Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

am brus Creative Commons License 2006.06.03 0 0 198
Üdv mindenkinek! SEGÍTSÉGET KÉREK: pénteken márkakereskedésből vettem egy beszámított 3 éves Mégane-t, 40 eKm-rel. Hoztam volna, amikor kiderült, h a zöld kártya április 28-án lejárt. Mondták, h már nincs "zöldkártyás" szaki, de hozzam vissza a jövő héten és megcsinálják. Hazavittem, de mire hazaértem kigyulladt a fordulatszámmérő alatt lévő sárga lámpa. (11-es sz. "környezetvédelmi ellenőrző lámpa"; 1.49.oldal) Mi van ilyenkor? Természetesen megyek a szervizbe, amint tudok, de szabad-e így megmozdulni a kocsival. A könyv nem ír erről egyértelműen. Mi történhet? Tönkreteszem az autó vmilyét (Katát, a Lizától; a lambadaszambát)? Vagy ez a kis Drága (és az ő fedélzeti ámítógépe) arról tudósít, h lejárt a naptárában a türelmi idő és menjek azonnal itt a zöld, hol a zöldet kártyázni? I am brush! Ambrus!
RRS TEAM Creative Commons License 2006.05.31 0 0 197

Sziaszok mindenki! nemrég alakult egy Renault Racing"club" www.renaultracing.fw.hu címen! Friss hír, hogy mostmár FÓRUM is található az oldalon és a regisztráció is könnyebb lett! Várjuk mindenki regisztrálását/jelentkezését lakhelytől függetlenül!!! (a tagság INGYENES)

Köszönettel: RRS TEAM

atesz29 Creative Commons License 2006.05.06 0 0 196
sziasztok.
kipufogó kellene meganhoz nemtudja valaki hogy hol lehet olcsón beszerezni.
rezgéscsillapító,középső dob,hátsó dob.
köszi a reagálásokat ha esz ilyen.
maglali 533 Creative Commons License 2005.09.20 0 0 195

Eladó gyári ÚJ Renault riasztó kevesebb mint a bolti ár feléért! Bolti ár 50e Ft, nálam 25e!!!! Ft! Jó az alábbi típusokba: Clio, Megane, Laguna, Safrane, Kangoo, Twingo, Master. Központi zár vezérli!

illuminátor Creative Commons License 2005.09.09 0 0 194

Eladó 2db 155/70x13-as Barum Polaris 2. hógumi(uj) eredeti Szuki O Z felnire szerelve.

Valamint egy Sport tetőcsomagtartó (3 ajtós Suzukihoz)

Együtt 35000 Ft.

E-mail olahgy44@freemail.hu

Phoere Creative Commons License 2005.08.16 0 0 193
A kártyásokat nem tudom, de az én kulcsom csak a központi zárat vezérli. Mivel nem "gyári" (azaz Renault-szalon) által beszerelt riasztóm van, így külön távirányító van a riasztóhoz, és természetesen van hozzá szervizkulcs, amivel kikapcsolom.

Sem a riasztó távirányítóját, sem a szervizkulcsot nem adom le a szerviznek az autóval együtt.

Nem tudom, hogy a Renault-szalonok az új autóba milyen riasztókat tesznek és hogy azt az indítókulcsra programozzák-e, de ha igen, ez szerintem nem szerencsés
Előzmény: Thomboy (192)
Thomboy Creative Commons License 2005.08.15 0 0 192

Ebben neked teljesen igazad van, de én nem tudok a renaultnál arról, hogy lenne külön szervíz kulcsa, amibe nincs beleintegrálva a távkapcsoló.

 

Szóval nincs más lehetőséged...

 

Az újak esetében meg már kulcsról se beszélhetünk... Bár úgy tudom, hogy mindegyik kártyában van egy kivehető kulcs (én már láttam ilyet), csak azt nem tudom, hogy hova való. :)

 

Az utólagos risztónál, meg igazad van, de kényelmi szempontból én is bele fogom építeni, és inkább a tartalék kulccsal ellenőrzöm a szervízt, ha nem tudok az autó mellett állni a bentléte alatt.

Előzmény: Phoere (191)
Phoere Creative Commons License 2005.08.15 0 0 191
A riasztóhoz én annyit tennék hozzá: ha leadod az autót a szervizbe, az ő felelősségük a megőrzése. Így hát ki kell kapcsolni riasztót, a távvezárlőt pedig semmiképpen nem szabad odaadni. Pont ezért célszerű, hogy ne a gyári kulcs vezérelje a riasztót, holott ezt egyesek kényelmi okok miatt szeretik.
Előzmény: Thomboy (190)
Thomboy Creative Commons License 2005.08.15 0 0 190

Szia Filburt!

