Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Mikus Creative Commons License 1999.04.10 0 0 59
Greenlabel:
Ez mit mond neked: Citroen SM ?
Segitségképpen: Serie Maserati
http://www.ccc-uk.demon.co.uk/ccc-sm.htm
Előzmény: Greenlabel (19)
Han Solo Creative Commons License 1999.04.10 0 0 58
Robicsek,
nemcsak a Lada, hanem a régebbi Ford után is így éreztem, pedig van benne rásegítő. A lábam viszont elég erős.Egyébként azért hoztam elő ezt a kérdést mert az autónak nem csak jól kell gyorsulni és menni, hanem meg is kell tudni állni (csak akkor lehet dinamikusan vezetni).

A Saab-nak a formája nem igazán tetszik (talán ha jobban hasonlítana a repülőhöz.. :-) ), márpedig egyre inkább csak a kinézetbeli különbségek maradnak meg az autótípusok között.

robicsek Creative Commons License 1999.04.10 0 0 57
Han Solo,
miert van az a mai uj autoknal hogy epp csak ralehelsz a fekre es mar blokkol hát ez attól van szvsz, hogy milyen autóból milyenbe ülsz.
Lada után OK , hogy így érzed.
Az csak jó, ha jó a szervo - akinek gyengébb a lába, annak is kell erősen (igen, néha blokkolva) fékezni vészhelyzetben, nem?

Autókról - SAAB-ot senki se írt eddig ????

(persze az nem is autó, hanem félúton a repülő és az autó között :-)

Előzmény: Han Solo (56)
Han Solo Creative Commons License 1999.04.10 0 0 56
Dires: na persze, az eroatviteltol is fugg mennyire dinamikus egy auto. Mostanaban mintha arra torekednenek hogy minel inkabb az legyen, bar a kiprobalasi akciokon mindig nagy motoros peldanyt adnak (Suzuki, Ford Focus 1.6, a Daewoo Lanos meg eleve csak 1.5-tel keszul), amivel aztan lehet gyorsulni.
Kerdeztel a temainditoban a szinekrol is. Nalam a piros es a sotetkek vezet, szoba johet meg bordo v. sotetzold.

Hosszu: tenyleg szubjektiv, az 1200-as Ladahoz (elozo kocsink) kepest, ami 955kg es 60 LE (gyari adat), a mostani, meg nem injektoros 1.4 Escort (875kg, 75LE) nagyon jol huz, az 1.6-os Focushoz kepest mar nem annyira.

hzolee: igaz, es sajnos a dizelek is, pedig ott a kis ccm motort kevesen csinalnak mert nem jo a hatasfoka.

Egyebkent szerintetek miert van az a mai uj autoknal hogy epp csak ralehelsz a fekre es mar blokkol (kis tulzassal es persz ABS nelkul :-) )

Kopasz Creative Commons License 1999.04.09 0 0 55
80 lóerős, ja, póniló! -))))).

Kopasz

Előzmény: hzolee (52)
hzolee Creative Commons License 1999.04.09 0 0 54
ezen kívül, az 1.6-os és az 1.8-as motor ugyanannyira kedvező(tlen) adó szempontjából.
hosszu Creative Commons License 1999.04.09 0 0 53
En is erre akartam kilyukadni :))
Előzmény: hzolee (52)
hzolee Creative Commons License 1999.04.09 0 0 52
HanSolo: az ezerötös lada a gépkönyv szerint ha jól emlékszem 80 lóerős. én 75LE-t tudtam. mindenesetre ez még komonista adat, ami lehet hogy nem DIN szabvány (hanem mondjuk Goszt) alapján lett mérve.
hzolee Creative Commons License 1999.04.09 0 0 51
Igazi autó?
Motor elöl, hosszában, hajtás hátul.

