Köszönöm a választ. Egyébként kiváncsi vagyok mi lesz a Weekendes járatokkal. A Volánnak nemigen akad fölös szóló kocsija. Mi jöhet szóba? Marad a Weekend? Esetleg itt is tartós bérlet mint a tourismok? Gondolom saját beszerzésre most nemigen van pénz.
Én is láttam a Weekendes Vanhoolt, de Aszódon. Turára indult éppen. Egyébként az NL 202-esekkel mi van mostanában egyet se látok errefelé (2db 0405 Merci, meg 1-1 távolsági vendég van általában) Pomázon vannak vagy gáz van velük? Bár úgy emlékszem az egyiknek nemrég volt egy kis balesete a Pilisi térségben.
Weekendbus. Ezexerint annyira nincs kocsi, hogy már kénytelenek voltak ezt is bedobni (amúgy szerződéses járaton használják). De nem kell aggódni, a hónap végén lejár a 4 éves szerződésük a vonalakra, és lesz helyettük más. Ha látod majd még, fotózd le, mert pár hét múlva már történelem lesz. :)
Teljesen más dolog. Azt hiszem ez itt lesz ONtopic téma:
Hatvanba láttam ma a páyaudvaron parkírozni egy nagyon érdekes járművet. Türkizkék színő ezer éves csoffadt VanHool. Gödöllő-Tura táblával, Rent A Bus matricával. Ez miféle alvállakozás, vagy mi volt ez? Rendszám:FLH-150
Nekem szerencsére - akár hiszitek, akár nem - még komolyabb konfliktusom sosem volt ebből kifolyólag.
Sőt inkább pozitív benyomásaim vannak. Kifejezetten kedves, előzékeny, érdeklődő sofőrökkel találkoztam inkább.
Ha volt is konfliktus, abban kimerült, hogy mondtam kizárólag magán gyűjteménybe lesz nagy busz buz* vagyok és hogy a képét felismerhetetlenné teszem, ez a gyakorlat. Aki nagyon hajthatatlan volt, maximum bepróbálkoztam, hogy - és ha maga nem lenne rajta a képen? akkor leszállt vagy takarásba ment vagy akármi és oké.
Valószínűleg a JLD-387 vagy 397. Ezeket láthattuk Vác környékén fehéren.
Azért az is érdekes, hogy a VB üzemveszélyesség (tüzes) okán mihamarabb megszabadul tőlük, majd az alvállalkozó (T&J) alvállalkozója (M6) újból becsempészi a közforgalomba...