Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

BMWretrofit Creative Commons License 2020.06.25 0 0 1711

simán lehet bármit utólag ,  nyugodtan hívhatsz

 

ebbe is mindent utólag raktunk bele

 

6wb , evo , nagy monitor, fűthető ülések, stb..

 

https://www.youtube.com/watch?v=A1bN-0_13Ug

Előzmény: tnmz (1710)
tnmz Creative Commons License 2020.06.25 0 0 1710

Szia Maszi, vagy más aki ért hozzá :)!

Azt szeretném kérdezni, hogy van egy 2019-es G30-as M550-m amiben tolatókamera van gyárileg. Megoldható utólag 360-as gyári körkamera (sorround view) beépítése? 

Előzmény: maszibmw (1690)
BMWretrofit Creative Commons License 2020.06.22 0 0 1709

mi lesz ha jönnek ezek :)  hátsó kerekes :) 

 

https://www.youtube.com/watch?v=DTGGNyT-qIM&t=38s

Előzmény: Kard (1708)
Kard Creative Commons License 2020.06.18 -1 0 1708

Nem is akarja. Ha egy 5-ös anyagait raknák egy Model 3-ba az úgy 20-25e dollárral megdobná az árát az egész csomagnak. Akkor pedig leesne egy Model S szintjére az értékesítés volumene. Amerikában erre van igény. Európában meg a minőségre, ezért bárhol megjelent valami hasonló Tesla alternatíva ott a Tesla eladások padlót fogtak. Norvégiában ami a legnagyobb EV piac, már rég nem a Tesla a vezeti az eladásokat hanem az eTron. Úgy 3x annyit adnak el belőle mint a Model 3-ból, az X meg konkrétan földbe állt, közel nulla eladással.

 

Előzmény: BMW2017 (1707)
BMW2017 Creative Commons License 2020.06.18 0 0 1707

Azért a két autót nem lehet összehasonlitani semmiben, minöségben meg fényévekkel le van maradva.  Én most adatam vissza a Model 3 Performance autót a flotta kezelönek, 5 hónap után. Infotainment rendszere a teslának sokkal jobb de ennyi, minden más amerikai. Erre mondom én azt hogy 1X év alatt nem lehet száz év tapasztalatát behozni.

Előzmény: Lewes1973 (1704)
Poci3 Creative Commons License 2020.06.18 0 0 1706

Az automatikus sávváltást és a STOP/Elsőbbségadás tábla felismerést/figyelmeztetést (és még sok más izgalmas dolgot) Maszibmw fórumtárs pár perc alatt megoldja neked profi módon! 

Előzmény: Kiss. G. (1705)
Kiss. G. Creative Commons License 2020.06.17 0 0 1705

Kedves Fórumtárs!

 

