Keresés

Részletes keresés

Prince Tybalt Creative Commons License 2001.11.14 0 0 149
warez scene group
Előzmény: oz (148)
oz Creative Commons License 2001.11.14 0 0 148
Mi az a Fairlight release?
Előzmény: Prince Tybalt (147)
Prince Tybalt Creative Commons License 2001.11.13 0 0 147
the wait is over ...

3 cd, Fairlight release ...

ejj de szép estém lesz, megyek is haza mindjár :)

jarlaxe Creative Commons License 2001.11.13 0 0 146
én végignyomtam a summonert...télleg nem olyan rossz...most az evil islands-el nyomulok, asse rossz, hasonló a summonerhez...
Előzmény: DonnieBrasco (145)
DonnieBrasco Creative Commons License 2001.11.13 0 0 145
Summoner....
Elég tűrhető, már majdnem végignyomtam.

DB

Geza ba Creative Commons License 2001.11.13 0 0 144
Hat az ev RPG termeset tekinve nem lesz tul nagy versenges... A Poolt eleg nagy bukasnak mondjak (meg az a kiraly install/uninstallja :). Mi jelent meg egyaltalan ezeken kivul ebben az evben?
Előzmény: Ráphul (141)
Ráphul Creative Commons License 2001.11.12 0 0 143
sikerült
Ráphul Creative Commons License 2001.11.12 0 0 142
Tudja valaki mitől történik az INSTANT KILL? Nekem a swallowernél sikerül, mikor még volt 60 HP-ja.
Ráphul Creative Commons License 2001.11.11 0 0 141
Csá mindenki!

Nyomultam egy sort a demoval, és szerintem is OK a grafika a terepen, de az inventory! Hát az csúcs igénytelen. Azok a barna gyúrmaemberek! Más. Nem értettem minek az a sok kis ikon a tárgyleirásnál. Sokkal egyszerűbb, hogy Not usable by...
A harcrendszer kényelmesebb volt a M&M sorozatban, nálam az a fázisreandszer.
Amúgy minden esélye megvan, hogy az év rpg-je legyen.

Cikasz Creative Commons License 2001.11.11 0 0 140
Nemzavar mert nemtudtam...(annyira nemnéztem)
de ha nemlessz ungarisen akkor nemveszem meg :)))
Előzmény: Dauby (138)
BIRDy Creative Commons License 2001.11.09 0 0 139
:D
Előzmény: Dauby (138)
Dauby Creative Commons License 2001.11.09 0 0 138
És az nem is zavar, hogy az IG3-at nem azok készitik, akik az első két részt?

Mert ugye a három az Philos Labs, az első kettő meg Digital Reality játék.

Előzmény: Cikasz (135)
Cikasz Creative Commons License 2001.11.09 0 0 137
Nemazért mondtam, de valszinü, hogy ha lenne magyar nyelve is a gaméknak és 1 picit olcsóbb lenne akkor itthon is SOKKAL nagyobb lenne az eladási adat!!??
vagy nem?
:o
Előzmény: jarlaxe (136)
jarlaxe Creative Commons License 2001.11.09 0 0 136
ne az ő kedvükért tanujj meg...de azért nem árt ha tucc...
Előzmény: Cikasz (135)
Cikasz Creative Commons License 2001.11.09 0 0 135
Lentebb irtatok a warez dolgokról.
Nekem az a véleményem , hogy amig nemképesek MAGYAR nyelven elkésziteni 1 progit addig szarok a fejükre!!!!
Nehogymár én tanuljak meg angolul az ö kedvükért!!!!
AZ IG2-t is megvettem!!!!!!
A 3-at is megfogom...

De bazze cseh orosz meg faszomtuggya milyen nyelven megcsinálják!!!!

tapir2 Creative Commons License 2001.11.09 0 0 134
Üdvözlök mindenkit!
Lehet hogy kicsit OFF leszek, de más működő topicot nem találtam a témával kapcsolatban.
Annak idején kimaradt az életemből a Wizardry 7, és most szeretnék vele játszani. Ha valaki el tudná küldeni, vagy mondani egy helyet ahonnan letölthető, nagyon megköszönném.
Köszönöm.
fulgur Creative Commons License 2001.11.08 0 0 133
No, ez sem saját kútfőből van, de viszont annál érdekesebb, meg hasznosabb... Enjoy! :-))

***Wizardry 8 Class Requirements and Abilities List***

Fighter
*Minimum Requirements*
Strength 55
Intelligence 0
Piety 0
Vitality 50
Dexerity 50
Speed 0
Sense 0

Description:
Fighters are the best overall combantants in all of Wizardry.
While they have no magic, their high hit points and strength
make them effective shock troops. Their intense training allows
them to knock out opponents with a single hit and keeps them
going long after their comrades have fallen. Their uncanny
ability to fight also allows them to go berserk in combat -
a frenzied state that allows them to do double damage, but
leaves them more vunerable to attack themselves. Fighters can
wear almost all armor and use most weapons.

