eloadatot ugy jelenit meg, hogy baloldalt a pillanatnyi ertek szamszeruen.
Jobb oldalt meg 1-16 (opcios valasztas) kockaban, grafikusan..
Mindezt ugy, hogy az egesz ellenorzesi tartomany, "visszagorgetheto" , zoom-olhato.. s ahogy neztem, a mintat sem secenkent, felsecenkent veszi.. hanem attol surubben. :))
Szkopolni meg nem volt alkalom. :(
A triggelesrol.. par szot kaphatnek?
Az az idot allitja, hogy a kep futasa, s a bejovo jel legyen szinkronban?
Kipróbáltuk a Voltcraft szkópot 1.5 dci motoron. Korrektül ábrázolta a jeleket, két csatornán, kipróbáltuk a pico first look szenzorával is, azt is teljesen jól rajzolta föl. A tárolást úgy tudom csak megoldani, hogy képként mentem el. Egyedül a lambda szonda mérést nem tudtam még értékelhetővé tenni. de dolgozom rajta. Üdv: András
Akkó nálam valami nem frankó...lehúzott csatival közlekedem jó ideje,de hibajelzésem még nem volt,és jól is megy,ill. kajál. Tavaj mondták a "szakik" hogy huzzam le róla a csatit,mert "érdekesen" ment az autó.Nem követte a motor a gázpedált,rángatózott,stb.A pedálkövetés hiánya azóta is megvan,a rángatózás eltünt.
Kicsit tobb is volt: resztulajdonosok voltak egymasban de lehet, hogy csak a GM a Suzukiban. Meg persze egyuttmukodes is volt, hisz az amerikai gyarnak nem volt kisauto gyartasi hagyomanya. Az utolso evekben a GM mar inkabb befekteto volt mint autogyarto, a kreten szakszervezet otthon megfojtotta a ceget, ezert a hitelt meg nyereseget inkabb befektettek kulfoldon, mert ott jobban tejelt es abbol finansziroztak a sok logos melost odahaza.
Sikoltozni fog. Hibajelzes majd veszuzemmod. Ha visszateszed akkor elekezdi figyelni, hogy telleg jo-e de azert a hibajelet eltarolja. Egy ido utan torlodik a jel, ha kozben nem volt semmi baj.
Ez az egyik legfontosabb input a vezerlesnek e nelkul nem megy a gep.
El tudná magyarázni valaki, hogy mi történik akkor ha a légtömegmérőből kihúzom a csatlakozót? Vagyis anélkül mit "tesz" a vezérlés,hogy fog viselkedni a motor?
Nyertél egy hangszórót, nekem ez nem ugrott be. De íme:
"Vehicle Highlights
Marketed as a Geo by Chevrolet dealers, the Metro was built for General Motors by Suzuki. Both 2-door and longer 4-door hatchbacks were available. Metros carried a 1.0-liter, 3-cylinder engine that developed a modest 55 horsepower. Base models first came only with a 5-speed manual gearbox. A 3-speed automatic was available on the upscale LSi. For 1990, the economy-leading model got an XFi designation. The XFi was the only model not available as a 4-door, and could not be equipped with an automatic transmission. Its engine developed less power. Also, A 2-seat convertible with a driver-side airbag and manual folding top appeared."
Csak azért csodálkoztam, mert a suzuki és a gm még oldalágon sem találkoztak soha, nem volt köztük házasság, és tudtommal technológiai tapasztalatcsere sem. Persze ha valami szoftver és valakinek megéri mindkettőre megírni a egy közösített programot akkor minden lehetséges.
Pedig van a Tech-2-be valamilyen kártyát cserélnek ha Opel szervizes a lelkem,de még a Vaterán is volt hirdetve gyári Tech-2 ami kiegészitö kártyával ment SAAB meg Suzuki meg Chevrolet Daewo nevü szörnyekkel,meg volt hozzá csatlakozók is igaz 720-ezerért kinálta ember!!!
Én is megakadtam egy ilyennel. Nem OBDII-es. Ahogy én tudom az eredeti GM TECH-2 -es műszer valami kiegészítővel kezeli, de saját szememmel nem láttam, hogy működne. Meg kellene nézni a márkaszerviz mit használ.
Lenne egy kérdésem de idáig mindenhol értelmes nézésen kivül semmit nem kaptam:))))
Adott egy 1999-es Suzuki Swift 1.3-as amibe van a kormány alatt 16-lábas OBD csati,de furcsa mód 4-láb van bekötve 5-7-9-16-os!!De kint a motortérbe is létezik az eredeti diag csati amibe 5-láb van bekötve!!!
A mérés szerint az 5-ös láb az akkuhoz és a kasznihoz is test,a 16-os az kasznihoz és az 5-ös lábhoz mérve is akku feszültség ,a 7-es lábon semmi nem mérhetö feszültség pedig ha OBD 2-es akkor 8-9volt körül szokott lenni ha él de ebbe nincs semmi!! Elenben a 9-es lábon mérve 4.5-5 volt feszültséget lehet mérni!! Mivel lehetne ezt diagolni???? Találtam egy oldalt a www.aldlcable.com oldalt ahol azt irják ez obd1-es vagy aldl csatlakozó és 8192-es Baud Data van a 9-es lábon ilyeneket tetek be egyes GM modelekbe 94-95-ös évekbe is már!!
Ki találkozott ilyennel és esetleg OP-COM vagy hasonló diag cuccal lehet esetleg megnézni!!! Nem ügyfél meló sajátom örököltem a kocsit apám után teljesen szakmai kivéncsiság mivel semmi baja nincs még!!
Ha valakit érdekel, itt vannak a lakatfogók szkóphoz! Ua mint a Pico, de sokkal olcsóbb! http://www.tme.eu/current-probe-for-60a-ac/arts/en/b05/cie60__2.html
Ok, koszi! Persze az is erdekel, hogy a picoval mit hogyan mertetek. Nezegetem en is a Pico-t, lehet, hogy megeri az arat a voltcrafttal szemben. Es ehhez vannak kiegeszitok is , pl. amit mondtal a fist look senzor amit a kipuff ba kell tenni stb.