Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Crayc Creative Commons License 2023.10.11 0 0 9577

Köszi a tippet,megnéztük,sajna minden jónak néz ki,semmi beázás,oxid,forrasztások jók. Ha jó lesz az autó megírom! Sajnos nagyon nehézkes az előre lépés még azt se tudtam senkitől kideríteni(mert nem tudják),hogy muszáj az összes számnak betűnek stimmelni vagy elég  ha olyan motorkódos,lóerős,ccm.és átírják. Vagy mindennek stimmelni kell.Próbálkozom tovább! :)

Előzmény: 409 (9575)
Ebby77 Creative Commons License 2023.10.11 0 0 9576

Sziasztok!Segitséget szeretnék kérni,vagy tippet.

Van egy VW Bora 1.6 Compfortline autónk,egyszerűen nem akar beindulni,már pillangó szelep,gázpedál kapcsoló,gyertyák,gyújtó kábelek,gyujtótrafó csere, megtörtént és így is inditásnál csak morog,morog de nem akar beindulni.Valakinek valami ötlete még esetleg,nem szívesen vállnék meg tőle,csak ha tényleg esélytelen az egész próbálkozás.Előre is köszönöm a segítséget.

UI: esetleg ha valakinek hasonló autója van nem tudna egy gyújtó kábel bekötési sorrendet leírni vagy lefotózni nekem nagyon megköszönném csak hogy biztos legyek benne . 

409 Creative Commons License 2023.10.10 0 0 9575

 

 Nem biztos, hogy cserélni kell. Bele kell nézni, nincs-e hibás forrasztás a befecskendezőhöz  kivezető lábaknál. Illetve a csatlakozójában hibás/korrodált érintkező.

Előzmény: Crayc (9574)
Crayc Creative Commons License 2023.10.09 0 0 9574

Köszönöm szépen!

Igen,én is gondoltam,hogy nem úszom meg a motorvezérlő cserét csak sajna az ami nekem kellene a száma alapján,az az országba nincs(bontott).Ezért is reméltem hátha vmi más.

Előzmény: 409 (9572)
Kubati Creative Commons License 2023.10.09 0 0 9573

Sziasztok!

 

Több hete szivat az autónk és már teljes a kétségbeesés. Köszönöm, ha valaki időt szán az esetre. 

 

Előzmények:
Tökéletesen működő autón - 1.6 cr tdi VW Polo- egy vasárnapi napon a szokásos olajcserét elvégeztük, szűrőkkel együtt, gázolajszűrő feltöltve lett berakva, plusz csináltunk egy motormosást. Vidékről hazamentünk kb. 50 km-t déli nagy melegben, majdnem üres tankkal, majd otthon teletankoltuk. Innentől kezdődtek a problémák.

Tünetek:
Hétfőn kigyulladt és villogott az izzítás lámpa, beírta a P0087-es hibát, de semmi nem történt, törlés után ment tovább normálisan az autó. Kedden 3x írta be a hibát és elkezdett az alapjárat ingadozni. Szerdán már kb. 10x beírta, még mindig nagy gond nem volt, de az alapjárat ingadozott. Csütörtökön már többször leállt a motor, a hibakód mindig ugyan az a P0087-es. Pénteken megtankoltuk prémium üzemanyaggal és Protec csúcstisztitító adalékot tettünk bele. Hétvégére érezhetően javult, 160-al is képes volt menni fordulaton, de városi menetben újra rángatott a motor és újra és újra beadta a P0087-es hibát. Utána hétfőn 2 órán keresztül hibátlanul ment az autó, kb. 3 óra Napon állás után elindultam vele, de vontatva jöttem haza. Magasabb fordulaton egy darabig ment csúsztatott kuplunggal, de alapjáraton ingadozott és néha le is állt, ezért próbáltam 2000-es fordulaton hazakeveredni, de vontatás lett a vége. P00C6 is előjött néha.

