Tragédiának nem nevezném, főleg ha nem számít 185.000.-Ft utalási díja meg az se, ha Wizz kártyára kapott 4%-ot elbukod...
A kettő együtt 9-10 ezer forint...
Ha tragédia nem is, de akkor minek jár az ember fapadossal(?) ....ja (!) mert már nem jár a Malév ugyan ennyiért Larnacára....
Tényleg felesleges külön topikot nyitni a témának, mert csak figyelem felhívásnak szántam, de látom, hogy ha válasz jön is a bejegyzésre, akkor az is inkább OFF.
Úgyhogy akinek szántam remélem értette, akinek nem inge off-oljon más bejegyzésre.
Újabb szimpatikus dolog (?), vagy már volt róla szó? Nem olvastam vissza. Mások okulására írom csak!
Nem tudom, hogy csak én szaladtam e bele, de lehet, hogy egy újabb a "figyelmetlenség, megszokásból foglalók" sziv@atása történik. Ha jól emlékszem a foglalás lezárása után a fizetésnél addig nem tudtunk tovább menni, amíg ki nem választottuk a fizetési módot. Az ember ugye már megszokásból várná azt a fület, hogy beikszelje, hogy hitelkártya.
Most alapból a banki utalás van beállítva, még azt sem mondom, hogy egyértelmű az alapértelmezett fizetési mód beállítása.(Meg ugye ki akar manapság utalgatni, amikor mindenki bankkártyára kapja a fizetést, ha meg nem, de akkor is van legalább egy kártyája...)
Ha az ember most a fizetések ablaknál tovább megy, mert ugye szokatlan az újabb módosítás és csak jön majd a megszokott választási lehetőség akkor szépen megszí...-ta.
Vagy utal vagy újra kezdi a foglalást, persze a kedvezményes árú jegy akkor már banki utalásos foglalásnál elkelt..., úgyhogy jó eséllyel megszí..-ta az ember (jó) néhány ezer forinttal...
Rettentően gyanús a dolog, ugyanis a gyakori kérdések közt ott virít a kérdésre a válasz: "Mit tehetek, ha a banki átutalást választottam, de bankkártyával szeretnék fizetni?" Persze rettentően cinikus a válasz, mert választotta a franc...alapnak állítottátok be. Máshol háromszor megkérdezik, hogy BIZTOS, hogy nem akarsz még rózsaszín tuk-tuk transzfert vagy hintóval kimenni géphez?, itt persze nem volt kérdés tovább lépés előtt...
Tehát vagy már többen belesétáltak a dologba, vagy alapból egy akna, amire már alapból feltöltötték a nem túl szimpatikus cinikus választ...
Egyáltalán miért van alapértelmezett fizetési mód? És ugyan miért nincs vissza gomb, ha az ember meggondolja magát.
A CBA-ban sem küldenek vissza a pénztártól, hogy rakjam vissza a kenyeret és vegyem le a polcról újra, ha mégsem készpénzzel akarok fizetni, hanem kártyával.
Persze várna az ember egy fejezd már be a foglalásod te barom, ha már elkezdted e-mailt. Ahogyan az szokott lenne, ha lezárás nélkül kilép az ember. "Elmentettük neked, hogy befejezhesd..." Na itt ilyesmiről szó sincs.
Most kezd újra, de garantáltan többet fogsz fizetni...
Sokat tehet ez a cég arról, ha az alattomos dolgai miatt szépen konzekvensen elszokik tőlük az ember...
Szia! A fiaim Moszkvában voltak a mult hónapban. Ott is ez volt a helyzet. Moszkva sem szerepel a wizzair által felsorolt városokban. Mikor kiakartam nyomtatni a beszállókártyákat, nekem is kiírta, hogy online cheking ezen a repülőtéren nem lehetséges. Mikor visszafelé jöttek az utasfelvételnél kapták meg a beszállókártyát. Előtte azért én is megvoltan ijedve és felhívtam a wizzairt. Az ügyintéző sem tudta ezt fejből, mármint hogy Moszkvába nincs, de megkérdezte a kollégáját. Ha megnyugtat, inkább hívd fel őket!
Sziasztok! Köszönöm a válaszokat! Jelentem, megoldódott. Írtam is mail-t, de fel is hívtam -sajna az emelt díjas számot. Ott adtak e-mail címet, és arra kellett írnom, hogy kérem a javítást. Tényleg nem került semmibe... csak emelt díjas hívásba. Vissza se kell őket hívni, mert e-mailben visszaértesítettek.. Még egyszer köszi :)
Nem tudom, mikor utazol. én két hét alatt megkaptam a javítást. De hangsúlyozom, előtte többször repültünk egy keresztnévvel, minden gond nélkül. Ha mindenképp szeretnéd, hívd az 1 677 7505 nem emelt díjas számot.
