Tud valaki heves megyében esetleg olyan emberkét, vagy céget akik tudnak ECU-t klónozni? Sajnos nagyobb terhelésnél a 2.-ig befecskendező "zárlatra" fut ezért az autó tiltja a többi 5-öt is ezért megáll. Újra indítás után minden jó, de nagyobb terhelésre ismét jelentkezik a hiba. A befecskendezőt cserélgetve mindig a 2-es befecskendezőre hozza a hibát. Kábelköteg ezen része át lett mérve, ott nincs gond. Maradt az ECU. Arra gondoltam külföldről vagy valahonnan veszek egy bontott ECU-t és arra ár kéne klónozni az enyémet.
Üdv mindenkinek, tud-e valaki olyan műhelyt/szakit ajánlani, aki egy váltóhibás 2001-es S8-ból kihajítaná a váltót és átépítené kézi 6s-ra?! Elmebeteg kérdés tudom, de facelift manual S8 nincs normális elérhető, lefutott sz*rért meg nincs kedvem vagyonokat pengetni. Ugyanitt szép/keveset futott/nem kifliből kiegyenesített vagy vágott tetős manual facelift S8 érdekel.
Hosszabb utazásra nem jobb lenne valami laposabb? Tizenév SUV/pick-upozás után rájöttem, hogy szeretek limósan suhanni az aszfalton az öreg E38 V8 D-ben. Ha tehetem, inkább abban ülök, nem a 3.0 D Jeep GC-ben. Nem mellesleg jobban megy/kevesebbet eszik és csendesebb, igaz 400 kg-val könnyebb, meg nincs megbolondítva minden emission controllal.
Én a V8 D Touareggel szemezek, ha lejár a Jeep lízingje, nekem terepre/futózni is kellene meg brümmögtetni/hörögtetni :-). Sajnos nincs belőle 7 üléses, néha jól jönne pereputtynak, az SQ7 meg überjól tartja az árát.
A DPF-et nem lehetne regeneráltatni a szervizben? Nekem - igaz 2.2 D Outlandernél -megoldották, amikor hibakódot lökött.
Visszaadtam a hibridet a VW, egy műszaki kreténség és csak hosszú utakra szerettem volna használni. Túl nehéz a kocsi fara, noha nem érződik- csak ha belecsapon egy nagy gödörbe egy rossz úton nem tudom mi fog történni. Nagyon sokat kell vele gépészkedni vezetés közben, hogy kihasználd az teljesítményét. A legidegesítőbb az, hogy vitorlázásnál kikapcsol minden hajtást. És agresszíven vitorlázik. Pályán 160-a tempónál, ha leveszem a gázt, kikapcsol minden és ha jön egy kanyar, be kell tegyem S-be, hogy kapcsolja vissza a benzinmotort. Nem szabad áram nélkül hagyni, mert a 340 lovas benzinmotor csak 450Nm tud és az nem elég egy majdnem 2.5 tonnás karosszériát dinamikus mozgasson. Azt meg tudom oldani, hogy 100-120 km alatt teljesen visszatöltsem az akkut menet közben, csak ezzel is kell foglalkozni. Nincs pótkerék, kicsi a csomagtartó, stb.
Megrendeltem egy faceliftes MY2024 Touareg V6 dízelt, a 170KW-os motorral, december elején leszállítják. Elég jól fel van szerelve és hosszú utakra ez való. Az csak 2.1 tonna és 500Nm.
Sajnos szóltak az olajcserénél a 2018 dízel Touaregnél, hogy a rsz kicsit telített, lehet, hogy ki kéne cserélni, noha a műszerfalon nem jelent meg soha semmi hibajelzés. Most 260e km a futása.
Mondta STK15, hogy kb. 200e után mindenképpen el kell adni. Meglátjuk, hogy muzsikál.
Egy pár napja erősen duhog a motor!Nagyon füstöl,remeg az autó (gyorsításkor)és olyan mintha 3henger menne csak!
Ugyan ilyen hibáról olvastam(egy másik fórumon) az adott autónak a4.henger visszapofázik a levegőszűrőbe!Sajnos ott nem írtak többet róla,hogy mi történt a továbbiakban!
Gondolom ezek alapján az enyémnél is ez lehet a probléma valamelyik hengernél!
Sajnos az okát nem tudjuk!
Esetleg valami ötlet?Vagy volt már ilyen valakinek ,meg lett e a hiba oka?Mit kezdjünk vele?
Nekem van egy 7-es VW Touregem (Q8 platform), 4.5 éves, 250ekm futása, újan vásárolt. A kocsi műszakilag gyári állapotba van. Csak szakszervízbe viszem, mert kell a gyári szervez hozzáférés szinte mindenre.
V6 dízel, 8 sebességes ZF, a szakszervíz árak kb. az Audi szintjén vannak, az eredeti alkatrészekkel.
Összesen 11e eurót költöttem el eddig szervízre és gumikra (0.044 euró/km, az üzemanyag átlag 8 literes fogyasztással kb. 0.11 euró/km), 20e km olajcserével és két váltóolaj cserével (3 féle kell bele), fékek vagy 2x, két hátsó lámpa, két hangszóró, egy jobb első dió. Minden alkatrészt a szakszervíz adott, gyárit. Sajnos a Casco az elég drága.