Kedvencek, sorrendben:
GTO
Ford Mustang MkI (coupe lehetoleg)

na jó, inkább Eu-ból:
Ford Capri MkI vagy MkIII.
Ford Consul 3-ajtós. Régi Taunus XL coupé
BMW cápa sorozat
Manta A, Ascona A, 2-ajtós Rekord.

Újat sosem vennék. Ha a mostani Lada kiesik alólam, veszek egy Capri-t, és kap egy XR4i vagy XR4ti motrot. Minimum. :)

hosszu Creative Commons License 1999.04.09 0 0 50
Alfa 156: masodik legnagyobb auto nem keves sullyal. Porgos motorok, 1.6-tal biztosan magasabb fordulatszamtartomanyban adja le a teljesitmenyet. Esetleg amit nem nagyon szoktak nezni, pedig kellene, az a nyomatek. Nem mindegy, kell-e visszakapcsolgatni vagy huz alacsony fordulatrol is a motor.
Előzmény: Dires (48)
hosszu Creative Commons License 1999.04.09 0 0 49
A Lada LE-krol inkabb nem nyilatkoznek. Bennfentesek (akik annak idejen a Merkurtol elso kezbol szereztek be illen jarganyokat kezelesi utmutatoval egyutt) emlegettek ccm-LE parositasokat, volt egy-ket hajmeresztoen magas ertek a regi konstrukcios 8 szelepes motorokhoz kepest. Nem ismerem, nem nyilatkozom.

Fordek is tudnak jot es szemetet gyartani. Az a legnagyobb poen (Focus excluded, uj generacio), hogy a Ka-ban jobb motorok vannak, mint az Escortban. Escort 1.3i 50LE, 1.4i 60LE alapban, a Ka 1.3-asa meg emlekeim szerint 60LE feletti. A katalogusaim messze vannak, most meg mar nem aktualis, 1.4i 16V 75LE, es igy tovabb. Egy ismerosom szerint nem huznak tulzottan az ujak sem, ez szubjektiv.

Opeleknel a piros i betus injektorosokat emlegettek jo motorosnak. Ilyet meg nem latam uton, de Vectra 1.6-ot zold i betuvel mar igen. Ez nem tudom, mi lehet, de biztosan nem 75LE, mint az alap. Nemeteknel azert kiemelnem a VW-t, ott a LE egy kicsit hianyzik, de egy 1.4i 60LE-s motor 11xNm nyomateku, amit 1.6-osok is megirigyelhetnek, ebbol kifolyolag eleg jol huz. A konkurrens topicban emlitett ismerosom Audi 80-ra vadaszott, majdnem csak a kobcentire ment es majdnem megvett egy 1983ccm-es 90LE-s kavedaralot. Aztan veletlenul beleult egy 1.6i 16V-s 100LE-s peldanyba (A4 motorja jelenleg). Felhajtott egy ilyet es azt vette meg.
En azert szerettem az 1.4i 75LE-s ZX-emet, mert ehhez egy 950kg koruli kaszni parosult, az uj valtozat mar 1100 koruli, nem mozgathato annyira dinamikusan.

Előzmény: Han Solo (47)
Dires Creative Commons License 1999.04.09 0 0 48
Han Solo!

A Vectra 1.6 valóban gyenge, 75 LE, pontosan annyi, mint az 1500-ös Ladám...

Viszont ha kis köbcenti szám közül válogatunk, akkor Fiat Bravo 1.4i 12V. 80 LE. (ez az alap tipus) Utaztam is benne, vezettem is.
Az Bravo 1.6i 16V pedig 103 LE. (ez nagyon teccik nekem :-)

A nagy csalódás számomra, az Alfa 156 1.6 volt. Vezettem. 120 LE-vel olyan lomha az autó, hogy csodálkoztam !!!

Ha ideális (kis) autót keresnék, akkor a Honda 1.6 VTEC -et venném. Nagyon fekszi az utat, és 160 LE -vel menni is nagyon tud !!!

