Zsuzsanna Simonné PieglItt nem csak a helyesírás a gond, hanem az elvtelen pénzlopás, mit minden területen! Valamelyik bulvár kidobja, ki a hunyó, de az is nagyot szakít cserébe! Ez ma Magyarország! HONFOGLALÁS minden téren POLITIKA/HU!
Ez is egyfajta jogbiztonság .... volna, ha lenne. Nem baj, tanulják csak meg a gyerekek, hogy hol kezdődik a jogbiztonság hiánya, ...........bár nem hiszem, hogy a többségben ez igy csapódik le.
Szerzett jogok utólagos eltörlése - nem igazán pozitív érzelmeket szül. (Ráadásul itt ajándék gyanánt vagy pénzen szerzett.) A bizonytalanság, hogy bármikor megtörténhet más területen is, szintén nem a játék- és vásárlási kedvet fogja erősíteni...
Ezt a helyzetet ahhoz tudnám hasonlítani, amikor egy nyugdíjas, akinek a bankszámláján van egy pár millós megtakarítása, addig nem kapna nyugdíjat, amíg a megtakarítását fel nem éli.
"Ennyi erővel kitalálhatnák, hogy akinek sok a segítsége, annak egy ideig nem adnak..."
Velem gyakorlatilag ez történik. A napi 1-2 játékomra bónuszkaland hiányában is lenne lehetőségem, mivel annyit talán biztosít ez a farmos verzió is. Ehhez képest napról napra a korábban ládanyitás útján összegyűjtött kalandjaimat használtatja fel velem a rendszer. Már 600 fölötti számú bónuszkalandom volt az előző, "néma triviador" verzióban, ami bizony nem kevés.
Most viszont semmi előnyét nem élvezem ennek és nem is kompenzálják! Ha elfogy a bónuszkalandom, én is csak limitált játékot tudok majd játszani, ha csak nem használom fel a gyűjtött aranytallérjaimat. Azokat viszont nem erre szánom.
Aki tehát erre még komoly pénzeket is költött, az rendesen át lett verve. A konklúzióm ebből is csak az, hogy nem szabad egy fillért se költeni segítségekre, mert bármikor járhat így az ember.
Szerintem egyértelműen kár érte azokat, akik kalandokat vásároltak - én pl. akkor vettem néhány százat, amikor féláron felajánlotta a rendszer. Nem emlékszem olyasmire, hogy bárhol leírták volna, a szerzett tallérokat/kalandokat/segítségeket a rendszer vissza is veheti. Oké, nem visszaveszi, csak addig nem ad naponta kalandokat, amíg ezek el nem fogynak. Itt viszont felmerül a kérdés: ha naponta minden játékosnak jár bizonyos mennyiségű kaland, akkor miért nem adnak valóban mindenkinek? Felőlem hozzácsaphatják a meglévőkhöz is. Jogtalannak érzem ezt az eljárást. Ennyi erővel kitalálhatnák, hogy akinek sok a segítsége, annak egy ideig nem adnak...
Köszönöm! Akkor felmerül a kérdés, hogy ha valaki felvásárolt magának több tucatnyi hadúr csomagot, azt nem érte -e kár? A korábbi vásárlási feltételek körében a szolgáltató által "adott tájékoztatás" kitért -e erre a lehetőségre? Ha nem, az bizony gáz.
Facebookon találtam: bónusz kalandok már nincsenek a játékban. Természeten az előző verzióban összegyűjtöttek felhasználhatóak, de tovább nem gyűjthetőek. Ezért kerülnek először ezek felhasználásra. A jelenlegi "kalandok" más rendszerben működnek.
Egyetértve a leírtakkal, annyit tennék hozzá, hogy a robotok számának növekedése az emberi játékosok számának csökkenésével magyarázható. Ez pedig nem az üzemeltetők felelőssége.
Pontosan így van.
És innen már csak egy lépés eljutni oda, hogy azok a felelősek, akik itt, vagy a facebookon kritikát fogalmaztak meg a játékkal kapcsolatban. :D
Honnan lehet megállapítani egy robotról, hogy robot, ha a 3-ból ketten nem azok vagytok? Főleg most, hogy a robotok kikupálódtak. Mik az erre utaló jelek?
Igaz, én csak akkor gondolkodok el, hogy az ellenfelem robot, ha mindkettő az. Ugyanazon időintervallumon belül, szinte ugyanolyan hibaszázalékkal válaszolnak. Viszont ha csak egy robot van játékban, fel se merül bennem hogy az lehet, hisz nincs viszonyítási alapom.
