Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

lufi bácsi Creative Commons License 2018.07.12 0 0 248

Ignisre két gyári méret van 175/60R 16 (GL+ GLX) alufelnin és 175/65R15 lemezfelnin GL

185 gumi túl széles a gyári alufelnire.

Előzmény: eznemmentseg (246)
R. Scherbotsky Creative Commons License 2018.07.12 0 0 247

Ez a gyári méret.

Előzmény: eznemmentseg (246)
eznemmentseg Creative Commons License 2018.07.12 0 0 246

Akkor így a nyár közepén én is megragadnám az alkalmat és feltennék egy téligumis kérdést. :)

 

Egy lengyel Suzuki márkakereskedő készítette ezt a téli videót az Ignisről:

https://www.youtube.com/watch?v=XBtD6ngzZEo

 

Az első kommentben kérdezi valaki, hogy milyen téligumit használtak. A válasz: "Falken Eurowinter HS449 185/55 R16 83T"

 

Ilyen eltérő méretet fel lehet rá rakni???

Előzmény: lufi bácsi (245)
lufi bácsi Creative Commons License 2018.07.10 0 1 245

Szia!

Nem kell semmit venni mehet fel a felnire a téligumi. Egy hátrány van 175/60R16 méretű téligumi nem olcsó és nem sok gyártó gyártja ezt a méretet.

üdv

Előzmény: k.lilla79 (244)
k.lilla79 Creative Commons License 2018.07.10 0 1 244

Sziasztok, elnézést, ha nagyon dilettáns lesz a kérdésem. Amennyiben nem szeretnék majd külön felnit télre, hanem a GL+ felszereltséghez járó gyári alufelnire rakatnám a téligumit, akkor ugye nem kell külön szett keréknyomás szenzort venni? (Nem spórolásból kérdezem, hanem mert nem nagyon tetszik a lemezfelni).

 

Tegnap megrendeltük mi is az autót...

Relsign Creative Commons License 2018.07.05 0 0 243

Pici elektromos motor természetesen, nem pici hibrid. :)

Előzmény: Relsign (242)
Relsign Creative Commons License 2018.07.05 0 0 242

Sziasztok,

 

én is GLX-et rendeltem, ami majd egyszer megjön. De a nálunk forgalmazottban nincs start-stop rendszer. Ennek az az oka, hogy ezt az SVHS-es motorhoz adják. Ezzel a motorral nálunk nem kerül forgalomba jelenleg. (A Totalcar-os bemutató külföldön készült, SVHS-es motorral.) SVHS csak Swift-ben van, GLX felszereltségben.

Ne bánkódj amúgy miatta, ez csak enné az akksit és az indítót. Az SVHS-ben a pici hibrid motor indítja újra az autót külön ékszíjjal, illetve 15 km/h alatt ki is kapcsolja azt. Ott van értelme a dolognak.

Előzmény: eznemmentseg (241)
eznemmentseg Creative Commons License 2018.07.04 0 0 241

Sejteni vélem a start-stop megfejtését. A mostani felszereltségi listán már tényleg szerepel az automata start-stop. Viszont a Google-ben rákeresve még megtalálni azt a felszereltségi listát, amit nemrég szedtek le a Suzuki honlapjáról, ebben pedig még nincs:

https://suzukiignis.hu/pdf/felszereltseg.pdf

 

Szóval még ebből az előző eresztésből lehet az autód.

Előzmény: József Gungl (238)
eznemmentseg Creative Commons License 2018.07.04 0 0 240

Balesetmentes kilométereket az autóhoz! :)

 

Könnyen lehet, hogy a start-stop valahogy kimaradt az autók egy részéből. Az ESP kikapcsoló mellett kellene lennie. A Totalcar legelső tesztjében még látszik is az egyik képen:

https://totalcar.hu/tesztek/2016/12/04/suzuki_ignis/

 

Viszont ebben a tesztben, amiben szintén egy GLX szerepel, a 11-es képen tisztán látszik, hogy nincs ott:

http://felvidek.ma/2017/09/suzuki-ignis-1-2-glx-4wd-reinkarnacio/

 

Azonban van egy olyan extrád, amit meg szerintem nem írtak sehol. Pont ma néztem, hogy mintha a GLX-ben mások lennének az első ülések, mint a GL+-ban. Szerintem ennek masszívabb az oldaltartása, mint ami az enyémben van. Ebben a hirdetésben néztem:

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/suzuki/ignis/suzuki_ignis_1_2_glx_aeb_4wd-12961411

Előzmény: József Gungl (238)
József Gungl Creative Commons License 2018.07.04 0 1 239

Sziasztok!

