Sziasztok! Kérdésem,hogy valaki utána tudna e nézni két rendszámnak,hogy mi lehet a kocsik sorsa?Mikor vonták ki,stb. Természetesen mindkettő Wb.,90 utáni rendszámok) Ha igen,írnám őket. Köszönöm!
Miért van az, hogy nyomorult androidos mobillal képtelenség belépni erre a fórumba... ennyire szar beléptető rendszert, mint ezt itt balra... :-( utálom, csak küzdeni lehet vele. Kénytelen voltam laptopra váltani, és egyből be is tudtam lépni.
Eladnám 4T 1.3 Tourist kombi Wartburgomat. Frissen vizsgáztatott, jó állapotban. Egy rakás ajándék alkatrésszel és két felnivel. Képeket itt a topikban találtok róla. Ára 500.000 Ft.
Kis segítséget szeretnék kérni, régi 353-as Wartburg vizsgáztatásával kapcsolatban: Pár éve úgy volt, hogy 2000 ppm-es értékre szigorították a környezetvédelmi CH határértékeket. Ennek végrehajtási határidejét egy másik rendelet 2020. december 31. ig tolta ki azon kétütemű tulajdonosok esetében, akik 2004. július 15-e előtt vásárolták az autójukat.
=> Tudtok arról valamit, hogy a fenti rendeletet hisszavonták volna??? => Egyszerűen megfogalmazva, ha egy kétütemű 353 ast leszeretnék műszakiztatni, akkor azt környezetvédelmi szempontból megtudom tenni vagy sem?
Egy olyan kéréssel fordulok hozzátok, hogy a 353-mas kétütemű Wartburg a váltója milyen hosszú (egy két centi eltéréssel). Válaszotokat előre is köszönöm.
Jo par eve (15) nem foglalkoztam Wartburggal,de most esedekes lenne jovo evre nezve. Kerdesem lenne hozzatok (talan meg valaki emlekzik ram, mindennapos tag voltam itt), fekalkatreszekkel kapcsolatban. Utra kellene tenni a kocsit (1981,353W) de a fekrendszer felijjitasra varna. Hol tudok most beszerezni alkatreszeket ha lehet jo minosegben,talan gyari ha van meg (tudom ritka)?
Feknyereg, essetleg javitoszett a munkahengerhez.
Ha essetleg ismeri valaki azt a Wartburg tulajdonost aki a 16. keruletben lakik az Ballada ucaban. Regen nagyon jo markatarsak voltunk,neki is 81es a W353.
Nagyon jól néz ki, nálam ez már felvetné a csikósi dilemmát, hogy akkor élvezzem, vagy szobor legyen?
Az autó halála az állás, használni kell, de én magamnak biztosan kivenném legalább a vezetőülést, mert ha már ilyen állapotban megmaradt ötven évig, akkor nem a száz kilómmal kellene szétnyomorgatni ezt a kárpitot. :-P
Szerencséd volt, hogy még küldtek képeket, több hasonló jó vételt láttam már, amit vagy egy-két bélyegképpel, vagy kép nélkül hirdettek és aki elsőnek telefonált és bevállalósan odament érte látatlanba, az nagyon jól járt.
Izomból erőlteti a kormányváltót (pl. ha nem akarja bevenni simán az 1-est, ami nem ritka), gurulás közben padlógázt ad hogy jól megtépje a szabadonfutót, 30-nál 4-est kapcsol és kis fordulaton erőlteti a motort, padlógázzal megy fel tartós nagy emelkedőn (ettől simán meg tud ragadni a motor), ilyesmikre gondolok :) Csupa olyan, amit a modern autókhoz szokott vezetők simán gyakran csinálnak.
A képekhez: nagyszerű autó, annak fényében meg végképp mesés, hogy nem restaurált :-)
www.bazos.sk bazár oldalon találta az egyik barátom. Egy rettenetes rossz minőségű telefonképernyő fotóval hirdetve,de valamiért éreztük hogy ez olyasmi állapotú lehet, amit keresünk. Kértünk jobb képeket és azonnal indultunk is trélerrel.
A Bácsi unokája tárolta egy száraz garázsban páraáteresztő kültéri ponyvával letakarva.