Amit csináltunk:
Tankszivattyú takarítással kezdtük, nem javult a helyzet, ki is cseréltük utána teljesen újra. Újra gázolajszűrő csere, majd kicseréltük a csöveket átlátszóra, ekkor azt láttuk, hogy a szűrőhöz, majd onnan a nagynyomású szivattyúig teljesen légmentesen nyomja a rendszer a gázolajat, viszont a nagynyomású szivattyú résolajcsövében megjelentek apró buborékok, a rail cső résolaj csövén pedig rengeteg levegő jött, a porlasztóktól viszont légmentesen és teljesen egyforma mértékben jött vissza a résolaj. Kimértük a 4 injektort, 200 k Ohm megvolt mindnél. Cseréltük a nagynyomású tetején lévő hozam szabályozót, valamint a rail cső 2 végén található nyomás érzékelőt és szabályzót, a gázolaj hőmérséklet érzékelőt, porlasztók résolaj csövét, majd végül a nagynyomású szivattyút, és a 4 injektort is. Az injektorok feltanítása és a hozam szabályozó adaptálása után, többszöri légtelenítő programnak hála kb. 10 kilométert képes volt megtenni az autó hibátlanul, már azt hittük minden rendben, de reggel újra ugyanazt a tünetet produkálta, beindult, majd rögtön elkezdett dadogni és leállt a motor, a szokásos P0087 es hibakód jelentkezett. Átlátszó csövekkel figyelve a rendszert azt látjuk, hogy indítózáskor a tankszivattyúból gyönyörűen feljön a gázolaj, de a nagynyomású szivattyún elhelyezkedő hozam szabályzó szelep nem szívja be a gázolajat, míg normális működés esetén nagy erővel beszippantja. Amikor le van állítva és le van véve a gyújtás, a hozam szabályzóra kötött csőből nagyon lassan, de elszivárog a gázolaj, bele a szelepbe. Úgy gondoljuk, ez lehet az oka annak, hogy le levegősödik a rendszer állásában. Amikor nem akar indulni a motor, többszöri légtelenítés és indítózgatás után nagy nehezen beindul, alapjáraton pöfög vagy dadog, de a fordulatot nem bírja, amint elvesszük a gázt, nem tartja az alapjáratot és leáll a motor. Ejtő tartályos kísérlettel is ugyan ez. 2 db nagynyomású szivattyú és 3 hozam szabályozó szelep bármely kombinációjával ugyan így viselkedik. Ezekből 1 szivattyú, 2 szabályozó már padon be is lett mérve, semmi bajuk. Elektromos csati voltmérés is rendben.
Valakinek bármi ötlet a gyufán kívül?

Elnézést a hosszú írásért, de minden részlet árulkodhat valamiről. 

409 Creative Commons License 2023.10.08 0 0 9572

 

 Ha a befecskendezőt kiszűrted, a csatlakozók/vezetékek rendben vannak az ECU-ig (???), akkor nem marad más mint az ECU.

Előzmény: Crayc (9571)
Crayc Creative Commons License 2023.10.08 0 0 9571

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni, hátha találkozott már valaki ilyennel!

Kb 2 hónapja vettem meg a volt kollegám passatját (b6)(2007, 1,6 benzin, 8v ,BSE m.kód, 102le, 290e km)

Ő mindennap 40kmt jött melóba, majd haza. Kérdeztem van e motorikusan baja, azt mondta, hogy ritkán, néha pöffen 1 et. Tényleg így is volt amikor hoztam tőle a 40km alatt 1x csinálta. Gondoltam majd előjön, hogy mi a hiba. Használtam keveset ,majd 1x indításkor minden jó, szépen jár, veszi a fordulatot, raktam 1esbe ,indulok és rángatott elég erősen. Ezt többször eljátszotta de nem állandósult. Cseréltem gyertyákat, jó, nem rángat, gondoltam ez volt, de sajnos nem. Aztán addig rángatott amíg végre bedobta a menetstab.jelet majd a motor checket.  Hibakód p301,201 Már cseréltem gyerty.kábeleket. trafót, map-ot, injektort szívócsonkkal másik autóról. Ecu-tól megnézték, hogy az 1es hengerhez megy e áram. Volt élőadat menet közben ,csak  u.a. írta be+ECU 01314,de csak ekkor. Megnézettem ecu-t ami elvileg jól vezérel. Bár állította aki nézte, hogy ecu hibás. Erre felhívtam ecu javítót pesten ahol azt mondta, hogy biztos nem ecu ezzel a hibával. Kompresszió 14 mindenhol, az ü.a. nyomás 3,5,igaz ez álló helyzetben ,járó pörgő motornál.  Pénteken szerelőtől elhoztam tankolni ,jó volt, kb8-10km mentem ,többször leállítottam semmi baj, majd 1x csak megint elkezdte és abba se maradt most. Hibakód 301,201. Porlasztót is cseréltem még 1szer az 1est 2sel de akkor is a hibakód u.a.

Röviden :) CSAK ennyi a bajom! Minden ötletet szívesen veszek és köszönök!

Falusi1 Creative Commons License 2023.09.29 0 0 9570

Elmondtam nekik a problémát, a szelepcseréket is. Ezek után csinálták a diagnosztikát és mondták, hogy nem találtak semmit. Nem tudom mit csinálhatnék még?

