Úgy látom senki nem írt Szekér Transz 1088 Bp-Gyula járatáról.
Azt kell hogy mondjam, hogy én elégedett voltam velük (bár nem utaztam velük, vagy legfeljebb B.csaba-Gyula között). De stabilan 3-4 állandó kocsival jártak. Soha nem láttam késni őket! És a csomagkiadásban a gkv-k gyakran segítettek. Ezeket nem lehet/lehetett elmondani a Volánbuszról.
Szóval ők jelentették az állandóságot, a mai változó világban. :-)
IAW-116 volt az első és ugyanő csinálta tegnap az utolsó járatukat.
Tegnap elnéztem Vácra és végre én is kifogtam a GAU-240et,nagyon jó volt vele utazni,sztem még mindig kiváló gép.14.30as Vácról,és bizony láttam az ELK-827et is szintén 14.30kor indult Szokolyára.Nem tudjátok mi helyett lehet?
HCT-492,GSZ-348,353,JIF-742,HPR-214 állandó helyi fordásak vagy megfordulnak másfele is?
Az emberek a DUH-903-at 2009-ben selejtezték, további emberek elvontatták Ceglédre, ismét más emberek pedig szétvágták. Ezek az emberek már csak ilyenek.