Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

C20NE Creative Commons License 2009.04.03 0 0 197
Általában vagy binárisan vagy hexában adják meg attól függően melyik a praktikusabb. Ha a bitekkel kapcsolgatsz érdemes bin - ben megadni, mert ránézésre látszik melyik bit van bekapcsolva, ha csak egy értéket akarsz megadni érdemesebb HEX-ben. A tízest, programozók nemigen használják, inkább bizonyos esetekben a nyolcast.

-szerintem-
Előzmény: maganyosutas (196)
maganyosutas Creative Commons License 2009.04.03 0 0 196
Mindeddig amit olvastam érdekes és tanulságos. De van egy dolog ami nem hagy nyugton mert sehogyan sem értem:
-Az peddig ezek a hexadecimális kódok. Ezekről annyit megértettem, hogy a tíz számjegyből és az elsőhat betüből áll. Azt nem értem, hogy legtöbbször megadják a programozók mindkét rendszerben az értéket. Binárisban és Hexaban.
Előzmény: Amaranthus61 (97)
cam aro Creative Commons License 2009.03.31 0 0 195

Pug volt a draga.. hibakodot meg mindig allo kocsinal torlok..

De ezt a reszet hagyjuk.. mert ez meg nem megy. :(

Előzmény: maganyosutas (194)
maganyosutas Creative Commons License 2009.03.31 0 0 194
Nem egy Peugeot-ról vagy Fordról van szó?
Előzmény: maganyosutas (193)
maganyosutas Creative Commons License 2009.03.31 0 0 193
Ha túl magas jel a hiba akkor nem is lehet törölni mert ez + szakadásra utal. Álltalában ilyenkor az ECU egy része és a szelepek nem kapnak áramot. Nézted a biztosítékokat? Egy másik lehetőség álló motor és kontakt kapcsolva, így hibatörlés.
Nem minden autó enged hibát törölni járó motor mellett.
Előzmény: cam aro (185)
C20NE Creative Commons License 2009.03.30 0 0 192
És hol találtad? Az általad készített oldalak között? Az ilyen stílusú reklámtól a hajam hullik :-(
Előzmény: autoss (191)
autoss Creative Commons License 2009.03.30 0 0 191

Szevasztok találtam egy oldalt elég sok bontot alkatrész van fenn.

 

www.autoalkatreszcikkszamra.hu  üdv mindenkinek 

skorpio3 Creative Commons License 2009.03.22 0 0 190
Szia jupiter!
Végül is megoldottuk a mérést, Golf 4-en Ráinditottam anélkül hogy a számzáras immot használtam volna, kiolvastuk a hibakódokat, (csupa CAN comm. hiba) aztán töröltük a hibákat és az egész müvelet naplózva lett. Ezt már lehet elemezgetni alapfokon. Oszcilloszkópos mérést majd a jövő héten!
Hali!
Előzmény: jupiter35 (189)
jupiter35 Creative Commons License 2009.03.22 0 0 189
Ha ilyet akarsz nézegetni,a legegyszerűbb a CAN vezetékbe valami hibát okozni.Az nagyon ritka,hogy te ezt élőben el tudd kapni.
Előzmény: skorpio3 (180)
409 Creative Commons License 2009.03.22 0 0 188

jav: EOBD-t
Előzmény: 409 (187)
409 Creative Commons License 2009.03.22 0 0 187


"azert 6 bol, 6 kodot mar csak nem ir vissza."

Ha ezek egymással összefüggésbe hozható hibá/ra/kra utalnak, akkor visszaírhatja mindet.
Néhány gyártó diesel esetében csak 2005-től "érezte" kötelezőnek az EODB-t.
Előzmény: cam aro (185)
C20NE Creative Commons License 2009.03.22 0 0 186
Minden autógyártó kijárt magának könnyítéseket, így bizonyos esetekben mentesültek a szabvány betartása alól. Mostanában ez van, az erősebb kutya.........szik.
Előzmény: cam aro (185)
cam aro Creative Commons License 2009.03.21 0 0 185

Esetleg.. bar ha visszatero. /elo/ hiba van.. azert 6 bol, 6 kodot mar csak nem ir vissza. De sott, kiirja, hogy a torles nem sikeres.

miert nem?  mi blokkolja ezt a funkciot, ha a kod olvasas megy?

 

 

Miert nincs kommunikacio eobd-n keresztul,? 2004 es dizel.

Kellene .. nem?  (pug 307, ne csodalkozzak?:) 

 

sok a kerdes. tudom. :( Sajna.

Előzmény: C20NE (184)
C20NE Creative Commons License 2009.03.21 0 0 184
Ha nem lehet törölni vagy fennáll még a hiba vagy nem jól írták meg a diageszköz programját vagy vannak olyan feltételek a törléshez, amik nem voltak adva. ( akkufeszültség, álló/járó motor, ......nem tudom)
Előzmény: cam aro (183)
cam aro Creative Commons License 2009.03.21 0 0 183

Udv.

