Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Öki Creative Commons License 1998.12.08 0 0 570
Ubi !

Nekem teccik a Saab 9000. A sport változat pedig egy remekmű!!! Egyébként tiszta forma, gyönyörű vonalvezetés, hideg elegancia. Ha lenne pénzem én is megvenném! :-)))))

Zölduborka Creative Commons License 1998.12.07 0 0 569
Szia Gabika!

Igen, olvastam! :)) Jo regen nem jartal errefele!
Szombaton voltam megnezni egy autot (Saab 9000 CS Aero Turbo Sport:)))) es most penteken visszuk a tulajjal allapotfelmeresre, ha minden OK vele (es nem gondolja meg magat vagy nem adja el addig masnak, mint eddig mar ket Saabos tulaj :(( ), akkor a hetvegen megveszem.:))
Eszmeletlen gyonyoru a verda!
Kivul-belul fekete a Draga es benne van a letezo osszes extra (kiveve az automata valto :), de minden mas igen) es 68 ezer km.
Mar izgulok es totyogok, mint kezdo buzi a gözben! :))


A volt cegemnel ilyen 440/460-as Volvokat nyuztak a kisfonokok 1.8-as es 2.0-as motorokkal, majd amikor lecsereltek oket Peugeot 406-osokra, mindenki visszasirta a Volvokat. Nemelyikben meg 200 ezer km is volt, de nagyon szerettek oket.

Udv.

Ubi
A Saabophil!

Pirítós Creative Commons License 1998.12.07 0 0 568
Szja Gabika!
Valóban felbukkant a láthatáromon egy ijen 460 2.0i. Meg is néztem már: amennyit én látok belőle, nagyon pöpec.
Alapvetően nekem is lyó a véleményem a Volvokról, de sajnos kevés a konkrét információm róluk. Ezért is kérdezősködök.

Szija Gorcsev!
Salyna a 244 a koa miatt nem jöhet számításba. Én csak valamiféle részletfizetési konstrukcióban tudok gondolkodni, azt meg 4-6 évesnél idősebb használtautóra nem lehet.

Hali,
Pirítós

Gorcsev Creative Commons License 1998.12.06 0 0 567
Pirítós: arról nincs. 244DL, 2.1-es nem érdekel :))?
Gabika Creative Commons License 1998.12.06 0 0 566
Piritós kedves !!!!

A svéd autók rulez!!! Azt hiszem ez default..
/Remélem azt Ubi is olvassa..../
Yó választásnak tartom ha ilyen verda mellett
döntöl az esetleges vásárlásnál.....

Pirítós Creative Commons License 1998.12.05 0 0 565
Van itt valaki, akinek van bármiféle információja, véleménye stb.-je
a Volvo 460-ról, azon belül esetleg a 2.0i-ről?
Rigoletta Creative Commons License 1998.12.04 0 0 564
mrcrashman: a rendszámod vége nem véletlenül 800?
Rigoletta Creative Commons License 1998.12.03 0 0 563
MaCS: a TT nekem is nagyon tetszik. Akik már ültek benne azt mondják, hogy elég nyomasztó, mert kicsik az ablakok és elég sötét van benn :-) Én viszont pont az ilyen sejtelmes dolgokat szeretem!

Egyébként az új ASTRA elég pofás lett. Olyan nagyfiús! :-)

Zak Creative Commons License 1998.12.02 0 0 562
Mielôtt meglincselnek a Mitsubishi-tulajdonosok, közlöm, hogy láttam egyet, és bármikor hajlandó vagyok elcserélni a Bravat egy Mitsubishi A6M5-re. :-) Valamint végre kipróbáltam a négyajtóc civic 1.4i -t és le vagyok targiázva tôle. kevesebb biztonságérzetem volt benne, mint a Skoda 120L-ben...
MaCS Creative Commons License 1998.12.02 0 0 561
Halihó!

Rigoletta!
A tesztben az általam idézett eredmények közti eltérés minimális, bőven a tesztelői szubjektivitás határán belül van. (221, 220, 218 pont). Ez nálam azt jelenti, hogy a jelzett autók egyformán jók. Egyedül a májamnak tett jót, hogy az Astra lett a győztes.
A jelzett újságot amúgy nagyon korrektnek tartom.

Az Év autója viszont már más téma. Ott nincsenek kategóriák, ott deklaráltan pofára megy a dolog. Ott nincsenek számok, méretek, adatok, ott az újságírók azt szavazzák meg, hogy melyik kocsi teccik a legjobban nekik.
Anno talán a 928-as Porsche volt az 1tlen sportkocsi, ami nyert. Elég nagy szenzáció volt, és szerintem az a kocsi talán nagyobb durranás volt, mint a TT, ami mellesleg rettenetesen teccik nekem.
Általában családi autókat hoznak ki győztesnek, és mindig sokat nyomnak a latban az eredeti műszaki és vizuális megoldások. A Focus pedig ilyen tekintetben szinte biztos nyerő volt, és lett volna még akkor is, ha nem annyira jó autó, mint amennyira az.

