Keresés

Részletes keresés

Totanham Creative Commons License 2017.09.04 0 0 482

Köszi morti 08. Csak a wizz transfer 1500ft a minibud 4500ft. Kicsit nagy a különbség.

Morti08 Creative Commons License 2017.09.04 -2 0 481

Van még a 200E BKK járat, szintén Deák térről, közvetlen a reptérre. 4-kor indul az első és fél óránként közlekedik. 900 Ft.

Ugyanez a 100E, de  érinti az Astoriát és a Kálvin teret.

Előzmény: Morti08 (480)
Morti08 Creative Commons License 2017.09.04 -1 0 480

Azt sajnos nem tudom, milyenek a busz körülmények. Csak azt, hogy reggel 6 és 7 között 32 gép indul. Lehet, hogy tele lesz a busz? MiniBUD megbízható.

Előzmény: Totanham (479)
Totanham Creative Commons License 2017.09.04 0 0 479

Sziasztok,

 

Érdeklődni szeretnék, hogy mik a tapasztalatok a wizzair budapesti transzfer cègèről/ vállalkozójáról.(p -air magyarország kft)?

Túl olcsónak találom. Konkrétan az érdekelne ami a deák térről indul. Londoni easy bus minősègre számítsak, ha kimarad egy busz akkor így jártam nem volt szerencsém. Mennyire pontosak a bonlapon megadott menetrendhez képest? Nekem 6 kor megy reggel a gèpem, ehhez a járathoz a cég a 3:45 kor induló első buszukat ajánlja. Járt már valaki pórul evvel a céggel.?

Előre is köszi a válaszokat.

cassano71 Creative Commons License 2017.08.31 0 1 478

Hintóval kimenni a géphez?? Elképzeltem a jelenetet, tetszik. Ez egy piaci rés, én erre vállalkozást csinálok:-) 

Jól van na, tudom hogy képletesen írtad, csak viccelek. Valahol igazad van, idegesítőek a Wizz hasonló húzásai, sajnos oda kell figyelni, jobbat nem tudok. Ha már így alakult akkor átutalod most az egyszer, legközelebb meg vigyázol.

Elszokni nem feltétlenül tudsz tőlük sajnos bizonyos esetekben, ezt természetesen ők is jól tudják. Illetve el tudsz szokni ha hajlandó vagy többet fizetni és/vagy a Ryanairnek is van járata adott útvonalon. 

Előzmény: irsaiolivér (472)
lesaux Creative Commons License 2017.08.18 0 0 477

Értem, köszi!

Előzmény: irsaiolivér (476)
irsaiolivér Creative Commons License 2017.08.18 0 0 476

Tragédiának nem nevezném, főleg ha nem számít 185.000.-Ft utalási díja meg az se, ha Wizz kártyára kapott 4%-ot elbukod...

A kettő együtt 9-10 ezer forint...

Ha tragédia nem is, de akkor minek jár az ember fapadossal(?) ....ja (!) mert már nem jár a Malév ugyan ennyiért Larnacára....

 

Tényleg felesleges külön topikot nyitni a témának, mert csak figyelem felhívásnak szántam, de látom, hogy ha válasz jön is a bejegyzésre, akkor az is inkább OFF.

 

Úgyhogy akinek szántam remélem értette, akinek nem inge off-oljon más bejegyzésre.

Köszi!

 

 

lesaux Creative Commons License 2017.08.18 0 1 475

Félek belefolyni a beszélgetésbe, de miért akkora tragédia, ha utalni kell?

Előzmény: irsaiolivér (472)
irsaiolivér Creative Commons License 2017.08.18 -1 2 474

Nyilván nem neked szólt, mert te mindig mindenre ODA FIGYELSZ...

Ha nem tűnk volna fel, azért osztottam meg, hogy legalább Te ne lény annyira hülye mint én..

 

Előzmény: Count Dooku (473)
Count Dooku Creative Commons License 2017.08.18 -2 1 473

A wizztől függetlenül, ez tipikus homárblogos poszt: baszok odafigyelni, de más a hibás.