Pár hete vagyok új Ignis tulajdonos. Apró tapasztalataimat szeretném megosztani a járművel kapcsolatban.

Az én Ignisem GLX-es felszereltségű. Motor működésével kapcsolatban: Az 1.2-es 90 lovas motor, elegendő városi és vegyes használatra is. Eddigi fogyasztási adataim: városban 60-70es tempóban (ahol lehet ennyivel menni), 4.3L/100KM , ami bőven hozza a gyári adatokat, de mondjuk nem pörgetem,huzatom ki és nem padlógázzal vágtatok. Autópályán is egész jó értéket hozott a masina, 4.5L/100Km ez 120-130Km/ó átlag sebességgel, nem agyonhajtva. Ezek az adatok nem a gép fedélzeti komputere által mutatott fogyasztási adatok, hanem a tényleges kilométer és tankolásból kiszámolt információ.

Városban a járgány, nagyon dinamikusan viselkedik, a motorja nagyon csendes sőt (kicsit zavaró ,hogy alig lehet hallani a motorját) :-) , autópályán azért veszít a lendületből, és picit hangosabb a motorja is (de ez sem zavaróan!).

Magas hasmagasságának köszönhetően a padkára vagy arról leálláskor (parkoláskor) nem veri oda az ember az alját a kocsinak. A tolató kamerája pontos, de azért figyeljük a tükröket is alapon tolassunk.

Kényelem szempontjából, az ülések kényelmesek, a hátsó ülésekkel sincs probléma. Mondjuk hosszú távon a hátsó ülések nem olyan kényelmesek, de egy hétvégi Balatoni kiruccanás a hátsó üléseken is kibírható.

De itt biztos mindenki azt gondolja hogy, nadzolok. Nem erről van szó! Tényleg hátul is két fő aránylag kényelmesen elfér.

Ez nem egy Ford mondeo ahol páholyok vannak. Alapvetően aki erre az autóra tenné voksát az egy tökéletes városi autót vásárol, ami közepes táv leküzdésében (autópályán) is alkalmas közlekedni.

Na de eddig dicsértem az autót, azért pár negativumot is szeretnék megemlíteni.

Az ára GLX-es változatnak, 4.135.000FT! Ami a felszereltségeben hagy néhány kivetni valót, mint például tényleg filléres "alap" dologról beszélek és amit a mérnökök- gyártó "szándékosan" kifelejtet: Kesztyűtartó világítás, Csomagtér világítás, Az ablakemelők sötétben nem "világítanak" hogy az ember ha kell megtalálja a gombot és használni tudja az ablak emelőt. Ja az ablak emelők nem "okosak" magyarul ha folyamatosan fel -vagy le akarom húzni az ablakot a kéznek folyamatosan müködtetni kell a gombot. (a 2006-os Opelem tudta ezt a funkciót!).

A tükröket kicsit kicsinek találom. Az ülésfűtések csak 1 fokozaton működtethetőek.

A magas felépítmény és hát a vékony gumiméret miatt, oldalszél érzékeny, de annyira ez nem vészes.

Alapvetően egy jó városi autónak tartom, igazából véve a felszereltségi szinteket az árához kellene állítani, ha a GLX olcsóbb lenne ezzel a felszereltséggel, sokkal többen vennék meg mint vetélytársait . Ha valakinek van más-esetleg hasonló tapasztalata azt szívesen fogadom. Ha minnél többen beszámolnánk tapasztalatainkról annál jobb lenne.

 

József Gungl Creative Commons License 2018.07.04 0 0 238

Sziasztok!

Pár napja vásároltam, egy új "0" kilométeres Ignist. GLX-es felszereltségű.

A felszereltségi listában szerepel egy olyan tétel hogy, "Automata Start/Stop rendszer". Gépjármű átvétele után jöttem rá hogy ez nincs benne a kocsiba. Másnak is hiányzik ez a felszereltség, vagy csak esetleg az enyémből felejtették ki??Nem vagyok hülye de a katalógusban feketén-fehéren szerepel, a kocsiba meg nincs beépítve.