Abilites and Traits:
Stamina Regeneration
May Knock Out Opponents
Berserk Attack Option

Primary Skill:
Close Combant

Other Profession Skills:
Ranged Combat
Sword
Axe
Shield

Starting Equipment:
Buckler Shield
Leather Cuirass
Fur Legging
Sandals
Battle Axe or Longsword

Lord
*Minimum Requirements*
Strength 55
Intelligence 0
Piety 55
Vitality 55
Dexerity 50
Speed 50
Sense 0

Description:
Both an excellent fighter and a pious spellcaster, Lords
are the true crusader knights in Wizardry. While their
combat skills are their primary concern, Lords begin to
learn Priest spells around the fifth level of experiance,
giving them the power to heal as well as harm. Because of
their relugious training, Lords are also able to mysteriously
heal their wounds over time without the aid of magic.

Abilites and Traits:
Heal Regeneration

Primary Skill:
Dual Weapons

Other Profession Skills:
Close Combat
Sword
Dagger

Starting Equipment:
Rapier
Main Gauche
Quilt Tunic
Quilt Legging
Buskins
Steel Helm

Valkyrie
*Minimum Requirements*
Strength 50
Intelligence 0
Piety 55
Vitality 55
Dexerity 50
Speed 50
Sense 0

Description:
A profession open to only female characters, the Valkyrie
is a first-rate lance warrior. Her knowledge of weapons is
vast and her spirt for combat is great. Around the fifth
level of ability, Valkyries begin the stufy of Priest Spells.
Although no one is certain how she does it, the Valkyrie
also has the unique ability to cheat death.

Abilites and Traits:
Cheat Death

Primary Skill:
Polearm

Other Profession Skills:
Close Combat
Mythology
Axe

Starting Equipment:
Spear
Fur Halter
Chamois Skirt
Sandals
Leather Helm

Ranger
*Minimum Requirements*
Strength 50
Intelligence 50
Piety 0
Vitality 50
Dexerity 55
Speed 0
Sense 55

Description:
The nature-lover of Wizardry, the Ranger enjoys a talent
for scouting out things such as secret passaged and hidden
items. Their keen senses allow them to search constantly,
without effort or delay. Much like Robin Hood, a classic
of this profession, rangers are excellent archers. Their
deadly accurate aim allows them to occasionally kill an
opponent with a single arrow. Around the fifth level of
experience, Rangers slowly begin to learn Alchemist spells.

Abilites and Traits:
Ranged Criticals
Searches All The Time

Primary Skill:
Ranged Combat

Other Profession Skills:
Scouting
Bow
Mythlogy

Starting Equipment:
Short Bow
Bundle of Arrows
Suede Doublet
Suede Pants
Buskins

Samurai
*Minimum Requirements*
Strength 50
Intelligence 55
Piety 0
Vitality 50
Dexerity 55
Speed 55
Sense 0

Description:
The true swordsman of Wizardry, the Samurai has dedicated
his or her life to the study of the sword. Their speed and
accuracy helps them to fight their way through most any
situation, occasionally striking multiple times within a
single attack. Those who have faced the Samurai refer to
this as 'Lightning Strike.' Samurai arenever afraid, and
can learn the deadly skill of the critical kill. Their
mystical side allows them to develop Mage spells at around
the fifth level of experience.

Abilites and Traits:
Fearless
Lightning Strike

Primary Skill:
Sword

Other Profession Skills:
Close Combat
Dual Weapons
Critical Strike

Starting Equipment:
Katana
Wakizashi
Robes (U)
Robes (L)
Sandals

Ninja
*Minimum Requirements*
Strength 50
Intelligence 50
Piety 0
Vitality 50
Dexerity 55
Speed 55
Sense 50

Description:
The ultimate assassin, the Ninja is a silent and devout
killer, able to critically kill his opponents with
deadly weapons or his bar hands. The Ninja can also
kill from a distance, throwing objects with such accuracy
that they always penetrate the opponents's armor and
sometimes kill in a single shot. As they grow in experience,
Ninja gradually begin to learn Alchemist spells.

