Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

skorpio3 Creative Commons License 2009.05.21 0 0 318
Szia mvp!
A mentés és a tárolás nem ugyanaz szerintem, a tárolásnál a kép megállitása után idöben vissza és előre lehet menni, hogy mennyit az a szkóptól függ. A mentésnél ha képként mentessz, azzal már nem tud mit kezdeni a program de ha adatként mentessz, azt már tudja kezelni. Nézd meg a Pico-t.
Szia!
Előzmény: mvp (316)
Trebitsch Creative Commons License 2009.05.21 0 0 317
Csudát, azon a ponton lakik az a gerjesztőfeszültség, amit a feszszabályzó kap, a három kicsi dióda közös pontja.
Legtöbbször, persze, mert vannak variációk. :)
Előzmény: cam aro (315)
mvp Creative Commons License 2009.05.21 0 0 316
Udv

En is gondolkodom egy ilyen (vagy hasonlo szkopon) Kb. amire gondoltam, az az, hogy hordozhato legyen (ne legyek konnektorhoz kotve) ezert vagy PC-s vagy telepes szkop johet szamitasba. Kene tarolas, 2 sugar es mondjuk ez a 40MHz savszelesseg eleg lehet autotechnikaban ugye?

Viszont en teszteltem egy ilyen dso-2090 szkopot es az adatmentes nem mukodott jol. Egyreszt a mintavetel frekije a kepernyo idoskalajato fuggott (ez meg ok is) de a mentesnel mar mas volt feltuntetve. Igaz nem is azt mentete el amit a kepernyon lattam igy lenyegeben tarolos szkopnak nem az igazi. Tovabba ha kepkent mentettem el a mert jelet akkor utana nem lehetett adatkent is menteni - igaz mint az elobb mondtam az amugy sem ment. Vaahogy mintha egy merest csinal bekapcs utan es kesz. Utana le kell huzni vagy mi. De lehet, hogy egyedi hiba ezert szeretnem megtudni neked mik a tapasztalataid? Maga a kirajzolt jel jo tehet nem mutat/mer hulyeseget.

De termeszetesen megkoszonom ha tudtok ajanlani egy megfelelo szkopot ami a fenti felteteleknek megfelel: hordozhato (nem villl halozathoz kotott), tarolos, 2 sugaras, autotechnikai celokra. A tipuson kivul a beszerzes helyet is megkoszonnem, ahogy nezem nem lehet szkopot kapni minden zoldsegpiac mellett :)

koszi
udv
mvp
Előzmény: BandiBp (295)
cam aro Creative Commons License 2009.05.20 0 0 315

""töltésjelző lámpa drótjára. ""

 

:O... azon ilyen dioda hibat is latni. ?  :O

azt gondoltam,  az csak on-off.  :S 

Előzmény: Trebitsch (313)
skorpio3 Creative Commons License 2009.05.20 0 0 314
Igen, pontosan igy! Ezt szinte mindegyik generátornál meg lehet oldani.
Előzmény: Trebitsch (313)
Trebitsch Creative Commons License 2009.05.20 0 0 313
Szkóp testje akkuminuszra, egyik bemenet az akkupluszra, másik a töltésjelző lámpa drótjára.
Előzmény: cam aro (312)
cam aro Creative Commons License 2009.05.20 0 0 312

Ezt hogyan merted?  

Bent a helyen?

(bar nem ismerem a skoda g. kivezeteseit. )

Előzmény: skorpio3 (310)
skorpio3 Creative Commons License 2009.05.20 0 0 311
Bocs, lemaradt a magyarázat: A piros jel a töltőfeszültség jele, a kék a gerjesztődiódák jele. A töltőfesznél persze az akku nem engedte 12V alá esni a feszt.
A konkrét hiba: egy töltődióda szakadt! Természetesen az első kép mutatja a rossz állapotot! :-))
skorpio3 Creative Commons License 2009.05.20 0 0 310
Sziasztok!