Előzmény: 409 (9569)
409 Creative Commons License 2023.09.24 0 0 9569

 

 ????? Diagnosztika? A főtengely rángatásához milyen diagnosztika való?

Előzmény: Falusi1 (9568)
Falusi1 Creative Commons License 2023.09.24 0 0 9568

Elvittem VW szervízbe diagnosztika után sem tudnak semmit.

Előzmény: Falusi1 (9567)
Falusi1 Creative Commons License 2023.09.15 0 0 9567

Köszönöm az észrevételt, mondom a szerelőnek.

Előzmény: 409 (9566)
409 Creative Commons License 2023.09.14 0 0 9566

Elsőre nézzétek meg, nem mozog-e a főtengely hosszában. Meg kell rángatni a szíjtárcsánál fogva. Ha millimétereket mozog, akkor esélyes, hogy elkopott és kiesett a helyéről a támcsapágy. Nem idegen ez a hiba ettől a motortól.

Előzmény: Falusi1 (9565)
Falusi1 Creative Commons License 2023.09.14 0 0 9565

Elnézést kérek, jogos a kérdés.

A motorszám: BKY 190361;  1390 cm3 ; benzin, Confortline, 2004 decemberi.

 

Előzmény: 409 (9564)
409 Creative Commons License 2023.09.13 0 0 9564

Azt is elárulod majd, hogy melyik motor van abban a Polóban??  ://

Előzmény: Falusi1 (9563)
Falusi1 Creative Commons License 2023.09.13 0 0 9563

Segítséget szeretnék kérni egy 2004-es VW Polo alapjárati problémájának megoldásához.

Meleg motornál és alapvetően bekapcsolt légkondi mellett a kuplung kinyomásakor az alapjárat hirtelen leesik és gyakran le is áll. 

Szerelői próbálkozások tömkelege, (pl. alapjárati egység cseréje), de semmi változás. Teljes a tanácstalanság.

Lacika59 Creative Commons License 2023.09.06 0 0 9562

Üdv

Szeretném megkérdezni hogy VW Up (2012) magyar nyelvű kezelési utasítás magyar nyelven megtalálható valahol ?

Köszönöm a segitséget

Sz-S Creative Commons License 2023.09.02 0 0 9561

Előzmény: Sz-S (9560)
Sz-S Creative Commons License 2023.09.02 0 0 9560

Sziasztok!  1995 ös vw T4 multivanom van. 1,9 TD motorral.

A műszerfalon néha villog a képen látható piros lámpa. A motor hűtéssel már nincs gond, meg lett javitva de ez a lámpa néha hideg, meleg motorral villog.  

A kérdésem az hogy a lámpához tartozó gomba, jel adó hol van a motorban?

Köszi

Real Putyur Creative Commons License 2023.08.26 0 0 9559

Sziasztok!

 

VW Golf IV, 1,9 TDi

Egyik napról a másikra egyik gyári kulcsot se ismeri fel az immobiliser, letilt. (Kis sárga ikon a műszerfalon: autó sziluett, alatta egy kulcs.)

Tudom, szervíz. Mivel azonban problémás az autó mozgatása, és ráadásul én is bonyolult vagyok (mozgássérült), keresnék egy normális szakit lehetőleg dél-budán, aki tudna ezzel foglalkozni. Gyorsan.

 

(Alternatív megoldásokat is meghallgatnék, de úgy tájékozódtam, hogy ezek nem igazán működnek. Viszont meggyőzhető vagyok... valamint tudom, melyik végét kell megfogni a csavarhúzónak.)

 

Köszi előre is!

409 Creative Commons License 2023.08.11 0 0 9558

"Az üzemanyagszűrőmet és az üzemanyagszivattyúmat is kicserélték tavaly."

 

És a szűrő csere óta dús a keverék, illetve vannak a gondok?

Előzmény: Legly (9557)
Legly Creative Commons License 2023.08.09 0 0 9557

Sziasztok!

 

Van egy problémám az autómmal.

 

Információk az autómról:
VW Polo 1.2
Motor kód: BMD
Gyártási év: 2005


Egy hibakód van az autómban, ez pedig a P1072 (System Too Rich, Bank 1, üzemanyag túl dús).

 

Az üzemanyagszűrőmet és az üzemanyagszivattyúmat is kicserélték tavaly. Az első henger injektorát idén cseréltem ki.

 

A következő problémám van még ezen felül:


Az autó beindításával gondjaim vannak. Minden esetben úgy indítom el az autót, hogy a kuplungot benyomom.
Néha gond nélkül elindul, de néha 15-20 percbe is beletelik, mire nehezen el tudom indítani. Ilyenkor a gázpedállal kell játszadoznom.