Üdv: MaCS

Rigoletta Creative Commons License 1998.12.02 0 0 560
mrcrashman: hát igen. Akkor marad a CASCO. Azon is bukovári van, meg elég szemetek biztosítóék, de talán nem milliós nagyságrendű így a kár.
mrcashman Creative Commons License 1998.12.02 0 0 559

Nekem az a véleményem hogy ha el akarják lopni, csinálhatsz bármit úgy is ellopják akármi van benne. Közterületfelügyelőnek álcázzák magukat és a egy olyan sárga ivecoval kiemelik és elviszik.
Rigoletta Creative Commons License 1998.12.02 0 0 558
MaCS, Fec: hát nem is tudom. Azt hiszem az ilyen év autója, meg az összehasonlító tesztek néha kissé szubjektívek, na és persze itt is a pénz beszél ugyebár.

Nekem magas, hogy a a FFocus, az Opel Astra és a Peugeot 206-os hogy tudta megelőzni pld. az Audi TT-t.

Az inmobiliserekkel kapcsolatban viszont azt hallottam, hogy az "igazi"-t is ki tudják iktatni, és hogy jelenleg a már említett saválló, elfűrészelhetetlen MultiT-lock a nyerő.

mrcashman Creative Commons License 1998.12.01 0 0 557
Fec

Hát nem tudom miért, most hétvégén próbáltam ki a Focust de nem igazán ragadott magával. Mind külsőleg, mind belsőleg inkább a tervezőt hivatott szolgáni , mint a vezetőt.
A design tényleg új, újak a formák, de a funkcionalitás nem az erőssege az autónak.

Fec Creative Commons License 1998.12.01 0 0 556
Sziasztok!

Most olvastam az Autozine -ban, hogy az ev autojanak (European Car Of The Year 1999) a Ford Focus-t valasztottak.

Ime az eredmenyek:
Ford Focus 444
Opel Astra 272
Peugeot 206 249
Audi TT 235
Volvo S80 175


Egyebkent az ujsag szerint is a Focus a legjobb a kategoriajaban (ebbe az uj Golf is beletartozik).

Pirítós Creative Commons License 1998.12.01 0 0 555
Alfa 146ti?
MaCS Creative Commons License 1998.12.01 0 0 554
Halihó!

A kocsilopásról: a gyári gyújtásblokkolók gyakorlatilag semmit sem érnek. Maximum arra jók, hogy alkalmi tolvajok ne tudják elvinni a kocsit, de ha egy profi kinézi a kocsidat, lazán kiiktatja. Ezt sajnos tapasztalatból tudom. Mikor a Corsámat a kertől lopták el az ablakom alól úgy, hogy végig ébren voltam, kicsit +lepett a dolog. Aztán a rendőr elmondta, hogy a gyári immobilájzeres kocsikat éppúgy lopják, mint a ketyere nélkülieket. Az utólag beszerelt valódi Immobilizerrel viszont nem tudtak mit kezdeni a gazemberek, pedig próbálkoztak.

Az Auto Motor &Sportban megjelent egy érdekes összehasonlító teszt 11 kompakt kocsiról. A végeredmény igencsak meglepő, bár én roppant büszke voltam rá:
1. Opel Astra - 221 pont
2. VW Golf - 220 pont
3. Ford Focus - 218 pont

BMW Compact és Mercedes A valahol a vert mezőnyben. Fura.

Üdv: MaCS

Gorcsev Creative Commons License 1998.11.30 0 0 553
Trebitsch (the Real): amikor jólesik!
Rigoletta Creative Commons License 1998.11.30 0 0 552
Tesóm kapott egy A3-at tesztelésre. Megyek és kipróbálom! :-))))
Totyasrác Creative Commons License 1998.11.30 0 0 551
Köszi az együttérzést.
Más: érdekes, a Scirocco is 7 lityi körül eszik átlag (na jó, Bp-en 8 is megvan...), pedig öreg is, GTi is meg nyomom is neki. Na nem mondom, egy ezres Suzuki állítólag 4.1-ből is kijön (a reklám szerint).

VEGYETEK ELEKTROMOS KOCSIT!!!

A srác

Zak Creative Commons License 1998.11.30 0 0 550
Dear Trebitsch kartács,

ugyebár úgy gondoltad te is, hogy megpróbálni lerajtolni...? :-)))))

Trebitsch Creative Commons License 1998.11.30 0 0 549
tisztel = tisztelt. Sorry...
Trebitsch Creative Commons License 1998.11.30 0 0 548
Mélyen tisztel Gorcsev kolléga, úgyismint Lancer-márkatárs!

