Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Jazzig Creative Commons License 2010.12.16 0 0 38477

Kiráj!

Előzmény: almacsiga (38476)
almacsiga Creative Commons License 2010.12.16 0 0 38476

A 64/40 már átfed, de a bal oldali 64-es a 40-es előtt jár, úgyhogy ez egyáltalán nem probléma. Eredetileg én sem akartam ilyen hosszút balra, de éppen ez volt az üzletben. Gondoltam kipróbálom és nincs vele semmi gond.

Előzmény: Jazzig (38475)
Jazzig Creative Commons License 2010.12.16 0 0 38475

Ember! ez eszembe se jutott volna, hogy 64/40.

A 60/40 éppen tökéletesen elfér egymás mellett, nincs egyik följebb mint a másik, kb 1 cm marad köztük.

De a lényeg, hogy NINCS kis háromszög kimaradva, NINCS felfelé kúszó vízcsík sehol! Egyszerüen szuper.

Előzmény: almacsiga (38474)
almacsiga Creative Commons License 2010.12.15 0 0 38474
Nem tudnak összeérni, mert a bal oldali mindig felül van. Nekem 64/40-es kombinációm van.
Előzmény: calamites (38473)
calamites Creative Commons License 2010.12.15 0 0 38473

nekem is nagyobb volt jobb oldalon, de inkább kisebbet választottam, mert féltem, hogy összeér

Előzmény: Jazzig (38472)
Jazzig Creative Commons License 2010.12.15 0 0 38472

Megfogadtam a tanácsod, sőt: 60-40 lapátokat tettem fel! Kicsit nyers még, de szupi.

Előzmény: calamites (38469)
calamites Creative Commons License 2010.12.12 0 0 38471

Mondjuk én 192 centi vagyok, és ezért fontos, hogy előttem magasan töröljön.

 

Én nem az alapján vettem, hogy rá van-e írva hogy jó a Jazz-hez, hanem a méretet, és a felfogatást nézem.

Előzmény: P*istD (38470)
P*istD Creative Commons License 2010.12.12 0 0 38470

nem rossz ötlet!

Előzmény: calamites (38469)
calamites Creative Commons License 2010.12.12 0 0 38469

nekem elől 60/35-ös kombináció van, és eddig ezzel a legjobb a hatás

Előzmény: NevemTeve (38468)
NevemTeve Creative Commons License 2010.12.12 0 0 38468

Na most már tényleg kíváncsi leszek, mi lesz ebből... mihelyt eljutok egy boltba...

Előzmény: P*istD (38467)
P*istD Creative Commons License 2010.12.12 0 0 38467

Ne, nem jól látod :-)

A hátsó 35cm-es és úgy nézem, hogy a lapátból ki kell venni a középső műanyag részt, mert csak a vékony rúdnak kell lennie, ebbe fog bepattanni a gyári rész.

Előzmény: NevemTeve (38466)
NevemTeve Creative Commons License 2010.12.12 0 0 38466

Köszi, kipróbálom! (Ugye jól látom, hogy a hátsó ugyanolyan, mint a jobb első?)

Előzmény: P*istD (38465)
P*istD Creative Commons License 2010.12.12 0 0 38465

Szia!

A bal oldali 50cm a jobb oldali 38cm de vehetsz rá 40-est is, elfér.

Én a mérete után vásároltam, meguntam nézegetni a sok apróbetűs kiírást rajta ;-).

A választottam BERU lett és szintén a corában vettem, a Fótiban.

Üdv.

Előzmény: NevemTeve (38464)
NevemTeve Creative Commons License 2010.12.11 0 0 38464

Tudna valaki ajánlani olyan boltot Budapesten, ahol kaphatok jobb első és hátsó ablaktörlőlapátot Honda Jazzhez? Például a budakalászi Corában tudtam venni Beru gyártmányú bal elsőt, de a másik kettőt nem... legalábbis mindegyiknek a hátuját kiolvastam, ahol a márkák vannak felsorolva, de nem volt köztük a HJ. Próbáltam "univerzálisat" is, de nem tudtam használni, még úgy sem, hogy a gumiszálat kiszedtem belőle mert nem olyan a profilja, minta HJ-nek.

almacsiga Creative Commons License 2010.12.10 0 0 38463

Nekem biztos megfordult a rendszerben, mert nyáron töltöttem rá és 1-2 hete mértettem meg.

