Nekiindultam a Wiz7-es partival. Legkedvenvebb fíri nindzsám már ütögeti az instant killeket...
Az MKS (monster kill statistics) is át lett hozva, több mint 4000 monszter szerepel így a listán, cool :-)) A körönkénti harcrendszer nem gyenge, 3D-ben nem pörög úgy a csata, mint a Wiz7-ben. Egy órán át küzdöttem 7 pókkal, meg vagy 15 kissebb monsztival... Remélem, nemsokára meglesz a Deathwish a bishopomnak, oszt fel lehet pörgetni a küzdelmet... (just kidding :-))
> Elindultam Arnika utan del fele, de olyan eros monsztak is vannak arra, hogy rendesen meg tudnak izzasztani.
Ez megnyugtatott, eddig azt hittem, az én csapatommal van vmi baj. Az is nagy probléma, hogy kint a vadonban szinte nem is tudok nyugodtan pihenni, mert vki mindig jön. Ha meg elfogyott a mana, akkor nem nagyon tudok mit csinálni. A Magic Nectar-t meg baromi drágán adják.
Erről jut eszembe, nincs vkinek vmi jó ötlete arra, hogyan lehet sok pénzt szerezni? :-)
Addig örülj amíg nem találkoztál velük ! Az hagyján, hogy dől belőlük a fireball, de legutóbb pl. 400 hp-s Earth Elementalt summonoltak, aki 60-70esket ütött rajtam... Hát szóval ez volna a Novice szint... kicsit elszállt az agyuk a készítőknek.
Így én is jártam, jöttem vissza a monastery felől, elindultam az arnikai leágazásnál a másik irányba, ahol az northern wildernessbe jutok. Hát mondom, most nem akarok erre menni, menjünk vissza. Belefutottam egy higardi partyba, 7-en voltak, kb 120 hp darabja. Lepüfölöm őket, venném fel a tárgyakat, erre megjelenik szemből egy újabb adag monszta. Elöl egy hangyacsapat egy Queen Anttal, 220HP-s, messziről lövöldöz, és "hülyét", vakot, bénát csinál a csapatomból. Mögöttük 3 higardi group 13 ellenséggel. Egyszerre egy kicsi sok volt. És együtt mozogtak a szarháziak. Beálltam egy sarokba, de a köpködő hangya miatt bedaráltak volna hamar. Elmenni mellettük nem lehetett, szóval megfordultam (azért egy órát szenvedtem, hátha), átléptem az északi rengetegbe, vissza, és elindultam újra visszafelé. Ekkor már szerencsére két csoportban voltak, külön-külön elbántam velük. Fél órát, órát el tudok szenvedni egy erősebb csoporttal, és elég bosszantó, amikor a vége fele valaki meghal. Lehet előről kezdeni.
Hát, szerintem "kicsit2 elszálltak az arnikai úton levő szörnyek nehézségi szintjével... szvsz _istentelenül_ kemény csatákat tesznek be ! Vissza akartam menni a monasterybe a kulccsal, erre belémakadt 13 highwaymen (3 csoportban), 2 cultist és 4 red poppy. Na és mivel MINDIG az ellenfél kezdi a köröket, a két kultista rendszerint két elementált varázsol, akik fejenként 200 hp körül vannak és olyan jó 40-50 hp-seket ütnek (ez pont a duplája a mage-em HP-jének).
Fél délután szenvedés után szétszedtem a fent említett legyőzhetetlen tas force-t, 7 highwayment és a poppykat kinyiffantottam. Ellenben a 6 HwM, és a két kultista 1szerűen megoldhatatlan feladtnak tűnik, ami röhej kellene hogy legyen egy 8-as szintű partival. Csakhát mint mondtam 1000ből 1000szer ők kezdenek, vagy jön a két elementál akik bedarálnak, vagy nemes 1szerűséggel rámszakajtanak 2 fireballt, egyenként 20 körüli sebzésekkel.
Valaki valamilyen tippet ? (altatás, vakítás, terror, fireball, shrill sound, whirlwind, make wounds, banish powder, lightning rod - ezekkel próbálkoztam eddig, hiába.
Kössz
Elindultam Arnika utan del fele, de olyan eros monsztak is vannak arra, hogy rendesen meg tudnak izzasztani. Atlag 220 hp-s szornyekbol 6, mellette nehany denever. Nagy nehezen lenyomom oket, pihenek. Elindulok elore, egy csapat ugyanilyen bivalyeros monszta. Elindulok hatra, ott is egy csapat. Ugy futottam, hatra sem neztem. Kell meg gyurni.
> Ugyanis a szintlepes az egy dolog, de legalabb annyit fejlodik a karakter azzal, hogy hasznalja a skilljeit. Szoval robalom sokaig huzni a harcot, es nyomni a leheto legtobb spellt, jo gyengen, hogy menjen fel a skill. Megy is rendesen :))
Hát, ha tényleg el akarod húzni a harcot, akkor mondj közben az ellenfélre néhány Heal Woundot vagy Angelic Guardot!