Nem lehetne, hogy inkább délután rajtoljam le a Zak-ot...? :)

macsó Creative Commons License 1998.11.30 0 0 547
Eldöntöttem, hogy a következő autóm is egy Toledo lesz. Láttam az újat, tavasztól árulják.
mrcashman Creative Commons License 1998.11.30 0 0 546
Biztos gyakorolt a sréc, gyakorlat teszi az autótolvajt. Megvolt a vizsga. :)
Rigoletta Creative Commons License 1998.11.30 0 0 545
totyasrác: lehet, hogy csak balhéból, vagy az adrenalin miatt. Vagy nem azt találták amit esetleg kerestek. Tudom én követni az észjárásukat? :-)

gabek Creative Commons License 1998.11.28 0 0 544

Szegény, szegény "autósok"!

Bezzeg én "bogaras"... Ott az én frankó '73-as kis ketyerém.
-Elektronika? Az mi? Nekem csak a lámpakapcsoló van benne és be tudom indítani. És eddig még nem szart be a fedélzeti computer.
-Fogyasztás? Átlag 13 L? Az mi?
Az én 1,6-os kis boxerem 90 km/h-nál megeszi a maga 7,1-ét. Az is mindegy, hogy miből (egyszer gázolajjal is elment)
-Alkatrész? Sok? Miről beszéltek?
Haverokkal közösen vettünk két roncsot.
Nagyon jó állapotú váltót, kuplungot, kormányművet, első futóművet szereztem belőle 35.000-ért. Nem pénz...
Gyertya nem is kell bele, csak néha. Lehúztam vele közel 40.000 km-t és még csak tisztítva sem volt (jobb helyeken max. 15.000 után illik kicserélni - kivétel Alfa Twin Spark)
-Nagyon zúg az autó 140 felett?
He-he 135 - 140 körül kihasználom a maximális 4400-as (!) fordulatot. Egyébként a boxer alapjáraton is zúg. Legalább nem kell fülelni a lámpánál, hogy lefulladt-e vagy sem.
-Lopják az autót?
Én még nem tapasztaltam (eddig...) Egy ellopott bogárról tudok, de abba közel 4 M Ft-ot öltek bele)
-Riasztó? Mulit-lock?
Minek? Egy kulcsom van, az is az ajtóhoz. A gyújtás és önindító gombos megoldású... (no nem széria). Találjátok meg, hogy hol van.

Hát ennyi... No stressz... No problem...
G O V O L K S W A G E N ! ! !

It's not a car... It"s a volkswagen...

Gorcsev Creative Commons License 1998.11.28 0 0 543
Tisztelt Trebitsch Kolléga!
A Lancer-es tábor nevében követelem, hogy a továbbiakban a hazatérés elött szíveskedjen nagyobb mennyiségü feketekávét elfogyasztani, ennek folyományaként a piros lámpáknál -a közlekedésinél :))- éberen körbe-körbe tekintgetni, és a különféle színes rollerokat -különös tekintettel a digó eredetüekre- habozás nélkül lerajtolni !!!!
Megjegyzem, a fent említett ital mértéktelen fogyasztását a mélyen tisztelt Trebicsné kolléganö is jó néven venné, mivel heves esti virgonckodást vált ki ;-D. (Ha mégsem örülne, neki is adni kell :)) )

Totyasrác
Balhéból.

Rigoletta:
"Lehet, hogy itt a lábakkal van a gond? :-) "
Hát, lehet... Boldogult Zil-es koromban megesett, hogy 1 hét szabadság után üresen is alig tudtam kimenni az autómmal, úgy le volt taposva a kuplungja... Vmi kezdö járt vele. Érdekes, nekem a -szó szerint- tökig érö sárba' se volt vele semmi gondom... pedig a Krazokat is a dózer húzkodta.

Totyasrác Creative Commons License 1998.11.27 0 0 542
Szóval, syerintetek miért??? Miért kell feltörni egz kocsit ha abszolúte semmi sem kell belőle? Tuti nem a kulcs lemásolásáért... Hogy majd elvigyék... Vagy esetleg alkatrésznek? Komolyan, mit gondoltok erről?
Trebitsch Creative Commons License 1998.11.27 0 0 541
Kéremszépen, tiltakoznom kell, súlyos és csúnya csúsztatás esete forog fenn itten nagyba.
Azér hagyhatott el esetlegneaggyisten Zak kartács (bár tényleg nem láttam, csak mentem haza este félálomban) mert éppenhogy nemláttam!
Egyébként esélye nem lett volna nekije. Ha látom. Na.
Annak ellenére se, hogy az én Lancerom az lassan tíz éves, és 250 ezer vagyon benne, de egy ilyen talján csoda, az akkor se ellenfél! :)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!