Ez egy nagy átverés. Nyáron én is kérdeztem a fehérvári Hondát ők is hasonlóan magas árat mondtak. Végül egy kollégám csinálta meg a szelep hézag állítást, cserébe neki adtam a hőálló szerelőpasztát (1000 Ft), amiből csak 2 borsónyit kellett tenni a hengerfejre.
Miután én felesbe járok E85-el így az EGR szelepem sem koszolódik el.
A pirossal bekarikázott állítóművet kell tekerni. Egy jó hosszú szárú, nagy fejű csillagcsavarhúzóra lesz szükség. Csak sötétben, fal előtt, bekapcsolt tompítottal állítsd, hogy jól lehessen látni a beavatkozás mértékét. A White Hammer +50%-os.
Három hete, 4000 km óta világít a White Hammer német gyártmányú tesztgyőztes izzó. Ha jól emlékszem, 1800 volt párja a Homasitában. Tényleg nagyon szép. erős fénye van. Már most jobban megérte, mint a Tungsram Megalight, mert az 3990-ért 7000 km-t bírt. Majd beszámolok, ha kiégett.
Nekem, mikor hazahoztam anno, az első dolgom volt, hogy feljebb húztam a foncsort, mert annyira rövid volt a bevilágított szakasz. Este jöttünk vele haza, és nem mertem 80-nál többel menni.
Nekem szeptemberben 11-12 ezer Ft körül csinálták a fojtószelep tisztítást. A szelephézag állításhoz kérdés, hogy kell-e a tömítéseket cserélni. Pl. a Láng Autó honlapján rákeresve 10-20 ezer környékén lehet szelepfedél tömítés készletet kapni.
Kaptam egy érdekes árajánlatot szelephézagállításra és EGR tisztításra: 18 ezer munkadíj + 34 ezer anyagköltség (szelepfedél tömítés, szívócsonk tömítés, EGR csavar). Indokolt lehet szerintetek? Nekem erősen lehúzósnak tűnik ..
Nekem megfelel a Jazz fényereje. Biztos, hogy van jobb is, nem vitatom. Én alapból a nullás magasságon használom. Ha tele van pakolva, akkor szoktam 1-esre állítani, hogy kevésbé vakítsa a szembejövőket.
Most egy sima H4-es Hella-t vettem bele. Még nem próbáltam éjszaka, majd kiderül mit tud.
Az 1700 Ft-on kívül megspóroltam a telefonos egyeztetést és a szervízbe mászkálást is :-)
Pontosan nem mértem, de kb annyi lehet, de nekem az elég rövidnek hat. Igaz, a kresz is azt irja, hogy legalább 40 méter legyen. De hát a féktáv ennyi 100km/h ról. KB. Jó sötétben ne menjek 100al, de akkor is . Esőben meg még rosszabb. Hétvégén lemérem pontosan .
Szia! Kerestél 1700 ft-ot. Ma voltam a szallerbeknél, 2 db fényszóró izzó csere +2 db első helyzetjelző izzó csere munkadíj bruttó 3450 huf. Húsz perc alatt kicserélték.
Gratula! Megkérdezhetem, hogy te elégedett vagy a Jazz fényével? Nekem mintha rövid lenne a csóvája ! El vittem beállíttatni és ott azt mondták, hogy jól van beállítva(pedig 1-esre állítottam a fülkében a beállítóját, hogy lejjebb legyen). Sőt állítani akart rajta a szerelő és teljesen fel van tekerve.
Tegnap kicseréltem a bal első fényszóró izzót. Kicsit féltem a korábban olvasott rossz tapasztalatok miatt. Nem mondom, hogy egyszerű volt, de első nekifutásra fél óra alatt megoldottam. Annyira azért nem volt szörnyű. Sokat segítene, ha több hely és jobban látható lenne, de végülis teljesen logikus minden. Azt tart sokáig, amíg kitalálja az ember, hogy hogyan férjen hozzá. Én majdnem teljesen leszedtem a kérekjárati műanyag borítást (5-6 műanyagpatent, 3 lemezcsavar és egy 4. csavar. A csatlakozó könnyen lejött. A gumiborítást határozottan le kellett húzni. Legtöbbet az izzórögzítő fém kerettel szórakoztam, hogy rájöjjek, hogyan kell kiakasztani. Mondjuk visszarakni nehezebb volt az izzót, hogy illeszkedjen a fémkeret elé. A gumiborítás visszarakása sem egy leányálom, mert eléggé útban van egy vastag kábelköteg. Most, hogy tudom, hogyan kell csinálni legközelebb biztosan gyorsabb lenne.
Közben találtam egy pontos leírást, itt: http://candlepowerinc.com/pdfs/H4_9003.pdf Eszerint a 9003, DOT, és HB2 Észak-Amerikában kötelező előírások és van különbség a H4-hez képest. Európában a H4 is jó. Vettem is egy H4-es Hella-t.
"Ezek néhány extrém megoldástól eltekintve szinte kivétel nélkül H4-es, újabb nevén HB2 vagy ISO9003-as izzókat tartalmaznak. Ilyen esetben a H4 bi-xenon szettek alkalmazása helyes fényszóróbeállítással vakításmentes, nagy fényerejű, magas láthatóságú világítást eredményeznek úgy tompított, mint fényszóró üzemmódban."
Izzó kérdés. Kiégett az egyik első fényszóró izzóm 7 év, 130000 km után. A kézikönyv szerint 12V, 60/55W H4/HB2-es izzó kell bele. Az üzletben, ahol voltam nem tudtak adni H4/HB2-t, csak sima H4-et. Tudja valaki mi a különbség ? Elég a sima H4 ? A Wikipedia szerint ez csak egy amerikai szabvány és Európában nincs rá szükség. Előre is köszönöm a tanácsokat.
Prevent hűtőfolyadékot nyugodtan ráönthetek a gyárira??Az írják,h szilikát tartalmu fagyálóval nem keverhető..gondolom a gyári sem az,de megerősítést elbírnék..köszi!
2005-ös 1.2Cool Jazzem van. Kiégett a jobb első helyzetjelzőm, volt már ilyen gondoltam és kicseréltem. Csakhogy az új izzóval sem megy. Vezeték szakadás vagy esetleg van valami tippetek mi lehet a probléma? (van külön a jobb oldali helyzetjelzőnek biztosítéka?) Előre is köszi a válaszokat.