Miért zajos a generátor? Autós ember csapágycserét kért, a töltőfesz OK bár mintha parázslana a töltésjelző lámpa. A mérés után, elfogadta a jóval drágább diódahidcserét! A szakadt diódát hogy magyaráztam volna meg, igy viszont látta a jó, és a rossz állapotot!
Paco155 Creative Commons License 2009.05.20 0 0 309
A szkópot nem a lavórban kell mosni, nem mondták még? ... :)
Előzmény: cam aro (308)
cam aro Creative Commons License 2009.05.19 0 0 308

Itt pedig elnezest kerek.. az erdeklodes nem szunt meg.

 

Ellenben a szkopunk bemondta az unalmast.. igy nem tudok probalni, s kerdezni, mig megnem javitjak.  

(remelem nem en vagyok a hunyo.. bar kimas? :S ) 

C20NE Creative Commons License 2009.05.17 0 0 307
Én analóg voltmérőt használtam alapjáraton elég volt. :-)
Előzmény: skorpio3 (306)
skorpio3 Creative Commons License 2009.05.16 0 0 306
Sziasztok!
Nem látom a képeimet, pedig már egyszer fennvolt! Zindeksz hiba?

Többször mértem lambdát különböző autókon, a jó lambdajel mindig ilyen volt (kb)
Most gyorsan utánanéztem a Piconál, ott is hasonló a jel. (Volvó van mérve mintának.)
Ha lesz alkalom mérek egyet a régi Miniscopommal, már én is kiváncsi lettem, az mit mutat! Őszintén szólva régebben rádugtam a voltmérőmet 1V-os méréshatárral, és ha grafikus skála fel-le mászott megfelelő ritmusban, az nekem elég volt.
C20NE Creative Commons License 2009.05.15 0 0 305
Ez nem is zajos!?
Előzmény: skorpio3 (304)
skorpio3 Creative Commons License 2009.05.15 0 0 304

Ok, most már sikerül:

 

 

cam aro Creative Commons License 2009.05.14 0 0 303

512 kb - nal nem nagyobb kepmeret.. s feltoltes utan beszúrás.

 

Ennyit ertek a temahoz. :)

Előzmény: skorpio3 (302)
skorpio3 Creative Commons License 2009.05.14 0 0 302
Bocs, még egy próba ...
skorpio3 Creative Commons License 2009.05.14 0 0 301
Talán most sikerül!
skorpio3 Creative Commons License 2009.05.14 0 0 300
Szia BandiBp!
Mértem lambdát,erre gondoltál a tüskésedésnél?
Aleko Viva Creative Commons License 2009.05.14 0 0 299

Tudtommal ez ESI csak és kizárólag a KTS-el fog működni.

De majd a nagyok megmondják a frankót, én csak okoskodom ;-) 

Előzmény: herceg.notesz (298)
herceg.notesz Creative Commons License 2009.05.13 0 0 298
Segítsetek PLease!
Megvettem az esitronic 2008 progit, de nem Kts hardvert használok, hanem Diamex 35 interfészt és Gericom laptopot.
MI A BÚBÁNATOSt kell csinálnom, ahhoz, hogy az Esitronic autódiag része ne dobja vissza, vagy hogy egyáltalán használni tudjam (Pl. belefutottam egy Opel Zafirába, és nem tudom kezelni). Ha van ötlet, hogy a p*csbe kell beállítani - lehetne ezt megoldani-, az írjon vagy szóljon. 3 napja nem boldogulok, please. PLEASE
Amaranthus61 Creative Commons License 2009.05.11 0 0 297

Általános alapelv, hogy a referencia pontod (mérőfej GND vezetéke) a jel forrásához minél közelebb legyen. Én is azt ajánlom, mint Skorpio - tedd fel a kapott képet, abból gyakorlott szem hamarabb átláthatja a problémát.

