Én tegnap cseréltem ki a jobboldali izzót ugyyanez miatt.
Kell venni egyet az autós boltban, de mielőtt megnézegetnéd - nem szabad megfogni az üvegbúráját! mert akkor tönkremegy - állítólag. Én megemeltem az emelővel a jobboldalt, kivettem 4 patentot a sárvédőnél, és így jututtam a lámpatest hátuljához. Ott lehúztam az izzóról a csatlakozóját, előtte az indexét is, hogy több helyem legyen, aztán levettem a porvédő gumiharangot, érzésre - mert nem látni - kiakasztottam a rögzítő rugót és kivettem az izzót. Aztán mindez visszafelé az újjal.
Osram 60/55 normál.
Nem gáz ;-) biztosan nem autóvillamossági szerelő vagy (ugye akkor tényleg gáz lenne), hanem más, jó kereskedő, alpinista munkavégző, adószakértő, vagy állatorvos stb stb, ahhoz meg más nem értm még a legalapvetőbb szinten sem.
Én a magam részéről maradtam a gyári méreteknél, bár sokan bátran felteszik a 6" -os felnit is. Az 5,5x15, 4x100x56mm ET45 megjelölés pontos, ez egyaránt vonatkozik az acél és az alufelnire is.
...pl. egy Dezent L vagy Dezent RE alufelni 6 coll ET44 5,5 coll ET45 helyett a több adat (4*100*56) egyezik. Az autogumibolt.hu-n van egy jópofa kalkulátor, itt azt mondja hogy 5mm-rel bentebb lesz a kerék belső szélének helyzete az eredetihez képest és 7 mm-rel kintebb lesz a kerék külső szélének helyzete az eredetihez képest. Ez gáz?
szia vfan, nekem ma hajnalban törték be a hátso pici ablakomat. Vittem a budafoki utra, ott kellett hagyni délutánra megcsinálták. 15000-be fájt. SZép munkát végeztek Telefonszámuk 203 2180. (Azt mondta a srác egy suzukit is ugyanigy törtek fel szintén ma hajnalban. Ez az uj trendi :(
A téli gumijaim a gyárilag előírt 175/65 R15 84T, tehát ezeknek passzolniuk kellene az új felnire. Ugye a 5,5x15, 4x100x56mm ET45 az mind acél és mind alufelnire igaz, tehát amely kereskedő azt írta volt érdeklődésemre hogy "...A Honda gyári alufelnijének nem tudom a pontos paramétereit, valószínűleg nem is egyezik meg a lemezfelnijével. Erre csak a Honda-tól tud választ kapni." akkor ott ködösítés vagyon avagy még nékem nem jött le hogy a Jazz-ra való gyári specifikációknak megfelelő alufelni specifikációja nem a 5,5x15, 4x100x56mm ET45? :-)
Üdv!
Eladó Honda Jazz-hez 14'-os gyári acélfelni garnitúra hibátlan állapotban. A felni pontos méretét fejből most nem tudom, de ha valakit érdekel, később fényképpel együtt elküldöm mailben. (Elvileg az előző Jazz facelift előtti verziójához való)
Ár: 30eFt.
Érdeklődni: dend kukac freemail pont hu.
Nekem ők csinálták, mikor feltörték a Jazzt: http://www.carglass.hu/ Helyszínre is kimennek. Ha nincs raktáron szélvédőjük, akkor szükség esetén átmenetileg plexit is be tudnak tenni. A hátsó utasajtó üvege 33000 Ft körül volt.
Szevasztok! Ma éjjel betörték a Honda Jazz hátsó szélvédőmet (gyanúsított már van, vallomás nincs). Saját zsebből kell kifizetnem a javítást:( Mit javasoltok, hol tudnak mielőbb beszerelni egy másik hátsó szélvédőt szakszerűen? Kit keressek? (sajnos nincs garázsom, mielőbb kéne a segítség ha már így megjártam)
Itt egy kicsit elszámoltad magad a 6,35mm az 1" eltérésre vonatkozik. Itt csak 0,5" eltérésről van szó, így az ET eltérés 3,175mm-rel kell csökkennie. Azaz 6" széles kerék esetében ET42, és a 6,5" széles kerék esetében jó az ET39.
Úgy látszik, nem olvastad 38119. bejegyzésemet a Megalightról. Most White Hammert tettem bele, kíváncsi vagyok, de csodálkoznék, ha ez sokkal jobb lenne.
Nem az a lényeg, hogy hová esik a felni belső széle, de nem is a csapterpesztés. Az ET alapvető fontossága az, hogy a felni középvonala egy síkban legyen a kerékcsapágy középvonalával. Ezáltal szimmetrikus terhelésnek vannak kitéve a csapágy külső és belső görgői. Az aszimmetrikus terheléstől nagyságrenddel csökkenhet a kerékcsapágy élettartama.
Nekem osram nightbreaker volt. 5-10 ezer km.-t bírt ki kb. Volt régebben valami fehér fényű teszkós az jóval többet de közel se annyit mint egy "sima" izzó.