Csak 23. szintig lehet elvinni a gamet?!?!
Igaz,mar 10. szint kornyeken is fenyevnyire van a kov. szintlepes,de a 23 szint az megiscsak keves :/
Namajd..
"-bishop:szep-szep a sokretuseg,meghogy mindenhez ert,de nem az igazi,mert mocskosul lassan fejlodik es semmihez nem fog erteni _igazan_..mivel csak 1 spell-t tanulhatsz szintenkent,semmi ertelme,hogy most 15,vagy 50 spell kozul valaszthatod ki azt az egyet.."
Ha nem tanulsz meg vele felesleges varazslatokat, ha sokat gyakorolsz vele es minden varazskonyvet megveszel neki, tovabba nem akarod 23. szinten befejezni a jatekot (be lehet, de nem muszaj), akkor a sokkal durvabb lesz a tobbi spellcasternel.
Udv!
Olvasgatom a forumot+kuzdok a gameval is,csak most vettem erot magamon egy levelhez,hat itt vagyok!
A velemenyemet elofordul,hogy indoklom is es azt a jatek alapjan teszem,tehat biztos,hogy lesz SPOILER!!
-samurai: egesz hasznalhato,nalam is megvan,egyenlore jo valasztasnak tunik :)
-rogue: nah o az,aki lenyegeben teljesen felesleges! egy gadeteer sokkal hatasosabb tud lenni...esetleg bard,bar nalam mind2 van ;]
jah es egy tolvajt fel is lehet venni majdan,de o ra nem kell soka szamitani,mert par helyre nem akar bemenni..
-priest: nagyon hasznos csapattag,csak semmi tamado cucca nincs :/ make wounds,whirwlind(hasznalhatatlan)
-bishop:szep-szep a sokretuseg,meghogy mindenhez ert,de nem az igazi,mert mocskosul lassan fejlodik es semmihez nem fog erteni _igazan_..mivel csak 1 spell-t tanulhatsz szintenkent,semmi ertelme,hogy most 15,vagy 50 spell kozul valaszthatod ki azt az egyet..
-mage:hatasos tag,durva tamado cuccossal,en faerie-t inditottam,mert az milen jo :) Persze _semmi_ nem megy ra,de megis huzoember a partyba,egeszen addig,amig korul nem vesz par 20hp-s bogar es meg nem eszik a mage-t :/
-ranger:szinten hasznos tag,sokat es pontosan lo,es elviekben kb 1.5x annyi cuccost lehet vele talalni,mint 1ebkent :]
En mar 1x ujra kezdtem,mivel nem sikerult jol elosztanom a tulajdonsag pontokat szintlepeseknel es igy lenyegeben hatastalaok maradtak a karik..kesz rohejnek tartom,hogy a legprimkobb harcosnak is szuksege van _minden_ tulajdonsagra,hogy hasznalhato legyen!! :o
str-magaert beszel...int-erdekes modon ezis kell az ijen-ojan combat-okhoz...piety-na ez kivetelesen nem kell neki :)
vit-hp kell,szal ezis kell..dex+spd jo lenne eltalalni az ellent es azt lehetoleg soxor,tehat mind2 kell! sense-es persze ezis,mert enelkul szinten nem akarja eltalalni oket :/
Es persze a criticalokhoz is ez kell..
Szoval,ha vki nincs egeszen tisztaban vele hogy egeszen pontosan milen partyt akar,es esetleg hogyan akar majd atkapezni(aminek szinte semmi ertelme jelenleg),akkor kb 3-4x fog nekiallni,mire sikerul egy telleg jo partyt osszedobni :/ En kesz elkepzelessel mentem neki,megis elszurtam a pontosztassal! :((
Szoval csak atgondoltan..
Mas:
-a damaged black box-ot meg tudta valaki javitani? :)
Tyrant(?)-ban a 4-es szinten van egy nagy szoba,ahol nem lehet magiat nyomni..ott van kozpen egy ter,ahol 4 ize lebeg,es oda kene vmi..mi is kell oda? :]
-a sacred tome-mal gondolom tudtatok vmit kezdeni..
A leirtakkal a jelenlevok nagytobbsege mar tisztaban van,de latom,hogy akadnak itt olanok is,akik csak most fogjak kezdeni,ok megszivlelhetik a tanacsokat,vagynem..max ujrainditjak a partyt,mert elszurtak :)
"Kérdések: Samurai helyett ne legyen-e Ninja, vélemények?"
Ne! Lehet ninja, de ne a szamuraj helyett. A jatek vegen ugyis csak o fog killezni, meg a ranger.
"Mik azok a tulajdonságok amelyekre az elején nem érdemes skill pontot pazarolni?"
Artifacts, Mythology, Communication. Ha nem rangerrol van szo, akkor Bow helyett a Ranged combatot kell nyomni, mert az ugyanugy segit ijazni, mint a Bow, de mashoz is jo lesz.
"Kell-e egy pontot legalább tenni a tulajdonságokra, hogy fejlődjön?"
Azt hiszem nem, de jobb, ha teszel ra egyet, en a bishopomnal csinaltam ezt.
Ma 3 óra körül közel voltam a szivinfarktushoz:VVVVÉGGRE KEZEMBEN A 3CD, DE ROSSZUL LETT MEGIRVAAAAAAAAAAAA!
HMMMM....
Lenyugodtam, beletörödtem mostanra a sorsba:kaptam egy igéretet TALÁN holnap.
BRRRR....
Elkezdődik újra a visszaszámlálás<16,15,14...>.