 

A kulcsokat azért kell egyszerre taníttatni az autóval, mert az ugrókódos távvezérlők esetén nem a kulcs (adó) jegyzi meg az autót (vevő), henam fordítva. Pl. vannak olyan riasztók, amik akár 8 távvezérlőt is meg tudnak jegyezni, ami persze nem azért jó, mert így 8 kocsikulcsod lehet...

Hanem azért, mert pl a rablásvédelemre egy külön zsebben tartott távkapcsoló(ka)t tarthatsz, vagy a garázsban lévő mozgásérzékelő küldhet pánikrisztáshoz vezrlést a kocsinak.

 

Azért, hogy ne lehessen tetszőleges számú távvezérlőt (esetünkben a kulcsba van beépítve) utólag felprogramozni az autóhoz a meglévők mellé, valamennyit egyszerre kell megtaníttatni az autóval, amiket már ismert azokat is újra kell taníttatni.

 

Jó tanács: ha beviszed a kocsidat a szervízbe, és gyanakszol valamiért, otthon próbáld ki a tartalék kulccsal, hogy nyitja-e. Ha nem, akkor vidd őrzött parkolóba másnapig, és menj el máshova a két kulccsal újrataníttatni. De állj az autó mellett amikor csinálják! Nehogy készüljön egy 3. is mellé :)

 

Üdv:

 

Thom

Előzmény: Filburt (169)
Thomboy Creative Commons License 2005.08.15 0 0 189

Sziasztok!

 

A családban éa a barátok között több Renault is van (Twingitől Lagunáig minden), és gondoltam megosztom a tapasztalatokat, amik az évek során felgyülemlettek.

 

A párommal egy hete vagyunk boldog Clio tulajdonosok, de a ClioII által leírt trafó problémáról tudtunk (amit vettünk abban is cserélni kellett már), mert anyum kisautóján már leharcoltam az ügyet.

 

2 éves alig múlt a kocsija, amikor 10ezer! km után gatter lett a trafó, mindjárt 30ezerért cserélték is mindkettőt, ami több lett volna, csak a Renault Hungária kapásból átvállalt asszem 40%-ot.

 

Nem hagytam ennyiben. Felhívtam a 06-40-200-000 számukat, és elpanaszoltam a történetet. Kifejtettem, hogy a trafó hibát abnormálisnak tartom, egy ilyen idős és futott km-el rendelkező, rendszeresen márkaszervízben karbantartott autónál, meg hogy a 9 éves Lagunával soha semmilyen hasonló problémánk nem volt. Pedzegettem, hogy adjuk-e el az autót, mert ez csak a kezdet, lesz még hasonló, stb. Végül megkérdeztem, hogy írjam-e le levélben, vagy mit tegyek, hogy kivizsgálják az ügyet. Elég volt szóban, felvették az adatokat.

 

3! napon belül felhívtak a Hungáriától, hogy utánanéztek, 100%-ban átvállalják, értesítik a szakszervízt, rövidesen mehetek a pénzért amit már kifizettünk (60%).

 

Mondjuk ez utóbbi vagy 2-2,5 hónap lett, mert kavarodás lett a papírmunkával (többszöri telefonhívás után Budaőrsre küldék, nem pedigy Kőbányára), de összességében mind a Hungária, mind a Baumgartner szervíz normálisan állt az ügyhöz, és végül nem került pénzbe a javítás.

 

Szóval kitartás, hívjátok fel a Hungáriát, utólag is van remény, hogy viszakapjatok valami kis pénzt.

 

Budakalász:

 

Filburt Budakalászt dícsérő levelére meg annyit, hogy karambolos autót ne vigyél oda soha!!! November elején vitte a tréler a Lagunánkat ki B.kalászra. Biztosító fizetett mindent!

