A 64/40 már átfed, de a bal oldali 64-es a 40-es előtt jár, úgyhogy ez egyáltalán nem probléma. Eredetileg én sem akartam ilyen hosszút balra, de éppen ez volt az üzletben. Gondoltam kipróbálom és nincs vele semmi gond.
A hátsó 35cm-es és úgy nézem, hogy a lapátból ki kell venni a középső műanyag részt, mert csak a vékony rúdnak kell lennie, ebbe fog bepattanni a gyári rész.
Tudna valaki ajánlani olyan boltot Budapesten, ahol kaphatok jobb első és hátsó ablaktörlőlapátot Honda Jazzhez? Például a budakalászi Corában tudtam venni Beru gyártmányú bal elsőt, de a másik kettőt nem... legalábbis mindegyiknek a hátuját kiolvastam, ahol a márkák vannak felsorolva, de nem volt köztük a HJ. Próbáltam "univerzálisat" is, de nem tudtam használni, még úgy sem, hogy a gumiszálat kiszedtem belőle mert nem olyan a profilja, minta HJ-nek.
Nekem biztos megfordult a rendszerben, mert nyáron töltöttem rá és 1-2 hete mértettem meg.
De csodálkoznék, ha 300 km alatt a tied nem keveredett volna el rendesen. Mondjuk nem vagyok szakértő, ezt hozzátenném. Szóval garanciát nem vállalok :-)
Az hogy váltóhiba, vagyis néhány alkatrészt nem terveztek elég tartósra, ezért elkoptak, ez okozza a problémát, érdekes megközelítés. Erről a problémáról csak 1-2 esetben hallottam itt a fórumban.
Ha ez így lenne, akkor a Jazz-ek nem csak 1-2 ezrelékének vagy tíz-ezrelékének, (ki tudja) kellene ezt a jelenséget produkálni, hanem bizonyos kilométer elfutása után legalább 99%-ának. Kérdés az is, hogy mi az a futott kilométer küszöbhatár, ahonnan ez már tömegesen előfordulna? Ahhoz képest, hogy Mo-on már több mint 8 éve futnak ezek a kocsik, és csak elvétve lehet ilyeről hallani, nem tűnik tömegesnek.
Az én kocsim pl. most lesz márciusban 8 éves, még nem produkált ilyet.
Úgy vagyok vele, a Hondától ez elég pancser dolog lenne, ha így gyártanák termékeiket.
Ja jaa bízom benne én is,h nem jön még el a jégkorszak..:-),de akkor szted már megfordult a rendszerben az anyag(nem akarok naponta méretni a kúton)kb 300 km-t mentem azóta,s sajna nincs napi szinten használva,csak ezért parázok.Köszi!
lehet hogy így konkrétan 2 hónap után már mindegy, de az én jazzem is pont ugyanezt produkálta (rükverc szerű hang gyorsítás közben már 2-3000-es fordulat környékén is) és egy szervízes ismerős rávilágított, hogy ez egyrészt váltó probléma, másrészt ezt kiterjesztett garanciában javítják (ingyen!). ez néhány alkatrész garanciális cseréjét jelenti, amiket nem terveztek elég tartósra és elkoptak.
7 vagy 8 éves korig jó ez a garancia (fejből nem tudom) nekem még negyed évem van kb belőle, szóval éppen jól jött ki.
Én nyáron öntöttem, kb. 1 dl desztvizet a gyárihoz, ami múlt évben ha jól emlékszem -30 valahány fokos volt és most -28 fokos a fagyállóm, amivel azt hiszem jó eséllyel átvészelem a telet itthon.
Szerintem nyugodtan öntsd bele. A nagyobb benzinkutakon ingyen megmérik refraktometerrel a fagyáspontját a hűtővíznek, csak kérni kell. Én múlt héten egy MOL kútnál nézettem meg.
Sztetek,ha a -45 fokig jó fagyállóhoz öntök 1,5 dl desztvizet a kiegyenlítő tartályba,milyen gyorsan keveredik össze,s kb hány fokosra áll be?Köszi szépen!