Nagyon sok örömöt és balesetmentes közlekedést kívánok a "lenyúlt" verdához is, és talán egyszer még visszatérsz a jó öreg bajor márkához. Jómagam egy 2 éves G30-as tulajdonosa vagyok. Saját Teslám egyelőre nem volt még, de sok alkalommal megadatott, hogy használhattam hosszabb-rövidebb távokon is. A két brand és két gépkocsi teljesen más irányt képvisel. Így valóban nagyon nehéz kontextusba állítani őket egymással. Azzal egyetértek, hogy a Tesla az elektromos autózás forradalma és etalonja. Viszont, az amerikai márka fejlesztésének hajnalán is abszolút más szempontok domináltak. Az én G30-asom egy átlag feletti felszereltségű darab, így a Driver Assistance Plus is része az extra listájának. Így az önvezető rendszere (Ameikán kívül) gyakorlatilag tudásban megegyezik. Hiszen éppen azok a funkciók, amelyek valódi előrelépést jelentenének, a mi régiónkban nem működnek. Tehát röviden 40-50km/h-ig városi araszolás, forgalom követés működik, nagyobb sebességű haladáskor kb 30 másodpercenként "megpöckölt" kormánnyal simán elfogadható az autonóm, vezetés. Automatikus sávváltást szintén tudja a BMW és Tesla is egyaránt, de sajnos a mi régiónkban mindkettőnél le van tiltva. Értetlenül állok elébe, de még a STOP/Elsőbbségadás tábla felismerése is :-( Minden más tekintetben a Tesla az elektro-mobilitás innovációjáról szól. Nem is akar másról szólni, azt tökéletesen abszolválja. Ugyanakkor, ha átülök a Teslába az igen jól felszerelt 5-ös BMW-ből, az esztétikai és kidolgozottság érzésem pont annyi, mint ha átülnék egy 2000-es évjáratú Honda Accordba vagy Toyota Camryba. Értem ezt mind a beltéri anyagok minőségére, kialakítására, hifi hangjára, kárpitok minőségére, ajtó zűródások érzetére stb.... Nyilván egy premium BMW-nek és a Teslanak is egyaránt meg van a tökéletes helye és létjogusultsága, napjaink gépjármű kínálatában... A határ talán akkor fog szűkülni a két irány között, amikor a BMW is tud a Teslahoz hasonló elektromos autó tulajdonságokkal rendelkező gépkocsikat gyártani, a megszokott igazán színvonalteremtő német prémium autó minőségben.... Valószínűleg ez nem holnap lesz, de figyelemmel kísérem az ilyen irányú innovációkat és trendeket....   

Előzmény: Lewes1973 (1704)
Lewes1973 Creative Commons License 2020.06.15 0 0 1704

Kedves Fórumtársak,

 

3 év hamar elsuhant, ennyi ideig voltam szerencsés bérlője egy BMW 530i-nek. Bár sok kellemes percet töltöttünk együtt, most, hogy lejárt a bérlet, sajnos nem találtam nekem megfelelő járgányt, így egy időre kilépek a BMW-sek táborából. Bár nem tervezetten, de az utód egy Tesla Model 3 Long Range lett, amit az asszonytól "nyúltam le".

Elektro-mobilitás és innováció szempontjából a BMW sehol nincs ehhez képest, bár elismerem, néhány területen a BMW előbbre tart - de nekem most az előbbiek fontosabbak voltak. 

ML11 Creative Commons License 2020.06.06 0 0 1703

Ezek a kérdések engem is nagyon érdekelnek. Amit még szeretnék tudni: mennyire befolyásolja a hibrid modelleknél a kanyarodási tulajdonságokat az akkumulátorok plusz súlya?

 

Más: a CD-ből is letölthető a 2020-2-es térkép.

Előzmény: Kard (1702)
Kard Creative Commons License 2020.06.06 0 0 1702

Maszi lenne két kérdésem nem teljesen 5-ös kapcsolódóan.

1. Valaki írta egy e-s BMW facebook csoportban, hogy egy 2018-as 225xe-ben upgradeltek akku management (BMW szervizben) szoftvert és ettől megnőtt hatótávja. Nem a kijelzés hanem a valós. Van ilyen? Nekem kicsi fura lenne, hogy egy szoftver upgrade meg tudja növelni a hatótávot. Esetleg visszavettek a nettó-bruttó arányból mert úgy értékelték a BMW-nél, hogy a 25% körüli érték túl sok.

2. KLE. Elég sokan panaszkodnak, hogy az 530e, 330e modellekben elszáll a KLE egy idő után. Ez mennyire valós probléma? Mik az itthoni tapasztalatok? Mondjuk a 6 különböző part number 3 év alatt nem túl biztató.

 

Köszi.

Poci3 Creative Commons License 2020.06.06 0 0 1701

Garázsban áll...

Előzmény: Notes (1700)
Notes Creative Commons License 2020.06.05 0 0 1700

"Nincs különösebb jelentősége, csak legfeljebb télen lassabban melegszik be a motor" A dízelmotornak kevés dolog tud annyi kárt okozni mint a hidegüzem, de Te tudod.

