Sziasztok! Jo latni, hogy eletben tartjatok a forumot es meg mindig aktivan osszejartok! Akit itt hirtelen lattam, Laci, Akos, Sanyi, remelem, jol vagytok es akadnak meg masok is a regiek kozul!? Nem talaltam Gergelyt, Danikent, Danit, Gizit, Radikalt, Ordogot es sokakat, akiket szemelyesen ismerek...veluk van meg kontakt? Sajnos, E34-em nincs mar 12 eve, de nem vagyunk soha BMW nelkul. Az elmult par evben a Z3 mellett (mar 11 eve megvan, voltam itt azota latogatoban) lett 3 vagany kis gyerelem, igy 3 okbol kifolyolag egy ideig volt egy gyonyoru e36 316 coupenk, 52.000 merfolddel, egy e46 330 cabrio 72.000-rel, mindketto bacsiauto. De egtik sem tartott sokaig, a 36 sajbos nem volt tul izgalmas azon kivul, hogy az egyik legeredetibb allapotu, keveset futott BMW-nk volt, a 46 pedig nekem mar tul uj, sokak szerint az utolso igazi regi vagasu BMW, de szerintem meg az elso nem az, igy konnyu szivvel engedtem el.
Most vegre ujra venseg all a hazhoz, meg nincs nalam, de mar folyamatban van a dolog. E32 740i, 2663 merfold uj koratol, meg nem jart a szabadban telen, gyakorlatilag 30 eves uj auto. Sokszor beszeltunk arrol, hogy milyen lenne megepiteni egy uj e34-et gyari alkatreszekbol, hat, most majdnem megvan, csak kicsit nagyobb :)
Valoszinuleg egy-ket honapon belul erkezik Magyarorszagra, ott fog kitelelni, mialatt kap egy teljes ureg-es alvazvedelmet, aztan nyar elejen tervezem hazahozni. Ha minden jol megy, par napot Pesten fogok vele tolteni, amig a CVH-nal (vagy TTF, meg nem eldontott kerdes, tapasztalatokat orommel fogadok) foglalkoznak vele. Nagyon szivesen talalkoznek veletek akkor, ha van osszejovetel, akar pizzadobalas, akar parkolo. Megprobalok idoben jelentkezni, amint tobbet tudok majd a menetrendrol! Udv mindkinek! Soma
Meg egy időpont is kellene, lehetőleg szombat délutánra.
Ahol az autóink össze szokták mérni az erejüket... mostanában tele van a hírek azzal, hogy RACE-001 óta a rendőrök nagy összeggel díjazzák a leggyorsabb versenyzőket... lehet, nem kéne.
Abban, hogy nem működik a lambdaszabályzás. Meg hogy te nem érzed, de vészüzemmódban megy a motor, ezért gyengébb. Pedig az eladó bevallása szerint 1 milliót költött motorgenerálra. Jó lenne tudni, mit csináltak rajta. És hogy miért rossz az 1-es bank (1-2-3-as henger) és a 2-es bank (4-5-6-os henger) katalizátor hatásfoka. Egyszerre mind a kettő. Az eladó tudta, és ezért szállt ki belőle áron alul, mert tudta, mit és mennyiért kéne megcsinálni rajta.
300e? Khm, ismerkedned kell még a BMW motorok javítási számláival. :)