Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

cam aro Creative Commons License 2009.06.09 0 0 368

Kiral az uj diag. :)

eloadatot ugy jelenit meg, hogy baloldalt a pillanatnyi ertek szamszeruen.

Jobb oldalt meg 1-16 (opcios valasztas) kockaban, grafikusan..

Mindezt ugy, hogy az egesz ellenorzesi tartomany, "visszagorgetheto" , zoom-olhato.. s ahogy neztem, a mintat sem secenkent, felsecenkent veszi.. hanem attol surubben. :))

 

Szkopolni meg nem volt alkalom. :( 

A triggelesrol.. par szot kaphatnek? 

Az az idot allitja, hogy a kep futasa, s a bejovo jel legyen szinkronban?

(hogyan "fusson" a jel ?)

 

Fuggo, s vizszintes divek allitasa, az mar ok.

vagy valmit nagyon keverek..

 

koszonom.

Előzmény: cam aro (364)
BandiBp Creative Commons License 2009.06.06 0 0 367
Szia mvp!

Kipróbáltuk a Voltcraft szkópot 1.5 dci motoron. Korrektül ábrázolta a jeleket, két csatornán, kipróbáltuk a pico first look szenzorával is, azt is teljesen jól rajzolta föl.
A tárolást úgy tudom csak megoldani, hogy képként mentem el.
Egyedül a lambda szonda mérést nem tudtam még értékelhetővé tenni. de dolgozom rajta.
Üdv: András
cam aro Creative Commons License 2009.06.05 0 0 366

XP-n fut.. s van rajta usb port is,  meg wmplayers is..(bluetooth. wireless ;)  szval.. ? :D

Ezek mar muxenek.. az tuti.. :) 

 

Kezdesbol jol atvagta az agyam egy Jagnal.

veztengo szenzort kiirt elozo diag... de feldug ujat..

tele maf hibakkal.. meg iszonyat gyors a kommunikacio. / megjelenites

eloadat.. 4000f/m.. allo motornal. .

anyad.

megnez.

Demo mod.

Rohog. 

 

:D   

 

Előzmény: Quattroman (365)
Quattroman Creative Commons License 2009.06.05 0 0 365
ezen milyen filmek mennek? van rajt HBO is?
:DDDDDDD
Előzmény: cam aro (364)
cam aro Creative Commons License 2009.06.05 0 0 364

Ma megjott a Verus. :) 

Kicsiny jatek, fonoktol.. camnak.(is)  :D

 

http://www1.snapon.com/verus

 

 

 

cam aro Creative Commons License 2009.06.04 0 0 363

Egy kis elmeleti zsortolodes. ( oly embertol, ki nem konyit a szamtechez )

 

Behoztak az eobdt, ezzel szabvanyositva sok mindent.

Rendben.

De van egy rakat protokol, meg mi szosz.. s minden autohoz, masmilyen progi/diag  kell.. mi olvasni birja.

 

A jo oreg kivillogtatast,, miert nem lehetett megtartani?

Csak  a hibakodokat kellett volna szabvanyositani.. hogy minden tipuson ugyanazt jelentse, s azt villogja ki ,>> az auto kompjutere.. onmaga.

 

nem kerdes.. csak merengek.. egy "szebb vilagrol"  :)

 

xantia99 Creative Commons License 2009.06.04 0 0 362
Akkó nálam valami nem frankó...lehúzott csatival közlekedem jó ideje,de hibajelzésem még nem volt,és jól is megy,ill. kajál.
Tavaj mondták a "szakik" hogy huzzam le róla a csatit,mert "érdekesen" ment az autó.Nem követte a motor a gázpedált,rángatózott,stb.A pedálkövetés hiánya azóta is megvan,a rángatózás eltünt.

Köszi a választ!
Előzmény: mvp (360)
mvp Creative Commons License 2009.06.04 0 0 361
Kicsit tobb is volt: resztulajdonosok voltak egymasban de lehet, hogy csak a GM a Suzukiban. Meg persze egyuttmukodes is volt, hisz az amerikai gyarnak nem volt kisauto gyartasi hagyomanya.
Az utolso evekben a GM mar inkabb befekteto volt mint autogyarto, a kreten szakszervezet otthon megfojtotta a ceget, ezert a hitelt meg nyereseget inkabb befektettek kulfoldon, mert ott jobban tejelt es abbol finansziroztak a sok logos melost odahaza.

mvp
Előzmény: Paco155 (353)
mvp Creative Commons License 2009.06.04 0 0 360
Sikoltozni fog. Hibajelzes majd veszuzemmod. Ha visszateszed akkor elekezdi figyelni, hogy telleg jo-e de azert a hibajelet eltarolja. Egy ido utan torlodik a jel, ha kozben nem volt semmi baj.

