Tudja valaki, h a M2 CC 2,0 16V benzin F4R motorkódú 136 LE bocikban mi a francért kell félévente olajat cserélni? 15ekm, vagy fél év a csere intervallum. Mi lehet ennek az oka?
Más: mindenhol szerte Európában olcsóbb minden, mint orbanisztánban :(((
És mindenhol többet keresnek az emberek, mint orbanisztánban.... a ksh adatait hagyjuk :(
Igazából nincs messze a határ sem, de berakok két kannát még, meg teleteszem a kocsit, és simán spóroltam közel egy 10- est. Akkor még beugrunk a kauflandba, plodine-be, ktc- be, öblítő, mosószer, sajtok sokkal jobb áron vannak. A nyolcvanas évek végétől a 2000- es évek elejéig a horvátok jöttek hozzánk vásárolni, most a parkolókban minden 5. kocsi magyar kint Verőcén. Finom a fagyijuk is...😁
2022 október óta csak kint tankolok. Igyák csak meg a szaros üzemanyagukat. Rengeteg ismerős, aki szintén kijár, ugyanazon a véleményen van, mint én, hogy míg itthon a prémium gázolajat tankoltam, ahhoz képest a kintivel kb. 4-5 decivel kevesebb a fogyasztásom 100 km- re vetítve. Egyébként érdekes, hogy az olajárhoz és a dollár/euro- hoz képest külföldön is magasabb az üzemanyag ára, mint ami előtte volt adott olajárhoz képest...
A nemzetgazdasági miniszter részletezte, hogy ezt a 95-ös benzin és a gázolaj esetén kell megtenni. Az utóbbinál ez nagyjából 10 forintos, az előbbinél pedig 27 forintos árcsökkenést kell, hogy jelentsen.
Fókuszban a magyar üzemanyagárak. Nagy Márton nemzetgazdasági miniszter bejelentette, hogy a kormány két hetet adott az üzemanyag-kereskedőknek, hogy az árakat a régiós átlaghoz igazítsák. Ha a kereskedők nem csökkentik az árakat, a kormány "kemény eszközökkel" avatkozik be.
Na erre kíváncsi leszek, hétvégén ~100Huf kevesebbért tankoltam a horvátoknál
Igen már mutatták pár napja. De engem megdöbbent lejjebb az a poszt ahol a kiscsaj beszélget az öreg alessal a pápai 21 es emlékmü mellett, nagyon megöregedett,egy évig parancsnokom volt
Szeretnék kérdezni tőletek, talán volt valakinek hasonló problémája, de lehet nem is gond.
Renault Scenic 2011 1.6 benzin 110 le. 340.000 km.
Alapjárati gondom van, de csak néha, és csak bizonyos helyzetekben.
- az autó gond nélkül indul hidegben melegben
- az alapjárat hidegindítás után beáll 750-re semmi gond vele
- ha elindulok akkor egyesben (de csak egyesben) váltáskor felpörög 2000-es fordulatszámig, ha alatta váltok el
- ha felette váltok normálisan viselkedik
- piros lámpához érve megállva a fordulat 1200-on pörög kb. 5 mp-ig majd beáll 750-re
- ha úgy állok meg, hogy motorfékkel hagyom kigurulni az autót megállás előtt, és egészen 1000-ig nem teszem üresbe akkor már nem emeli meg az alapjáratot -750-re leesik
- ha úgy állok meg, hogy erős motorféket alkalmazok, vagy visszakapcsolok pl 2-es be és úgy nyomom ki a kuplungot akkor sem emeli meg az alapjáratot 750-re leesik
Kicsit olyan, mintha menet közben, ha nagyon finoman nyomom a pedált, a fojtószelep picit nyitva maradna és nem zárna vissza.
Ha erősen nyomom és elengedem akkor visszaáll.
Ami most volt az autón vétel után cserélve mert ideje volt:
-fojtószelep tisztítás
-fojtószelep és szívósor tömítés csere
- gyertyacsere
- olaj +szűrők csere
- trafók cserélve
- lambdaszondák cserélve
- FHP cserélve
- hűtővíz, érzékelő termosztát cserélve
- vezérlésmódosító szolenoid cserélve
- MAP szenzor cserélve
- vezérlés hamarosan
-
Hibakód nincs, fogyasztás 7,2, olajfogyasztás nincs, húz megy gond nélkül.
Vettem a temu-n gyári cikkszám alapján gyártott ablakmosotartályra kupakot,teljesen méretpontos, majd vettem egy elm 327-et a nagyobbik fajtát,tökéletesen mutatja az élö adatokat a railnyomást és turbonyomást is. Meglepö de még mindig megvan az 1600 bar feletti gátolajnyomás és a turbo 1,2 bar nyomása. Vettem fékdugattyu visszanyomot,üzemanyagcsö csatlakozo leszedö fogot,kárpit leszedöt,féltengely gumiharang bilincs összenyomo fogot,meg egy csomo mindent ami nálunk joval drágább
Az mitől van, hogy az én euro 5-ös dieselem kipufogója 260ekm után is olyan tiszta, mintha most lett volna felrakva, míg egy modern benzines euro 6-os 20ekm-t futott autóé csupa fekete kormos?