Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

almacsiga Creative Commons License 2011.01.03 0 0 38596

Nem tudok róla, hogy elismert típushiba lenne. Pedig kérdeztem a márkaszervízt is annak idején és simán rávágták az árát. Így mentem is tovább az ismert szerelőhöz, aki olcsóbban megcsinálta.

Neked, honnan van az infód ?

Előzmény: BekeToni (38592)
BekeToni Creative Commons License 2011.01.03 0 0 38595

");window.onload=OnLoad;//-->

 

Jó lesz ez a Firefox, csak nyomj egy jobb egeret és váltás EI motorra...

Előzmény: zozomax (38594)
zozomax Creative Commons License 2011.01.03 0 0 38594

Köszi, kipróbáltam, de ez sem segített.
Valami javascript baja lehet. IE egy ideig töltögeti az oldalt, de aztán csak egy üres lap az eredmény.Frissítés előtt a 6-osban még jól megjelent.

 

Firefoxban, Chrome-ban sincs hibaüzenet, de ott meg annyi a tartalom, hogy 

 

");window.onload=OnLoad;//-->

 

 

:-(

 

 

Valami registry hibám lesz, de nem tudok rájönni hogy mi. Egy két activex hibám van még más progikban is, pedig minden engedélyezve van ami csak lehet.

Újratelepítés lesz a vége.

Előzmény: BekeToni (38593)
BekeToni Creative Commons License 2011.01.03 0 0 38593

Firefoxhoz:

https://addons.mozilla.org/firefox/downloads/latest/10909/platform:5/addon-10909-latest.xpi?src=search

 

de mennie kell IE8-al is…nézd meg milyen hibát ír ki. Aktív tartalom blokkolva, vagy ilyesmi.

 

 

Előzmény: zozomax (38591)
BekeToni Creative Commons License 2011.01.03 0 0 38592

"Egyszerre kellett mindkettőt cserélni"

 

Mint rendes helyen, egy elismert típushibánál.

Előzmény: almacsiga (38590)
zozomax Creative Commons License 2011.01.03 0 0 38591

BÚÉK mindenkinek!

 

Egy ideje már firefoxot használok, de sajnos a Jazz workshop manualt sose töltötte be. Ezért azt eddig is az IE6-al nyitottam meg, most viszont egyéb okból megfrissítettem az IE-t 8-asra és  most már ez se tölti be a workshop manualt :-(
Van akinél működik IE9-cal vagy firefoxszal?

 

almacsiga Creative Commons License 2011.01.03 0 0 38590

Esetleg próbáld megemelni az adott keréknél és kézzel pörgesd meg a kereket. Ha daráló hangot hallasz az csapágy lesz. Nálam is ez volt csak már 60000 km-nél, szintén 2003-as Jazzel. Egyszerre kellett mindkettőt cserélni :-(

Előzmény: jyzbm (38589)
jyzbm Creative Commons License 2011.01.03 0 0 38589

Gumi kizárva,mivel téli,nyárinál is egyaránt zúg.A fék szerintem meg nem,az inkább surrogó hangot adna,alacsony sebességnél nem is hallatszik igazán.

 

Előzmény: vidi313 (38587)
triker Creative Commons License 2011.01.03 0 0 38588

BUÉK mindenkinek!

Használta, vagy ismeri valaki ezt a tipust.

Vélemény?

 

vidi313 Creative Commons License 2011.01.02 0 0 38587

Az egyenetlenül, vagy enyhén kagylósra kopott gumi futófelület (ami esetleg még szabad szemmel nem is észlelhető) is okoz többlet gördülési zajt. Ha 93.000 km-nél még nem volt gumi cserélve, ez is okozhat többletzajt.

Előzmény: jyzbm (38584)
BekeToni Creative Commons License 2011.01.02 0 0 38586

… ehhez nem csak az ECU-t, hanem az IMOES egységet is ki kellene cserélni. Ez pedig a műszerfal középső panelja mögött van.

Az a gyorsabb, ha a diagnosztikai csatlakozón keresztül törlik a régit és betanítják az új kódot.

