Ma cseréltem pont a télire gumikat.Ha előbb olvasom,megnézem Neki.
Régebben ki akartam szedni a jeladót a csonkból,(megpucolás végett )de beletört a 10es fejü csavar (De megtisztitottam ).Aztán maradt a házi megoldás,amit műszakikon eddig nem csesztettek érte.
Köszönöm, megnéztem. Rajz szerint nem látok -valóban különbséget, de több bontós írja, hogy ABS nélküli a csonkállvány.
És a képeken is azt látom, hogy mintha a jeladó helye/lyuka nem lenne kimunkálva. Még ha az öntés ugyanolyan is, nem akarok fúrni elsőkörön.
Hétvégén szét szedem és utánajárok.
Sajnos eltört a kormányösszekötő nyúlvány a csonkállványon egy árokba esés okán, remélem a kormánymű megúszta. Mert amúgy minden jónak néz ki a felnit kivéve.
Szervusztok. 2012 yaris hibrid kijelzőjéhez van valami okossság, hogy egy telefonról tükrözni lehessen a kijelzőjére? Utvonaltervezés miatt? Egyszerűen nem találok megfelelő helyet mobiltartónak.
Köszönöm, egyébként ebben az esetben is hasonló lenne a szitu. :-)
Még megkérdezném, hogy a kormányoszlopnál van különbség, vagy azok is megegyeznek?
Korábban Hondánál csináltam már cserét, ott a bölcsőt cserélni kellett, a kormányoszlop az viszont maradt, de emlékeim szerint ott nem volt túl nagy kihívás a csere, ebben az esetben elképzelhető hogy bonyolultabb lenne.
Szerintem egyformák,a kormánymű felfogatása a bölcsőre ugyanaz volt azoknál.Annak idején velem át akartak építtetni egy szervó nélkülit szervósra,de szerencsére nem lett belőle semmi. :D
Meg szeretném kérdezni, hogy első generációs 1999 Yaris XP10 (1SZ-FE) kormánymű bölcsőjénél van különbség a szervós és a hagyományos között, vagy teljesen egyfomák?
Többet nem tudsz leengedni,a blokkban marad a többi. Annak oldalán van egy csapocska,ott valamennyire leereszthető,de mind akkor se jön le. Az előírt mennyiség egy száraz motorra vonatkozik,amiben semmi maradék fagyálló nincsen,ezért annyi sosem megy bele.
Csak alul leengeded,esetleg a tartályból leszívod,feltöltöd a hűtőt,és a tartályt is,majd járatod emelt fordulattal,miközben a fűtést rákapcsolod.Én közben töltök rá a hűtőre,csak ezzel óvatosan,nehogy megégesd magad.Addig melegítsd,amíg az alsó nagy vízcső meleg nem lesz,ez azt jelenti,hogy a termosztát is kinyitott,elvileg ekkor már bent is meleg van a fülkében,ilyenkor kicsit leesik a folyadékszint.Melegítsd tovább,míg a ventilátor be nem kapcsol,majd állítsd le.Hagyd kihűlni,és tölts mindent szintre,és kész is vagy.Egy hosszabb út után esetleg ellenőrizd a szintet. üdv.
2006-os 1.3-as Yarissal kínlódunk. A jobb oldali tompított és a jobb hátsó helyzetjelző nem világít. Mielőtt az izzócserének nekiállnék, van rá esély, hogy egy biztosítékon vannak, és az ment ki? Ha igen, hol keressem?
Újpesten vagy Rákospalotán tudtok ajánlani korrekt és hozzáértő szervizt egy 2004-es Yarishoz? Fontos lenne, hogy a közelben legyen, mivel egyik pillanatról a másikra hatástalanná vált a fék (aminek sajnos egy kisebb ütközés lett a vége), emiatt csak vonórúddal vontatva lehet elvinni a kocsit - trélert nem szívesen fizetnénk.
Hát, talán kérdezd meg az eladótól hogy pontosan minek a hangjelzése ez. Ok nélkül egy autó sem tilinkózik, de természetesen lehet legális oka. Ha nem tudja és nem tudod elvinni egy márkaszervizbe diagnosztikára, ne vedd meg, mert csak szívás lesz belőle.
A Yarisnál a leggyakoribb az ajtónyitás után a bekapcsolva hagyott világítás, bent hagyott kulcs miatti csipogás, elindulás után pedig bekötetlen öv miatti jelzés. Csak úgy indításkor vagy pláne megálláskor nem visítozik. Az indításkor és leállításkor ismételt jelzés lehet alacsony fékfolyadék szint, alacsony olaj- vagy hűtőfolyadékszint, kopott betét, váltó P figyelmeztetés, de távolról passz hogy melyik és mi ha nem ezek.
Most vennék egy 2007-es automata Toyota Yaris 1.3 autót, viszont inditásnál minden megállásnál egy sípoló hangjelzés hallható. Menet közben nem jelez. Az eladó azt mondta nem kell vele foglalkozni ez normális, de számomra elég idegesítő. Van valakinek ötlete mit jelezhet?
Mostanában időnként bedobja a 0420 -as hibakódot, amit el lehet tüntetni reseteléssel.
A két szenzor OBD -vel ránézésre működőnek látszik, mégis időnként vissza-visszatér a hiba, általában emelkedőn fölfelé, tehát kicsit erőlködéskor..
Az autóban 200e km van, ettől a hibától eltekintve kiválóan funkcionál.
Nem szeretnék fölösleges dolgokat vásárolni hozzá és ez a hiba pont olyan amit szerintem a szerviz is csak találgat, hogy 1., 2. szonda, vagy katalizátorhiba.
Mik a tapasztalataitok...létezik, hogy ennyit bír a katalizátor ennél a típusnál?
Nem, ilyen nincs. Ez valami a titkos motorkóddal és a szórejtvény alapján talán egy mk I. ezres vagy ezerhármas, drótos gázzal + az alapjárat szabályozása elektromos/elektronikus. Csak az alapjárat lehet picit emeltebb, de nem ingadozó, terhelés alatt pedig normálisan kellene mennie, és semmiképpen nem rángatva. Így tök messziről szerintem lejött egy vákumcső, esetleg madzag valahonnan.
Adott egy elvileg még Japán, G rendszámos Yaris. Nyitva hagyott ajtó miatt lemerült nullára az akku, ezt kiszedve, feltöltve majd visszarakva gond nélkül indult az autó, viszont a gázpedál lenyomására hektikusan reagál, pont, hogy kevesebb gázt ad a motornak.
Valaki írta, hogy így kéne közlekedni vele pár kilométert, hogy újra megtanulja a fojtószelep beállítását. Ebben lehet az igazság, vagy mit lehet érdemes megnézni?