Sziasztok! Adott egy Mercedes w203 c220cdi 2006. Fűtésem hőfoka ingadozik. Termosztát jó. Fordulaton kb. 2000 felett viszont elkezdi nyomni a meleget bár nem úgy ahogy előtte. Alapjárat környékén ha ketyeg viszont full hidegre lemegy. Mi lehet a probléma?
Üdvözlök Mindenkit ! Kaptam a képen látható CRT D00417 tuningboxot. Állítólag W203 320 CDI-hez passzol. Sajnos az interneten nem találok róla semmit márpedig nem akarom addig beépíteni amíg nincs róla leírásom vagy valamilyen információm. A csatlakozók passzolnak az biztos. Tudna valaki segíteni az információ szerzésben ? Köszönöm előre is ! Szép napot !
Sziasztok! Új Mercis vagyok. Eddig Ford Scorpioztam. Érdekes jelenséget művel a C200 W230-as benzines,kompresszoros. Gond nélkül gurul,aztán hopp! Motor hiba,bedadogósodik,mintha lefogná valami a motort! Aztán újra indítás,motor hiba jellel bár,de megyünk tovább! Ez mi ez? Csajból van? Hiszti?
Nekem egy Mercedes w203 sport coupém kompressoros 2002 -es avjaratu autom van, a gondom vele ,hogy egyszer rendessen megy gyorsul ,máskor meg teljessen letompul nem megy a fogyasztása ilyenkor megnöl,mintha valami fujtaná .mi lehet a gondja?
sziasztok.van egy nagy problémám,mercedes w202 c180 benzines autom ugy döntött nem indul be többet.szombat délben haza jöttem semmi baj nem volt.vasárnap reggel óta egy pöffenés sincs.tekeri az öninditó.de semmi.benzin van szikra van,de semmi.egy hete,gyakorolok rajta de már tanácstalan vagyok.
SZIASZTOK VAN EGY MERCEDES C CUPÉ. 2004 ÉV JÁRAT. AZ AUTÓT NÉMET ORSZÁGBÓL HOZTAM. SZÉPEN JÖTT. MAJD BE ÁLLTAM A PARKOLÓBA, MÁSNAP INDÍTOM SEMI.. A KULCSOT BERAKOM GYÚJTÁS . ÉS SEMI MÉG KATTANÁS SE, A LÁMPÁK ÉGNEK A MŰSZÉLFALON. SEMI EL HALVÁNYULÁS MIKOR INDÍTANÁK. EGY KATTANÁS SE SE SEMI. ESETLEG VALAKI TUD E VALAMIT?
Tisztelt urak, nem észt akarok osztani (olyan sok nekem sincs), de kérdésekkel szerintem jobban jártok, ha a "főtopic"-ba mentek (Mercedes-Benz Cars), mert ide úgy tűnik, hogy csak ritkán járnak a szakértők...
Van egy w203 220cdi 143 le, ezüst színű, manuál 6os váltóval, kicsit foglalkozni kell vele osztrák papiros es forgalomba helyezhető , vagy akár alkatrészként is eladó .
Az autô kifogástalanul indit, " megy" stb .,de nem mūkõdik a az ELV.,a központizår.,az ablakemelök.,irányjelzõk.,ablaktörlök.,kommunikåció vezérlökkel korlátozott.(,MB STAR ės Gutmann- l probálkozva)., az EZS "részleges" hibája miatt! Nem biztositék, táp, test hibáról van szô! Hibakôd: P1630 Tudományos javitók.,sikerdijas segitségét várnám.,akár privátban is., minden megoldás aktuális.,akár siker felé vezető ût ismertetėse! Kõszi és ūdv
Szia, Sikerült megoldanod a problémát? Ha nem akkor nézd meg a tankban az ülés alól férsz hozzá a pumpákhoz. A két pumpa össze van kötve egy műanyag csővel ami elérik és eltöredezik ezért nem fér hozzá bizonyos mennyiségű naftához valamit itt ejti el is. A kivétele nem bonyolult. Egy nyolcas kulcs és egy nagyobb csavarhúzó elég hozzá. Sok sikert és kitartás.
Sziasztok!Egy c classic 1.8 benzinesem van(nem kompresszoros) 6seb. w203 2002-es évjárat.Hidegen alapjáraton 40 liter a fogyasztása.60 km/óránál meleg motorral 1500-as fordulaton 16 liter.Teljesen jól működik és nincs benzinfolyás.Hibakód nincs benne.Esetleg van valakinek ötlete mi lehet a probléma?Köszi elöre is!
Kissé szégyellem leírni az elmúlt 3 hónap történetét ,de tanulságnak is jó lehet ,esetleg segíteni is tudna valaki.
Az első hibát akkor követtem el mikor motor hibásan vettem egy c220 d 1998 évjárat 95 Le,automata váltós gépkocsit ,de mert volt egy törött hibátlanul működő ,motoros autóm bevállaltam.
