Továbbra is az a véleményem hogy túl van tolva a hiszti. Az argentin szurkolók minden sportágban ilyenek vagy még elvetemültebbek. Messi ellenfelei ennél durvàbbakat kaptak és soha egy szó nem esett róla. Az IndyCarban ez csak azért furcsa mert az internetes érában nem nagyon volt olyan versenyző akinek jelentős rajongótàbora lett volna pláne nem Dél-Amerikából. Bár minden versenyzőnek ilyen fanatikus rajongótabora lenne akkor a detroiti verseny sem 600 ezres nézettséget produkàlt volna.
Amúgy ambivalensek az érzéseim a hétvégi futammal kapcsolatban. Nincs bajom a káosszal, de amikor zsinórban sokadjára nem sikerül megugrani hogy egy újraindítás után sikerüljön megtenni egy kört sárga nélkül, az szerintem már nem mutat jól.
One of the toughest, fastest, most determined and versatile drivers to ever grace motorsport has left us, aged 90. Rufus Parnell Jones, born in Texarkana, Ark., in 1933, died of natural causes on June 4, in Torrance, Calif., the city where he had lived since he was seven years old.
How significant a figure was the man we knew as Parnelli Jones? The late, great Robin Miller said it best: U.S. motorsport’s Mount Rushmore would feature A.J. Foyt, Mario Andretti, Dan Gurney and Parnelli. And there’s little point in disputing that because he was right.
Scotty valamit elkúrt. Így első blikkre látva a bal első blokkoló kereket a jobb meg nem, szerintem egy bukkano pont annyira megdobta az autót, hogy egy pillanatra megszünt az autó tapadása elöl és ilyen pályán ez a következménye a kanyarnál.
Kezdik megszokni :) Amúgy nekem is öt rémlett, de amit ide beraktam az a hivatalos statból van és egy másik cikkben is ezt a 4-et hozták ott is egy olyan megjegyzéssel, hogy eddig tudták számolni, tehát valószínűleg 4 lesz ez. És így is meg lett a hatodik hely! Egyébként meg Penske-knek nem volt jó napjuk, Scotty tőle szokatlanul hibázott és falba rakta magát, Józsi szintén mondjuk ő erősen kialvatlanul versenyzett, ellenben jó ütemérzékkel Palou előtt állt keresztbe így a spanyol is két év óta a legrosszabb eredményét szedte össze.
Dixon egy kibaszott zseni! Számomra az Indy 500-on elért 3. helye is sokkal nagyobb teljesítmény mint Newgarden győzelme, de ez a detroiti futam is bizonyította, hogy ez a faszi és a stratégája a mezőny felett állnak.
Kifejezetten örülök Newgarden leszereplésének, mondjuk árnyalja az örömömet, hogy Palou versenyét és egyben remek sorozatát is sikerült totálisan elcsesznie…
Ennek ellenére (sajnos) komoly sansza van a bajnoki címre, mivel a szezon második felében az ovál versenyek dominálni fognak, és azokon el kell ismerni, hogy nagyon jó.
“We had so much pace…one more lap and I might have been able to get the win,” Ericsson said. “Great day. I’m really happy with that.”
Végre a sok csalódás után összejött neki.
Érekes hogy a svédnek állandóan a káoszos utcai pályás versenyeken jön ki a lépés. :)
Dixon esélyeit meg komolyan rontotta Herta, aki szintén spórolt csak másképp és kibillentette Dixon a ritmusából, ezért muszáj volt kockáztatni és előznie, mert mögötte nagyon jött a svéd.
“He was getting me very out of sync. You need free and clean air because you want a very positive front. That's why I made the lunge on him. We know he's not going to go to the end. They were throwing a Hail Mary to get their lap back and work it out.
“It was a little tighter than I thought it was going to be on fuel. I was getting some pretty big numbers, thought it was going to be pretty easy. Maybe our fuel was off a little bit. Got the blue light with two to go, that's not good. But we were totally fine.”
Mondjuk nem bánnám ha végre legalább egy kört meg tudnának tenni újraindítás után, kb. egy nyílt lobbys multiplayer futamra hasonlít színvonalban a mai.