Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

matthew120 Creative Commons License 2016.02.12 0 0 63626

Látom feladtam a leckét, mindenki azóta is azon töri a fejét mit válaszolhatna nekem...

 

Mentő kérdés, kicsit nehezebb. 20-as motorrnál, félretéve a nyilvánvalót...ha nagyobb szeleprugó erőt

szeretnék, mi az ami bele is fér, nem is fog visszapattanni a szelep, meg hát túl lassú sem lesz...

Én alapvetően hézagolni szeretném alulról, mert hát amikor a kókányolás működik ugye, 

pláne egy ilyen kényes területen. Az azért elég szívet melengető érzés. Meg egy kicsit fel is áll.

Meg amúgy is mit tudnak  a mérnökök akik kitalálták ezt az 

OHC baromságot... ki hallott még ilyet.

De nyilván baromság... csak ha nem marad más ötletem, vagy más ötlete/tapasztalata, akkor.

 

Az a fránya fészbuk a fórumokat is megöli :(

Köszönöm az esetleges válaszokat.

 

matthew120 Creative Commons License 2015.07.28 0 0 63625

Sziasztok,

 

Valaki tud Debrecenben vagy környékén, olyan műhelyet ahol tudnak például főtengyelyt, lendkereket egyensúlyozni, esetleg köszörülni (előbbit)?

Szóval ahol konkrétan motor felújítással/tuningal foglalkoznak...

Továbbá lehet-e lendkereket túlkönnyíteni? (nyomaték vesztésre gondolok).

n arpi Creative Commons License 2015.03.13 0 0 63624

Udv.Elogyujtas fugo,de max 11;1 hez,mert mar itt is nehez lesz jo csorges mentes elogyujtast allitani,foleg 95benyahoz.Inkabb azt ,mondanam hogy 10,5;1 hez 95hoz vagy 11;1 de akkor mar 98 benya.Szelephezagoat alurudal 0,25re javaslom,acelrudal,meg a 0,2hidegen, melegen ugyis 0,35lesz es mar zajos is kicsit.

Előzmény: Törölt nick (63623)
Törölt nick Creative Commons License 2015.03.06 0 0 63623

Sziasztok!

 

Adott egy 320-as Gaál vezérműtengely, ami elmondás alapján és mérésem szerint is kb. 300 fokos. Az érdekelne, hogy mekkora az ajánlott sűrítési viszony és a szelephézag? - mert, akivel beszéltem Gaáléknál, annak fogalma nem volt róla.

 

 

Lui rs 130 Creative Commons License 2015.02.15 0 0 63622

Próbáld meg a kevlár kuplungot, az bírja a csúsztatást ( persze ésszel), és a kettő között van a szinter, és a ferodo  kuplungnak!

Előzmény: 0neHalf (63611)
szilvi5 Creative Commons License 2015.02.13 0 0 63621

Vedd meg ezt az autót, úgy a legolcsóbb. :)

Előzmény: 3305518 (63618)
n arpi Creative Commons License 2015.02.13 0 0 63620

Felek hogy egy v8 hivatalos beepitesere soha nem fogsz engedelyt kapni kozuti forgalomba!!! Max egyszeri utvonalengedelyt vagy egy kis szerencsevel proba rendszamot (vagy egyiket sem).  De azert Hajra,hatha sikerul!

 

Előzmény: 3305518 (63618)
Török József skoda120 Creative Commons License 2015.01.28 0 0 63619

Hello érdekelne hogy a leömlőt és a kipufogót eladod e külön?

 

Előzmény: glbtech (63614)
3305518 Creative Commons License 2015.01.24 0 0 63618

Sziasztok!

https://www.youtube.com/watch?v=BRwTuBZN2j4

Egy hasonló átalakítást kb mennyiből lehet kihozni?

Gondolok itt egy 4200ccm Audi motor hivatalos beszerelésére egy 120-as skodába.

Nem vagyok autószerelő, csak egy kicsit elgurult a gyógyszer.

Várom a jótanácsokat,

Köszi,

3305518

Törölt nick Creative Commons License 2014.12.16 0 0 63617

átalakítani

Törölt nick Creative Commons License 2014.12.16 0 0 63616

Sziasztok!

