Keresés

Részletes keresés

Strange Boy Creative Commons License 2011.09.26 0 0 898

Én meg nem bírtam magammal, és már többször is meghallgattam a CD előtt. :) De ha minden jól megy, a héten meglesz a CD.

Előzmény: Mrs Tremond (897)
Mrs Tremond Creative Commons License 2011.09.24 0 0 897

én csak egy picit belehallgattam, és úgy döntöttem, hogy ez lesz életem második legális letöltése, csak a héten egyszerűen nem értem rá, a hétvégén meg lopott wifin élek, úgyhogy ez sajna a jövő hétre marad. kíváncsi vagyok.

Előzmény: Strange Boy (896)
Strange Boy Creative Commons License 2011.09.22 0 0 896

Brutál jó az új album!!! Az év albuma nálam eddig kb.

Mrs Tremond Creative Commons License 2011.08.25 0 0 895

hú éppen belehallgatgatok, nem is rossz!

Előzmény: balazsman (894)
balazsman Creative Commons License 2011.08.25 0 0 894
Mrs Tremond Creative Commons License 2010.09.02 0 0 893
http://frankenstein.hu/

nézzétek majd, itt lesznek a részletek állítólag, mindenesetre szept. 9-én lesz az új Mundruczó-filmnek a bemutatója, és ebből az alkalomból aznap este lesz az Ybl Miklós téren (I. kerület) egy buli, aminek a fő attrakciója Yonderboi lesz.

én nem leszek itthon, de ha itthon lennék, mennék
balazsman Creative Commons License 2010.05.09 0 0 892

Yonderboi interjú és vers-mix (letölthető!) az [origo]-n
bigacsiga2003 Creative Commons License 2010.01.04 0 0 891
thx!! :D
Előzmény: kurpulio-bongo (890)
kurpulio-bongo Creative Commons License 2008.10.29 0 0 890
http://tilos.hu/sounds/mixek/yonderboi-phonoteka_001201.mp3
Előzmény: bigacsiga2003 (888)
Mrs Tremond Creative Commons License 2008.10.29 0 0 889
Ha hihetek a szememnek, Yonderboi djzett a múlt pénteki The Room partin a Merlinben. Kicsit lagymatag retropopot, nem nagyon élveztem, emiatt gondolom, hogy talán mégse ő volt, mert anno amikor párszor hallottam djzni, mindig katartikus élmény volt kifejezette. Pl. az alábbi mix is jobb, mint amit pénteken hallottam.
bigacsiga2003 Creative Commons License 2008.10.09 0 0 888

hello

nincs meg veletlen vkinek Yonderboi - Phonoteka 00/12/01 mix?

meg nagyon regen megvolt letudtam szedni akkoris tilos.hu rol, most is fenn van itt http://tilos.hu/index.php?page_id=hangtar_dj  alul, de nemtom hogy lehetne letolteni.

tudna vki segiteni letolteni innen vagy vhonnan? thx! best mix ever ez egyebkent :)

keybored Creative Commons License 2008.05.02 0 0 887
Bocsi az offért:
budapesti indie banda keres 18-25 év közötti billentyűst (lehetőleg lány, aki esetleg vokálozni is tud), semmi virtuózkodás, kool kiállás, Liszt Ferenc műveit nem kötelező ismerni, amit viszont nem árt: Ladytron, White Rose Movement, The Sounds, She Wants Revenge, MGMT, CSS, New Young Pony Club, Klaxons, értitek..
a (lehetőleg) fényképes jelentkezéseket ide várjuk:
kosvar1@gmail.com
ventura_ Creative Commons License 2008.04.30 0 0 886
Egy kis érdekesség...:)
> http://youtube.com/watch?v=VyEX5x6s3Q4
(03:35-)
Zeusz Creative Commons License 2007.10.29 0 0 885
Utolsó képsorok.

http://blackrain.livejournal.com/92157.html
balazsman Creative Commons License 2007.10.26 0 0 884

 

én ma láttam (nagyon jó, ld. lent egy kritika) és szerintem több olyan szám is volt, ami nem volt korábbi albumokon, de nagyon Yonderboi-os volt a hangzása - minimum ő remixelte... egy másik résznél meg át volt hangszerelve egy Yonderboi dal, tehát a Katona megfogalmazása

zene: Yonderboi

teljesen rendben van, ha azokat, amiket nem ő csinált legalább ő válogatta. Meg persze marketingnek is jó :)

 

képek és stáblista:

http://www.szinhaz.hu/index.php?id=725&cid=26436

 

MaNcs kritika:

Veszett Éden - Bozsik Yvette Társulat: Playground (színház)