A robotok túlzott felerősítésének megéltem ma egy eklatáns példáját. Fel sem ocsódtam, és a hozzám erősített robot már le is vette a harmadik (emberi) játékost ... Azon sem lepődöm meg, amint két robotellenfelem kellemesen levárazza egymást, aztán a talpon maradt egy (jobb esetben kettő) bástyájának levételét kell megoldanom. Ha már robot, inkább megyézgethetne, és az erősebbet támadhatná.
Tuti, hogy valami hiba van az időzítőben. Az előző verzióban 0.5 s késleltetés volt. Az ottani rekordom egyjegyűre 0.67 (van belőle kettő vagy három). Ez alapján 0.17-nél kellene járni, persze miután az ember megszokta a felületet. A 0.03 és a 0.04 egyszerűen irreális.
Ok, hogy van, de a felülete, ha írsz, a fél országot kitakarja, a szöveg pedig valahol a nevek alatt jelenik meg. A játék végén pedig olyan gyorsan dobja fel a dobogót, hogy se gratulálni, se elköszönni nem lehet, csak ha rákattintasz a csetre, de addigra, feltételezem, az ellenfelek lelépnek/tek.
Helyesebb lett volna egy olyan felület, mint a korábbi verzióban, hogy oldalt fut egy kis ablak és abba folyamatosan lehetne írni.
A másik ami borzasztóan zavart, hogy alig találtam meg a játékindítás funkciót, úgy besűrítették a háttérbe. Aztán módosíthattak rajta, mert a körülötte lévő területet "megtisztították".
A kérdések értékelése is finomításra vár. A fel- és lefelé mutató ujj nem értékelés.
A hibás kérdések jelölését még nem próbáltam ki, de azt máris észrevettem, hogy nem minden kérdésnél van ott a funkció. Elsősorban a tippkérdéseknél érzékelhető, csakhogy a fv-knél is lehet gond.
Túlságosan zavaró a rengeteg grafika, a megyék szimbolikus alakzatainak semmilyen funkciója nincs, így az egésznek sincs semmi értelme, miközben a nyilak jobbra-balra folyamatosan rohangálnak, a színek kavarognak.
A segítségek közül egyedül a tornyot használtam még csak fel, de azt se tudtam, hogy mire kéne kattintani, így a váram mellé lőttem egyet, és lőn... feljött a plusztorony.
Játszani természetesen lehet, mert játszani bármivel lehet ha szeret az ember kérdésekre válaszolni. :)
Alapból nem lesz jó, mert már most csináltak 0-t is négyjegyűre. 0,04-ek meg már eddig is keringtek egyjegyűről (ahhoz meg elég közel van a 0). Gondolom majd javítanak rajta picit. Az azért nem a legjobb, ha kettő 0 verseng egymással. Ha előbb is elfogadja a tippet, mint elkezdene mérni, akkor több századnyi különbségek is simán lehetnek a nullás tippek között is.
Úgy tűnik nem a válasz, hanem az idő mérése van késleltetve, de semmi esetre sem reálisak ezek az idők. Még 0,1 négyjegyűre is irreális, mivel a 0,1 egy csúcs szuper emberi reakcióidő - gépelést nem számítva is. Nyilvánvaló, hogy az idő számlálása indul késleltetve és nem ezek a normális, reális reakció+gépelési idők.
Baromi gyorsan le lehet ütni a billentyűket, az elmúlt évek Honfoglaló verziói ebből a szempontból nem voltak reálisak. A játék által mutatott tippidő mindig hosszabb volt, mint valójában.
Most lehet 100-ból 1szer később indul el a rendszer számlálója, mint kell. Nem tudom. Nekem nem volt 0.03-as tippem. Ha elő is fordul ilyen, nem hiszem hogy azzal bárki is előnyt szerezne a másikkal szemben. Én örülök, hogy reálisabb tippidőket látok, mint korábban, és nincs késleltetés.
A tippidők végre olyanok, amilyennek lenniük kell? Tehát akkor, aki 0.03 mp alatt 2(helyes) gombot képes leütni, az 1 mp alatt 66-ot, szerinted ez lehetséges? De már ezt korábban leírtam someone else-nek is. A tippidők semmiképpen sem reálisak, vagy már bintamás is adatbázisrobotozik?:)