Egyébként az autó beindítása után nem tapasztalok semmilyen rendellenes működés, az alapjárat normális.

Talán van egy nagyon minimális rázkódás, amit a feleségem szokott jelezni, de én nem érzem.


Ki tapasztalt már ilyen hibát?

 

Tudtok valamit javasolni, hogy megszűnjenek ezek a problémák?


Nagyon szépen köszönöm!

409 Creative Commons License 2023.08.01 0 0 9556

 Miből gondolod, hogy bárki tudja mikori és melyik 1.6-os motorú az autód???????  ://

Plusz, hogy mi volt a nem bevált tanács?

Előzmény: Mollyka 84 (9555)
Mollyka 84 Creative Commons License 2023.08.01 0 0 9555

Üdvözlök mindenkit azzal a kérdéssel fordulok hozzátok hogy egy B5 1 6 belzines motor 4000 fordulaton erősen rángat, de alatta nem mi lehet a gond. A gép nem mutat ki semmit és amit kaptam tanácsot sajnos nem vált be köszönöm ha tud valaki segíteni. 

409 Creative Commons License 2023.06.30 0 0 9554

A HDK-t utána be tudod állítani? Ha nincsenek meg hozzá az eszközeid (tudásod) akkor ne szedd le. !!!

 

A kábeleket rakd át a másik csatlakozóba.

Előzmény: szöges75 (9553)
szöges75 Creative Commons License 2023.06.30 0 0 9553

Sziasztok!Kérdésem az lenne hogy van egy 1.9 es AFN passat 7pines adagolom és szeretném egy másik adagolót berakni, de a másiknak 10 pines a csatija és audin volt!Gondoltam átraknám a régi hdk fejet és a külön kábeles nem tudom mit alolról!Működhet?Eredeti 028 130 115a(0460 404 969, az uj test 038 130 107d(0460 404 977)

Köszi előre is

409 Creative Commons License 2023.03.06 0 0 9552

 

 

 Pl. szelepfedél karterszellőző szelep. Mérni kellene kartergáz nyomást, 0.1bar-nál kevesebb kell legyen.

Előzmény: Kultik (9551)
Kultik Creative Commons License 2023.03.06 0 0 9551

Sziasztok, segítséget szeretnék kérni hátha valaki már találkozott ilyennel. Adott egy B5.5 Passat AVB elkezdett füstölni, így kicserélték a turbót ami már esedékes volt kicsi mozgása volt a tengelynek. Kapott egy vadi új Garet turbót olajcserével és coller takarítással. Pár perc járás után a füst ismét előjött majd a turbó mögötti rezó csőből konkrétan csepeg az olaj. Próbálták "csupaszon" is járatni az autót, tehát se szívó oldalon se kupifogó oldalon nem volt semmi a turbón de úgy szintén folyik hátra fele az olaj. Így betudtuk a turbó gyári hibás. Második körbe a régi turbó kapott egy új közép részt és egy geometriát is. Felszerelés közbe szintén minden takarítva lett, beindítás után nagy örömre megszűnt a füst de kb 5 perc járás után ismét elkezdte és az olaj csepegést is. Most keresik mi lehet a probléma de hátha itt gyorsabban választ kapok rá.

dolmarCC Creative Commons License 2023.03.03 0 0 9550

Sziasztok! Véletlenül nem tudna nekem valaki segíteni?Alany egy Vw lt 46os AGK motorkód 125lovas 98as,hengerfejen tüzfal felőli oldalon van egy kupak hátul,annak mi lehet a neve?Sajna az enyémben egy nem gyári valami féle bakelit van fbs-el beragasztva 

petya gti Creative Commons License 2023.03.02 0 0 9549

Köszönöm szépen a segítséget!

 

vákuum teszteléssel a nyomásérzékelő megfelelően működött.

Tovább gondoltam a dolgot mi lehet a felelős a korábbi hozzászólásaidra.

vcds segítségével kivezéreltem a mágnes kuplungot fojtószelepet turbó fel töltőnyomás szelepnél

meg akadt a mutatvány nem reagált a kiadott vezérlésre. Csatlakozót levettem újabb vezérlést adtam rá multiméterrel ellenőriztem váltakozott a kiadott feszültség. Szelep direkt 12 voltra sem reagált.

Egy új szelep és már is vissza jött az erő nem fullad nem tilt.

 

Mégegyszer köszönöm!

 

 

Előzmény: 409 (9548)
409 Creative Commons License 2023.02.24 -1 0 9548

Igen, úgy.

Előzmény: petya gti (9547)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!