Tanácsot/segítséget szeretnék kérni a következőre:
Nagyon megtetszett a range rover sport és egy ideje el kezdtem nézegetni az autópiacot. Ami keret lenne az a 2006-2008 körüki évjárat. Na most mondogattam egy pár ismerősömnek, hogy milyen autót is nézek itthon illetve német oldalakon. Erre ők le akarnak róla beszélni mert többet fogom álló állapotában nézegetni, mert annyi baj van vele. Teszem hozzá egyik ismerős alatt sem volt soha ilyen autó. Na most akkor mi az ami hibaként előjöhet? Használtan megvásárolva (természetesen az egekig dicsérik) mit érdemes cserélni, mire figyeljek? És ennek az évjáratnak mi a valós fogyasztása? Azt is szokták mondani, hogy nehéz hozzá alkatrészt találni mert kevés az után gyártott cucc. Légrugó és egyéb cserés dolgokról mit lehet tudni?
Sziasztok! segítséget szeretnék kérni van egy range rover sport v8 diesel autóm A hiba jelenség az autó indul megy teszi a dolgát kb 10perc járás után összeomlik a műszerfalon minden pár másodperc mulva telerak minden hibakóddal ABS Kézifék töltés stb stb (az autó továbbra ia üzemel) mi lehet a hiba oka ? ill találkoztatok e már ilyen tipusu hibával ? a segítséget előre is köszönöm
Trapézgyűrüs motor a VM, alapjáraton a gyűrük nem tömítenek teljesen,terhelésre nyomodnak a hengerfalhoz. Én egy szép kartellgázhűtőt tettem fel , mely a kartelba vezeti vissza az olajat. Angol nem szeret gondolkodni.-jó az úgy! Alfákban mindegyikben volt. 3 szerelő az szép teljesitmény,de nem hiszem ,hogy a jó motor garanciája. A VM-t senki sem szereti,nagyon gondos aprólékos munkát igényel és típus ismeretet.Én is 10 évig Alfáztam és mégis megszívatott . Pármában barátom apukája tanitotta meg nekem, hogy mire kell figyelni. A felhasznált anyagok minősége is fontos,nem a gyári az ideális,talán azzal a legrosszabb. Talán tudtam segíteni.
remélem tudtok segíteni, nem volt még Land Rover-em, ezért alap információk is újak nekem.
Családi használatra tervezek Range Rover Sport-ot vásárolni, vegyesen hosszabb-rövidebb utazásokra is, de inkább városi használatra.
3 milliótól már lehet venni korábbi, 2004-2006-os modelleket, 4-5 millió között pedig vannak megkímélt(nek mondott) 2006-2009 közöttiek.
Olvastam külföldi cikkeket, fórumokat és az általános vélekedés, hogy a Range Sport és általában a Land Roverek több időt töltenek szervizben, mint bárhol máshol.
Rejtélyes elektronikai hibák, olajpumpa, légrugók, "british engineering", stb.
Tényleg ennyire katasztrófa a helyzet, mindegyik egy pénztemető?
Szerintem az összes prémium autó/SUV/terepjáró rizikós a garanciaidőn túl, de ha az ember körültekintően választ használtat, tisztában van lehetséges meghibásodásokkal, próbálja megelőzni azokat és anyagilag is fel van rá készülve, akkor vállalható.
Szóval kérem, akinek van tapasztalata Land Rover RRS-sel, az ossza meg velem, illetve javasoljatok korrekt szervizt/szerelőt.
A közeljövőben gazdija leszek egy 2015.02 havi range rovernek. Szerviz intervallumokkal kapcsolatosan hol tudok érdeklődni illetve letölteni?3.0 dízel lesz vezetett szervizkönyves példány igaz kicsit sok a kilométer benne (270 ezer) de amit olvastam ha rendben megkapott mindent akkor simán megy fél milliót is!
Sziasztok . Range Rover lm322 vogue 2004-es évjáratú kocsim van .A probléma az hogy nem tudjuk hol a lég rugó vezérlő elektronika.köszönettel Fehér Péter
Range Roverhez (P38 típus) keresek karosszériát. Az autó adatai: 2.5 diesel, BMW motoros, manuális váltóval, 2001-es évjárat. Az évjárat lehet más is. TEL: 0670/947-6613, 0670/601-2873
sziasztok! vásároltam egy range rover hidas épitett terepjárót és azt szeretném kérdezni ,hogy létezik e a hidba diferencial zár.ha igen mien és esetleg tud e valaki eladót . előre is köszi
Üzemszerűen a turbó nem tudja a szűrőbe nyomni az olajat. Nézd meg az olajszintet. Esetleg remélheted hogy beállnak a gyűrűk a helyükre, de ez túlzott olaj fogyasztásnál kétséges.
Szép estét mindenkinek,lenne egy olyan problémám,nem használtam sokáig az autót, RR classic 2,5 td vm motoros de azt vettem észre hogy tele van a légszűrőm olajjal szabályosan áll benne. Az volna a kérdésem mit tegyek annak érdekében hogy jó legyen,régebben hallottam a turbót is most csönd van,turbóba kb 5000km van,a motor fel lett újítva főtengely,vezér tengely ,csapágy,hüvely,dugó gyűrű,igazából három szerelő hozta össze,de jön az olaj belőle rendesen,nem is hagynám ott ezek után sehol,inkább jöjjön ide hozzám kifizetem az útiköltséget vagy +kiszállás vagy mit :)sajnos nagyon le vagyok hangolva e miatt mert imádom de nem jó :(
Sziasztok.Egy olyan kérdésem lenne,hogy a Diesel P38 nak az automataváltóolaj és szűröcserét szeretném meg csinálni.Van valami spéci amiről tudtok tájékoztatni? Mert Elméletileg a youtube videón elég egyszerüen k tünik.Nyilcán tem melegen engedem le,fokozatokat töltésnél végig járatni.stb.Az érdekelne,hogy van e valami extra Köszi a segitséget elöre is!