Nem tudok róla, hogy elismert típushiba lenne. Pedig kérdeztem a márkaszervízt is annak idején és simán rávágták az árát. Így mentem is tovább az ismert szerelőhöz, aki olcsóbban megcsinálta.
Köszi, kipróbáltam, de ez sem segített. Valami javascript baja lehet. IE egy ideig töltögeti az oldalt, de aztán csak egy üres lap az eredmény.Frissítés előtt a 6-osban még jól megjelent.
Firefoxban, Chrome-ban sincs hibaüzenet, de ott meg annyi a tartalom, hogy
");window.onload=OnLoad;//-->
:-(
Valami registry hibám lesz, de nem tudok rájönni hogy mi. Egy két activex hibám van még más progikban is, pedig minden engedélyezve van ami csak lehet.
Egy ideje már firefoxot használok, de sajnos a Jazz workshop manualt sose töltötte be. Ezért azt eddig is az IE6-al nyitottam meg, most viszont egyéb okból megfrissítettem az IE-t 8-asra és most már ez se tölti be a workshop manualt :-( Van akinél működik IE9-cal vagy firefoxszal?
Esetleg próbáld megemelni az adott keréknél és kézzel pörgesd meg a kereket. Ha daráló hangot hallasz az csapágy lesz. Nálam is ez volt csak már 60000 km-nél, szintén 2003-as Jazzel. Egyszerre kellett mindkettőt cserélni :-(
Az egyenetlenül, vagy enyhén kagylósra kopott gumi futófelület (ami esetleg még szabad szemmel nem is észlelhető) is okoz többlet gördülési zajt. Ha 93.000 km-nél még nem volt gumi cserélve, ez is okozhat többletzajt.
… ehhez nem csak az ECU-t, hanem az IMOES egységet is ki kellene cserélni. Ez pedig a műszerfal középső panelja mögött van.
Az a gyorsabb, ha a diagnosztikai csatlakozón keresztül törlik a régit és betanítják az új kódot.
Egy komolyabb váltózárat tényleg elég nehéz leszedni. Szerintem helyben lehetetlen. De a váltóbowdeneket le lehet kötni a motortérben. Így van értelme a motortérzárnak. Mondjuk ettől még vontatható. Érdekes, hogy sem a tréleres sem a vontatós módszert nem szeretik, mert nagyon hosszúra növeli a kockázati időt és nem ad esélyt a menekülésre.
Segítség! :a régebbi (2003) Jazz-ünknél 93e km-nél erősödő zúgás-morajlás hallatszik hátulról,nagyjából azonos mértékű mindkét oldalon az utóbbi 500km óta.Gondolom csapágy.Van tapasztalatotok milyet,hol,mennyiért,...?
Foglalkoztat valamilyen mechanikus védelem beépítésének a gondolata. Ismeri valamelyikőtök annyira az új Jazzt, hogy meg tudja mondani mennyire egyszerű vagy bonyolult a gyári indításgátló kiiktatása a motorvezérlő cseréjével, illetve egy váltózár hatástalanítása a rudazat lekötésével?
Tulajdonképpen arra vagyok kíváncsi, hogy egy motortér nyitás védelem mennyire hasznos, esetleg hatásosabb-e egy váltózárnál. Meg jó lenne minél kisebb roncsolásos beavatkozással megúszni a dolgot.
Akksi témához kapcsolódóan..Nem indult a jazzem (-15 fok) gondoltam itt a vége, 5 éves gyári akksi feladta a harcot. Ezek után gyerünk vegyük ki az akksit nézzük meg. A szem azt jelzi, hogy jóó. Mondom akkor gyerünk méressük be egy szervízbe, még kivétel előtt központi bezár(nehogy ellopják:)) és kivétel után ugyanazzal a lendülettel motorháztető lecsuk . Az egyetlen kulcsnyilást meg persze már megrongálta egy autófeltörő, de megzavarták így az használhatatlan lett már régebben. A szervízben megerősítették, hogy szar az akksi, így megvettem az újat..már csak be kéne jutni a kocsiba. Egész délelőtt próbáltam bejutni (mindennel), de nem sikerült. Végül hívtam egy zárszervizest, aki potom ugyanannyiért kinyitotta a kocsit mint amennyibe az akksi került:(( Megjegyzem hozzá se nyúlt a zárhoz.. Csak egy ék meg két kis felfújható párna kellett hozzá. ui.: Előbb gondolkodni, aztán cselekedni:)))
Az első genrációs Jazz-ekben, nem kell egyáltalán csavarozni a pollenszűrő cseréjéhez.
Ha lenyitod a ksztyűtartó ajtót, akkor belül, felül van két patent mélyedés. Ezeket benyomod és húzd ki az egész kesztyűtartó dobozt.
Mögötte lesz a pollenszűrő doboz. Ebből magát a szűrőt tartalmazó fiókot határozottan kihúzod a két szélét fogva. Kicseréled a szűrőt és fordítva megcsinálod az egészet. Arra kell figyelni, hogy a ne fordítva tedd be a szűrőt. Csak figyelni kell az "air flow" felirat melleti nyilat.
Egyébként az autóhoz adott kezelési könyvben mindez ábrákkal illusztrálva le van írva.
Köszönöm az információkat. Módosítottam az olaj megrendelésemet 0W-30-ra.
Rendeltem szűrőket és ehhez tartozik a következő kérdésem!
Hogyan lehet a pollenszűrőt kicserélni.
Visszaolvastam hónapokat, de pontos leírást nem találtam. Azt tudom, hogy a kesztyűtartó felöl megoldható. Alul a kesztyűtartó ajtajának zsanérjai mellett láttam csavarokat, gondolom valahol itt kellene elkezdeni bontani?
Én meg úgy olvastam valahol, hogy a meleg oldali viszkozitás érték a motor tervezett paramétere, tehát nem ajánlott ettől eltérni, csak indokolt esetben. Például kopott motor vagy extrém használat esete. A motor legalább 95%-ban üzemi hőmérsékleten működik, célszerű, hogy ilyenkor a kenőanyag viszkozitása a tervezettnek megfelelő értékű legyen.
A hidegoldali viszkozitás, amivel érdemes játszani.