Bozsik Yvette a radikális eklektika császárnője, a kollektív emlékezet nagy bogárgyűjteményese, összerak mindent egy darabba, ami ismerős, ami személyes és közös kulturális-antropológiai alap; színek, mozgások, jelenetek, gyermekkori szorongások, zenék, de mindezt olyan pontosan illesztve, a médiatudásunkra, illetve a mélyműveltségi referenciáinkra alapozva, hogy kétségeket nem hagy maga után. A modern táncművészet és színházművészet egyik lehetséges és érvényes utcája ez. Nevezhetjük campnek, modernnek, posztmodernnek, de leginkább mozdulatokkal, tánccal, gesztusokkal kifejező prózai előadás, valami egészen újszerű műfaj. A Kabaré és a János vitéz című darabok után a Playground is alkalmas volna arra, hogy a budapesti Broadwayn egy saját színház alapuljon rá. Már csak azért is, mert maximum énekszöveg hangzik el benne, a táncosok színészkednek, a színészek táncolnak, tehát eltévedt turisták számára is tökéletesen érthető volna a magyarba ültetett elmegyógyintézeti rapszódia. Máskülönben meg egy 1979-ben Edinburgh-ban bemutatott Kenneth MacMillan-darab és Nizsinszkij 1913-ban készült, Gyagilev társulata által Párizsban bemutatott Játékok című balettje adta az ötletet. Bozsik nem először nyúl vissza úgynevezett klasszikus darabokhoz (Egy faun délutánja, Commedia dell'arte, Mandarin), ebből is kiviláglik, hogy alapos kutató, de kalandra és gondolkodásra kész, és mindig csak egy-egy neki megfelelő részt ragad ki az eredetiből, ami inspirálja: a többi saját építkezés.

Nizsinszkijtől a gyermekjáték ötletét, MacMillantől pedig az elmegyógyintézeti hangulatot kölcsönözte, és egy világhírű dzsesszzenész, John Lurie zenéjét használta fel, akivel hajdanán készített már közös előadást is. Egyre szövevényesebb a Bozsik-univerzum, az egészen különös világokban utazó elektronikus zenész, Yonderboi muzsikája, Kodály és James Brown is belefér barátságosan. A játék, azaz a főszereplő (Elek Ferenc) története egy grundon indul, ahonnan a szorongós, túlsúlyos gyereket kiközösítik a többiek, aki ezért cserébe álmaiban hős lesz, az uszodában a gondtalanul fürdőző átlagos és szép embereket cápának öltözve ijesztgeti. A nem szeretett gyermek szocializációja, alapvető szorongásunk, a kitaszítottság az előadás fő motívuma. Még a tapsrendnél is kihagyják a kézfogásból. Hátborzongató. Az alapmagányt domborítják ki a darab első felében a játszótéri játszmák és a második, komorabb részben az idegosztályon zajló jelenetek. Nagy Ervin és Rezes Judit szoros együttműködése szülőpárként és elmeorvoscsoportként is nagyon profi. Konkrét szörnyetegek, önzőek, gusztustalan gesztusaik megmosolyogtatók és félelmetesek. Elek Ferenc nem a néző kedvence, mert irritáló, közben annyira erős színész, hogy a jelenetet mindig megnyeri. Most egy egész darabot visz a hátán, "súlyfüggetlenül" balettozik, ha kell, melózik, mint a barom, vagy csak néz bele egy szódásüveg szemüveggel a semmibe, hogy elfacsarodik a néző szíve, ám utálja benne önmaga rejtett defektjeit. A két Tamás, Keresztes és Vati az elmegyógyintézet jutalomjátékosai. Makacs és markáns mozdulataik megfékezik a forgószínpadot is. Keresik egymást, érzéseket közvetítenek, inprovizálnak, erre a módszerre alapul az egész őrület. Az első rész graffitis játszóterén, a háttérben homorú rámpa, oda kapaszkodnak időnként a szereplők, ez éppen egy Frenák Pál-referencia, a második részben kórház lámpákkal, aranyparókás angyalkarral a háttér, időnként áttetsző tükörbe vált. Cocteau nu003ci>Veszedelmes Édenje,u003c/i> de Ivo Dimcsev néhány rendezése is eszembe jut, igaz, ez teljesen személyes visszacsatolás, de itt még ez is megengedett. Az évad jól kezdődött a Katonában, egy színházban, szavak nélkül, ez is mekkora poén. nu003cp>u003ci>Katona József Színház, szeptember 23u003c/i>. nu003cp alignu003d"right">u003cb>- sisso -u003c/b>u003c/p>u003c/p>u003c/p>u003c/p>u003c/p>u003c/p>u003c/p>u003c/div>n",0] ); //-->

