, hogy megrendelted a kocsit. Mivel garanciálisan kapod, működési problémákat állja a szervíz. Talán az lenne fontos, hogy a külső sérüléseket alaposan nézd át, ha később ilyet találsz,nehéz lenne megmagyarázni, hogy nem te okoztad. Ebbe a szemrevételezésbe beletartozik, hogy kérd meg őket, emeljék fel a szervízben a kocsit és az alváz és a kerekek, fékek, csövek állapotát is tekinsd át. Fontos az alsó motorborítás áttekintése is. Balesetmentes közlekedést!

Előzmény: shabba81 (316)
shabba81 Creative Commons License 2018.12.06 0 0 316

Sziasztok!
Jövő héten érkezik meg japánból az én kis CX-em, sajnos azt mondták a kereskedésben, hogy onnantól még legalább 2 hét átvételig, mert ennyi idő megcsinálniuk a korrózióvédelmet. :( Ez miért tart szerintetek ennyi ideig?
Végig olvastam a hozzászólásokat itt a fórumon és azt szeretném tőletek kérdezni, hogy az autó átvételekor mikre érdemes figyelni, miket nézzek meg, hogy működnek e, mi az amit máshogy csináltatok volna az autótok átvételekor?

Törölt nick Creative Commons License 2018.12.05 0 0 315

Szia! Köszönjük az infót! Nagyon fontos, amit közöltél! :)

Előzmény: KissAti64 (314)
KissAti64 Creative Commons License 2018.12.05 0 1 314

Sziasztok.

Nekem úgy tűnik a kormány servo cseréjével megszünt a "kopogás".

Mindenféleképpen meg szeretném említeni hogy a probléma megoldásában a miskolci MAZDA szervizben nagyon korrektek voltak.

Különös képen példa értékű Balzsó Balázs értékesítő hozzá állása a problémához.

Kívánom nektek hogy hasonló  gyorsasággal oldódjon meg a ti kormány problémátok is.

Előzmény: Sibie1 (291)
Tusi__ Creative Commons License 2018.12.05 0 0 313

Vagy ülés fütés és kormány fütés arra a pár kilométerre :) Kb 5km utan mar 0 fok körül is van annyi hö, hogy tudsz füteni. Dizellel kellett vagy 15km, mire vmit ereztel. Ott persze volt egy elektromos rasegitö fütés, de az meg áramzabáló. Benzines motor létére elég hamar bemelegszik igyis. Az elsö 1-2 kmen nem kapcsolnám be a fütést, had legyen vmi kis olajhö, aztán mehet.

Előzmény: SNAKe (312)
SNAKe Creative Commons License 2018.12.05 0 0 312

Hmmm, ez meg sem fordult a fejemben. Akkor ez a hatékonyabb skyactive motor egyik hátulütője, hogy télen nem ád annyi meleget, mint egy korszerűtlenebb társa. Akkor marad a sapka-sál-kesztyű. :)

Előzmény: Tusi__ (283)
SNAKe Creative Commons License 2018.12.03 0 0 311

Én acél felnivel és nyári gumikkal szerelt verziót vettem, de rögtön vettem hozzá gyári, 16-os könnyűfémet Toyo téli gumival. Mielőtt elhoztam a kereskedésből , a felniken gumit cseréltettem, a téli gumi került az acél felnire, a könnyűfémre meg ráment a nyári Bridgestone. Mivel október végén vásároltam, ezért a nyári szettet már fel sem tették. Csak áprilisban kerültek elő a könnyített felnik, amik sötétszürkék vagy grafit színűek. Ezekhez vettem egy garnitúra normális kerékcsavart meg kerékőr szettet.

Előzmény: shabba81 (308)
pudlipamacs Creative Commons License 2018.12.03 0 0 310

shabba81 ! Nekem a nyári felni 18 colos. Télre vetten egy 16 colos szettet (hybrid felni - Alcar) erre pedig Dunlop wintersport 5-ös gumikat. Eddig megvagyok elégedve (jó fogyasztás, tapadás...)

Törölt nick Creative Commons License 2018.12.01 0 0 309

Minden Mazdásnak ajánlom! Itt a tél.

Nézzétek meg, érdemes!

shabba81 Creative Commons License 2018.12.01 0 0 308

Sziasztok!

Téli kerékszettek kapcsán kinek mi a tapasztalata? Illetve ki milyen kerekekkel látta le télire kedvenc Mazdáját? Melyik méretre érdemes beruházni? Külföldön láttam feketében a 16-os mazda tárcsát, itthon csak ezüst illetve szürkében ajánlotta fel a kereskedőnk sajnos. Gumiból a Goodyear snow grip-et néztem.