Picit rég jártam itt csak most olvastam kérdésed. Én beleírtam a panaszba, hogy mi az igényem nem emlékszem, hogy lett volna ilyen menüpont. Telefonálási ktg-et nem térítette meg, mert eleve úgy lett beállítva, hogy csak azért kapom vissza, mert ők látják, hogy rögtön észrevettem, hogy hibáztam, amit abból látnak, hogy rá pár perccel már hívtam is az ügyfél szolgálatot, úgyhogy kivételesen megkegyelmeznek. Viszont semmit sem vontak le abból az összegből, azt egy az egyben wizzair pontokban kaptam meg a számlámra ilyen "lejárat nélküli" formában.
Még januárban foglaltam wizz-el 4 jegyet. Most vettem észre, hogy az én nevemet elrontottam, mert csak azt a keresztnevemet tüntettem fel, amit használok. (Hozzáteszem, azért, mert a foglaláshoz regisztrálni kellett, és amikor magamnak foglaltam automatikusan beírta a reg. nevet, ahol nem szerepelt a második keresztnév. - persze ettől még az én hibám)
A kérdésem az, hogy muszáj-e módosítani a nevem? Többen mondják -akik persze wizz air-rel nem utaztak-, hogy ez nem lesz probléma. Utólag nagyon okosan elolvastam minden hivatalos szöveget, persze tehettem volna előre... most ez már mindegy, akinek van konkrét tapasztalata, azt kérném, hogy írjon! Nagyon szépen köszönöm!
a panasz felületen legalább 4 napon át próbálkoztam elküldeni ..nem volt aktiv az elküld pont..már megirtam ,még nem kaptam választ. magyar nyelvet választottam... de nem találtam olyan menüpontot ami a pénz visszafizetésére vonatkozna
te a nemzeti fogyasztóvédelemnek irtál melyik osztályra? amikor visszakaptad volt-e kezelési klts levonásod?
köszönöm a tanácsod, olvastam a történeted és igazad van jobb ha nem hagyjuk..igy megirtam már a wizz panasz oldalra és az eu platform-ra is .a telefonköltséget is megtéritették?
A panaszbejelentő felületen írhatsz panaszt, ha hivatalosan ilyet még nem nyújtottál be. Megkeresheted a fogyasztóvédelmet, illetve írhat az "EU vitarendezési platformon" is. Én mind a háromnak írtam, amikor az én ügyem folyt.
még április 12-én foglaltam a wizznél május 5.-i indulásra, sajnos a vissza igazoló kódot elrontottam,ugyanakkor a bankomon keresztül már a pénzt utaltam, már eltelt azóta 2,5 hónap...
kezdődött az emeltdijas telefonálgatás, és az email-ek , a call centre 2 , a megrendelés óta,kettö hét telt el,végül közölte törölték a foglalásom ! minden telefonálás alkalmával igéretett tettek hogy minden rendben , küldjem el a banki tranzakcióról a felvételt emailben megtörtént, majd már 6X-ra telefonáltam mikor egyeztettek velem számlaszámot , ennek ellenére a pénz visszafizetésnek nyoma sincs.. emailre sem válaszolnak ,
Erre elsőre azt akartam válaszolni, hogy "jó, de mi ma jöttünk és péntekre szól a visszaút", de előbb a biztonság kedvéért még egyszer, ezredjére is ránéztem a foglalásra, így most neked köszönhető, hogy nem a poggyászpultbál derül csak ki, hogy véletlenül május 26 helyett június 26-ra vettük a visszajegyet... még jó, hogy flex-jegy és így csak a különbözetet kell fizetni a cseréhez.
Nem tudom, más tapasztalt-e már ilyet: van egy retúrjegyünk, és csak az odaútra jelenik meg az utasfelvétel, visszaútra már nem - pedig bőven 30 napon belül van az út. Az is eszembe jutott, hogy talán csak nincs online check-in a célreptéren, de Keflavíkról van szó, és az pont nem szerepel a Wizzair-honlapon leírt kivételek között.
Nem hiszem, hogy ez rugalmasság kérdése, a feladott poggyász és a kézipoggyász két különböző szolgáltatás, más méret- és súlyelőírásokkal. Amúgy a honlapjukon is egyértelműen ott van, hogy nem lehetséges.
Egy megrendelt és kifizetett szolgáltatást csak drágábbra lehet módosítani, olcsóbbra nem. Ha mindenképp fel akarod vinni a gépre a csomagod, akkor fizess ki egy nagy kézit és ne adj fel semmit.