Valakinek valami ötlete, véleménye ezzel kapcsolatban?

 

Lente Creative Commons License 2018.06.30 0 0 237

Egy évig Celerionk volt a második autónk. Mi befértünk 5-en is abba. Az Ignis ugyanakkora, külső méretéhez képest gigantikus belsejű. 

Szóval néha rövid távra jó az az 5. hely.

Inkább úgy mondanám, ritkán kell de akkor nagyon tud hiányozni.

Sajnos az alapverziót nem lehet körbeműanyagozni és rátenni a szép 16 colos felnit. 

...nekem egy 5 személyes Gl + kéne...

Előzmény: Relsign (235)
Relsign Creative Commons License 2018.06.30 0 0 236

Ott van az a felszereltségi lista is, csak összevonták az egészet egy PDF-be.

Előzmény: eznemmentseg (232)
Relsign Creative Commons License 2018.06.30 0 1 235

Nem, de szerintem ne reménykedj. Az öt személy az alapverzió kiváltsága. A sínen tolható ülés sokkal többet ér nekünk. Meg azért valljuk be, ez az autó csak nagy szükség esetén nevezhető ötszemélyesnek. 🙂

Előzmény: Lente (234)
Lente Creative Commons License 2018.06.30 0 0 234

Nem mondták esetleg, ugyanez ötszemélyesként is rendelhető lesz egyszer?

Előzmény: Relsign (233)
Relsign Creative Commons License 2018.06.30 0 0 233

LED elöl-hátul, vezetéstámogató, visszagurulásgátló, tempomat, digitális klíma, bőrkormány, vészfékezéskor jelez, index a visszapillantóban, automatikus fényszóró és magasságállítás, zseb az anyósülés hátulján, ködlámpa elöl is, sebességkontroll, elektromos ablak hátul is, navigáció, kulcs nélküli indítás, nemi plusz króm az elején. A legfontosabb: piperetükör és kártyatartó az anyósülésnél is.😂😂

Előzmény: eznemmentseg (232)
eznemmentseg Creative Commons License 2018.06.29 0 0 232

Szia! Jól döntöttél. A türelmedet pedig irigylem. :) 6 hónap, te jó ég. :) A GLX a vezetéstámogató rendszerben és a fényszóróba integrált LED-ben több, mint a GL+? (Rá akartam nézni a suzuki.hu-n a felszereltségi listára, de mindegyik modell oldaláról leszedték a felszereltségi listás pdf-et).

Előzmény: Relsign (231)
Relsign Creative Commons License 2018.06.29 0 0 231

Sziasztok,

egy ideje olvasgatok ezen a fórumon, aztán megtértem én is. 😂 I20/Rio terveket sutba dobva ma rendeltünk egyet. Üröm az örömben, hogy a kiválasztott felszereltségi szint nem elérhető jelenleg, de legyártatják. Cserébe 6 hónap várakozás. De elég határozottak vagyunk, hogy mit akarunk.😂 Bevállaltuk. GLX, 2WD, manuális váltó. Szerintem úttörők voltunk, mivel 1-2 hete jelent meg listában.

Mexike74 Creative Commons License 2018.06.27 0 0 230

Én a nem vagy kell részen hamar átugrottam tavaly, mert nagyon nem tetszik. Kicsit olyan, mint az autók alapfelszereltséggel, mikor nem színre fújtak a lökhárítók...pl.emiatt nem nőtt a szívemhez a citroen cactus sem...szerintem ront az összképen...az Ignisnél legalább eldöntheted, hogy kell-e vagy sem... de ez az én zizim :-)

Előzmény: eznemmentseg (229)
eznemmentseg Creative Commons License 2018.06.26 0 1 229

Az oldalvédő díszlécről mi a véleményetek? Kell? Nem kell? Csúnya? Szép?