Előzmény: BandiBp (295)
skorpio3 Creative Commons License 2009.05.11 0 0 296
Szia BandiBp!
Milyen időalappal méred? Tedd mér fel a képet légyszi'! Mielőtt a Picot vettem én is gondoltam erre a kinai szkópra, kiváncsi lennék a felületre! Mindenképpen árnyékolt oszcikábellel mérj, ha jól emlékszem a DSO 60V-ig jó, ugy hogy oda is kell egy 10:1-es kábel ha injektort mérsz pld.
Hali!
Előzmény: BandiBp (295)
BandiBp Creative Commons License 2009.05.09 0 0 295
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni. Autódiagnosztikához kezdtem használni egy Voltcraft DSO 2090 usb digitális szkópot. Az a gondom vele, hogy például lambda szonda mérésnél, nagyon tüskés, értelmezhetetlen a jel, gondolom összeszedi a zavaró jeleket és azt látom. Van erre valami megoldás? Lehet valamilyen szűrőt készíteni vagy esetleg készen venni?
Üdv: András
C20NE Creative Commons License 2009.05.06 0 0 294
Nem mondom, hogy ha muszáj nem rakom a műszert trafóra, de van egy 3KW-os toroidom azzal egész jól elvagyok, ha meg macerás a mutatvány van még egy 1.5KW-os és arra rakom a műszert, a bigfoot-ra a mérendőt és béke van.

Abban neked kell igazat adnom, hogy a mérések során , nagyon átgondolva mit teszel, el lehet térni a szabályoktól.

Én azt csináltam, hogy a leválasztó szekunderének egyik madzagját kineveztem nullának ketté ágaztattam és az egyikre azt mondtam védővezető a másikra meg, hogy nulla. Raktam egy túláramvédős FI-t a fázis nullára a védővezetőt bekötöttem a védőérintkezőre, így lett egy olyan aljzatom, ami azonnal áramtalanodik, ha a vizsgálandó áramkör testzárlatos és van stabil nullapotenciál a házra is. "Sajnos" van az a szabványban rögzített tiltás, hogy a leválasztóról 1-nél több eszközt üzemeltetni tilos, nem is lehet rajta 1-nél több aljzat, így néha muszáj többet használni.

Most várok egy ipari gép bontására, amiben egy 3f-ú 4.5KW-os leválasztótrafó van, jó német szokás szerint több feszültségre megcsapolva a primer és a 230V-os szekunderek a felénél megcsapolva. Azt hiszem innentől nem lesz gondom az élettel ;-) Gyönyörű "trafóházat" tudok csinálni belőle földeletlen csillagponttal, mint a nagyok :-)))

Üdv.
Előzmény: Amaranthus61 (293)
Amaranthus61 Creative Commons License 2009.05.06 0 0 293

Alaposabban végiggondoltam...

Igazad van.

Beleestem abba a hibába, hogy a magam speciális esetéből általánosítottam. Leválasztótrafós felállásban többnyire olyan környezetben kellett szkópolnom, ahol a vizsgált eszköz éles üzemben működödtt, több kW teljesítményfelvétellel és minden kéttenyérnyinél nagyobb fém tárgyat kötelező volt leföldelni (vasúti átviteltechnikai berendezések)

Itthon meg mostanában frekvenciaváltós motor hajtáson dolgozom, aminél szintén a műszer leválasztása a megoldás, mert egyébként több kW teljesítményű leválasztó trafó kellene. 

 

Előzmény: C20NE (288)
cam aro Creative Commons License 2009.05.03 0 0 292

Nincs mit meselni,, hisz inkabb kerdeznek. :)

De ez jo, olvashato, kep nelkul nehez.

Varjunk arra, mig normalis kepet tudok kesziteni.. s akkor tudok pontosat kerdezni..

Hinni lehet.. de en tudni akarok. ;)

 

(esetleg addig is, a kepen levo opciok jelentese? gondolom csak abrazolasi lehetosegek. . de tudni. ..nem tudom. )

Előzmény: C20NE (291)
C20NE Creative Commons License 2009.05.03 0 0 291
Meséld el, elhisszük :-))))
Előzmény: cam aro (290)
cam aro Creative Commons License 2009.05.03 0 0 290

A kep xar, allig olvashato. :( 

 

Előzmény: cam aro (289)
cam aro Creative Commons License 2009.05.03 0 0 289

Szombaton garazdalkodtam.. :) (akksi +-, s kezzel valo le-fel kapcsolgatas, kulonbozo ido div-el. :) 

A kep csak proba, hogy olvashato-e..

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!