Baromi nagy ívben le***ták, hogy Karácsony lesz, stb., 2! hónapig javították az autót, ha akarjátok küldök képet milyen sikerrel. :( Kétszer vittük vissza, mert nyekerget, lógott, nem működött, stb., a sérült alkatrészeket állítólag bezúzták, de erre a bizonyítékot (fénykép kell készüljön róla) már nem tudták megmutatni, letagasták, hogy volt hővédő paplan a motortértető belső részén, az akkumulátorunk láss csodát pont akkor döglött be (pechünkre a gari jegyre nem volt a teljes sorozatszám ráírva, így bizonyítani nem tudtuk gyanúnkat, kicserélték egy rosszra), szóval csupa rosszat tudok mondani róluk.

 

Vác:

 

Egyébként mi is Vácra vittük évekig az autóinkat a Tamás Autóhoz, de amióta az öreg Tóni bácsi elkezdte átadni a fiának a céget, már ők sem a régiek. Több autó lett tőlük megvéve az elmúlt 5 évben, a munkafelvevő is teljesen korrekt, volt sok kellemes tapasztalat, pl Laguna biztosíték tábláját (Digit klíma kontakt hiba) nem kicserélték 180ezerért, hanem 2 órán át kereste az ember a szemem előtt azt a nyomvadt kis forrasztást ami elengedett így javították összesen 8ezerért.

 

De volt olyan is, hogy 3x szóltam egy takaró kárpit rögzítése miatt, amiért 2x fiztettünk is már, mire végre megcsinálták.

 

Ami végleg betette az ajtót, az két eset volt: először amikor kivittem 8-ra a kocsit, f9-ig papírmunka, majd bóklásztam Vácon délig, déltől 2-ig vártam a szalonba, hogy átvegyem a legalább 2 órája az udvaron álló kocsit. Szerintetek mennyi időt számítottak fel munkadíjba? 6-ot! Ez testvérek között is kb 15ezer Ft.

Második és egyben utolsó eset: bepofátlankodtam a szervíz térbe, ahol nem tudták computerrel megvizsgálnia a kocsit, mert bénáztak a kábellel, meg a szoftverrel, stb. Természetesen a számlán szerepelt a sikertelen mérés munkadíja. Szó nélkül távoztam, többet nem viszünk és nem veszünk autót tőlük, sőt a barátaimat is lebeszéltem róla, hogy oda hordják a kocsijukat. Ha nekik nem pénz az ott vásárolt kocsik után, a legalább 6 kocsi ami oda járt szervízbe (mindenkinek én ajánlottam, és vittem oda az új vásárlásakor is), akkor sajnálom.

 

 

Azóta marad a legközelebbi: Baumgartner Kőbánya. Korrektek, nem csesznek át, eddig semmi negatív tapasztalat.

 

Üdv:

 

Thom

Előzmény: ClioII (187)
Phoere Creative Commons License 2005.07.20 0 0 188
A fórummal kapcsolatban csak figyelmeztetésnek szántam, került már haver már felfüggesztésre csak azért, mert egy - egyébként teljesen jóindulatú - szöveget több topicba is beírt.

A problémád megoldásához sok sikert! De igazából nem sok esélyt látok a sikerre, a végén pedig lehet, hogy az ügyvéd többe kerül, mint amit nyerhetsz.
Előzmény: ClioII (187)
ClioII Creative Commons License 2005.07.20 0 0 187
Mindenesetre nem tartom korrektnek és a TÖRVÉNY SZERINT SEM AZ, hogy egy olyan REJTETT HIBÁÉRT, amiről tudomásuk van, hogy szinte minden második autónál előfordul, egyáltalán pénzt kérnek, pláne 50ezer ft-ot! (most lettem munkanélküli, bár ez egyéni szocprobléma, de amúgy sem szeretnék kifizetni ennyi pénzt más hibájáért, amiért keservesen megdolgozom).

(A forum automatikusan nem engedi beírni ugyanazt 2 helyre, tehát nem enged floodolni, csak kis változtatással, egyébként meg nincs jobb ötletem, hogyan olvashatná el minél több ember, akit érint)
Előzmény: Phoere (186)
Phoere Creative Commons License 2005.07.20 0 0 186
Majdnem teljes összeget írtam, de mivel - lekopogom: 40000 km van az autómban - nem volt trafóproblémám így nem tudom, milyen paraméterek alapján határozzák meg a költségátvállalás mértékét.