 

A fotót itt találtam:

http://www.riderauto.hu/

 

A honlapjukon nem írnak árat, de a Vaterán is árulják, ez alapján 16 990 forint.

http://www.vatera.hu/suzuki-ignis-2017-tol-ajtovedo-diszlec-oldalcsik-2641395713.html

Mexike74 Creative Commons License 2018.06.26 0 0 228

Én nem éreztem zajosnak és szépen suhan pályán. Meg se kottyant neki pár ezer km, jól viselkedett :-) Büszke voltam rá :-) A tempomat hiányától tartottam, de nem hiányzott abszolute. Férjem Vitara rajongóként, el volt ájulva, hogy milyen jó vezetni az új Ignist hosszú távon is.

Előzmény: eznemmentseg (227)
eznemmentseg Creative Commons License 2018.06.26 0 0 227

Köszi! Így legalább nem kell magam kirúgni a fórumból. :)

 

Mexike: a tartós autópályázást hogyan viselte az autó? Nem volt nagyon zajos a nagy tempónál?

Mexike74 Creative Commons License 2018.06.25 0 0 226

Szia,

Szerintem nagyon kényelmes, így hátproblémásként...húsvétra lekocsikáztunk Görögországba vele és teljesen jól éreztem magam 14-16 órát töltve az anyós ülésen. A férjem kihasználta a lehetőséget, nagyon szerette volna ő vezetni, így fura módon tesztelhettem az anyós ülésemet hosszú távon :-) A ki-be szállás különösen kellemes magas ülésből.

Nagyon jól viselte a hátam is, meg a kocsi is a hosszú utat :-)

Szóval hajrá :-)

Előzmény: k.lilla79 (223)
Mexike74 Creative Commons License 2018.06.25 0 0 225

Gratula hozzá, sok boldog balesetmentes km-t Nektek is :-) Át is vehetted már?

Előzmény: eznemmentseg (222)
NagyMarton Creative Commons License 2018.06.25 0 0 224

Gratula az új szerzeményhez! Topikgazdaként igazából nem is lehetett más választásod! :-)

Előzmény: eznemmentseg (222)
k.lilla79 Creative Commons License 2018.06.24 0 0 223

Sziasztok. Van itt esetleg olyan, aki derékfájósként vásárolt ilyen autót? Érdekelnének a tapasztalatai. :) A magas üléspozíció miatt gondolkodunk benne, de érdekelne, hogy milyen mondjuk egyhuzamban autózni vele 1,5-2 órát. Sajnos ezt abból nem tudom megállapítani, hogy beleülök a szalonban. Mondjuk úgy nem tűnt rossznak az ülés.

eznemmentseg Creative Commons License 2018.06.22 0 0 222

Csak hogy legyen valami mozgás a toplikban: még májusban szép csendben én is Ignis tulaj lettem. :) Pedig őszintén szólva nem volt a terveim között.

Amikor indult a fórum, akkor is igazából azért figyeltem az Ignist, mert mégis csak rokon modellje az új Swiftnek, ami a fő kiszemeltem volt. Eleve azzal a céllal mentem a szalonba, hogy akkor veszek egy Swiftet, de sokat kellett várni az értékesítőre és jobb híján alaposabban megnéztem magamnak az Ignist, aztán valahogy "megtértem". :) Lehet, hogy a Swift szebb, de az Ignis valahogy különlegesebb és nagyon tetszik a magas üléspozíció, úgyhogy 2 napnyi őrlődés után végül Ignist rendeltem. Azon belül is - további tépelődés után - nem GL-t, hanem GL+-t. Szerencsére a Swifttel szembeni árkülönbséget is sikerült lealkudni.

 

Lehet, hogy csak én figyelem jobban, de mostanában már egész sok márkatársat látok az utakon.

 

Évszakok Creative Commons License 2018.05.28 0 0 221

Nem olvastam, mert nekem így is úgy is 1 év a szervíz ciklus. Vagyis még 15ezernél is kevesebbet megyek.

Előzmény: BOCI-&-PIPI (219)
Mexike74 Creative Commons License 2018.05.28 0 0 220

Az én szervizkönyvemben konkrétan 15/20 ezer km van beírva....de szóban 15 ezret vagy az 1 évet mondták nekem is...a 15 ezer hamarabb eljött...

BOCI-&-PIPI Creative Commons License 2018.05.28 0 0 219

A szerviz könyvet elolvastad? Abban 20 e/év van 🤔

Előzmény: Évszakok (218)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!