Abilites and Traits:
Thrown Criticals
Thrown Auto-Penetrate

Primary Skill:
Critical Strike

Other Profession Skills:
Close Combat
Martial Arts
Throwing & Sling
Stealth

Starting Equipment:
Shuriken
Ninja Cowl
Ninja Garb (U)
Ninja Garb (L)
Tabi Boots

Monk
*Minimum Requirements*
Strength 0
Intelligence 50
Piety 50
Vitality 0
Dexerity 50
Speed 55
Sense 55

Description:
A wandering soul in search of inner development, the Monk
is a talented spiritual warrior. The Monk also possesses
keen ingiht into the ways of the mind and the body - a gift
that allows him to resist damage and to fight even when blind.
The Monk has also mastered the art of fighting barehanded,
and may critically hit and opponent. The Monk begins to
learn spells from the Psionic spell book around the fifth level.

Abilites and Traits:
Natural Damage Resistance
Effective While Blind

Primary Skill:
Martial Arts

Other Profession Skills:
Close Combat
Critical Strike
Staff and Wand
Stealth

Starting Equipment:
Bo
Shuriken
Robes (U)
Robes (L)
Sandals

Gadgeteer
*Minimum Requirements*
Strength 45
Intelligence 55
Piety 0
Vitality 0
Dexerity 60
Speed 0
Sense 55

Description:
Experts in Engineering, the Gadgeteer can make deadly devices
from mundane items he finds during his travels. His ability
to tinker is so legendary that his objects are sought the
world over - unfortunately, they are often so complex that
none but a Gadgeteer can use them! The Gadgeteer's natural
engineering training has also taught him much about Modern
Weapons and Locks & Traps. All Gadgeteers come with their
own homemade weapon, the Omnigun.

Abilites and Traits:
Merge Items Into Gadgets

Primary Skill:
Modern Weapons

Other Profession Skills:
Ranged Combat
Engineering
Locks & Traps

Starting Equipment:
Bullet Stones
Cloth Shirt
Cloth pants
Sandals
Omnigun Mk 1

Bard
*Minimum Requirements*
Strength 45
Intelligence 50
Piety 0
Vitality 0
Dexerity 55
Speed 0
Sense 55

Description:
Few truly understand the awesome power of a Bard and the
gifts he brings to a party. His ability to play different
enchanted instruments is able to save the party time and
time again when nother else can. (And word has it that
Dominus is home to many such instruments!) His magical
songs can strengthen his friends or damage his foes. He
keeps morale strong, thus improving everyone's health
while camping,and his ability to smooth talk the most
stubborn individual is near legendary.

Abilites and Traits:
Improves Party Camping

Primary Skill:
Communication

Other Profession Skills:
Music
Mythology
Artifacts

Starting Equipment:
Short Sword
Sling
Bullet Stones
Cloth Shirt
Cloth Pants
Poet's Lute

Rogue
*Minimum Requirements*
Strength 0
Intelligence 0
Piety 0
Vitality 0
Dexerity 55
Speed 50
Sense 55

Description:
No one can do a party more financial favor than the Rogue.
Skilled at doing unto other what you would not want done
unto you, the Rogue is the master of breaking and entering,
pick pocketing and lockpicking. Whether it's opening a
trapped chest or lifting a beautiful helm right off someone's
head, the Rogue's is a theif without peer. While they can't
use heavy weapons or armor, Rogues can also be deadly warriors
capable of backstabbing and opponent for extra damage.

Abilites and Traits:
Attacks By Backstabbing

Primary Skill:
Locks & Traps

Other Profession Skills:
Dagger
Dual Weapons
Pickpocket
Stealth

Starting Equipment:
Dagger
Dagger
Throwing Knife
Cloth Shirt
Cloth Pants
Buskins

Priests
*Minimum Requirements*
Strength 0
Intelligence 0
Piety 60
Vitality 55
Dexerity 0
Speed 0
Sense 0

Description:
Long known for their healing powers, Priests are useful to
any party hoping to live for more than a day on Dominus.
Pious, dedicated individuals, Priests give all of their
attention to the study of divine Priest spells. Their
devotion allows them to learn Priest spells quicker than
any other profession. THeir constant contact with a higher
power allows them to pray for miracles - sometimes getting
results that mean the difference between life and death!
Priests are also able to dispel the undead.