Előzmény: irsaiolivér (472)
irsaiolivér Creative Commons License 2017.08.18 -1 1 472

Sziasztok!

 

Újabb szimpatikus dolog (?), vagy már volt róla szó? Nem olvastam vissza. Mások okulására írom csak!

Nem tudom, hogy csak én szaladtam e bele, de lehet, hogy egy újabb a "figyelmetlenség, megszokásból foglalók" sziv@atása  történik. Ha jól emlékszem a foglalás lezárása után a fizetésnél addig nem tudtunk tovább menni, amíg ki nem választottuk a fizetési módot. Az ember ugye már megszokásból várná azt a fület, hogy beikszelje, hogy hitelkártya.

Most alapból a banki utalás van beállítva, még azt sem mondom, hogy egyértelmű az alapértelmezett fizetési mód beállítása.(Meg ugye ki akar manapság utalgatni, amikor mindenki bankkártyára kapja a fizetést, ha meg nem, de akkor is van legalább egy kártyája...)

Ha az ember most a fizetések ablaknál tovább megy, mert ugye szokatlan az újabb módosítás és csak jön majd a megszokott választási lehetőség akkor szépen megszí...-ta.

 

Vagy utal vagy újra kezdi a foglalást, persze a kedvezményes árú jegy akkor már banki utalásos foglalásnál elkelt..., úgyhogy jó eséllyel megszí..-ta az ember (jó) néhány ezer forinttal...

 

Rettentően gyanús a dolog, ugyanis a gyakori kérdések közt ott virít a kérdésre a válasz: "Mit tehetek, ha a banki átutalást választottam, de bankkártyával szeretnék fizetni?" Persze rettentően cinikus a válasz, mert választotta a franc...alapnak állítottátok be. Máshol háromszor megkérdezik, hogy BIZTOS, hogy nem akarsz még rózsaszín tuk-tuk transzfert vagy hintóval kimenni géphez?, itt persze nem volt kérdés tovább lépés előtt...

Tehát vagy már többen belesétáltak a dologba, vagy alapból egy akna, amire már alapból feltöltötték a nem túl szimpatikus cinikus választ...

 

Egyáltalán miért van alapértelmezett fizetési mód? És ugyan miért nincs vissza gomb, ha az ember meggondolja magát.

A CBA-ban sem küldenek vissza a pénztártól, hogy rakjam vissza a kenyeret és vegyem le a polcról újra, ha mégsem készpénzzel akarok fizetni, hanem kártyával.

 

Persze várna az ember egy fejezd már be a foglalásod te barom, ha már elkezdted e-mailt. Ahogyan az szokott lenne, ha lezárás nélkül kilép az ember. "Elmentettük neked, hogy befejezhesd..." Na itt ilyesmiről szó sincs. 

Most kezd újra, de garantáltan többet fogsz fizetni...

 

Sokat tehet ez a cég arról, ha az alattomos dolgai miatt szépen konzekvensen elszokik tőlük az ember...

 

 

 

 

szabóévi57 Creative Commons License 2017.08.16 0 0 471

Szia! A fiaim Moszkvában voltak a mult hónapban. Ott is ez volt a helyzet. Moszkva sem szerepel a wizzair által felsorolt városokban. Mikor kiakartam nyomtatni a beszállókártyákat, nekem is kiírta, hogy online cheking ezen a repülőtéren nem lehetséges. Mikor visszafelé jöttek az utasfelvételnél kapták meg a beszállókártyát. Előtte azért én is megvoltan ijedve és felhívtam a wizzairt. Az ügyintéző sem tudta ezt fejből, mármint hogy Moszkvába nincs, de megkérdezte a kollégáját. Ha megnyugtat, inkább hívd fel őket!

