Az majd csak lesz? Nekem folyton arról beszélt Autóvárosban az értékesítő, hogy a kétliteres hibridre várják a legtöbb vevőt és van bent most is egy ami 2.0 de nem hibrid.
Úgy 10-11 milla körül lesz újonnan (aztán majd állandóra beakcióznak 1-2 milliót). Viszont jól törötten pár hónaposan meg tudom majd szerezni 3 körül. Mire kész lesz és megkapja a magyar rendszámot, belefáj majd 4-4,2 millióba is. :)
Van egy sanda gyanvam, h a hibrid CRV sem lesz egy occo auto. Sztem nem lesz belole fapad. A benzinesbol nekem most a Lifestyle lenne a jo felszereltseg, CVT-vel, de kell a fasznak a 4wd, igy meg majdnem 11,5M. Ennel olcsobb a hibrid sem lesz, sot...
Miféle belefingás? Az ülőlapba szerelt szenzorok érzékelik a metángázt és az ülésbe szerelt szellőztető azt elszívja. Ha pedig izzad kicsit a valagad (vagy a hátad) az sem probléma, mert akkor ellentétes irányú klimatizált légáram szárítja meg. :D
Az új CR-V Hibrid nálam is bejátszik, mert nem lesz 20-30 millám egy vasra, akkor sem ha lesz. :)
Nekem nemkell annyi luxus az ótóba :) rosszul is érezném magam tőle, meg még a belefingástól is félteném azt a drága mindent. Inkább gyúrok gondolatban az új CR-V hübridre, az is elgurul majd elvileg 6 literből és már majdnem 200 paci van benne. Hiába olyan okos a tojota hibrid bolygóműve, a RAV4-et valahogyan eltoszták, az 8 litert eszik. Aki úszó luxusnappalit akar autónak, az vegyen Majbahot :) https://www.youtube.com/watch?v=UtADNXig3cs
A totalcar-osoknak úgy lett 8,2 liter, hogy benne volt a szlalomverseny is. Mondjuk a balfaszok elfelejtették sport módba kapcsolni, amint azt a műszerfalon láthatod.
Nekem az Insight-al nyáron 5,8 l/100 km, télen pedig 6,8 l/100km a fogyasztásom. Ehhez képest minden jó 8 liter alatt ami technológiailag fejlettebb, nagyobb a csomag és az utastere és jó sok luxust is tartalmaz. :)
Nézegettem ilyen gyorsulásos videókat, és igen, tényleg az van, hogy tök szépen eléri azt a 200-as végsebességét.
Az Accord a 3-as végéig (kb160) viszonylag jól eljut (0-100 11s) de akkor berakja magát 4-be, oszt lassacskán eléri a 200-at.
Egyszer próbáltam hazafelé az érdi emelkedőn, hármasban még gyorsult, beváltotta a négyest és ennyi volt, nem tudott tovább gyorsulni. Hosszúak a fokozatok. Viszont cserébe jól fogyaszt :)
Az attól függ, hogy mihez méred: 8,2 a 0-100, de igazából az a vicc, hogy a 100-160 sem több, szép egyenletesen húz. Nem megy szarul, csak szokni kell az e-CVT-t.
Akkor fogyasztásra gyúrhatsz, én Velencére jártam nyáron majd' mindennap, és visszafelé, amikor nem volt kit előzgetni, nekem is bírt 4 liter körül fogyasztani a GS450h a 7-es úton és a kihalt Budapesten. De normális körülmények között, átlagos forgalomban is 6 liter alatt marad ezen az útvonalon. 296LE (3,5 V6) benzinből és 200LE villanyból, emellett bőven baráti. Abban viszont igaza van Sanyának, hogy tartani kell vagy 7 évig, hogy megtérüljön az ára, ami nem kevés.
Nekem 7,3 liter a nagy átlagom, úgyhogy neked ki kell jönnöd 5,5-ből.
Na, megrendelted? Akkor egész gyorsak, nálam 3 hónap telt el a rendelés és a gyártás között. Igaz, az enyém fapad, vissza is kérdeztek, hogy tényleg olyat akarok-e. :-)