Abilites and Traits:
Pray For Miracle
Dispel Undead

Primary Skill:
Divinity

Other Profession Skills:
Mace & Flail
Staff & WAnd
Communication

Starting Equipment:
Robes (U)
Robes (L)
Sandals
Potion of Light Heal
Mace or Quarter Staff

Alchemists
*Minimum Requirements*
Strength 0
Intelligence 55
Piety 0
Vitality 0
Dexerity 60
Speed 0
Sense 0

Description:
Alchemists use their knowledge to benf matter totheir own will.
Alchemists use their high intelligence to concentrate their
studies on their art, allowing them to learn Alchemist spells
faster than any other profession in Wizardry. Since Alchemists
relt on powders, potions, and gestures rather than magic words,
they can still cast spells when silenced. When the party makes
camp, Alchemists often prepare potions while the rest of the
party rests itself for the battle ahead.

Abilites and Traits:
Makes Potions While Camping

Primary Skill:
Alchemy

Other Profession Skills:
Mythology
THrowing & Sling

Starting Equipment:
Short Staff
Robes (U)
Robes (L)
Sandals
Cherry Bomb

Bishop
*Minimum Requirements*
Strength 0
Intelligence 55
Piety 55
Vitality 0
Dexerity 55
Speed 0
Sense 55

Description:
Extremely intelligent and pious individuals, Bishops devote
their lives to pondering ancient knowledge. Pooling the wisdom
of all the schools of magic, Bishops are well-read characters
who can learn any spell. However, becasue of the time required
to study four spellbooks, Bishops learn spells more slowly
than thier specialist counterparts. It is rumored that some
Bishops have chosen to purdue only two of the spellbooks at
a time to increase the pace of their learning in a particular
area. Like the Priest, the Bishop contact with the divine allows
him to dispel undead. The Bishop also has the unique ability
to remove cursed items from party members without casting a spell.

Abilites and Traits:
Remove Cursed Items
Dispel Undead

Primary Skill:
Artifacts

Other Profession Skills:
Alchemy
Wizardry
Divinity
Psionics

Starting Equipment:
Quarter Staff
Robes (U)
Robes (L)
Sandals
Mitre

Psionic
*Minimum Requirements*
Strength 0
Intelligence 55
Piety 0
Vitality 0
Dexerity 0
Speed 0
Sense 60

Description:
Psionics have develpoed their mental powers to a level
that no other profession can hope to possess. So
disciplined are they that they cannot be made afraid,
insane, or turned against their comrades. Their spells
have the ability to influence the mind, read it and
mess with it in general, while their mental power is
so great that they can influence whole groups of creatures
at once. Their intense concentration allows Psionics to
learn mental spells faster than any other profession.

Abilites and Traits:
Fearless
Mental Condition Immunity

Primary Skill:
Psionics

Other Profession Skills:
Communication
Mythology
Mental Magic

Starting Equipment:
Dagger
Robes (U)
Robes (L)
Sandals
Potion of Cure Light Condition

Mage
*Minimum Requirements*
Strength 0
Intelligence 60
Piety 0
Vitality 0
Dexerity 55
Speed 0
Sense 0

Description:
Legendary for their intense, deadly magic, Mages devote their
life's work to manipulating the elements for harm and good
(but mostly harm). Becasue they concentrate on only one
spellbook, Mages learn Mage spells quicker than any other
profession in Wizardry. They have poor hit points and are
limited in the armor and weapons they can use. However,
their powerfull spellcasting makes them ideal for any party.
A lifetime of exposure to magic has made mages sumewhat
resistant to its effects.

Abilites and Traits:
5% Bomus to All Resistances

Primary Skill:
Wizardry

Other Profession Skills:
Fire Magic
Water Magic
Air Magic
Mental Magic

Starting Equipment:
Short Staff
Robes (U)
Robes (L)
Sandals
Scroll of Magic Missles

oz Creative Commons License 2001.11.07 0 0 132
Most találtam egy másik helyet, ahol levélként Magyarországra a következő tarifával számolnak: 4$/megrendelés, 3.5$/szállítás és 6.5$/elem.
Itt csak 44.95$ a game, így összesen 58.95$ + a magyar járulékokra jönne ki a dolog. Bár nem tudom, mit jelent a levélben történő kiszállítás.
Még így is húzós.
Meg tudja valaki mondani, hogy mennyi illetéket, sarcot kell MO-n fizetni az ilyen megrendelésekért?
oz Creative Commons License 2001.11.07 0 0 131
Hát igen, az EBGames szerint 35 dolcsitól indul a külföldre irányuló szállítás + a vám meg áfa (ehhez nem értek, nem tudom mennyi jönne még rá).
Előzmény: fulgur (130)
fulgur Creative Commons License 2001.11.06 0 0 130
Az közel 100 dolcsi lesz, postaköltséggel...
Az azért nem olyan mókás.
Előzmény: oz (129)
oz Creative Commons License 2001.11.06 0 0 129
Én azért szeretem, ha van kézikönyv, miegymás rgy játékhoz. Meghát mostanában már csak teljes gamék szoktak érdekelni, az összes zenével, videóval, satöbbivel. Egy több CD-s gamét meg még nem próbáltam letölteni. Bár amióta ADSL-em van, könnyen jönnek le a száz megák.