A saját motorja a csomagtartóba volt és beszerelés után szépen járt (gyanúsan szépen ). Műszakilag kifogástalan levizsgáztattuk és nagy örömmel használatba vettük egy szép nyári napon 35 fok melegben. Egyszer csak megindult a víz hőfok felfelé és Epc lámpa kigyulladt. Kicseréltük a viszko hűtőt majd a termosztátot majd a vízpumpát végül a hűtőt és a hőgombákat is. A víz már beállt 95 fokra ,de az EPC kb. 12 km után ismét világít ,motor füstöl rángat. Irány a szakszerviz hibaolvasás és a diagnózis adagoló gond. Adagoló csere (hibátlanul működőről ) helyzetet ugyanaz.( Másik szakszerviz a legjobb ajánlással ) EGR szelep hibát ír a gép ( kiolvasás 4000ft) . Kicseréltük visszavittük két hét pihentetés majd új diagnózis "vákuumpumpa " ( kiolvasás 25000Ft ). Kicseréltük helyzet ugyanaz. vettünk egy 100 Ah akkumulátort . Kicseréltük a gázpedál elektronikát. Szétszedtük összeraktuk az ajtó érzékelőket. Kicseréltük a motor vezérlő elektronikát és már 30 km -t ment gond nélkül,mikor is meglendült és alig lehetett visszafogni padló fékkel is. Kicseréltük a szerelőt (pedig még sok jó ötlete lett volna )Aztán a másik is kezdte elölről.
Egészen biztos vagyok benne hogy egy pitiáner hiba keseríti meg az életünket ,de már kifogytam az ötletekből.
Ha valakinek még volna javaslata hálás lennék . (a benzinnel leöntés aztán gyufa már nekem is eszembe jutott).
1994 2.0 diesel autóm van. Amikor jobban nyomtam a gázt 3000-es fordulat körül egy idő után elkezdett világítani az izzításjelző, egy percen keresztül. Egy pár ilyen eset után az indításnál már nem jelezte, hogy izzítana. Ahogy beindult, rögtön kigyulladt a visszajelző, megint egy percig. Vettem egy bontott relét, kicseréltem, de nem változott semmi. Kapott négy új gyertyát. Meggyógyult, de csak tíz indításig működött megfelelően, utána kezdődött minden előröl.
Nem kapcsol ki a relé és elégnek a gyertyák? (Néztem, hogy egy perc után mindenképpen kikapcsol)
A drótok jónak tűnnek és mivel a hiba nagyjából szabályos, nem gondolok kontakt hibára.
Sziasztok!Van egy 2002-es c270cdi-m az történt vele a mai nap hogy indítani akartam,de a kulcsot nem szívta be el sem tudtam fordítani!A kormányzár sem zárt le!Azt mondják hogy gyujtáskapcsolót kell cserélni!Estleg jó lehet bele 2002 220cdi-é?Vagy csak ugyan úgy a 270-es jó hozzá?Köszönöm ha segítetek!
Van egy Bosszantó magán száma ami Télen kezdődött hogy beindult majd leállt.
Mivel belevegősödött a rendszer és nem volt benne kézi pumpa 2 akksi eltekertetésére kapta fel.
Utánna beépítésre került egy kézi pumpa hogy télen ne kínozzam az önindítót.
Utánna a hiba is fejlődött mert utóbbi időben ha kigyulladt a tankolást jelző lámpa nem sokkal utánna megáll a kocsi hol hibával(EPC) hol hiba nélkül. Itt ha van 5 liter üzemanyag nálad és beleöntöd a jobb tankból szív alapból így felkapja némi pumpálás hatására.
Azóta több infóból összerakva a szerelőt a tank irányába terelve kiderült hogy a jobb tankfél belseje szét volt esve.
Ez a hiba orvosolva lett és megnyugodtam hogy végre nem kell egy kanna gázolajat hordani magammal.
Tegnap viszont újra jelentkezett a hiba és szeretnék valami tippet kérni hogy merre lehet a cső megtörve vagy sérülve ahol levegősödhet. Esetleg van e valami javító készlet amiről nem tudok.
sziasztok kis segitséget kérnék mi lehet a hiba mercedes c220 cdi W203 gondol egyet és 3 ezres fordulatonl le szabályoz le állitom be inditom ujra és akkor már nem szabályoz semmilyen hiba kódot nem tesz ki
Sziasztok! Van egy 2001-es évjáratú, c220 CDI. W203 sport Coupe. A gond vele csak annyi,hogy le dobja az ék szíjat a feszítő görgőnél. A kérdésem annyi lenne,hogy önmagában elég csak a görgőt kicserélni,vagy komplett szerkezettel együtt érdemes cserélni.Segítséget előre is köszönöm.