 

Előzmény: rezignált (454)
bevacska Creative Commons License 2017.08.02 0 1 470

Sziasztok! Köszönöm a válaszokat! Jelentem, megoldódott. Írtam is mail-t, de fel is hívtam -sajna az emelt díjas számot. Ott adtak e-mail címet, és arra kellett írnom, hogy kérem a javítást. Tényleg nem került semmibe... csak emelt díjas hívásba. Vissza se kell őket hívni, mert e-mailben visszaértesítettek.. Még egyszer köszi :)

Előzmény: Morti08 (469)
Morti08 Creative Commons License 2017.07.24 0 0 469

Nem tudom, mikor utazol. én két hét alatt megkaptam a javítást. De hangsúlyozom, előtte többször repültünk egy keresztnévvel, minden gond nélkül. Ha mindenképp szeretnéd, hívd az 1 677 7505 nem emelt díjas számot.

Előzmény: bevacska (467)
evita88 Creative Commons License 2017.07.24 0 0 468

Szia!

Picit rég jártam itt csak most olvastam kérdésed. Én beleírtam a panaszba, hogy mi az igényem nem emlékszem, hogy lett volna ilyen menüpont. Telefonálási ktg-et nem térítette meg, mert eleve úgy lett beállítva, hogy csak azért kapom vissza, mert ők látják, hogy rögtön észrevettem, hogy hibáztam, amit abból látnak, hogy rá pár perccel már hívtam is az ügyfél szolgálatot, úgyhogy kivételesen megkegyelmeznek. Viszont semmit sem vontak le abból az összegből, azt egy az egyben wizzair pontokban kaptam meg a számlámra ilyen "lejárat nélküli" formában. 

A fogyasztóvédelemnek itt írtam: https://www.fogyasztovedelem.hu/Varia_x/levelek.htm itt nincs külön osztály megjelölés.

Lehet már régen vissza is kaptad a pénzed, de azért gondoltam leírom :)

Előzmény: goldos (461)
bevacska Creative Commons License 2017.07.22 -1 0 467

Bocs, nem erre, hanem a központira, bár talán jobb inkább felhívni, mert 30 nap alatt kell válaszolniuk...

Előzmény: Morti08 (465)
bevacska Creative Commons License 2017.07.22 0 1 466

Köszönöm! Írtam én is erre a címre! :)

Előzmény: Morti08 (465)
Morti08 Creative Commons License 2017.07.22 -2 1 465

Ez nem minősül névváltoztatásnak:

 

 

Szeretnénk tájékoztatni, hogy az Ön által kért módosítás megtörtént. Kérjük, a wizzair.com oldalon belépve ellenőrizze, hogy adatai helyesek-e.

 

Ha további kérdése, problémája van, forduljon nyugodtan újra Ügyfélszolgálatunkoz.

 

Kellemes repülést kívánunk!

 

Üdvözlettel:

 

BARTEK Virág

CUSTOMER SERVICE DEPARTMENT | Wizz Air Hungary Ltd. (member of Wizz Air Group)

customerrelations.hu2@wizzair.com | wizzair.com

Előzmény: bevacska (464)
bevacska Creative Commons License 2017.07.21 0 0 464

Szia! Köszönöm a választ. Az én értelmezésem szerint ez már névváltoztatásnak minősülne, így tízezres nagyságrendet kell fizetni. Vagy mégsem? 

Előzmény: Morti08 (463)
Morti08 Creative Commons License 2017.07.21 0 0 463

Nem lesz probléma, nálunk sem volt. De ha megnyugtat és van idő az utazásig, írj egy e-mailt a Wizznek, ingyen kijavítják.

Előzmény: bevacska (462)
bevacska Creative Commons License 2017.07.21 -1 0 462

Sziasztok! 

Még januárban foglaltam wizz-el 4 jegyet. Most vettem észre, hogy az én nevemet elrontottam, mert csak azt a keresztnevemet tüntettem fel, amit használok. (Hozzáteszem, azért, mert a foglaláshoz regisztrálni kellett, és amikor magamnak foglaltam automatikusan beírta a reg. nevet, ahol nem szerepelt a második keresztnév. - persze ettől még az én hibám)

A kérdésem az, hogy muszáj-e módosítani a nevem? Többen mondják -akik persze wizz air-rel nem utaztak-, hogy ez nem lesz probléma. Utólag nagyon okosan elolvastam minden hivatalos szöveget, persze tehettem volna előre... most ez már mindegy, akinek van konkrét tapasztalata, azt kérném, hogy írjon! Nagyon szépen köszönöm! 

