Kár találgatni. Emeld meg a kérdéses oldalt, bakold alá, szereld le a kereket, és kérj meg valakit, hogy gázt adjon. Nem lesz semmi baj, ezért van a differenciálmű. Te meg ezalatt fülelj a forgó keréknél!
Jazz-es lévén segítséget szeretnék kérni. Most lesz 6 éves az autó és olyan probléma jött ki rajta pár hete, hogy kb. 60-90 km/h sebesség között általában egyenes futásban csikorgó hang jön a futómű felől ami kormány mozdulatra megszűnik, majd egyenes szakaszon megint rákezdi (nem fékezésnél adja). Városi és autópálya tempónál nem tapasztalom. Mi lehet ez?
Ha a Tóni javaslata nem segít, akkor én szívesen elküldöm annak a szerelőnek a számát, aki nekem segített. (Szfv. Béla úti temetőtől nem messze a Fiskális úton van a szerviz.)
Elsődlegesesen azt gyanítom, a testeléssel lehet gond. Nézd át a fő testkábelek kontaktusait, - az akkumulátor és a karosszéria között, - aztán a karosszériát a váltóval összekötő kábelét, bal oldalt alul, - és a jobb oldalon motorblokkal összekötő test kábelt. Elmondásod alapján, ezen kívül lehet még hőérzékelő hiba is…
Nekem egy olyan jellegű problémám lenne a 2004-es Jazz-el, hogy kicsit furán nehézkesen indult, megmérettem az akksit, mert arra gyanakodtam, és tényleg a gyári 6 éves akksi kissé már megadta magát, tehát az akkumulátor cserélve lett egy teljesen újra!
...de sajnos ezekben a hideg időkben alig akar elindulni az autó, már 4-5 C foknális eléggé dadogosan nehézkesen indul, s amikor egyik reggel -3 és -4 C fok volt, akkor aztán tényleg alig indult el, csak második indításra, és az első sikertelen indulásnál még a riasztó is besippantott egyet!!
Nekem úgy tűnik, hogy amikor napközben 10 -15 C fokban indítom, akkor rendesen indul!!!
Szerintetek mi lehet a gond???
Illetve volt már itt a topicban egy "vezető ülés mozog" rész de nem találom... Tud valaki nekem szerelőt írni Fejér megye - Székesfehérvár vonalában, vagy akár Bp-en akivel ezt meg tudom csináltatni???
Kössz, az izzó tippeket. Nagyon kiváncsi vagyok meddíg bírja ez a német izzó, így, hogy +50%-os és még olcsó is. Az Jazz eredeti gyári német izzója jól vizsgázott, csak nem plusszos, az a baj. (Meg az, hogy visszaszereltem a lámpába annélkül, hogy felírtam volna a gyártója nevét. (Az biztos, hogy NEM VESZEM KI megnézni!)
Hát tegnap cserbenhagyott az autóm. A riasztóm még bezárta az ajtókat, csak kinyitni nem akarta. Valószínűleg az elem merült le a távirányítóban és elveszítette a nyitókódot a riasztó.
Szerencsére a közelben volt egy autószerelő műhely, ahol egy srác segített kikapcsolni a riasztót. (Központi zár még működik így az ajtók nyitódnak.)
Elemcsere után már csak újra kell tanítani a riasztót és minden a régi lesz. Így vihetem vissza autót a szervizbe...
Az előbb lemértem a fénycsóvát 50 méter megvan, akkor nem rossz ez a fény csak az autóban tűnik rövidnek.Biztos velem van a baj. Állító csavarokhoz nem is fértem hozzá, de lehet , hogy nem is baj, ha nem piszkálok bele!
Kuplung nyikorgashoz: Legutobbi probalkozasom: Kernite Lubra K CC lancokhoz es drotkotelkhez hasznalatos erosen kotodo kenoanyag. Ez az eddigi rekorder. Mar tobb mint 4 hete birja es meg nem nyikorog. Nyilvan ez sem fogja megoldani a problemat veglegesen, de ha tobb honapot kibirna akkor megerne rendszresen kezelni. Egyebkent ezen a linken valosaghu helyzeteben lathatod az alakatreszeket, tenyleg kozel fuggoleges: <a href="http://www.hondaoriginalparts.com/honda_car_parts_selection_pfk.php?block_01=17SAA401&block_02=M__0300&block_03=20528" target="_blank">[clutch release fork]</a> (A linket valamelyik korabbi hozzaszolasbol szereztem. Koszonet erte, nagyon hasznos. )