Bekötési rajz? Azért ez nem egy Űrhajó h ezt ne tudnád bekötni egy relé egy biztositék. A legegyszerübb relés kapcsolás. Lehet tenni a tankba is az AC-t és kivülre is. Azért egy kis gyakorlat nem árt pik pak meglehet csinálni.
Korábbi hozzászólásokban láttam, hogy van valakinek elektromos ac -hez bekötési segédlet. Megköszönném ha át tudnátok küldeni a johnnyfirpo07@gmail.com címre.
Esetleg csak annyi lenne, hogy a vákumos helyére bepakolni és feszkót adni neki?
Hello. van egy másfél éve behozott 125 söm olasz forgalmival aminen kivonták a forgalombol mivel más uniós országba kerül ez edig oké,kétnyelvü adásvételi már nincs meg de szeretném le vizsgáztatni renszámra.lehetséges:?
Ahogy néztem szerintem igen.Mert a korong körül a perem elég magas.Nincs akkora hézag a perem és a vezérműtengely kozott,hogy kiférjen a korong.Sajna ez a meglátásom.De viszem szerdán műhelybe.Remélem meglesem a technikat:)
Általában nem kell kivenni csak kicsit lekell nyomni tökét és akkor kivehető a korong igaz ez általában van. Szoval lehetséges az is. Ezt tényleg látni kéne.
Hm érdekes érdekes. De egy kina blok nem szokot korongos lenni. Meg ilyen kis ccm nem szoktak korongos lenni a blokok mert macera lenne javitani meg igazából minek. De semmi nem lehetetlen. Lekell venni a szelepfedelet és rögtön ki is derül. A másik nem biztos h állitani kell. Ha meg korongos nincsen gond lehet venni nem is olyan drága. Max megkell mérni milyen kell hozzá de akkor is szétkell szedni. De valahogy nem hiszem h korongos lenne egy 125 robesz.
Ez még karbis.125ccm.ZD4RB000 az alvazszám.Az hogy milyen blokkos dusztom sincsen.Azt mondtak kínai blokkos.Az oem parsnal azt mondta a pasi nem hiszi hogy az lenne...szoval lila f... nincsen.A robbantott rajzon korongos.Itt a foto.Talán többet elárul neked
Hopp már olvasni sem tudok. A másik a karbis akkor h lehet 2007? Vagy lehet én keverek most de ha rotax blokos akkor akkor biztos h állitócsavaros ha piago akor is állitócsavaros.
Ha jol tudom akkor ez a fajta blokk korongos.Esetleg megtudnád mondani mekkora az átmérője?Meg hol mit állitok jelre?Soha nem csinaltam ilyet de ha leirod akkor megcsinalom.köszi
Szeretném ha egy hozzáértő ránézne a szelephézagjaimra esetleg állitana is rajta.Aprilia scarabeo light 125 van.2007 évjárat.Budapest 11 ker és Halásztelek között ingázom.Köszönöm a segítségeteket előre :)
Halli.Rosszul csinálod az egészet. Nem sok tudásod van hozzá az irásból látszik. Amit fényképet kültél elektromos AC nem kell. azt simán ledugoz. Az ac szivja a benzint a tankból és ami tölja csak rákell kötni a karbira és kész. Ennyi már ha nyomás helyes AC vettél.
Nem megtelik a henger vizzel csak párás lesz. Ezt ugy tudod kideriteni ha akkor gyertyát cserélsz és akkor indul akkor valszeg hengerfejes. Azért áll le mert elfogy a karbiból a benzin. Elég sok hibba miatt tud ilyen lenni. Ezért szoktak elektromos benzinpumpát beépiteni.
Az hogy a tankban mennyi üzemanyag van nem befolyásolja mert tele és majdnem üres tankkal is ugyan ezek a jelensegek vannak.
+ Néztem a csövek cseréje után hogy az ülés melletti kis tartályt kb 3-4 másodperc alatt feltöltötte úgy hogy a felső visszafolyon is ment már visszafelé a tankba
Köszönöm a gyors választ, ha víz menne minden reggel a hengerbe nem fogna a vizem? Mert a vizet szoktam nézni és nem változik.
Még egy olyan jelensége van hogy óra szerint kb 75-80km/h amivel a végtelenségig lehet menni vele, viszont ha gyorsabban megyek kb 1 perc és lefullad menetközben, megállok és nem is indul újra kell neki úgy 15-20 másodperc pihenő mire újra beindul.
(Ha leallok és rögtön inditozok mindegy meddig 2-3mp szunetekkel nem indul hagyom a 15-20at utána elindul, de ha amikor megállok és nem inditozok es úgy hagyom neki a 15-20at akkor is elindul)
Viszont ha koccig húzom a gáz kart érzem amikor megállna (kicsit lassul ránt párat) és újra is indul ha már 3-4milimeterrel visszább engedem leáll és csak a 15-20 másodperc után indul újra
Igy ez nem megmondható miért nem indul a motor. nagyon sok dolog lehet a szivatotól kezdve rossz benzinszintik. Az egy dolog h szétszedsz valami és megnézed de nem biztos h tudod h kell nézni és mit kell csinálni. Ja és van olyan is mikor nem üzemanyag gond van hanem hengerfejes a járgány és viz kerül a hengerbe és azért nem indul.
Hát akkor valami nálad nem jó. Egyáltalán milyen szivatyút használsz h alapjárat töle ingadozik? Mert az furcsa hacsak nem változik a benzinszint mikor alapjáraton jár. A biztositékoknál is van kapcsolt pozitiv. Szoval nem egy ördöngöség az egész.
SzlobII-t kérdezem, ha még jár erre, de ha más is tud válaszolni az is jó: az elektromos AC-t próbáltad a visszacsapó szelep nélkül is. Nálam úgy nem az igazi.
Nem tudom azzal jó lenne-e.
A jelenség: elektromos AC-vel kicsit egyenetlen az alapjárat, gázadásra lefullad. Visszarakva a vákuumos AC-t tökéletesen működik.
A reléhez a kapcsolt pozitívot végül honnan vitted? Gyújtáskapcsolóról, vagy találtál más köthető pontot? Köszi szépen!