goldos Creative Commons License 2017.06.27 0 0 461

eita88 köszönöm a válaszod és a tanácsot is !

a panasz felületen legalább 4 napon át próbálkoztam elküldeni ..nem volt aktiv az elküld pont..már megirtam ,még nem kaptam választ. magyar nyelvet választottam... de nem találtam olyan menüpontot ami a pénz visszafizetésére vonatkozna

te  a nemzeti fogyasztóvédelemnek irtál  melyik osztályra? amikor visszakaptad volt-e kezelési klts levonásod?

köszönöm a tanácsod, olvastam a történeted és igazad van jobb ha nem hagyjuk..igy megirtam már a wizz panasz oldalra és az eu platform-ra is .a telefonköltséget is megtéritették?

Előzmény: evita88 (460)
evita88 Creative Commons License 2017.06.27 0 0 460

A panaszbejelentő felületen írhatsz panaszt, ha hivatalosan ilyet még nem nyújtottál be. Megkeresheted a fogyasztóvédelmet, illetve írhat az "EU vitarendezési platformon" is. Én mind a háromnak írtam, amikor az én ügyem folyt.

Sok sikert!

Előzmény: m24-12 (459)
m24-12 Creative Commons License 2017.06.27 0 0 459

üdv mindenkinek!

az én történetem:

még április 12-én foglaltam a wizznél május 5.-i indulásra, sajnos a vissza igazoló kódot elrontottam,ugyanakkor a bankomon keresztül már  a pénzt utaltam, már eltelt azóta 2,5 hónap...

kezdődött az emeltdijas telefonálgatás, és az email-ek , a call centre 2 ,  a megrendelés óta,kettö  hét  telt el,végül közölte törölték a foglalásom ! minden telefonálás alkalmával igéretett tettek hogy minden rendben , küldjem el a banki tranzakcióról a felvételt emailben megtörtént, majd már 6X-ra telefonáltam mikor egyeztettek velem számlaszámot , ennek ellenére a pénz visszafizetésnek nyoma sincs..  emailre sem válaszolnak ,

mit lehet tenni ?

Morti08 Creative Commons License 2017.06.06 0 0 458

Felviheted.

Előzmény: Dominik0705 (457)
Dominik0705 Creative Commons License 2017.06.06 0 0 457

Sziasztok! Erdeklodnek hogy 10 nap mulva utazom es szeretnem vinni az Xbox One konzolomat a hátizsákomban. Ez lehetseges? Vagy kivetetik?

rezignált Creative Commons License 2017.05.23 0 1 456

Erre elsőre azt akartam válaszolni, hogy "jó, de mi ma jöttünk és péntekre szól a visszaút", de előbb a biztonság kedvéért még egyszer, ezredjére is ránéztem a foglalásra, így most neked köszönhető, hogy nem a poggyászpultbál derül csak ki, hogy véletlenül május 26 helyett június 26-ra vettük a visszajegyet... még jó, hogy flex-jegy és így csak a különbözetet kell fizetni a cseréhez.

 

szóval köszi!

Előzmény: Morti08 (455)
Morti08 Creative Commons License 2017.05.22 0 0 455

A visszaútnak is 30 napon belül kell lennie.

Előzmény: rezignált (454)
rezignált Creative Commons License 2017.05.22 0 0 454

Sziasztok!

 

Nem tudom, más tapasztalt-e már ilyet: van egy retúrjegyünk, és csak az odaútra jelenik meg az utasfelvétel, visszaútra már nem - pedig bőven 30 napon belül van az út. Az is eszembe jutott, hogy talán csak nincs online check-in a célreptéren, de Keflavíkról van szó, és az pont nem szerepel a Wizzair-honlapon leírt kivételek között.

 

Van valakinek esetleg ötlete, mi lehet a hiba?

 

evita88 Creative Commons License 2017.05.21 0 0 453

Szia!

 

Sajnos ez a szám már nem működik, most próbáltuk.

Előzmény: Morti08 (435)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!