Törölt nick Creative Commons License 2018.11.30 0 0 307

Klíma nélküli adatokat írtam.  Nem ment a klíma.

Előzmény: Tusi__ (305)
Tusi__ Creative Commons License 2018.11.30 0 0 306

Erdekes. Az elso nemet csak a 7. helyen van, addig csak azsiai kocsik, koztok sok japan... :)

Előzmény: KissAti64 (304)
Tusi__ Creative Commons License 2018.11.30 0 0 305

Klima megy? Ha betolom a klimat akkor nekem is 800 koruli  a f.szam?

Előzmény: Törölt nick (301)
KissAti64 Creative Commons License 2018.11.29 0 0 304

Sziasztok!

Ma kicserélték a kormány servot. A hibás szériát állítólag nem megfelelő kenőanyaggal töltötték fel ami miatt véletlenszerű megszorulásokat csinál .

Ilyenkor nem egyenletes a hajtás és ezt érezzük a kormányon.

Hazafelé kicsit tempósabban vettem a kanyarokat és egyenlőre úgy tűnik hogy megoldódott a probléma.

Remélem nem kiabálom el. 

Pár nap türelmet kérek még ,most elég sokat fogok menni  és azon leszek hogy a kanyarokat tempósabban vegyem.

Szerda körülre szerintem végleg kiderül.

Mellesleg figyelmetekbe ajánlom még az ORIGO 2018.11.12.-i "A világ legmegbízhatóbb autói " cikkét.

 

Előzmény: Sibie1 (293)
Sibie1 Creative Commons License 2018.11.29 0 0 303

Nekem nem csipog be csak fényjelzést ad.

 

Előzmény: Zoltánka01 (299)
Sibie1 Creative Commons License 2018.11.29 0 0 302

Köszi a válaszokat.Nekem is kb ennyi.

Törölt nick Creative Commons License 2018.11.29 0 0 301

Automata váltóm van, ennél az alapjárat; 1./ Hidegindítás: 1500 f/p, egy-másfél perc múlva 900-1000 között, közben a váltó "N"-ben van lábam a féken. 2./ "R"-be rakva (tolatás) az alapjárat 600-650-re esik vissza. Tolatás után "N"-ben a fordulat 800-850 közötti és utána már meleg motornál is ennyi, kivéve, ha "D"-ben van a váltó és a féken a lábam, akkor 600 f/p körüli.

Előzmény: Tusi__ (300)
Tusi__ Creative Commons License 2018.11.29 0 0 300

650-700? kb.

Előzmény: Sibie1 (298)
Zoltánka01 Creative Commons License 2018.11.29 0 0 299

Minden esetre érdekes, nekem is pályán csinálja, bár jobban örülök, hogy inkább a jobb mint a bal, bár kicsit mindig megijedek amikor becsipog pedig tudom, hogy nincs ott semmi.
Alapjárati fordulat nálam 700-800.

Előzmény: Sibie1 (297)
Sibie1 Creative Commons License 2018.11.29 0 0 298

A alapjárati fordultra lennék kíváncsi hogy mennyi nálatok?

Előzmény: Tusi__ (296)
Sibie1 Creative Commons License 2018.11.29 0 0 297

Nekem a bal oldali jelez be gyakran, főleg nagyobb tempónál pl. autópályán.Jeleztem a szervizbe de amit vártam ,nem tudják mi lehet az oka.

Előzmény: Zoltánka01 (295)
Tusi__ Creative Commons License 2018.11.29 0 0 296

Mit ertesz remeges alatt? Ha mozog ide-oda a kasztni, akkor az nem jo. Az hogy egy Golfhoz kepest remeg erthetö, nincs kettös tömegü lendkereke.

Nagyon picit erezhetö lapmapnal, hogy jar a motor. En E90 320d-böl ültem at, ahhoz kepest olyan, mintha le lenne allitva a motor. :)

Előzmény: Sibie1 (294)
Zoltánka01 Creative Commons License 2018.11.28 0 0 295

Nekem most egy hónapos a Revolution, most volt az első hosszabb útja (kb 1000km) Eddig minden rednben volt, de hazafelé visszafelé jövet a jobb oldali holttér figyelő folyton fals jelzést produkált.
Gondoltam hátha a szenzorok koszosak (elég poros/koszos lett a hátulja) megtisztítottom őket de a hiba továbbra is fennáll. Lemosni azóta sajnos még nem volt időm, de remélem az megoldja majd a gondokat.
Nálad megoldódott?? 

Előzmény: Sibie1 (285)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!