De csodálkoznék, ha 300 km alatt a tied nem keveredett volna el rendesen. Mondjuk nem vagyok szakértő, ezt hozzátenném. Szóval garanciát nem vállalok :-)

 

Előzmény: Csabás (38461)
vidi313 Creative Commons License 2010.12.10 0 0 38462

Az hogy váltóhiba, vagyis néhány alkatrészt nem terveztek elég tartósra, ezért elkoptak, ez okozza a problémát, érdekes megközelítés. Erről a problémáról csak 1-2 esetben hallottam itt a fórumban.

Ha ez így lenne, akkor a Jazz-ek nem csak 1-2 ezrelékének vagy tíz-ezrelékének, (ki tudja) kellene ezt a jelenséget produkálni, hanem bizonyos kilométer elfutása után legalább 99%-ának. Kérdés az is, hogy mi az a futott kilométer küszöbhatár, ahonnan ez már tömegesen előfordulna? Ahhoz képest, hogy Mo-on már több mint 8 éve futnak ezek a kocsik, és csak elvétve lehet ilyeről hallani, nem tűnik tömegesnek.

Az én kocsim pl. most lesz márciusban 8 éves, még nem produkált ilyet.

Úgy vagyok vele, a Hondától ez elég pancser dolog lenne, ha így gyártanák termékeiket.

 

Előzmény: dw1 (38460)
Csabás Creative Commons License 2010.12.10 0 0 38461

Ja jaa bízom benne én is,h nem jön még el a jégkorszak..:-),de akkor szted már megfordult a rendszerben az anyag(nem akarok naponta méretni a kúton)kb 300 km-t mentem azóta,s sajna nincs napi szinten használva,csak ezért parázok.Köszi!

 

Előzmény: almacsiga (38459)
dw1 Creative Commons License 2010.12.09 0 0 38460

lehet hogy így konkrétan 2 hónap után már mindegy, de az én jazzem is pont ugyanezt produkálta (rükverc szerű hang gyorsítás közben már 2-3000-es fordulat környékén is) és egy szervízes ismerős rávilágított, hogy ez egyrészt váltó probléma, másrészt ezt kiterjesztett garanciában javítják (ingyen!). ez néhány alkatrész garanciális cseréjét jelenti, amiket nem terveztek elég tartósra és elkoptak.

 

7 vagy 8 éves korig jó ez a garancia (fejből nem tudom) nekem még negyed évem van kb belőle, szóval éppen jól jött ki.

Előzmény: leonel (38159)
almacsiga Creative Commons License 2010.12.09 0 0 38459

Én nyáron öntöttem, kb. 1 dl desztvizet a gyárihoz, ami múlt évben ha jól emlékszem -30 valahány fokos volt és most -28 fokos a fagyállóm, amivel azt hiszem jó eséllyel átvészelem a telet itthon.

Szerintem nyugodtan öntsd bele. A nagyobb benzinkutakon ingyen megmérik refraktometerrel a fagyáspontját a hűtővíznek, csak kérni kell. Én múlt héten egy MOL kútnál nézettem meg.

Előzmény: Csabás (38458)
Csabás Creative Commons License 2010.12.09 0 0 38458

Üdv mindenki!

Sztetek,ha a -45 fokig jó fagyállóhoz öntök 1,5 dl desztvizet a kiegyenlítő tartályba,milyen gyorsan keveredik össze,s kb hány fokosra áll be?Köszi szépen!

R_ick Creative Commons License 2010.12.08 0 0 38457

Már megoldódott.

