Először egy orvos használta, 10 év-10000 km. Majd megvette Amerikában élő rokonunk, és minden évben kb 2-3 hétig járt vele, amikor itthon volt. Októberben ki akarta dobni a szemétbe (szó szerint), de én jó érzékkel lecsaptam rá.
Ja, az első tulajra jellemző momentum: az eredeti típuskönyvet megtaláltam a kesztyűtartóban, akkurátusan aláhúzogatva és kijegyzetelve a fontosabb részeknél... :-)
ath
A lámpaborítás nincs rajta , azt nem tudom , hol láttad rajta . A szárny meg nekem tetszik és azt hiszem mindenki úgy van vele , hogy a lényeg az , hogy neki tetszen .
A világon nincs szerintem olyan Beetle tulaj, aki racionális szempontok (teljesítmény, ár, csomagtér, stb) alapján választott volna autót.
Egyszerűen megtetszett nekik a forma és nem tudtak ellenállni neki, hát így voltam én is.
ezért a kocsiért jópáran le fognak torkolni itt a topicban. engem is érdekelne, hogy mi fogott meg benne? miért voltál hajlandó ennyi pízt kiadni egy beetle-ért?
Csak azt akartam mondani, hogy nagyon szép ez a motor, illetve nem csak szép, de valószínű jól is mehet. Én nem mernék melléállni a kis Golfommal:-))))))))
Jelenleg egy Aleko 1.5 van birtokomban anyagi megfontolások miatt, '90 évjárat 60k-t futott, like new. Ebben az árban kaptam volna egy 18-20 éves Golf I-t. Erről csak ennyit.
De amit megbántam, hogy eladtam annó egy '83-as Subaru SRX -t. Abban az időben ('83) tele volt extrákkal és jól is nézett ki. Szervizköltség két év alatt 1db vízpumpa.
Nagyon megbántam.
melyik a tiéd az a szép nagy sötétkék? :)
Őszintén szólva nekem egy kicsit túlzásnak tűnik a szárny, meg a lá,paborítás, dehát izlések és pofonok.
Ha nem vagyok indiszkrét, mennyit öltél bele?
Ez az enyém :o)
Igaz , hogy még nincs kész , de már alakul .
A többiekéhez is gratula !
kép1 kép2 kép3 Eddig egy kisp-t építgettem , de döntenem kellett legnagyobb sajnálatomra .