Egyébként szerintem célszerű megtanulni néhány olyan varázslatot, amit nem csak harc közben lehet használni, és pihenés előtt elsütni őket (pl. Spirit Hound - az amúgy is jó alvás közben). Az is növeli a skilleket.
lenne egy építő jellegű javaslatom... ha valaki valami spoiler infot ad közre (lásd itt alattam a wheel key, vagy egyéb hasonló dolog), az valami "VIGYÁZAT, SPOILER!" feliratot a hozzászólás elejére dobjon oda legyenszíves... ugyanis pl nekem nem sok időm jut játszani, még mindig a Monastery-ben kódorgok, és nem jó még csak véletlenül is beleolvasni, hogy milyen lesz az n. város, meg ilyenek.
Én is most végeztem Arnikával (legalábbis remélem, de az ilyen jellegű játékoknál kimaradhatott sokminden). Első lépésként visszamentem a Monasterybe megnézni mi van a híd utáni ajtó mögött, most innen megyek majd valamerre tovább.
Wizardry 8 Patch Available
It has come to our attention that some people are having a problem loading the Ascension Peak area of the game. We have tracked down the cause of this and have a fix for it! With the fix, Ascension Peak now loads just fine. No need to restart or anything :-). We suggest that everyone download this file, it may save you some grief later on.
sicc a wizardry8.com-ra letölteni :) van vagy 38K. érdekes patch-rendszert találtak ki :)
Nem tudom, mit csinalsz, en orultem ott a patkanyoknak. Igaz, nem 12 jott, hanem 18, legalabb sok xp-t kaptam. Szepen bealltam a fal melle, hogy a varazslokat ne bantsak, aztan fireball es kesz ;))
Most nem nagyon van ellenfel, ha neha meghalok, az azert van, mert huztam a harcot a skill miatt. Volt olyan, hogy a varazslocsajszi a harc utan az _osszes_ elemi magia skillre is kapott pontot, meg a wizardryra is ;))
Most az a taktika, hogy acid bomb + fire ring + web + armor plate + enchanted balde + fireball, esetleg egy kis freezee, es ha nagyon gaz van, akkor bindig flash. Harcosok kb. csak golyofogonak vannak, bar szep nagyokat ut a szamuraj es a 2 valkyry (felfogadtam egy NPC-t :) )
Lassan vegzek az elso varossal, Anrika vagy mi a fene, csak nem tudom, merre kene menni, pedig dumaltam mindenkivel, figyeltem jegyzeteltem stb.
Upper monasteryben nekem ugrott 12 Rabid Rat, pillanatok alatt hidegre tettek mindenkit...
Ugy tunik mintha kiszemelnenek maguknak valami gyenge karaktert es azt szetharapnák ... Amugy most mentem Upper Monasterybe, és mindenki már 6. szintű (Egy fighter, egy Valkyri, egy Gadgeteer, egy Priest, egy Mage es egy Psionic)
Nem értem pl. azt, hogy akik hátul álnak, azokat hogyan tudja megharapni egy normal attack distance-val rendelkező enemy ...
Elorol kezdtem, mert ugy tunik, ez az atkepzos-gyorsszintlepos modszer, ami a W7-ben bevalt, itt nem fog mukodni. Ugy szamolom, hogy max 1 atkepzes lesz karanterenkent, vagy annyi se, arrol, hogy mindenkinek lesz hide, mar letettem.
Ugy latom, belekerult 1-2 dolog, ami a JA2-ben bevalt, nost, ezt egyatalan nem banom, az is nagyon elit jatek volt. Szoval az egeszet nagyon feldobja, ahogy pofaznak a karakterek, foleg, hogy a 6-bol 4 no :) A nagy "akciok" nem is a harc kozben vannak, hanem taborozas alatt :))
A Wizardry 7-el kapcsolatban egyetértünk, nem nagyon akadt RPG, ami a közelébe érhetett volna. Nekem egy évembe telt végigvinni (igaz csak hétvégéken tudtam játszani, és nem volt hozzá semmilyen segítségem), de nem tudtam megunni.
Most meg itt állok megfürödve, mert még annyi helyem sincs, hogy a 3 CD-t letöltsem, nemhogy még ki is csomagoljam őket. Pedig 12 óra alatt itt lehetne :(
Ez nem "valamilyen jellegű" játék. Ez "A" játék.
Az előző részeiről csak annyit, hogy a Wizardry 7 nagyon sokak szerint minden idők legjobb PC-s RPG-je. Pl. szerintem is :). Pedig épp 9 éve (!) jelent meg, de azóta sem tudtak szerintem jobbat írni. Szebbet igen, komplikáltabbat talán, magával ragadóbb történetűt lehet (pl. Krondor), de hosszabbat semmiféleképp.
Úgy tűnik, ez a rész sem lesz semmi !
En egy kulcsot talaltam, azt hiszem, ugyanarrol beszelunk, de az egeszen mast nyit ki.
Na, tomorites problemak helyett terjunk at a jatekra ;))
Szoval, mausoleumbol most megyek ki.
Ami nekem sem sikerult: a hidas ajto, es az emergency ajto kinyitasa.
Tippek:
- a hid alatt a vizeseshez kiuszva lehet talalni resurrection powdert
- a harangokkal szet lehet torni az osszes uveget, igy megszerezni a szamuraj pancelt es bemenni az uvegajtos reszhez
- scoutinggal ketszer annyi targyat lehet talani, mint anelkul