 

Segítséget szeretnék kérni. Fabia blokkba szeretnék VW gyújtást, csak nem tudom, hogy pontosan melyik típusét szokták át alakítani.

 

Előre is köszi

WR353 Creative Commons License 2014.12.06 0 0 63615

Sziasztok!

 

Eredeti 4x130-as METALEX 8 "" -os magnézium felnik, szándékosan alapozott kivitelben eladók.
Csere érdekel: rapid motor-váltó-futómű, a karosszéria ha törött nem gond.

Mail publikus

 

glbtech Creative Commons License 2014.12.01 0 0 63614

Bocs hogy ide írom, de helye van itt szerintem.

Eladó egy farosba való tuning Favorit motor. Bővített szelepes hengerfej, gyári szelepek, jó tengely ( sajnos nem emlékszem hogy pontosan milyen, de jó dadogós alapjárattal :-) ), Rapid szívócsonk, Jikov 32 karbi ( warbi karbi ) a motorhoz fúvókázva, A-s négyleömlő és keresztdob, majdnem új Sachs kuplung, galvanizált csövek és gerenda, átalakított kemény motortartó szilentek ( a 130-as lengőker szilentje van benne, örök élet ), optós gyújtás, új trafó. Termosztátházba bele van hegesztve a hőmérő szonda helye. Százegynéhány lóerő, jól összehangolva, forog és húz. Mivel teljesen komplett ezért kihúzod a régi motort, ezt betolod, becsavarod a gerenda négy csavarját, a váltóval összecsavarozod, összedugod a csöveket és pöcc-röff. Még az olaj is friss benne. :-) AC pumpa nincs rajta, elektromos kell hozzá, vagy rakni rá egyet, a helye természetesen megvan.

Papírjai vannak, adásvételi, előző autó forgalimja ( farosba volt papírozva ! ). Mivel autó nincs hozzá ezért most egy raklapon van, de ha hozol egy váltóházat be tudjuk indítani. Videó van a járatásról ( kb. 1 hónapos, hangját meg lehet hallgatni azon is ). Az ára 110.000 HUF. Érdeklődni mailban.

Bali774 Creative Commons License 2014.10.09 0 0 63613

Sziasztok!Fabia 1.4-hez(AQW) keresnék gyári használt de jó állapotu hüvelyt dugattyúval.

Nem kell egy egész garnitúra csak egy darabra lenne szükségem.Ha valakinek lenne eladó kérem jellezze!

Előre is köszönöm!Balázs.

n arpi Creative Commons License 2014.10.02 0 0 63612

Finomabban enged fel a kuplungpedalt,es nem szakad szet.Nekem az 1,7turbo szaksz szerkezetel bir,igaz neha a Nmeterel meg csusztasak,de erzesel kezelve elmegy.Igaz mar vagy 15000km van a tarcsaban,amibol 5000turboval.

 

Előzmény: 0neHalf (63611)
0neHalf Creative Commons License 2014.09.29 0 0 63611

Sziasztok!

 

Az lenne a kérdésem, hogy ki milyen kuplungtárcsát használ erősebb (140 LE körüli) motornál? Utcára kéne, tehát szinterkuplung kizárva, de erősebb kéne a normál Sachs-nál (eddig kétszer sikerült kinyírni, egyszer még gyengébb motorral, az anyaghibás lehetett, de most egy gyorsabb váltás kinyírta).Rapidról van szó, és jó lenne hosszabb távú megoldást keresni. (több szegeccsel/más ragasztóval/ egyéb megoldás, amit ajánlotok :) )

 

Kösz minden tippet!

Szkotti1 Creative Commons License 2014.09.17 0 0 63610

+1 a szimmeringekre.

Tapasztalatom szerint több az előnye, mint a hátránya, vagy legalábbis a használat időtartama alatt nem jött elő probléma.

Előzmény: Törölt nick (63607)
Adm Creative Commons License 2014.09.16 0 0 63609

Nyugodj meg, semmi baja nem lesz a szelepszárszimeringekkel, régi bevált megoldás a Lada szimmeringek használata, nekem is az volt benne annakidején.

Előzmény: Törölt nick (63607)
Törölt nick Creative Commons License 2014.09.16 0 0 63608

...