Ez az egyik legfontosabb input a vezerlesnek e nelkul nem megy a gep.

udv
mvp
Előzmény: xantia99 (359)
xantia99 Creative Commons License 2009.06.04 0 0 359
Sziasztok!

El tudná magyarázni valaki, hogy mi történik akkor ha a légtömegmérőből kihúzom a csatlakozót? Vagyis anélkül mit "tesz" a vezérlés,hogy fog viselkedni a motor?

Ez egy HDI motor.

Köszi!
kolcsar Creative Commons License 2009.06.02 0 0 358
Üdv!!

Na ezért érdekelt ki találkozott ilyen öszvérel??:)))

Mivel mind a kettöt viszi az OP-COM-is akkor mi a különbség a motor vezérlök között??:)))))

Üdv:Kolcsár
Előzmény: Quattroman (357)
Quattroman Creative Commons License 2009.06.02 0 0 357
"Az Agila és a Wagon-R nem voltak testvérkék?"

Csak féltestvérek, futómű, felépítmény.

motor+ hajtáslánc mindkettőnek a sajátja volt.
Előzmény: C20NE (355)
Quattroman Creative Commons License 2009.06.02 0 0 356
az volt a Geo Trakker:-) meg egy kupét az Isuzutól Geo Storm néven
Előzmény: 409 (354)
C20NE Creative Commons License 2009.06.02 0 0 355
Az Agila és a Wagon-R nem voltak testvérkék?
Előzmény: 409 (354)
409 Creative Commons License 2009.06.02 0 0 354

"árultak amerikában Swiftet, Geo Metro néven."

Meg Vitarát is, szintén Geo néven.
Előzmény: Quattroman (352)
Paco155 Creative Commons License 2009.06.02 0 0 353
Nyertél egy hangszórót, nekem ez nem ugrott be. De íme:

"Vehicle Highlights

Marketed as a Geo by Chevrolet dealers, the Metro was built for General Motors by Suzuki. Both 2-door and longer 4-door hatchbacks were available. Metros carried a 1.0-liter, 3-cylinder engine that developed a modest 55 horsepower. Base models first came only with a 5-speed manual gearbox. A 3-speed automatic was available on the upscale LSi. For 1990, the economy-leading model got an XFi designation. The XFi was the only model not available as a 4-door, and could not be equipped with an automatic transmission. Its engine developed less power. Also, A 2-seat convertible with a driver-side airbag and manual folding top appeared."

Előzmény: Quattroman (352)
Quattroman Creative Commons License 2009.06.02 0 0 352
árultak amerikában Swiftet, Geo Metro néven.
ez nem kapcsolat? a felszín alá pedig ki lát be?
Előzmény: Paco155 (351)
Paco155 Creative Commons License 2009.06.02 0 0 351
Csak azért csodálkoztam, mert a suzuki és a gm még oldalágon sem találkoztak soha, nem volt köztük házasság, és tudtommal technológiai tapasztalatcsere sem. Persze ha valami szoftver és valakinek megéri mindkettőre megírni a egy közösített programot akkor minden lehetséges.
Előzmény: kolcsar (349)
kolcsar Creative Commons License 2009.06.01 0 0 350
Ha van idöd nézd meg ezt az oldalt céget!!!

www.bgtech.hu

Itt van pl: a Tech-2 ami megy Opel-Wauxhal-Suzuki-Saab-Isuzu és GM modelekkel,csak ár nincs hozzá nem találtam!!
Előzmény: Paco155 (348)
kolcsar Creative Commons License 2009.06.01 0 0 349
Pedig van a Tech-2-be valamilyen kártyát cserélnek ha Opel szervizes a lelkem,de még a Vaterán is volt hirdetve gyári Tech-2 ami kiegészitö kártyával ment SAAB meg Suzuki meg Chevrolet Daewo nevü szörnyekkel,meg volt hozzá csatlakozók is igaz 720-ezerért kinálta ember!!!