Előzmény: Han Solo (47)
Han Solo Creative Commons License 1999.04.09 0 0 47
hosszu,
az Opelnál csak 60 LE-s lenne az alap 1.4-es motor? Ez eléggé kiábrándító, ugyanis pl. a mi családi (német) Fordunk 75 LE, és már az 1200-as Lada is 60 LE volt. Úgyhogy nem nagy kunszt 1.4-gyel elérni. Ezen kívül tapasztaltam mennyire kell az a 75 LE (min.) egy ekkora karosszériához, de feltételezhetően a 90 még jobb.

Másik nagy kedvencem egyébként az Opel Vectra Classic (a 80-as évek vége felé jött be, állítólag az volt az első teljes egészében számítógéppel tervezett modell). Kívül-belül nagyon jól néz ki, kényelmes (bár nem vezettem :-( csak utaztam benne). Sajnos az 1.8-as motor nem túl kedvező adó szempontjából, az 1.6 viszont állítólag gyenge ehhez a karosszériához-> többet fogyaszt mint kellene.

hosszu Creative Commons License 1999.04.09 0 0 46
A felfuggesztes tenyleg egy kicsit puhara sikeredett, de szerintem a passziv hatsokerek-kormanyzas az oka annak, amit mondasz. Engem is megviccelt egyszer 80-nal egy olyan kanyarkombinacioban, amit egyebkent 60 korul illek venni. De csak egyszer. Es ultem ugyanott ZX 1.8i Furio-ban (sportules, kemenyebb futomu), ami siman vitte a 90-et billeges nelkul. Valamit valamiert.
Altalanossagban szerintem 90-es tempoban a vilag vegere elvisz es kenyelmes.
Előzmény: igazi hős (40)
konor_ Creative Commons License 1999.04.09 0 0 45
Nagy dog amerikai legyen:)
Kedvenceim:
Pontiac TRANS AM 1981-ig (5-6.6 L)
Chevy Camaro (hasonlo koruak)
Chevy Camaro IROC-Z (1985-1990)

"Addig kell nyomni, amig ilyen olcso a benzin" - valaki, a het vegi amerikai kocsi talalkozon:)

Stone Creative Commons License 1999.04.09 0 0 44
Egy Fiesta 1,6D-t nyúzok 4 éve, beleraktam 300e-t, most 12 éves, gyakran terepjárónak nézem és már harmadszorra hagytam el a lökhárítót. Viszont a vizsgán meg az olajcserén kívül semmit nem kellet rákölteni, 4,5-ös városi fogyasztás mellett.
Akarok egy használt nagyobbat, tud valaki ugyanilyen megbízható 2,5TD vagy felettit? Márka mndegy, csak betonból legyen...:-)
Mason Creative Commons License 1999.04.09 0 0 43
Nálam a Fordnál kezdődik az autó, s minél nagyobb, annál jobb. :-)) 15 éves Sierrám nagyon jól tartja magát. Motorikusan abszolút kifogástalan, a kasznin pedig még csak most kezd látszani, hogy már nem mai járgány.
Úgyhogy az álmom is Ford, méghozzá Focus, amit volt szerencsém kipróbálni és lenyűgözött: igazi kezes bárány. De egy Mondeo is le tudna venni a lábamról. :-))))
Eclipseboy Creative Commons License 1999.04.09 0 0 42
Na milyen autó a kedvencem? :-)
Dires Creative Commons License 1999.04.09 0 0 41
Cyactok!

Kis autó fronton vannak tapasztalataim nekem is. A Seat Ibiza Junior mindössze 900 köbcenti és 44 LE. Szóval nem igazán az utak királya. Katalógus szerint 130 Km/h -nál van vége. Nekem egyszer sikerült 4 személlyel felfelé az M7-en kicsikarni belőle 140 -t. Duruzsolt is szegény rendesen.