Törölt nick Creative Commons License 2014.09.15 0 0 63607

Sziasztok! Lenne egy kérdésem szakikhoz: Édesapám 120-asa teljes motorgenerál elött áll.  új főtengely, hüvely-dugattyúgarnitúra, stb... 

A hengerfejbe bele lett marva a Lada szelepszár szimeringje. Érdemes, jót teszünk vele, vagy inkább ártunk ha így összerakjuk?

Hallottam pro és kontra érveket: megszünik ott az olajfogyasztás, jobb lesz a füst érték, illetve megszünik a szelepek kenése, berágódik... 

Már kimerülőben van az erre szánt keret, így szelepvezetőt már nem tudunk belerakatni, így arra lennék kiváncsi, hogy a gyári felállásban csak szimeringgel érdemes-e összerakni a motort, vagy inkább szimeringek nélkül, vállalva a kopott "szelepvezetők" okozta tüneteket?

Előre is köszönöm a válaszokat!

octavia168v Creative Commons License 2014.08.23 0 0 63606

Mail ment!

Előzmény: skodri1 (63605)
skodri1 Creative Commons License 2014.08.23 0 0 63605

Hello!

Engem érdekelne a 120-as hüvely-dugó garnitura,hol-mikor lehet megnézni(elérhetöséged?)az enyém: gyuszi.skoda@freemail.hu

Köszönettel Gyuszi

octavia168v Creative Commons License 2014.08.19 0 0 63604

Srácok lenne egy kérdésem...

Adott egy Octavia I. 1999.09-havi...

Rátesszünk egy BT-os OBD II kiolvasót és nem kommunikál a telóval...két féle progit is megpróbáltunk...

Valami ötlet hogy hogyan tudnám menet közben megjeleníteni azokat az adatokat amit az okos telefonok tudnak megjeleníteni?

Nokia Lumina 520 van itthon...

octavia168v Creative Commons License 2014.08.11 0 0 63603

Esetleg ha valakit érdekel van egy garnitúra 120 hüvely+dugóm...73 mm-es!!!!

L.R.T. Creative Commons License 2014.07.29 0 0 63602

Sziasztok!

 

Tudom nem hirdető, de hátha valakit érdekelhet!

 

Eladó!

Garnitúra könnyített Felicia hajtókar.
Könnyített baltásított felicia főtengely.
40-es fekvő dcoe-s weber karbi visszahajló pipacsöves szívócsonkkal (vas hengerfej).

Favorit faros A-s leömlős keresztdob.
Homológ 1,35-ös gyári verseny áttétel 3-ik sebességi fok.

Sparco bukósisak beápített átbeszélővel.

+36202001177

Skoda Sanyi Creative Commons License 2014.07.24 0 0 63601

Örülök, hogy sikerült és jó lett!!!

Sanyi

Előzmény: Bali774 (63600)
Bali774 Creative Commons License 2014.07.23 0 0 63600

Hosszú szünet után végre újra hallottam járni a Favoritom motorját ami most már Fábia 1,4 :).

Szeretném megköszönni mindenkinek( Kika,n arpi,Skoda Sanyi.... )aki tanácsaival, véleményeivel segitett abban hogy a motorom összeálljon.Még kipróbálni nem tudtam,mert a fék még nincs kész teljesen,de bizakodó vagyok.Külön köszönet Gyuszi klubbtársnak a kincsekért :),segitségért.

 

Bali774 Creative Commons License 2014.07.23 0 0 63599

Köszi az infót,de már összeraktam a motoromat :)

Előzmény: Mazsi 120 (63598)
Mazsi 120 Creative Commons License 2014.07.20 0 0 63598

Szia

 

Főtengely nyugvócsap 70-80Nm ,Hajtókar csap 45-50Nm

Előzmény: Bali774 (63597)
Bali774 Creative Commons License 2014.07.11 0 0 63597

Köszi a választ de nem igazán a hengerfej nyomatéka érdekelt volna hanem a főtengely és a hajtókaroké.Egyébként van síkolva a hengerfej a csavarok alá teszek plussz alátétet.

Előzmény: Mazsi 120 (63596)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!