Előzmény: R_ick (38456)
R_ick Creative Commons License 2010.12.07 0 0 38456
Sziasztok. Lenne par kerdesem, valaki biztos tud segiteni. 1es jazz aktivszen tartalya hol talalhato? A tuzfalon az a szogletes? Ha lecsavarom a tanksapkat a szentartalybol is elmegy a nyomas? 2 szal vezetek megy az evap szelepre, ha lehuzom akkor dob hibakodot beinditas utan? 1 nap allas utan nagyon csattog valami a motorterben hidegen foleg gyorsitaskor. 3-4 ora allas utan nem csinalja. Arra gondolok, hogy akkor meg keves a benzingoz azert nem csattog. Le akarom engedni a nyomast vagy lekotni a szelepet hogy biztos legyek benne, hogy az evap a hibas. Szervizbe hiaba megyek mert 1 nap allas utan hallhato. Meg az utasterbe is nagyon hallatszik. Mar szegyellek hidegen kimenni vele az utcara.
almacsiga Creative Commons License 2010.12.06 0 0 38455
Jol latod :-)
Ha jol emlekszem a kesztyutarto alatti reszt kellett leszedni.
Ehhez par csavart kellett kicsavarni. Ezenkivul a jobb sarokban
levo fuggoleges hosszukas muanyag karpitot
kellett leszedni, ami csak patentos.
Előzmény: kisEmber (38452)
JazzES05 Creative Commons License 2010.12.06 0 0 38454

Én kérek elnézést! Megoldottam.

Mégegyszer köszönöm a hasznos tanácsokat!

 

 

Előzmény: JazzES05 (38453)
JazzES05 Creative Commons License 2010.12.06 0 0 38453

Kedves xhorvathx és Hornet-007!

 

Csak most olvastam a hozzászólásokat. Köszönöm a segítséget!

Lehet, hogy én vagyok nagyon ügyetlen, de a kerékjárat felöli csavarok közül csak egyet sikerült megtalálni és kiszedni. A másik is érzem, hogy fogja, de nem férek hozzá. A kerékjáratban lévő műanyag burkolatot már félrehajtottam az útból, látom is a csavart, ami fogja még a lökhárítót, de nem férek a csavar fejéhez. Ennek is van valami trükkje?

 

Előzmény: xhorvathx (38426)
kisEmber Creative Commons License 2010.12.06 0 0 38452

Sziasztok,

Köszi a segítséget, azt már látom, hogy meg lehet csinálni, de nem igazán látom magam elött hogyan lehet kivezetni. Mert belemenni az ajtóba vezető kötegbe szerintem csak a kárpit megbontásával lehet, nem?

 

almacsiga Creative Commons License 2010.12.06 0 0 38451

Én elég sokat küszködtem mire sikerült találnom rést az érzékelő kivezetésnek. Végülis a jobb oldalon dugtam ki, ahol az ajtóba mennek ki a vezetékek. A gumi szigetelés alatt dugtam ki és innen tovább egy kis résen keresztül a jobb oldali sárvédő lenmez alatt előre a motortéren át az első lökhárító aljára ragasztottam pillanatragasztóval. A kijelzőnek nem találtam értelmesebb helyet, mint a váltó előtti tároló rekesz.

A lényeg, hogy van működiő a külső hőmérőm. A belső érzékelőt zavarja a lábfűtés, de az annyira nem fontos.

Előzmény: kisEmber (38449)
R_ick Creative Commons License 2010.12.05 0 0 38450

Tűzfal jobb oldalán át lehet vezetni. Én az előző autómba a vezető oldali ajtónál vezettem ki és az érzékelőt az ajtó zsanérok elé, a sárvédő alá ragasztottam fel.

Előzmény: kisEmber (38449)
kisEmber Creative Commons License 2010.12.05 0 0 38449
Sziasztok,
Mivel ez az els telem a Jazzünkel most kezd hinyozni a küls hmérsékletet mutató óra hiánya. Gondoltam hogy utólag tennék bele valamilyet. Csak az lenne a kérdésem merre lehetne átvezeni a szondát a motortérbe? Esetleg valaki már eszkábált ilyesmit az autójába?
vidi313 Creative Commons License 2010.12.04 0 0 38448

A sorba kötött izzót eddig motorkerékpár akku töltésénél alkalmaztam. Helyette ma már csepptöltőt használok. Igen, ez nekem is járt a fejemben, hogy elég csak az egyik pólust levenni az akkuról.

Nekem a másik autóm francia. A torziós megoldású hátsó rugózás valóban szokatlan megoldás, anyagilag valóban nem gazdaságos a spirálrugós kialakításhoz viszonyítva, viszont amíg jó, addig nagyon kellemes, helytakarékos, szabályos és nagyméretű csomagteret biztosít. A kocsi rugózása kis mérete ellenére is kellemes lágy (Saxo), és ezzel szemben stabilitása mégis extrém módon tökéletes.

 

Előzmény: BekeToni (38446)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!