Amugy már elképzeltem a csapatomat is:
1 Samurai(elf) (ő lesz a csapat frontembere)
2 Rouge (törpe) (fontos kulcsszakértö)
3 Pap (hobbit) (gyógyitó)
4 Bishop (mook) (összes mágia)
5 Mage (fairie) (legerősebb mágiahasználó lesz)
6 Ranger (rawulf) (megfogott, hogy a hivatalos oldalon a rejtett ajtók kereséséhez ajánlják)
Kérdések: Samurai helyett ne legyen-e Ninja, vélemények?
Mik azok a tulajdonságok amelyekre az elején nem érdemes skill pontot pazarolni?
Kell-e egy pontot legalább tenni a tulajdonságokra, hogy fejlődjön?
megjelenik a skill-listán az "ököl" skillek közt (ami eddig üres volt) 0-s szinten, és el lehet kezdeni fejlesztgetni.
a mage a power castingot kapta Int100-ra, ami megnövelt hatóerejű varázslás, még nem tudom hogy működik, de ott van,
a pap is kapott valamit asszem piety100-ra, az meg emlékeim szerint minden resistance-át növelgeti (vigyáz rá az Úr :D)
Figyitek mán! Hogyan is van ez a 100-as értékű történet utáni plusz skill? A Demóban a fighterem elérte dexterityből, erre kiírta a gép, hogy Fighter can begin to pursue the izé skill, de nem láttam semmi változást. Ja megvan ez volt az Iron Skin! Ez valami passzív skill? Vagy hogy van ez?
Tényleg nincs a Guruban semmi, viszont az utolsó oldalon írva vagyon egy kis képecske kíséretében hogy lesz róla valami a következő számban, amely jó hamar lesz, dec 14-én :-))))
kiskresz
itt egy link, én itt szoktam olvasgatni:
http://vnboards.ign.com/board.asp?brd=5140&page=3
Mi a? Fulgur már hazament játszani?!
Én továbbra is várom a gámát, nem hozták még :-((
SZVSZ a legjobb külföldi wiz8 fórum linkje :
http://www.ironworksforum.com/ubb/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=forum&f=15
ide írogatnak Currie-ék is !
Na és egy review link:
http://www.gamereviewonline.com/wiz8review.shtml
Érdemes megnézni, hány százalékot kapott kedvencünk... nos, IGEN.
Nem hinném, hogy túl lényeges, de a CHIP-ben sem jelent meg róla semmi... :))
A Pool of Radiance 2 -ről írnak... De szerintem, most súyos hibát követtem el, hogy ilyet mertem leírni :)))
Köszönöm a segítséget. Én gyakran hagyom, hogy végig pihenjenek, nem szakítom meg, és valószínűleg játékidőben már több nap eltelt, így továbbra sem értem, hogy miért nem készíti a löttyöket. :-)
Elküldenéd a külföldi fórum címét? Előre is köszi!
A SoA-hoz volt szerencsém németül (még C64-en), de sikerült szereznem egy angol verziót, ami kicsit hibás volt, mert a tárgylistából eltűntek a cucock nevei. Miután kijavítottam nagyon élveztem a gammát! Majdnem annyira, mint most ezt! :))
Találtam egy bug-ot: az Arnikába vezető ajtó bal szélén simán ki lehet jutni a szabadba, csak a vándorlás lesz rövid, mert a világ véget ér és a parti lezuhan -> game over.
A templom ebből a látószögből (zuhanás közben) kicsit Quake 1-es beütésű :))))
I'm pretty sure alchemists only make one potion a day. You also have to camp a while to get it (i.e. you can't just click the camp icon then interrupt the camp.)
I used to cancel my camps until my casters needed the full rest and that is when I found my alchemist started to make more potions.
Szóval ez nagyjából azt jelenti, hogy az Alkesz :-) naponta egy potiont tud csinálni, de csak akkor, hogyha a pihenést végig hagyjuk menni, nem szakítjuk meg.
A másik, Nyemeckijéknél 11.26-tól kapható a Wiz 8, de ára még nincsen.
Most voltam lent dohányozni, hijj de mocsok hideg van :-( De sebaj, este jól befűtök, azt' gámolok :-)
Ezt az Alkimista témát megpróbálom megnézni illetve megkérdezni egy-két külföldi fórumon.
Üdv:
DERVIS
ui: Dajcs Wizardry: "Starten Runde!" meg "Eine Golem schlagt auf Flicker und verursache fünf treffenpunkte"
ui2: Játszott valaki a "Spirit of Adventure" nevezetű RPG-vel? Az volt németnyelvű :-) Ja és persze a "Legend of Fearghail", amelyet a Fate Gates of Dawn alkotói készítettek :-))
Igen, akkor egyszer teljesen magától kotyvasztotta a keveréket. :-)
Azt nem tudom, hogy mi volt nála, mert nem néztem meg, de jó volna tudni, hogy mi kell neki (alkotóelemek, üres üveg, stb.). Lehet, hogy kísérletképpen újra elindítom a csapatot, csak hogy ezt megnézzem.
Én úgy értelmeztem ezt a dolgot, hogy az Alkimista automatikusan kever pihenéskor, úgy, ahogy a bárd zenél. Bár, ahogy a bárdnak kell hozzá zeneszerszám, lehet, hogy kell az alkimistának is. Hehehe mint anno a Dungeon Masterban, kell egy üres üveg :-))))
Indítottam egy alkimista karaktert. A legelején, amikor még teljesen gyík volt, egy táborozás alatt kevert egy gyógyitalt. Azóta egyszer sem csinált semmit (most 8. szintű). Nem tudjátok, hogy miért nem használja ezt a képességét?
Nekem ugyan ma már meglesz a W8, de amint hozzá lehet jutni tuttira megveszem, ahogy a W7-et is!
Mondjuk több vasat tartok a tűzben, mivel valószínűleg meghozatom Németo.-ból, ha majd mennek az ismerőseim és ha addig nem lesz itthon kapható :-)