(Apró figyelmeztetés: az Index szabályai szerint ugyanannak a hozzászólásnak több topicban való elhelyezése "flood"-olás, ami kizárással vagy ideiglenes felfüggesztéssel járhat. )
Előzmény: ClioII (185)
ClioII Creative Commons License 2005.07.20 0 0 185
Egyébként milyen esetekben lehet a teljes összeg átvállalása a Renault részéről?
Nekem 50%ot vállaltak át a 100ezerből, ami szintén érzékenyen érint, de csak 25ezer km van az autóban, szóval nagyon fiatal!
Előzmény: Phoere (183)
ClioII Creative Commons License 2005.07.20 0 0 184
Amikor elmeséltem egy hozzáértő embernek, hogy a Renault-knál van egy ilyen típushiba, ő sem tudhatta pontosan, hol és miért üthet át másfelé a trafó és úgy gondolta, a gyertya is lehet oka (gondolom az kevésbé valószínűként fordult a fejében, hogy a Renault ennyire selejtes szart tesz bele ilyen drága alkatrésszel kapcsolatban, hogy a szigetelésen üt át)
Előzmény: Phoere (183)
Phoere Creative Commons License 2005.07.20 0 0 183
Nem teljesen értem a gyertyacserét a trafó védelmében. Szerintem semmi köze a kettőnek egymáshoz, tehát pénzkidobás volt emiatt gyertyát cserélni. Ugyanis a általában a trafó külső szigetelése sérül, emiatt ezen keresztül húz át, nem pedig a gyertyához küldi az áramot.
Átvizsgáláskor nem derül ki, hogy egy hónap múlva elromlik-e a trafó, ugyanis nincs külső nyoma, ez nem egy látható kopás eredménye. Tehát ebben a szerviz nem volt hunyó.

Szervízzel beszéltél már ez ügyben? Ugyanis a trafócserére garancia időn túl is van költség átvállalás a Renault részéről, az autó korától függő mértékben, akár majdnem a teljes összeg is lehet.

Emellett meg lehet próbálkozni a javítással is:


http://www.meganeklub.hu/uj/index.php?id=165,92,0,0,1,0

Tehát nem biztos, hogy a bírósági ügy a legjobb megoldás, de Te tudod.
Előzmény: ClioII (182)
ClioII Creative Commons License 2005.07.20 0 0 182
Tisztelt Clio Tulajdonosok és volt Tulajdonosok!

Akinek már volt problémája a Clio gyújtótrafójával illetve ismer ilyen embert, az feltétlenül olvasson tovább.
Sokat olvastam/hallottam már mindenfelé, hogy a Clio tulajdonosok sokasága küzd azzal a problémával, hogy meghibásodik a gyújtótrafó még az autó viszonylag új korában, és esetleg még a drága pénzért kicseréltek is ugyanerre a sorsra jutnak.
Én is Clio2 tulajdonos vagyok, nemrég elért engem is a trafók végzete, pedig 2 éven keresztül tudat alatt szorítottam, hogy ne.
Természetesen most jött elő a probléma, amikor 2 hónapja lejárt a teljes körű garancia az autóról.
Az érdekes az egészben, hogy bő 1 hónapja voltam átvizsgáláson, ahol nem derült ki semmi, de legomboltak rólam 7ezer Ft-ot a szakszervizben.
Nem sokkal ezután cseréltettem ki az összes gyertyát szintén a szakszervizben, pont azért, hogy még véletlenül se fordulhasson elő a trafó probléma (nem márka által alkalmazott szakemberek tanácsára).
Pár hétre rá mégis megtörtént.
Beszéltem ez ügyben szakemberekkel, többek közt egy bíróval is.
A következőt tanácsolta (ő is): indítsak pert a Renault ellen és próbáljam összegyűjteni azokat a Clio tulajdonosokat, akik már belefutottak ebbe a REJTETT HIBA problémába.
Ha sikerül 20-30 tanúval elindítani a pert, akkor precedens perként fog ítélet születni, ami arra fogja kényszeríteni a Renault-t, hogy VISSZAMENŐLEG bármennyi időre BÁRKINEK AKI ILYEN HIBA MIATT FIZETETT (azaz kár érte) kártérítést fizessen.
Mindezt további tárgyalások nélkül, azaz, ha 1 ilyen pert megnyerünk, akkor mindannyiunknak vissza kell fizessék, kamatostól! És az 1. per után a többieknek (pl. a tanúknak) már nem kell végigcsinálni ezt a procedúrát sem.
Ha valakit érdekel és jönne tanúnak (avagy vissza szeretné kapni a pénzét), dobjon 1 mailt.
http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=45961794&t=9006969
babakocsi Creative Commons License 2005.07.19 0 0 181
Helló mindenkinek!
Érdekes, alapjárati problémára nekem is az alapjárati motort cserélték ki. Ár stimmel. Persze a probléma nem múlt el. Most kaptam mástól egy gyári gázbovdent. Az volt a gond.
Más. A kocsimat használtan vettem náluk. Elhallgatták, hogy karambolos volt. Nem kicsit. Meg azt is, hogy az ötödiket kidobja. Visszavittem a 3 éves Megane-t, mire a kezembe nyomtak egy fogaskereket, hogy ez volt a gond. Szét se szedték. Persze nem az volt a gond.
Hihetetlen trágya hely. Amúgy ez a kőbányai Baumgartner volt.