A játék, azaz a főszereplő (Elek Ferenc) története egy grundon indul, ahonnan a szorongós, túlsúlyos gyereket kiközösítik a többiek, aki ezért cserébe álmaiban hős lesz, az uszodában a gondtalanul fürdőző átlagos és szép embereket cápának öltözve ijesztgeti. A nem szeretett gyermek szocializációja, alapvető szorongásunk, a kitaszítottság az előadás fő motívuma. Még a tapsrendnél is kihagyják a kézfogásból. Hátborzongató. Az alapmagányt domborítják ki a darab első felében a játszótéri játszmák és a második, komorabb részben az idegosztályon zajló jelenetek. Nagy Ervin és Rezes Judit szoros együttműködése szülőpárként és elmeorvoscsoportként is nagyon profi. Konkrét szörnyetegek, önzőek, gusztustalan gesztusaik megmosolyogtatók és félelmetesek. Elek Ferenc nem a néző kedvence, mert irritáló, közben annyira erős színész, hogy a jelenetet mindig megnyeri. Most egy egész darabot visz a hátán, "súlyfüggetlenül" balettozik, ha kell, melózik, mint a barom, vagy csak néz bele egy szódásüveg szemüveggel a semmibe, hogy elfacsarodik a néző szíve, ám utálja benne önmaga rejtett defektjeit. A két Tamás, Keresztes és Vati az elmegyógyintézet jutalomjátékosai. Makacs és markáns mozdulataik megfékezik a forgószínpadot is. Keresik egymást, érzéseket közvetítenek, inprovizálnak, erre a módszerre alapul az egész őrület. Az első rész graffitis játszóterén, a háttérben homorú rámpa, oda kapaszkodnak időnként a szereplők, ez éppen egy Frenák Pál-referencia, a második részben kórház lámpákkal, aranyparókás angyalkarral a háttér, időnként áttetsző tükörbe vált. Cocteau Veszedelmes Édenje, de Ivo Dimcsev néhány rendezése is eszembe jut, igaz, ez teljesen személyes visszacsatolás, de itt még ez is megengedett. Az évad jól kezdődött a Katonában, egy színházban, szavak nélkül, ez is mekkora poén.

Előzmény: Mrs Tremond (883)
Mrs Tremond Creative Commons License 2007.10.15 0 0 883

Hát, szombaton láttam, és kiderült, hogy nagyrészt csinálta is. Kb. az előadás harmada a Splendid Isolation-re zajlik. Ezek a számok vannak benne (remélem, mindre emlékszem, a sorrend nem ez):

 

All We Go To Hell

Amor

Badly Broken Butterfiles

Motor

Soulbitch

Before You Snap

Előzmény: yourownhOle! (882)
yourownhOle! Creative Commons License 2007.09.25 0 0 882
brávó! de csak válogatta, nem csinálta.
Előzmény: Mrs Tremond (881)
Mrs Tremond Creative Commons License 2007.09.25 0 0 881

Nem írta még senki, most volt egy Bozsik Yvette bemutató a Katonában (József Színház), aminek a címe Playground. Yonderboi csinált hozzá zenét - a PeopleATATW klipjében is együtt dolgoztak. A bemutató után Y fölment meghajolni a színapdra.

 

Nekem okt. 12.re van jegyem.

ventura_ Creative Commons License 2007.08.14 0 0 880
A holnapi CokeClubos koncert élő közvetítése a neten:
www.cokeclub.hu > Közvetítések
Zeusz Creative Commons License 2007.08.09 0 0 879
Nagy király volt a koncert! Nem találok szavakat. Sajnos én is messzebb álltam, mint tavaly, szerintem nem is tudtam jó képeket csinálni... :(
Aspasia Creative Commons License 2007.08.09 0 0 878

Rég voltam Yonderboi koncerten, tegnap a Szigeten hatalmas volt. Még sosem láttam, hogy a pasi a laptop mögött táncolt, ugrált volna. Nagyon élvezte. Óriási hangulat volt! Kár, hogy későn érkeztem, így elég messze álltam.

Mrs Tremond Creative Commons License 2007.08.01 0 0 877

Itt pontosan Yonderboijal vannak összehasonlítva:

 

http://fesztblog.hu/archives/2007/08/01/UNKLE_vs_Yonderboi/

 

Itt meg van külön UNKLE-topik:

 

http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9096799

 

De egyébként dramatikus-fantasztikus elektronikus-hip-hop-rockot játszanak sok-sok vendégművésszel :-) (Ezzel azt (is) akarom mondani, hogy az UNKLE nem tartozik egyértelműen semmilyen szcénába se, nyilván ezért sem fog tudni soha a felszín közelébe jutni.)