Szerintem nem sok.
Akkor van baj, ha a kocsi nem jár sokat és öregszik. Fékek és lengéscsillapítók lerohadnak, stb.
Neked kell ismerned az anyagi helyzetedet/lehetőségeidet. Mivel semmilyen személyes tapasztalatom nincs a koreai/japán márkákkal, érdemben nem tudok a témához hozzászólni. Annyit hallottam hogy a motorjaik jók, de nálunk (Ausztria) nem
szeretik, mert 6-8 év alatt lerohad a kasztni a szarrá sózott utaktól. Érdemes utánajárni hogy milyenek a szervizköltségek, alkatrész árak. Abban biztos vagyok, hogy az Auditól lehet jóval gazdaságosabban üzemeltethető márkákat találni. De ugye a prémium márkáknál a gazdaságosság nem szempont.
Ez egy VW Touareg 10e km futással, 1 éves. Úgy látom, hogy kénytelen leszek megvenni.
A problémám az, hogy a menetkész súlya 2.36 tonna, 8 sebességes ZF van rajta és a váltó elött egy villanymotor., ami 100kW-os. Ha nem marad töltés az akkuba, csak a fékezési visszatőltésre számíthatok.
Az akku töltése csak váltóárramal lehetséges, max. 7.5 KW-ot vesz fel, háromfázison kb. 2 óra a 80%, a 22Kw-is töltővel is. Fullba töltve, kb. 200km képes rásegíteni a benzinmotorra.
A benzinmotor nyomatéka 450Nm, a villannyal kombinálva 600Nm.
A V6 dízel Touaregem nyomatéka 500Nm, de a súlya csak 2.07 tonna, az egy nagyon jól megépített autó, 250e km--ben még nem volt nagyobb baja, csak a fogyó-kopók, két hátsó lámpa, két hangfal. De ez egy alapmodel, nincs légrugó, nincs légrugó és 100lóval gyengébb, mind a benzines TSI, mégis nagyon dinamikusan lehet vele haladni. A dízelt nem adom el, ameddig jó, nagyon vigyázok rá.
A hibrid sokkal jobban felszerelt, légrugós- de motoros torziós rugója nincs, bőr a kárpít, de nem az igazi... a nagy fejegység, amin nincsenek gombok... nem szeretem a sok extrát, mindegyik egy hibaforrás. Mátrixos ledes fényszórói vannak, azokkal is baj szokott lenni, a dízlebe síma ledes, azzal sose volt baj.
Szerintem semmilyen Audit ne vegyél, ha egy egymillás javítás gondot okoz. Abból csak az lesz hogy minden indítás elött azon fogsz reszketni hogy kialszik-e minden hibajelzö lámpa. Van amihez az átlag szerelök nem nyúlnak hozzá és/vagy nincs utángyártott alkatrész, a szakszervízben meg igen vastagon fog a ceruza amivel a számlát írják.
Persze hogy kell számitanod javításokra is. Egy autó amit használnak, azon idövel el is romlik valami. Lehet hogy szerencséd lesz és nem szaladsz bele drága javításba, de ezt pusztán az elöírt karbantartások elvégzésével nem lehet garantálni. Söt, arra is számíthatsz hogy egy barom lezúzza, de bizony a biztosító nem fizeti meg a helyreállítás teljes költségét, (avultatás ) és akkor is zsebbenyúlós a törétnet. Ezeket csak azért írtam le, hogy lehetöleg mindent vegyél számításba mielött beleugrasz egy hitelbe.
Na végre vki .... egy tisztesség válasz. Köszönöm!
A kiszemelt példány Audi 1.4 tfsi e-tron . 2016 . 76.000km visszahívásos akkupakk cserén esett át! Szerviz előéletről még nem tudok... de behozott kocsi sztem.
Azért keresek ilyet vagy a konszernből a vw Golf GTE kivitelt , mert a melóhelyem 5km van és ez EV módban 50km tudd.
Ezt az 5km is kb dugoban teszem meg néha elérem közben a 80km órát pár percig .... szóval inkább városi használat , de hétvégente persze kicsit megyünk kb 40km fixen és ha utazzunk akkor többet + tesómék
1200km laknak majdnem Holland határ így oda is ki kéne tudni menni vele...
Elsősorban a városi használat és 5km táv miatt akarok valami hibridet de a toyotás vonal annyira nem vonz... így véletlen bukkantam az Audira vw-ra....
Szerviz árak relativ mi a drága ... sztem a skoda sem olcsó és a nejem Hyundai i10 egy olaj csere is 80 rugó a szervizben....
Az autós teszteken odákat zengenek róla milyen qva jó autó... biztos az ... én már csak kinézetre is szerelmes vk belé ... de azért ismerem kb mire számíthatok csak azt nem tudom az évek alatt
mennyit sikerült fejleszteni ezen a TSI TFSI motorokon. Amúgy meg 8 év alatt raktam 70e-t a skodába szóval biztosan nem hajtanám szét a gépet ... kb 80 % EV módban menne.....
A Golfok sem sokkal olcsóbbak a GTE kivitel ... de ahogy nézegetem az alkatrész árakat annyira nem tűnk horrornak nekem a kötelező dolgok....