De hogy mondjak jót is másról. A váci Tamás Autó Renault márkaszervízzel jók a tapasztalatok.
Üdv
660402 Creative Commons License 2005.07.15 0 0 180
Vizsgára vittem drágámat.Kérésem ellenére kicserélték ,a hátsó ablaktőrlőmet .
LApát:3500 huf , munka:1500 huf
Alapjárati gond,tanács: alapjáratimotor csere:ár 24 000 huf munkadij: 60 000 huf
Apámnak cseréltek már 1.5 éve .A régi 9 éves motort elővettem, szétszedtem,kipucoltam,
kontaktsprae-ztem,ujra zsíroztam,1 óra.
Az alkatrész cseréje:légszűrő le,szívótorok injektorral le,
alapjáratimotor csatlakozó lehúz,
alapjáratimotor alaplemez leszerel,
alapjáratimotor lemezről le,
másik föl(9éves),alapjáratimotor alaplemez föl,torok föl,
légszűrő föl,alapjáratimotor csatlakozó föl,
kéz megtöröl.
idő: 1 óra,ezért 60000huf-otkértek volna.Nem rossz órabér!
Negyedik hónapja megyek a 9éves al.mot.-tal probléma nélkül!!!!

Itt ragadnám meg az alkalmat,hogy üdvözöljem
Zsoltikát,és T. családját,de az F1 utáni bánatpénzt
ne rajtunk szedje be!!!!
_Melcsi Creative Commons License 2005.07.14 0 0 179

Hello Mindenki!

 

Jó lenne, ha valaki tudna nekem segíteni.

Most vettem egy cliot. Gyári magnó van benne, ami kormányról irányítható.

Szeretném kicserélni gyári CD-re.

Van valakinek ötlete?

 

Üdv.

Melcsi

gozogozo Creative Commons License 2005.06.29 0 0 178

Szia palpeter

 

ha elküldöd az alvázszámot és ,hogy pontosan mi kell (cikkszám esetleg)  akkor legalább alkatrész problémádon tudok segíteni kicsit olcsóbb lesz.

 

Üdv.:

 

Gozo

Előzmény: palpeter (174)
renaulthungaria Creative Commons License 2005.05.29 0 0 177

én próbálkozok megoldani a problémát, de fogalmam sincs, hogy hol kell jelentkeznem, és mit kell csinálnom.

 

segíts!

köszi

Előzmény: Deibler úr (175)
teljesenmindegy75 Creative Commons License 2005.05.11 0 0 176
Figyu, miert nem probalsz meg egy egyszeru mezei szerelöt? 200 rugoba nemhogy egy csö, de akar egy fel auto bele kene, hogy ferjen. Szerintem az egesz csak parasztvakitas. Mar korabban megfigyeltem, hogy akarhanyszor a szakszervizbe mentem Mo-on egy altalanos atnezetesre, szinte mindig lehuztak es radasul szar munkat vegeztek. Inkabb nem reszletezem, nehogy kimoderaljon az itteni mufti.

Ha ram hallgatsz, akkor benezel a totalcar nepitelet cimu projectjebe, es megnezed, hogy melyik szervizzel voltak a markatarsaid megelegedve ...
Előzmény: palpeter (174)
Deibler úr Creative Commons License 2005.05.11 0 0 175
Én akár egy nicknév módosítást is megajánlanék, de ehhez jelentkezni kellene.
Előzmény: renaulthungaria (171)
palpeter Creative Commons License 2005.05.11 0 0 174
Sziasztok, egy kis segítséget szeretnék kérni, talán belefér ebbe a topicba is! Egy '95-ös Espace 2-es általában boldog tulajdonosa vagyok kb. egy éve. Pár napja azonban eldurrant az anyósülés felőli fűtésradiátor, és ömlött be a rozsdás lé az utastérbe. A márkaszervízben (egyébként pont a budakalásziban) persze rögtön megnyugtattak, hogy mindkét oldalit csrélni kell, de ehhez az egész műszerfalat egy speckó állvánnyal fel kell emelni, így a két napi munkadíjjal és anyagköltséggel együtt potom 200 körül már meg is úszhatom. Szóval nem volna valakinek egy ennél némileg költségtakarékosabb megoldásra javaslata? Nagy segítség lenne a kis családnak... Köszi!
zsandár Creative Commons License 2005.05.10 0 0 173

