Udv.Elogyujtas fugo,de max 11;1 hez,mert mar itt is nehez lesz jo csorges mentes elogyujtast allitani,foleg 95benyahoz.Inkabb azt ,mondanam hogy 10,5;1 hez 95hoz vagy 11;1 de akkor mar 98 benya.Szelephezagoat alurudal 0,25re javaslom,acelrudal,meg a 0,2hidegen, melegen ugyis 0,35lesz es mar zajos is kicsit.
Adott egy 320-as Gaál vezérműtengely, ami elmondás alapján és mérésem szerint is kb. 300 fokos. Az érdekelne, hogy mekkora az ajánlott sűrítési viszony és a szelephézag? - mert, akivel beszéltem Gaáléknál, annak fogalma nem volt róla.
Felek hogy egy v8 hivatalos beepitesere soha nem fogsz engedelyt kapni kozuti forgalomba!!! Max egyszeri utvonalengedelyt vagy egy kis szerencsevel proba rendszamot (vagy egyiket sem). De azert Hajra,hatha sikerul!
Eladó egy farosba való tuning Favorit motor. Bővített szelepes hengerfej, gyári szelepek, jó tengely ( sajnos nem emlékszem hogy pontosan milyen, de jó dadogós alapjárattal :-) ), Rapid szívócsonk, Jikov 32 karbi ( warbi karbi ) a motorhoz fúvókázva, A-s négyleömlő és keresztdob, majdnem új Sachs kuplung, galvanizált csövek és gerenda, átalakított kemény motortartó szilentek ( a 130-as lengőker szilentje van benne, örök élet ), optós gyújtás, új trafó. Termosztátházba bele van hegesztve a hőmérő szonda helye. Százegynéhány lóerő, jól összehangolva, forog és húz. Mivel teljesen komplett ezért kihúzod a régi motort, ezt betolod, becsavarod a gerenda négy csavarját, a váltóval összecsavarozod, összedugod a csöveket és pöcc-röff. Még az olaj is friss benne. :-) AC pumpa nincs rajta, elektromos kell hozzá, vagy rakni rá egyet, a helye természetesen megvan.
Papírjai vannak, adásvételi, előző autó forgalimja ( farosba volt papírozva ! ). Mivel autó nincs hozzá ezért most egy raklapon van, de ha hozol egy váltóházat be tudjuk indítani. Videó van a járatásról ( kb. 1 hónapos, hangját meg lehet hallgatni azon is ). Az ára 110.000 HUF. Érdeklődni mailban.
Finomabban enged fel a kuplungpedalt,es nem szakad szet.Nekem az 1,7turbo szaksz szerkezetel bir,igaz neha a Nmeterel meg csusztasak,de erzesel kezelve elmegy.Igaz mar vagy 15000km van a tarcsaban,amibol 5000turboval.
Az lenne a kérdésem, hogy ki milyen kuplungtárcsát használ erősebb (140 LE körüli) motornál? Utcára kéne, tehát szinterkuplung kizárva, de erősebb kéne a normál Sachs-nál (eddig kétszer sikerült kinyírni, egyszer még gyengébb motorral, az anyaghibás lehetett, de most egy gyorsabb váltás kinyírta).Rapidról van szó, és jó lenne hosszabb távú megoldást keresni. (több szegeccsel/más ragasztóval/ egyéb megoldás, amit ajánlotok :) )
Sziasztok! Lenne egy kérdésem szakikhoz: Édesapám 120-asa teljes motorgenerál elött áll. új főtengely, hüvely-dugattyúgarnitúra, stb...
A hengerfejbe bele lett marva a Lada szelepszár szimeringje. Érdemes, jót teszünk vele, vagy inkább ártunk ha így összerakjuk?
Hallottam pro és kontra érveket: megszünik ott az olajfogyasztás, jobb lesz a füst érték, illetve megszünik a szelepek kenése, berágódik...
Már kimerülőben van az erre szánt keret, így szelepvezetőt már nem tudunk belerakatni, így arra lennék kiváncsi, hogy a gyári felállásban csak szimeringgel érdemes-e összerakni a motort, vagy inkább szimeringek nélkül, vállalva a kopott "szelepvezetők" okozta tüneteket?
Hosszú szünet után végre újra hallottam járni a Favoritom motorját ami most már Fábia 1,4 :).
Szeretném megköszönni mindenkinek( Kika,n arpi,Skoda Sanyi.... )aki tanácsaival, véleményeivel segitett abban hogy a motorom összeálljon.Még kipróbálni nem tudtam,mert a fék még nincs kész teljesen,de bizakodó vagyok.Külön köszönet Gyuszi klubbtársnak a kincsekért :),segitségért.
Köszi a választ de nem igazán a hengerfej nyomatéka érdekelt volna hanem a főtengely és a hajtókaroké.Egyébként van síkolva a hengerfej a csavarok alá teszek plussz alátétet.