Itt nekem valami nem stimmel. Hogy jön ide Svédország meg Athén.
Nem úgy volt ,hogy a VT meg a Nográd kap 10-10 V7000-est? És milyen kocsik nem jöttek meg Svédországból??? Valamint ,hogy kerültek ide az Athéni volvok???
Nem tudom, nekem személy szerint nem tetszenek, kissé olyan MAN kinézetük van... A genfiek jobban hasonlítanak a mi buszainkra. Ez egyébként melyik típus?
Hát nem teljesen az van amit mondtál, de ebbe ne menjünk bele. A vásárláskor a / pirosak / még nem volt lehetőség a genfi beszerzésre. Az később jött mint lehetőség. És mivel jobb állapotban voltak, célszerű volt velük kezdeni, mivel a pirosakon sok átalakítási, felújítási munka van. pl a negyedik ajtó beépítése.......
Üdv! Itt is felteszem a kérdést, hátha valaki válaszol: A sárgakapaszkodós nógrádos Volvo 7700A (7000A?)-kat honnan hozták? Nem Genfből, azokat megismerem.
Köszi. Egyébként nem arról volt szó még néhány hónappal ezelőtt, hogy ezeket csak alkatrésznek használják majd? Furcsa, hogy ott a rengeteg genfi Volvo, és akkor ezeket újítgatják... (mondjuk gondolom ez a megoldás olcsóbb)
Nem a genfiek nem készültek el, hanem a svédországból hozott kocsik nem lettek készen, és a papírjaik is több ideig intéződnek mint kellene. Ezért kaptak fóliát az albás kocsik. Az eredetileg 3 ajtós svéd buszok 4 ajtóssá válnak és nyitható ablakuk is lesz. Nemsokára azok is feltűnnek pesten.
A KVW rendszámúak Genfi volvok sajnos nem tudom, hogy pontosan mennyi idősek 5 és 8 között lehetnek, de ez nem biztos. Ezeket a buszok a Nográd Volán vásárolta. És az Alfa busznál lettek BKV kékre fényezve.
A JOX rendszámúak Alba volános járművek (előtte pedig, ha jól tudom Athénban szolgáltak), csak kölcsönbe kapta a Nográd Volán, mivel még nem készült el az összes Genfi volvo. A buszok érdekessége, hogy nem fényezték át őket, csak átmatricázták, ezért lettek sötétebb kékek. (Ez látszik is a lenti fotón)