Egyszóval én szeretném megvenni a Wiz8-at. Lehet ez lesz az első alkalom, amikor kipróbálom a külföldről történő megrendelést, de még hiszek a csodában.

Prince Tybalt Creative Commons License 2001.11.06 0 0 128
na latod, ezert jo a warez :)

fast, fresh and clean :)

uff,
Tybalt(a)

Előzmény: fulgur (127)
fulgur Creative Commons License 2001.11.06 0 0 127
Én csak azt sajnálom baromira, hogy évente megjelenik max. egy vagy két játék, amiért hajlandó lennék fizetni, sőt, alapvetően az eredeti játékkal szeretnék játszani (legutóbbiak: Baldur2, Arcanum, most Wiz8), és egyszerűen NEM HOZZÁK BE AZ ORSZÁGBA kereskedelmi mennyiségben, csak fél-egy év késéssel, amikorra már persze kínomban beszereztem a warez verziót. (Azért BG2-t megvettem így is, Arcanum is meglesz...) És az a jobbik eset, ha ezek után nem kezdik el magyarítani a cuccot. Láttam egy-két, ékes magyarsággal fordított kézikönyvet, tele helyesírási, meg fordítási hibával. Most erre b...tak el fél évet, hogy ilyen szemeteket adjanak ki??? (OK, vannak üdítő kivételek is, elismerem...) De kérdem én, ki a f@sznak jó ez?
jarlaxe Creative Commons License 2001.11.06 0 0 126
mivel a játékra nincsen garancia, tele van bugokkal: nem mondhatnám hogy fogyasztóként tisztelnek. akkó meg mé fizessek.
Előzmény: Prince Tybalt (125)
Prince Tybalt Creative Commons License 2001.11.06 0 0 125
fulgur, nekem minden esetben tiszta marad a lelkivilagom, nem kell hozza egy megszunt fejlesztogarda.

az internet azert van, hogy mindenki mindenhez hozzajusson ingyen. vegre van egy dolog, amit ha akarnanak se tudnanak leszabalyozni es fizetosse tenni.

consumer enpowerment.
ez a lenyeg.

udv,
Tybalt

u.i.: termeszetesen ehhez hozzatartozik az is, hogy ha valamit ingyer szerzek meg, azt ingyer is adom tovabb. de azt hiszem igy fair, nem ?

Előzmény: fulgur (122)
AZ ÚJ DERVIS Creative Commons License 2001.11.06 0 0 124
Hi!

Egyet értek Fulgurral, mivel orbipapa már 98-ban megmondta, hogy csökkenteni kell a megélhetés költségeit. / alá On the road / Mi ez, ha nem nyílt felszólítás a csórásra???!!!

Amúgy a demó megvan, de megnézni még nem mertem, mert félő, hogy jön a falling down, de nem Májköl "Vénmajom" Döglesszel hanem Dervissel a főszerepben.

Üdv: DERVIS

fulgur Creative Commons License 2001.11.06 0 0 123
Néhány hasznos apróság itt:

http://i45.narod.ru/wiz/

fulgur Creative Commons License 2001.11.06 0 0 122
Ja, és még tiszta is marad a lelkivilágod, hiszen

"Kit b@szok át?"

1. Sir-Tech-et? Nem, mert gyakorlatilag megszűnt.
2. A fejlesztőket személyesen? Nem, már rég kirúgták őket.
3. A Currie házaspárt? Nem, ebből a lóvéból ők már úgysem látnak egy kanyi vasat sem.
4. A Sir-Tech hitelezőit? Azt meg ki nem sz...ja le, biztos valami burzsuj bankok meg vérszopó szállítók.

Előzmény: Prince Tybalt (121)
Prince Tybalt Creative Commons License 2001.11.06 0 0 121
Dauby, hallottal mar a consumer enpowermentrol ? :)

Garantalom, hogy a megjelenes utan max 1 oraval mar "kaphato" lesz magyarorszagon is :)

De szerintem ezt te is tudod :D

Udv,
Tybalt

free warez 4 all
all 4 free warez

Előzmény: Dauby (117)
fulgur Creative Commons License 2001.11.05 0 0 120
A Dark Savant, de nem én. Nincs valakinek rokona a SztAIDS-ben, hogy küldene egy rakománnyal???
Előzmény: DonnieBrasco (119)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!