Üdv:Kolcsár
Előzmény: Paco155 (348)
Paco155 Creative Commons License 2009.06.01 0 0 348
Suzukiban GM cucc? Nehezen bírom elképzelni.
Előzmény: C20NE (347)
C20NE Creative Commons License 2009.06.01 0 0 347
Kedvelem a megszólításaidat :-)

Én is megakadtam egy ilyennel. Nem OBDII-es. Ahogy én tudom az eredeti GM TECH-2 -es műszer valami kiegészítővel kezeli, de saját szememmel nem láttam, hogy működne. Meg kellene nézni a márkaszerviz mit használ.
Előzmény: kolcsar (345)
skorpio3 Creative Commons License 2009.06.01 0 0 346
Ha még nem késett el! Demo- eszközök-beállitások- nyelv- magyar!
Szia!
Előzmény: cam aro (344)
kolcsar Creative Commons License 2009.05.29 0 0 345
Tisztelt nagytudású kollegák:))))

Lenne egy kérdésem de idáig mindenhol értelmes nézésen kivül semmit nem kaptam:))))

Adott egy 1999-es Suzuki Swift 1.3-as amibe van a kormány alatt 16-lábas OBD csati,de furcsa mód 4-láb van bekötve 5-7-9-16-os!!De kint a motortérbe is létezik az eredeti diag csati amibe 5-láb van bekötve!!!

A mérés szerint az 5-ös láb az akkuhoz és a kasznihoz is test,a 16-os az kasznihoz és az 5-ös lábhoz mérve is akku feszültség ,a 7-es lábon semmi nem mérhetö feszültség pedig ha OBD 2-es akkor 8-9volt körül szokott lenni ha él de ebbe nincs semmi!! Elenben a 9-es lábon mérve 4.5-5 volt feszültséget lehet mérni!!
Mivel lehetne ezt diagolni????
Találtam egy oldalt a www.aldlcable.com oldalt ahol azt irják ez obd1-es vagy aldl csatlakozó és 8192-es Baud Data van a 9-es lábon ilyeneket tetek be egyes GM modelekbe 94-95-ös évekbe is már!!

Ki találkozott ilyennel és esetleg OP-COM vagy hasonló diag cuccal lehet esetleg megnézni!!!
Nem ügyfél meló sajátom örököltem a kocsit apám után teljesen szakmai kivéncsiság mivel semmi baja nincs még!!

Elnézést a hosszú szövegért:))))

Üdv:Kolcsár
cam aro Creative Commons License 2009.05.29 0 0 344

:O..  :DDD ... jovanna. :D

===============

skorpio koszi.

Eleg nekem a kis demo verzio. :) (egyenlore:P)

Előzmény: Paco155 (342)
skorpio3 Creative Commons License 2009.05.29 0 0 343
Szia Cam!
Az előzőben megfeledkeztem erről: Global Focus. Ők a magyar forgalmazók, info, árak stb.
Előzmény: cam aro (341)
Paco155 Creative Commons License 2009.05.29 0 0 342
Én a mondat második felére helyeztem a hangsúlyt. :o)
Előzmény: cam aro (341)
cam aro Creative Commons License 2009.05.28 0 0 341

"..Tudsz angolul.."

 

Ezt nem mernem ilyen magabiztossan kijelenteni.. :S :) 

Előzmény: Paco155 (338)
skorpio3 Creative Commons License 2009.05.28 0 0 340
Sziasztok!

Ha valakit érdekel, itt vannak a lakatfogók szkóphoz! Ua mint a Pico, de sokkal olcsóbb!
http://www.tme.eu/current-probe-for-60a-ac/arts/en/b05/cie60__2.html
mvp Creative Commons License 2009.05.28 0 0 339
Ok, koszi! Persze az is erdekel, hogy a picoval mit hogyan mertetek. Nezegetem en is a Pico-t, lehet, hogy megeri az arat a voltcrafttal szemben. Es ehhez vannak kiegeszitok is , pl. amit mondtal a fist look senzor amit a kipuff ba kell tenni stb.

udv
mvp
Előzmény: BandiBp (336)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!