 

Egy komolyabb váltózárat tényleg elég nehéz leszedni. Szerintem helyben lehetetlen. De a váltóbowdeneket le lehet kötni a motortérben. Így van értelme a motortérzárnak. Mondjuk ettől még vontatható. Érdekes, hogy sem a tréleres sem a vontatós módszert nem szeretik, mert nagyon hosszúra növeli a kockázati időt és nem ad esélyt a menekülésre.

 

Előzmény: Celtis (38583)
BekeToni Creative Commons License 2011.01.02 0 0 38585

Kizárnám a csapágyhibát, ha mindkét oldal egyszerre zúg. - Nagyon kicsi az esélye annak, hogy egyszerre megy tönkre mindkét oldalon.

Inkább fék…

Előzmény: jyzbm (38584)
jyzbm Creative Commons License 2011.01.02 0 0 38584

Segítség! :a régebbi (2003) Jazz-ünknél 93e km-nél erősödő zúgás-morajlás hallatszik hátulról,nagyjából azonos mértékű mindkét oldalon az utóbbi 500km óta.Gondolom csapágy.Van tapasztalatotok milyet,hol,mennyiért,...?

Celtis Creative Commons License 2011.01.02 0 0 38583

Foglalkoztat valamilyen mechanikus védelem beépítésének a gondolata. Ismeri valamelyikőtök annyira az új Jazzt, hogy meg tudja mondani mennyire egyszerű vagy bonyolult a gyári indításgátló kiiktatása a motorvezérlő cseréjével, illetve egy váltózár hatástalanítása a rudazat lekötésével?

Tulajdonképpen arra vagyok kíváncsi, hogy egy motortér nyitás védelem mennyire hasznos, esetleg hatásosabb-e egy váltózárnál. Meg jó lenne minél kisebb roncsolásos beavatkozással megúszni a dolgot.

calamites Creative Commons License 2011.01.02 0 0 38582

bocs.

 

örüljünk

Előzmény: calamites (38581)
calamites Creative Commons License 2011.01.02 0 0 38581

és rüljünk, hogy az a közös pont nem a szerviz

Előzmény: gyanta ati (38580)
gyanta ati Creative Commons License 2011.01.02 0 0 38580

BÚÉK mindenkinek, és örüljünk, hogy ezekben a vészterhes időkben van egy közös,biztos pont az életünkben!

artova Creative Commons License 2010.12.31 0 0 38579

BUÉK mindenkinek és köszönöm a segitségeteket!!!

a JAZZ legyen mindig veletek...

Előzmény: BekeToni (38556)
yina Creative Commons License 2010.12.31 0 0 38578

Tegnap akartam én is nézetni, de a szervízesek már nem dolgoztak:(

Előzmény: korijazz1.4 (38577)
korijazz1.4 Creative Commons License 2010.12.30 0 0 38577

Sziasztok.

 

Akksi témához kapcsolódóan..Nem indult a jazzem (-15 fok) gondoltam itt a vége, 5 éves gyári akksi feladta a harcot. Ezek után gyerünk vegyük ki az akksit nézzük meg. A szem azt jelzi, hogy jóó. Mondom akkor gyerünk méressük be egy szervízbe, még kivétel előtt központi bezár(nehogy ellopják:)) és kivétel után ugyanazzal a lendülettel motorháztető lecsuk . Az egyetlen kulcsnyilást meg persze már megrongálta egy autófeltörő, de megzavarták így az használhatatlan lett már régebben. A szervízben megerősítették, hogy szar az akksi, így megvettem az újat..már csak be kéne jutni a kocsiba. Egész délelőtt próbáltam bejutni (mindennel), de nem sikerült. Végül hívtam egy zárszervizest, aki potom ugyanannyiért kinyitotta a kocsit mint amennyibe az akksi került:(( Megjegyzem hozzá se nyúlt a zárhoz.. Csak egy ék meg két kis felfújható párna kellett hozzá. ui.: Előbb gondolkodni, aztán cselekedni:)))

calamites Creative Commons License 2010.12.30 0 0 38576

probálkozok majd, ha nem lesz fagy

Előzmény: Jazzig (38574)
yina Creative Commons License 2010.12.30 0 0 38575

Tényleg! , köszi ezt még nem is néztem! :) .