Sziasztok. Lenne par kerdesem, valaki biztos tud segiteni. 1es jazz aktivszen tartalya hol talalhato? A tuzfalon az a szogletes? Ha lecsavarom a tanksapkat a szentartalybol is elmegy a nyomas? 2 szal vezetek megy az evap szelepre, ha lehuzom akkor dob hibakodot beinditas utan? 1 nap allas utan nagyon csattog valami a motorterben hidegen foleg gyorsitaskor. 3-4 ora allas utan nem csinalja. Arra gondolok, hogy akkor meg keves a benzingoz azert nem csattog. Le akarom engedni a nyomast vagy lekotni a szelepet hogy biztos legyek benne, hogy az evap a hibas. Szervizbe hiaba megyek mert 1 nap allas utan hallhato. Meg az utasterbe is nagyon hallatszik. Mar szegyellek hidegen kimenni vele az utcara.
Jol latod :-)
Ha jol emlekszem a kesztyutarto alatti reszt kellett leszedni.
Ehhez par csavart kellett kicsavarni. Ezenkivul a jobb sarokban
levo fuggoleges hosszukas muanyag karpitot
kellett leszedni, ami csak patentos.
Csak most olvastam a hozzászólásokat. Köszönöm a segítséget!
Lehet, hogy én vagyok nagyon ügyetlen, de a kerékjárat felöli csavarok közül csak egyet sikerült megtalálni és kiszedni. A másik is érzem, hogy fogja, de nem férek hozzá. A kerékjáratban lévő műanyag burkolatot már félrehajtottam az útból, látom is a csavart, ami fogja még a lökhárítót, de nem férek a csavar fejéhez. Ennek is van valami trükkje?
Köszi a segítséget, azt már látom, hogy meg lehet csinálni, de nem igazán látom magam elött hogyan lehet kivezetni. Mert belemenni az ajtóba vezető kötegbe szerintem csak a kárpit megbontásával lehet, nem?
Én elég sokat küszködtem mire sikerült találnom rést az érzékelő kivezetésnek. Végülis a jobb oldalon dugtam ki, ahol az ajtóba mennek ki a vezetékek. A gumi szigetelés alatt dugtam ki és innen tovább egy kis résen keresztül a jobb oldali sárvédő lenmez alatt előre a motortéren át az első lökhárító aljára ragasztottam pillanatragasztóval. A kijelzőnek nem találtam értelmesebb helyet, mint a váltó előtti tároló rekesz.
A lényeg, hogy van működiő a külső hőmérőm. A belső érzékelőt zavarja a lábfűtés, de az annyira nem fontos.
Tűzfal jobb oldalán át lehet vezetni. Én az előző autómba a vezető oldali ajtónál vezettem ki és az érzékelőt az ajtó zsanérok elé, a sárvédő alá ragasztottam fel.
Sziasztok,
Mivel ez az els telem a Jazzünkel most kezd hinyozni a küls hmérsékletet mutató óra hiánya. Gondoltam hogy utólag tennék bele valamilyet. Csak az lenne a kérdésem merre lehetne átvezeni a szondát a motortérbe? Esetleg valaki már eszkábált ilyesmit az autójába?
A sorba kötött izzót eddig motorkerékpár akku töltésénél alkalmaztam. Helyette ma már csepptöltőt használok. Igen, ez nekem is járt a fejemben, hogy elég csak az egyik pólust levenni az akkuról.
Nekem a másik autóm francia. A torziós megoldású hátsó rugózás valóban szokatlan megoldás, anyagilag valóban nem gazdaságos a spirálrugós kialakításhoz viszonyítva, viszont amíg jó, addig nagyon kellemes, helytakarékos, szabályos és nagyméretű csomagteret biztosít. A kocsi rugózása kis mérete ellenére is kellemes lágy (Saxo), és ezzel szemben stabilitása mégis extrém módon tökéletes.