Tisztan csak elmeleti sikon szeretnem megkerdezni, hogy szerintetek mi a teendo olyankor, ha egy auto (2004" 1.6 HDI) hardverkulcsos lekerdezessel hibakodokat kidobja.. de torolni nem lehet.. Eobd-vel megsem mukkan.

 

Mi lenne ilyenkor a teendo? mit lehetne csinalni?  ( A kocsi mar reg elment.. de a problem , azert izgat.) 

skorpio3 Creative Commons License 2009.03.17 0 0 182
OK köszi, már jött egy e-mail, azzal már lehet inditani. Holnap lesz egy Golf 4-es, tudok produkálni valamit remélem! ( na nem hibát akarok bele tenni! :-))) ) Mégegyszer köszi!
Előzmény: C20NE (181)
C20NE Creative Commons License 2009.03.17 0 0 181
Értem, sajnos ilyenem nincs, nem szoktam mentegetni a log-okat.
Előzmény: skorpio3 (180)
skorpio3 Creative Commons License 2009.03.17 0 0 180
Igazad van, rossz a kérés fogalmazása!
Tehát: Olyan mentett logs-ra lenne szükségem ami a CAN rendszer hibáját jelzi! Pld. már kaptam egy motorvezérlő-müszerfal közötti com. hibát diagnosztizáló mentést.
17978-hibakód 18058-hibakód. Jó lenne látni ezt a mérőcsatornáknál, és végül a hibamentes , javitott állapotot naplózva, e köré már szép sztorit tudna köriteni a gyerek!
Előzmény: C20NE (179)
C20NE Creative Commons License 2009.03.17 0 0 179
Ez így értelemzavaró! Ha rossz a CAN rendszer nem tudsz diagnosztizálni, hiszen a diagnosztikai eszköz a CAN - buszt használja a kommunikációhoz.. Ha a CAN rendszert kell diagnosztizálni ahhoz nem jó a VCD-s.
Előzmény: skorpio3 (178)
skorpio3 Creative Commons License 2009.03.17 0 0 178
Üdvözletem a Szakiknak!
A következő kérésem lenne, ha Valaki tud segiteni: VCDS-sel kiolvasott és elmentett Logs fájlokra lenne szükségem CAN rendszer hiba témában.
Hiba mutatása az Autoscan-ban
Hibakódlistában,
Mérőblokkban,
A javitás utáni hibamentes állapot naplózva.
A fiam szakdolgozatához lenne rá szükség, nekem nincs elmentett logs-om Can hibával.
Előre is köszönöm a segitséget!
komar57@gmail.com
skorpio3 Creative Commons License 2009.03.15 0 0 177
Sziasztok!
DDT 2000 Renault progihoz milyen interfész jó? Vagy hardverkulcsos?
409 Creative Commons License 2009.03.14 0 0 176

Nagy valószínűséggel nincsen ilyen program. :-(
Előzmény: javító (175)
javító Creative Commons License 2009.03.14 0 0 175
Esetleg tud valaki olyan programot ami tud elm327 illesztővel a motorno kívül mást is diagnosztizálni? mert váltottam emailt egy forgalmazóval és azt a választ kaptam hogy alapvetően motordiagnosztikára való de végülis minden a programtol függ.
őrült elmebeteg Creative Commons License 2009.03.12 0 0 174
victory !!!!

http://www.edigital.hu/Egyeb/MegaPower_Express_Card_RS232_(soros)_port_adapter-p43416.html
őrült elmebeteg Creative Commons License 2009.03.12 0 0 173
röhejes lenne, ha egy soros portra 30ezret kellene költeni........
őrült elmebeteg Creative Commons License 2009.03.12 0 0 172
sajnos nem,
vagyis igen, de előtte kell egy ilyet vennem

http://www.edigital.hu/Egyeb/Egyeb/Lycom_Express_Card_/_PCMCIA__atalakito_adapter-p43413.html
Előzmény: jupiter35 (171)
jupiter35 Creative Commons License 2009.03.12 0 0 171
A tiedhez akkor ilyesmi kell
http://www.edigital.hu/Egyeb/Sunix_PCMCIA_RS232_(soros)_port_adapter_2_port-p43420.html
Előzmény: őrült elmebeteg (170)
őrült elmebeteg Creative Commons License 2009.03.12 0 0 170
enyémbe még egy ilyen kártyát sem lehet bedugni... valami EC slot-ja van

valszeg le kell mondanom a mobilitásról...
C20NE Creative Commons License 2009.03.11 0 0 169
Pl. a DELL notebook-ok dokkolójában van egy darab PCI port így asztali gépbe szánt kártyákkal is tudnak dolgozni. Nem olcsó, de ha valakinek egyszerre kell a notebook hordozhatósága és a PCI, van megoldás.
Előzmény: Trebitsch (166)
409 Creative Commons License 2009.03.11 0 0 168

Valamit rosszul hallottál!
Előzmény: őrült elmebeteg (164)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!