Szia, bár én csak felhasználó vagyok nem kifejezetten hozzáértő, nekem 8v-s van, a szerelő azt mondta a 16v-vel több a probléma. Viszont abban picit erősebb motor is van, ami nekem néha jól jönne mert tele van pakolva szerszámokkal. De az enyémmel nem sok baj van, pedig kapja rendesen nap mint nap, azért vigyázok rá amennyire tudok.
Immót én szervízben üttettem ki, nem kísérletezgettem itthon, rábíztam a "szakikra"
Sziasztok! Ahogy nézem elég régóta csönd van itt a fórumon,de megpróbálom,hátha. Kinéztem egy '99-es 1.2 8v twingot munkába járós autónak. Immo problémája van,elem csere után sem indul. Szertném megkérdezni,hogy otthoni körülmények közt ki lehet iktatni az immot vagy csak szoftveresen lehetséges? Esetleg delphivel,autocommal vagy wüth-vel meg lehet neki tanítani a kulcsot?
Másik téma.
Mivel vásárlás előtt állok melyik motort ajánljázok jobban az 1.2-es kivitelből? A 8 vagy a 16 szelepest?
Hátha van valakinek egy jó ötlete! Van egy 2008-as 1,2-es Renault Twingom quickshift váltóval. Nem indul,de nem is teker az önindító ilyenkor. Akku és önindító cserélve felújítva. Amikor nem indul akkor 2-esben marad,ha véletlenül elindul akkor tökéletesen működik akár 1-2 hétig is. Már több szerelőt megjárt,de nem oldódott meg a probléma. Esetleg valakinek van valami tapasztalata ezzel a problémával?
......SZIASZTOK!....Féléve,egy 2002-es 1.2,16V Twingot vásároltam.Kb,egy hete jelentkező problémám.Gyönyörűen indul,szalad...Ameddig meg nem állok,le nem állítom...azonnal,pöccre indul.de NEM reagál a gázpedálra.....Pihentetni kell órákat s utánna indul,szalad,minden működik....de ha meg,le álltam vele ismét pihennie kell,órákat....Köszönöm válaszaitokat...
Új vagyok és most vettem egy twingot 2003 1.2 16v.
És nem tudom, hogy valakinél jelentkezett e már a probléma, de jelenleg azt tapasztalom, hogy az egész kocsi rezonál menet közben. Ha ki rakom üres járatban akkor megszűnik. Csak menet közben jelentkezik a probléma, alapjáraton nem csinálja. Elsőre arra gondolok, hogy valamelyik gumibak vagy a kipufogó rezoncső. Ha van valami gyári hiba vagy jelenség kérlek titeket osszátok meg a tapasztalatok velem. Köszönöm. Szép napot. Üdv:B.L
Valakinek van tapasztalata, hogy milyen gumi fér el egy 5j13-as felnin? Én 165/60-13-ast, esetleg 175/60-13-ast szeretnék felrakni. Nem szeretnék kísérletezgetni, hogy beleér-e valamibe?
Quickshiftes váltóról tud valaki segíteni? Tegnap kigyulladt a hibalámpája, és a szerviz lámpa együtt. Nem vette a hátramenetet. Leállít, újraindít, aztán minden redben. Ez kezdeti halál lenne, vagy pihenj-folytasd.
Szerintem az indításgátlóm elhalálozott... Tudja esetleg valaki, hogy hogyan lehet kiherélni? Vagy tudtok valakit Budapest, Gödöllő környékén aki megtudja csinálni?
Sziasztok! Segítségre lenne szükségem. Van egy 2000-es, 1,2-es, 8v Twingóm (D7F702) és hetek óta alapjárati problémája van, ami egyre rosszabb, már szinte minden nap jelentkezik. Csak meleg motornál jelentkezik, hogy az alapjárat felpörög és nem esik vissza, csak nagyon sokára (sebességben és üresben is) és, ha ilyenkor meg kell állni pl lámpánál, akkor elindulás után kettesbe váltásnál rángat és fullad. Az autó tavaly volt nagyszervizen, akkor új gyertyákat és gyújtókábelt is kapott. Szervizben is megnézték, hibakódot nem találtak, műszakilag rendben találták, nincs gyújtáskimaradás, nem ereszti/fújja ki a levegőt, diagnosztikai értékek elvileg határértéken belül vannak és nincs ötletük, hogy mi okozhatná, pedig náluk is produkálta a hibát. Egy másik, nagy szervizhálózat szervizénél pedig, mivel a próbakörön nem jött elő a hiba, visszaadták úgy, hogy hibakód vagy a hiba jelenléte nélkül nem tudnak merre elindulni. Lenne valakinek ötlete, hogy mi lehetne a gond? Előre is köszönöm a segítséget!
Immobiliser hiba lesz,én kiszedettem az enyémböl anno,mert az enyém már olyan szar volt,hogy nem birtam inaktivvá tenni,vagyis a kulcs nem tudta.Vagy ha nem is nyitja az ajtot,a kulcs fogja feladni.