A Golf GTI -m már nagyon le volt harcolva. Soha többet nem veszek 16 éves autót! 260 ezerért vettem, költöttem rá 100 ezret, és 3 hónap múlva csak 200 ezerért vitték el. :-/ Szóval buktam rajta 160 -t. Ja, és ebből is csak 140 Km/h -t tudtam a Lágymányosi hídon kicsikarni, pedig ez 112 LE volt, csak már szét volt esve...

Viszont a Ladám az csúcs! :-) Most 13 éves, és még mindig kilépi a 160 -t! Lehet, hogy a 95-ös benzinnel még a 170 -re is képes lenne, de nem akarom széthajtani.

Ha választhatnék a kocsik közül, akkor egy Opel Vectra 2.5 V6 megfelelne...Ja, 170 LE.
Optikai tuning: Metál zöld, széles papucsok, króm felni, sötétített ablakok
Belül: full extra
Egy hasonló áll a házunk előtt. Naponta vetek sóvárgó tekinteteket felé.

Sport kategóriában pedig a honlapom is tartalmazza a kedvenc autómat.

U.I.:Ha kérhetnéki valakit, nekem is elküldhetné emilben, hogy hogyan is kell itt belinkelni egy címet. Előre is köszönöm!

igazi hős Creative Commons License 1999.04.09 0 0 40
hosszu,
nekem is ZX-em van, a motorja szintén tetszik (75 LE nem a világ, de egy "olcsó" 1,4-estől megfelelő, még autópályára is elég), de a "ZX jól fekszi az utat" kijelentéssel nem igazán értek egyet. A franciásan puha rugózás jól jöl a vacak magyar utakon, de egy gyors kanyarban eléggé megdöl és beleng a kasztni ahhoz, hogy a következő kanyart már óvatosabban vegye az ember.
A topikhoz: az igazi kedvenc a Renault 5-ös volt. Kis autó, "nagy motor" (1.4, 60LE, 100Nm).
Előzmény: hosszu (16)
Gabó Creative Commons License 1999.04.09 0 0 39
Szerintem az Audi Quattro sem egy utolsó dolog.
Yfel Creative Commons License 1999.04.09 0 0 38
Nekunk az elobbibol egy Kenworth T200-es van, ami nagyon rulez :) Apam elvitt egyszer egy rovid probautra... nem semmi az a kamion :)
Egyebkent en kisautokat nem szeretem mert nem erzem magam biztonsagban bennuk. A sajatomat nagyon szeretem az egy 3.3 Chrysler Intrepid, de az alomauto, amit mindenkeppen szeretnek egyszer az egy Lexus GS LXI (asszem... a betumemoriam sose volt jo, de asszem jol emlekszem a nevere) ... az a kocsi kesz besz@ras...

Yfel

Előzmény: Alfred (17)
Greenlabel Creative Commons License 1999.04.09 0 0 37
Nem birom megállni!
screensaver
Greenlabel Creative Commons License 1999.04.09 0 0 36
Nem rossz,de nekem igy vagy igy jobban tetszik.
Alfred Creative Commons License 1999.04.09 0 0 35
Greenlabel:
A csúcs tudod mi?
A kereklámpás kabrió DS!
Előzmény: Greenlabel (33)
Greenlabel Creative Commons License 1999.04.09 0 0 34
Bocs... :-)
Greenlabel Creative Commons License 1999.04.09 0 0 33
Alfred Creative Commons License 1999.04.08 0 0 32
hosszu:
Vezettem hasonló korú álló lámpás Mercit, dízelt, és szerintem jobb volt vezetni. Nekem jobban tetszett.
Amúgy húsz év fölött én már minden típustól el vagyok ájulva, akár egy Volgától is. Na azt pl nem kényelmes vezetni...
Előzmény: hosszu (29)
CrX Creative Commons License 1999.04.08 0 0 31
Honda CRX...
Greenlabel Creative Commons License 1999.04.08 0 0 30
Alfred!
Köszönetem!
jo_lenne_tudni!
Na akkor ki is próbalom:
igérem ez az utolsó

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!