Előzmény: Jazzig (38566)
Jazzig Creative Commons License 2010.12.30 0 0 38574

Babramunka az egész, türelem kell hozzá, 1 mm ide, 1 mm vissza, és megint oda. Egy, vagy fél miliméteren már sok múlik,  úgyhogy nem könnyű.

Egy fél tartály lemosót el lehet próbálgatni, (és abból elég sok az ember képébe jut, meg a tetőre).

 

 

Előzmény: calamites (38573)
calamites Creative Commons License 2010.12.29 0 0 38573

Megnéztem a szerkezetet, és igazad lehet. Mennyire kell finoman hangolni a dolgot?

Előzmény: Jazzig (38565)
triker Creative Commons License 2010.12.29 0 0 38572

Gyorsan le is szaladtam a garázsba és tényleg egy pillanat alatt kipattant és a kezemben volt a kesztyűtartó. Nagyszerű! Köszönöm.

Előzmény: almacsiga (38570)
BekeToni Creative Commons License 2010.12.29 0 0 38571

Almacsiga leírta én meg illusztrálom. Hátha nincs meg a kézikönyv.

Különben tényleg benne van a 309. oldalon.

Előzmény: triker (38569)
almacsiga Creative Commons License 2010.12.29 0 0 38570

Az első genrációs Jazz-ekben, nem kell egyáltalán csavarozni a pollenszűrő cseréjéhez.

Ha lenyitod a ksztyűtartó ajtót, akkor belül, felül van két patent mélyedés. Ezeket benyomod és húzd ki az egész kesztyűtartó dobozt.

Mögötte lesz a pollenszűrő doboz. Ebből magát a szűrőt tartalmazó fiókot határozottan kihúzod a két szélét fogva. Kicseréled a szűrőt és fordítva megcsinálod az egészet. Arra kell figyelni, hogy a ne fordítva tedd be a szűrőt. Csak figyelni kell az "air flow" felirat melleti nyilat.

Egyébként az autóhoz adott kezelési könyvben mindez ábrákkal illusztrálva le van írva.

Előzmény: triker (38569)
triker Creative Commons License 2010.12.29 0 0 38569

Köszönöm az információkat. Módosítottam az olaj megrendelésemet 0W-30-ra.

Rendeltem szűrőket és ehhez tartozik a következő kérdésem!

Hogyan lehet a pollenszűrőt kicserélni.

Visszaolvastam hónapokat, de pontos leírást nem találtam. Azt tudom, hogy a kesztyűtartó felöl megoldható. Alul a kesztyűtartó ajtajának zsanérjai mellett láttam csavarokat, gondolom valahol itt kellene elkezdeni bontani?

Előzmény: Celtis (38568)
Celtis Creative Commons License 2010.12.29 0 0 38568

Itt vannak a cikkek. Annyiban korrigálom is magam, hogy a cikk is inkább a hígabb olajat ajánlja, ha el akarunk térni a gyári előírástól.

 

http://www.mazda-auto.hu/motorolaj-1-4-viszkozitas-0w-5w-10w-kenes-lubrikacio-suruseg.html

http://www.mazda-auto.hu/motorolaj-oil-viszkozitas-mazda-0w-5w-10w.html

 

Előzmény: Celtis (38567)
Celtis Creative Commons License 2010.12.29 0 0 38567

Én meg úgy olvastam valahol, hogy a meleg oldali viszkozitás érték a motor tervezett paramétere, tehát nem ajánlott ettől eltérni, csak indokolt esetben. Például kopott motor vagy extrém használat esete. A motor legalább 95%-ban üzemi hőmérsékleten működik, célszerű, hogy ilyenkor a kenőanyag viszkozitása a tervezettnek megfelelő értékű legyen.

 

A hidegoldali viszkozitás, amivel érdemes játszani.

Előzmény: BekeToni (38564)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!