Előzmény: Poci3 (1698)
Poci3 Creative Commons License 2020.06.01 0 0 1699

Mik a legutóbbi hírek a magyar CD portál (bolt) ügyében, tudja valaki?

Poci3 Creative Commons License 2020.06.01 0 0 1698

Nekem az légbeeresztő lamellák romlottak el, nem is csináltatom meg, azt mondták úgyis el fog romlani mégegyszer :). Nincs különösebb jelentősége, csak legfeljebb télen lassabban melegszik be a motor, illetve gyorsabban hűl ki.

Zolee___ Creative Commons License 2020.05.29 0 0 1697

Hmmm, nekem semmi. 50e körül cserélték a hátsót, első még bírja. Most 65e körül járok.

Előzmény: .C (1696)
.C Creative Commons License 2020.05.27 0 0 1696

Sziasztok! Tapasztalt már valaki G30-on fék problémát? 10000kmnél elkezdett ütni a hátsó, garanciába kicserélték, 20000kmnél az első kezdett ütni, kicserélték és 32000kmnél megint a hátsó. Persze akkor már nem voltak hajlandóak kicserélni. Nem értem, hogy mitől van mert soha nem volt ilyen gondom egyik BMWnél se. Nem vagyok egy szétfékezős, hátsókat 60-700000 nél szoktam cserélni, elsőket 90-120000 között. Valakinek ötlet?

Zolee___ Creative Commons License 2020.05.27 0 0 1695

Ahh megvan, köszi. Magyarul a vezetői profilban kell kiválasztani az új kulcshoz, a korábbi profilt. :)

Előzmény: b4ndyTA (1694)
b4ndyTA Creative Commons License 2020.05.27 0 0 1694

Sehogy, beállítod ismét, vagy visszahívod az esetlegesen elmentett profilt a kocsiban, hátha azzal pár lépést megspórolsz. :) Mindegyik kulcsban külön tárolja az információt.

Előzmény: Zolee___ (1693)
Zolee___ Creative Commons License 2020.05.27 0 0 1693

Sziasztok,

 

egy kis segítség kellene. A pótkulcsot hogyan lehet átprogramozni az eddig használt kulcs beállításaira?

 

Köszi,

Zoli

Poci3 Creative Commons License 2020.05.08 0 0 1692
Poci3 Creative Commons License 2020.05.08 0 0 1691

Esetleg tudnál adni egy linket? A CD-n nincs fent...

Előzmény: maszibmw (1690)
maszibmw Creative Commons License 2020.05.08 0 0 1690

Sziasztok !

 

Elérhető az EVO 2020-2 térkép.

ML11 Creative Commons License 2020.04.30 0 0 1689

Már a CD-ből is letölthető a 2020-1.

Előzmény: szocso1000 (1678)
Poci3 Creative Commons License 2020.04.11 0 0 1688

köszi!

Előzmény: szocso1000 (1687)
szocso1000 Creative Commons License 2020.04.10 0 0 1687
Előzmény: Notes (1685)
szocso1000 Creative Commons License 2020.04.10 0 0 1686

Netről szedtem le, BMW Download Managerben még mindig csak a 2019-4 térkép tölthető.

Előzmény: Notes (1685)
Notes Creative Commons License 2020.04.10 0 0 1685

Honnan?

Előzmény: szocso1000 (1684)
szocso1000 Creative Commons License 2020.04.10 0 0 1684

Feltettem, működik prímán. Köszi a segítséget.

Előzmény: maszibmw (1683)
maszibmw Creative Commons License 2020.04.08 0 0 1683

Igen. Az első 3 évben ingyenes a frissítés.

Előzmény: szocso1000 (1682)
szocso1000 Creative Commons License 2020.04.08 0 0 1682

A kocsi 2019-es üzembe helyezésű 530e. Az általad leírtak szerint akkor a netről letöltött 2020-1 térkép FSC kód nélkül telepíthető?

Előzmény: maszibmw (1681)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!