Szia ,én éppen  ilyen cipőben járok.Tegnap ment tönkre a cucc,kihívtam a z Assistance-ot de nem tudta megcsinálni,úgyhogy ma kijött a tréler és már ki is cserélték.A kocsi 2,5 éves 20000 km van benne Megane Combi I.Garancia már nincs rajta az csak egy évig volt..Végül csak a trafó és a szervízköltség 70% -át kellett fizetnem.15.700 ft-ot.

Légyszi  csörgess meg és én visszahívlak ,hátha sikerül nekem is kifizettetnem a kölltséget.06/20 4335260 Kösz.

Előzmény: renaulthungaria (171)
Deibler úr Creative Commons License 2005.05.10 0 0 172
Ez a nickválasztás a Modus Moderandiba ütköző. A továbbiakig a nick működését az SOS Egyéb problémákban felfüggesztem. A moderációs topikban tudjuk megbeszélni a továbbiakat.
Előzmény: renaulthungaria (171)
renaulthungaria Creative Commons License 2005.05.10 0 0 171
Volt valakinek problémája már a Renault gyújtótekercsekkel?

Ha igen, visszafizette a szervíz vagy a Renault Hungária az új alkatrész árát?

Csak azért kérdeztem, mert én is olvastam már itt hozzászólásokat, és a legtöbb embertől azt hallottam, hogy nem, vagy csak bizonyos százalékban fizette vissza a Renault Hungária az új gyújtótekercsek árát.

Hosszas levelezés és ügyintézés után azonban sikerült elérnem, hogy a RH 2 estben is visszafizette nekem a teljes költséget.

Gondoltam, ha valaki hasonló gondokkal küzd, szívesen elmondom az esetemet, és ha erre hivatkozva megy be az RHba, (mondván "neki fizettek, nekem miért nem?"), elég nehéz helyzetbe lehet őket hozni, és talán könnyebben lehet visszaszerezni a pénzt.

renaulthun@freemail.hu
Phoere Creative Commons License 2005.01.10 0 0 170
A topic címéhez hűen azért tegyük hozzá: ez nem BG szerviz.
Előzmény: Filburt (169)
Filburt Creative Commons License 2005.01.08 0 0 169
Én a budakalászi szervizbe járok, az alábbi tapasztalatokkal.

1) az első alkalommal (vásárlás utáni átnézetés) nem tudtak fogadni, mert elcsúsztak a munkával, pedig egyeztettük az időpontot. A decemberi, 2 éves átvizsgálásra ígértek 20 százalék engedményt és kértek, hogy egyezzünk meg egy másik napban

2) másik nap gyorsan olcsón végignézték a kocsit

3) a decemberi 2 éves átvizsgáláskor nem 20, hanem kb. 28 százalék engedményt kaptam (hümm)

4) viszont utána nyikorgott a jobb első fékem, visszavittem, ingyen megcsinálták. Az egyik kulcsom rossz volt, azt 7e HUF + ÁFA áron újra programozták, illetve ha jól értettem, ilyenkor mindkét kulcsot újra programozzák (erről mesélhetne nekem vki). Ehhez forgalmi és szervizkönyv kellett.

Minden alkalom után hívott a Renault központ, hogy elégedett voltam-e és minden rendben van-e. A 3. 4. eset között nem volt idejük hívni, viszont a 4. után ez volt az első kérdés:
- Mit rontott el a szerviz, hogy vissza kellett mennem 3 napon belül?
- Mondtam, hogy volt 1 kis nyikorgás, de most már minden OK
- Kértek-e érte pénzt?
- Nem.
- Kíván panaszt tenni?
- Nem.
- Biztos?
- Igen.
- Visszamegy még oda, vagy másik szervizt válasz?
- Visszamegyek.

Szóval ezt a szervizt csak ajánlani tudom.

Filburt

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!