Előzmény: Zeusz (876)
Zeusz Creative Commons License 2007.08.01 0 0 876
Mit kell róluk tudni? (Én nem nagyon mozgolódom ebben a szcénában, ezért semmit sem tudok róluk.)
Előzmény: Mrs Tremond (875)
Mrs Tremond Creative Commons License 2007.08.01 0 0 875
Én nagyon kíváncsi leszek a Szigeten az UNKLE+Yonderboi kombóra első nap a Wan2 sátorban. Illetve az UNKLE-re sokkal kíváncsibb vagyok, mert Y-t már láttam jópárszor, az UNKLE viszont 3 album után csak most kezdett koncertezni. És őszintén szólva nekem kicsit furcsa, hogy ők lépnek fel előbb, kvázi bemelegítve Yonderboinak, akinek minden riszpekt meg minden, dehát azért az UNKLE mégiscsak nagyobb dobás világszínvonalon.
Előzmény: Törölt nick (874)
Törölt nick Creative Commons License 2007.08.01 0 0 874
Én most láttam először az EFOTT-on élőben. Nagyon jó volt, Kutzora Edina vokáljaival kiegészítve hatalmasak a nóták, és az ő hangja elvitte a hátán azokat a dalokat is, ahol Szűcs Krisztiánnak kellett volna szólnia, kár, hogy ezen a fellépésen csak Poniklo Imre volt, (a HS7 más napon lépett fel. :( ) De mivel Zságer Balázs billentyűzött így utána a Zagar koncert is b*ott jó volt. Hát az ülős koncert nem lehetett vmi jó, ahogy írták.
ventura_ Creative Commons License 2007.07.23 0 0 873
Vajon miért van az hogy fél év után még mindig nincs magyar nyelvű verziója a honlapnak..?
Zeusz Creative Commons License 2007.06.19 0 0 872
Nahát, akkor Yonderboi, welcome on board.
Előzmény: balazsman (871)
balazsman Creative Commons License 2007.06.19 0 0 871

 

most világított rajta a logó, a múlt évi fellépésekre nem emlékszem, talán az A38-on az (is) volt nála

 

Előzmény: Zeusz (870)
Zeusz Creative Commons License 2007.06.18 0 0 870
Almája? Én a szigeten láttam utóljára, akkor nem egy szimpla PCről tolta? Nem láttam a jelent a hátulján...
Előzmény: balazsman (869)
balazsman Creative Commons License 2007.06.18 0 0 869

 

No, akkor pár szó a szombat esti koncertről a Művészetek Palotájában:

 

A MűPa egy csodálatos intézmény és ideális helyszín a kultúrált, minőségi szórakozáshoz: kellemesen légkondícionált, tágas-levegős, szépek a burkolatok, mindenhol várnak és kísérgetnek, a mélygarázstól a karzatig, stb... 

Ezzel szemben az A38-as hajó koncerttermében cigiznek a nézők, ettől közepesen levegőtlen az amúgy alacsony és sötét helyiség, bokáig gázolsz az eldobált műanyagpoharakban, és ragd a talpad a kiöntött italoktól.

 

Azért írtam le ezt a két helyszínt, mert a múlt évben, márciusban, a hajón kezdte a fellépés-sorozatát Yonderboi új zenei anyagával, és az a koncert számomra nagyon emlékezetes volt. A helyén volt minden: a hangulat, a közönség, a a bárpult (karnyújtásnyira). Ezzel szemben most a MűPában kaptunk egy nagyon profi, kiforrott koncertet, csellóval feldobva, igényes vetítéssel és világítással, stb. és egy székekbe kötözött közönséget, akik -én legalábbis- jobban élveztük volna a zenét, ha tudunk rá mozogni is... No nem pogózni akartam, csak valamennyire átélni a Soulbitch vagy a Motor lendületét, hiszen ezeknél a számoknál még F. László barátunk is feladta Kraftwerkes szigorúságát és "táncba" kezdett az Almája mögött...

 

Anno, amikor meghallottam, hogy a régen várt Alanis Morrisette koncert a MűPában lesz, nem hittem a fülemnek... abszurd ötlet, hiszen még csak nem is Unplugged turnéról volt szó. Most, amikor megtudtam, hogy 17 év után láthatom Tori Amost élőben, egyből a MűPa jutott az eszembe, persze, hogy az Arénában rendezik meg, ahol is a csarnok 2/3-t lefüggönyözik majd...

 

Szóval a lényeg az, hogy nem értem a szervezőket, és a Yonderboi menedzsmentjét sem: ha ismerik saját zenéjük hatását, akkor nem kényszerítek egy azzal teljesen ellentétes magatartást a nézőkre... Beethovent sem kellemes állva végighallgatni.

 

A koncert nagyon jó volt, zeneileg-technikailag egyaránt (eltekintve egy kis torzítástól, amit alkalmanként hallani véltem), de nem lett belőle egy fantasztikus élmény.

Vártam volna valamiféle új szerzeményt, de Yonderboi malmai lassan őrölnek.. :)

 

 

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!